Kan ik nou Basic Photographing leren? Of moet ik weer een song maken?quote:I finished my song Dude, where's my horse. It turned out terrific.
Dude, where's my horse is a Modern Rock Keep it simple. The tempo is Moderato. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-02-26. The melody is terrific and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
2% health erbijquote:Successfully rested and was in the optimum locale.
Hoezo? Zijn er verschillende steden die burgemeesters zoekenquote:
Oja, een newbie (in verhouding tot die anderen) die zich voor de lol heeft aangemeld voor de burgemeesterverkiezingen die niet gekozen wordt tot schatkisthouder. Lijkt me niet echt raarquote:Op maandag 26 februari 2007 17:37 schreef Leonos het volgende:
Haha, lees het mayor topic in A'dam ff.
En er is ook een beetje gezeur over bandlogo's maar dat is mijn eigen domme schuld.
En mijn artikel die ik zo ga schrijven gaat ook voor wat opschudding zorgen in It's Pop!
Wat voor updates??quote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef Pantheon het volgende:
Wat is dit nou weer; ik heb sinds 2007-02-24 16:36 geen updates meer gehad :S
Niet, ik werk enkel met does, die zijn net zo duur. 3 does = 1 volle popospeler.. 3 does als bartender kost 3*300 euro = 900 euro = hetzelfde voor die ene bartenderquote:Op maandag 26 februari 2007 23:01 schreef josja het volgende:
Dankzij een hele lieve doc ben ik inmiddels al weer van mijn cold af![]()
Vraagje voor de club eigenaren, hoe komen jullie aan personeel? Ik krijg alleen maar Does, geen hond die verder voor me wil werken. Iemand tips?
Rusten, en na een paar daagjes gaat het vanzelf overquote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:42 schreef Leonos het volgende:
Kutzooi, eerste keer dat ik de cold heb...
Ik zit in Rio en hoe kom ik ervanaf?
Optreden kan gewoon, alleen je health zal sneller achteruit gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:59 schreef Leonos het volgende:
Maar ik moet ook nog optreden enzo morgen
Sta ik te spelen ligt er opeens een snottebel op mijn gitaar.
Ben bezig met Basic Photography leren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:27 schreef maniack28 het volgende:Ik weet het niet, mijn health is gewoon nog groen dus... Robbie presteert weer ondermatig, ga wat aan je skills doen jongen, zelfs Lotte is beter
Ik wil die boeken dan wel hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:25 schreef RemCOW het volgende:
Aaargh, mijn shop die op perfect zat en op #1 in Berlijn is gezakt in kwaliteit doordat ik van 't weekend er niet was en geen cleaners meer had, en waarschijnlijk door de locale bug. Had ik net voor 200.000 boeken gekocht, komt er nu geen hond meer.
Ja I know, maar het is een verschil als je boeken verkocht met 200/500 winst, ipv 1 euro winst 'omdat ze zo goedkoop zijn'. Daarnaast verkoop je als #1 ook nog veel meer boeken dan een niet-perfect/of een lage perfect generic shop... Kortom, ik doe m'n best om weer heel hoog in het lijstje te komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:57 schreef BlackRebel het volgende:
remco, maak de boeken lekker goedkoop, de vips komen er dan wel vanwege de shopping assistant..
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:12 schreef Leonos het volgende:
Life on the road
There have been changes made to how the system keeps track of where you spend your night.
Read More»
The basic rule is that you have to have somewhere to sleep each 24 hours. You can sleep at your home, or in a hotel or in a prison, depending on the circumstances. Some of this is controlled by your artist tour setting, just like before.
Most of it works like before, but previously, the system forgot to deal with a lot of people who happened to be busy doing something else. There will now be a larger consistency: The basic rule that you must have somewhere to sleep once each 24 hours is now being enforced more strictly.
Also, if you are travelling when the update happens, you will be considered to be sleeping in your vehicle, which is free, but not exactly comfortable.
M'n health is nu wel weer 35%quote:I've got a sore neck after I spent the night in the bus.
Die van ons zakken.quote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2007-02-28 24344 85 204 ¤
2007-02-21 47131 164 958 ¤
quote:Crap... we had a party and some stuff in the hotel room got smashed; and when I was to pay the bill I didn't have the money!
quote:The Cowards leaves the stage but the crowd still wants more! ***
The Cowards plays Veevervoer as an encore and the crowd is still chanting for more!!! *****
The Cowards plays Heil Heineken as an encore and the crowd is still chanting for more!!! *****
The audience leaves. ***
En die show (onze laatste) was good, maar die daarvoor die niet geboosted was, was ook goodquote:Ambition: Boosted
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:43 schreef BlackRebel het volgende:
welkom!! wie ben je in popo?
overigens iets grappigs: ik werd er laatst op geattendeerd dat ene claus pepper mijn plaatje van stephen leece had gebruikt als zijn kop, met dezelfde link als die van mijn photobucket... hij zei dat ie me cool vond uitzien en zo wilde hij ook uitzien dus... nu heb ik hem net effe een nieuwe look gegeven, zonder dat ie het zelf weet... haha... de link van het plaatje geeft nu een heel ander plaatje.... ik zou dat gezicht wel eens willen zien als ie straks inlogt en zijn nieuwe look mag aanschouwen...![]()
![]()
Hmm ok, ik kan nu alleen Beledig en Beëindig relatie doen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:54 schreef DeHovenier het volgende:
Veel interacten met iemand, en als je dan een goede relatie heb dan kan je kiezen dat je diegene aanstelt als je mentor zeg maar, die mnetor leert je dan skills waar je normaal een boek voor moet kopen.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:20 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan m'n rekeningen niet eens betalen
En:
[..]
Dan maar wat geld halen uit de bedrijfskas.
quote:02:17 One of our band members was unable to pay the hotel bill and now people here are calling us a bunch of losers.
Goed dat je t zegt, wat is je adres? Of wil je bloemen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef josja het volgende:
Vergeten jullie de chocola niet? Het is Valentine's Day vandaag.
We zakken steeds verder in de ratingsquote:Ended show at Colo-Cao en Madrid [MR]. It was nice!
quote:A great groupie named Rita wanted to do the wild thing with me and I couldn't resist the temptation.
Wat voor soort muziek maak jij, ik zit in de rock.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Leonos het volgende:
Hmm zou het wel leuk vinden als Curiosity bijmij komt spelen
Kan ik me niet voorstellen... hij is voor vandaag trouwens gewijzigd, andere encore...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:03 schreef Sautor het volgende:
[..]
We zakken steeds verder in de ratingsZou het komen omdat we telkens dezelfde setlist hebben?
Modern rock...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:24 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek maak jij, ik zit in de rock.
En in welke city woon je?, ik in Toronto.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Modern rock...
Ik ga over een maandje ofzo pas touren dus tijd zat om die skill te leren
Heb ik ook, kan ok geen tekst schrijven.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik heb mijn eerste liedje afgemaakt maar ik heb geen tekst staat er, hoe en wat?
Tekst is alleen voor VIP'squote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik heb mijn eerste liedje afgemaakt maar ik heb geen tekst staat er, hoe en wat?
sinds kort dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Tekst is alleen voor VIP's
@Maniack, zal wel ff wat geld verdelen. Maar als je geen geld hebt moet je ook geen hotellen trashen
Ja, maandje geleden ofzo ingevoerd? Misschien nog wel langer.quote:
Gezien je positie en je skills, lijkt het me beter als je de zanger wordt.. en bass gitaar er bij leert... en natuurlijk stage skills op ten duur...quote:
quote:Tuesday March 6 at 06:00 CET we'll be taking the Popomundo web interface down for approximately 3 hours. We'll be restarting our database and web servers in order to do some maintenance work. This won't affect anyone too much though as concerts, jams and travel departures will be carried out as usual.
We're sorry for the inconvenience this might cause you.
Update:The downtime will last a little bit longer than expected. ETA is 11:00 CET.
is gewoon up hoor. Wellicht moet je je cache eens leegmakenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef StupidByNature het volgende:
Nog steeds down... En ik moet nog jammen en mijn design instellen
Lekker hoor.
quote:VIP feature: Pimp my home
VIP players can now pimp their homes by adding a picture. The magical link for this is in the locale menu of your home.
WTF? Ik hoop dat je niet met je tourbus gaat!quote:Moskou Real Makkoi [Rock] 23/03/2007 14:00 Ontwerp INFO
Melbourne ® The Den Φ MEL [ROCK] 24/03/2007 12:00 Ontwerp INFO
Lukt dat eigenlijk wel met een vliegtuig?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:22 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
WTF? Ik hoop dat je niet met je tourbus gaat!
Ook hoop ik dat je nog op je benen kunt staan na deze superzware tour.
wij staan al een ruim aantal weken in de top van de radiocharts... helaas niet meer op #1 maar dat komt wel weerquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:42 schreef gj89 het volgende:
Ik zie in de titel trouwens op naar de radiocharts... wie? Ik namelijk nog lang niet ben ik bang
Ik gebruik geen stage equipment, alleen bij competities en als ik in Londen zit... en tja 12000¤ kostte die ticket ofzo, maar ik maak geloof ik nog altijd winst met de ticketsales, en de fame word weer hogerquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef Leonos het volgende:
Oke, alsof het niks kost
Edit: En je stage equipment dan?![]()
Probleem is bij mij is dat ik zeker wil zijn dat ik op tijd ben, en die krakkemikkige wagen van me gaat om de haverklap weer stuk dus vind ik vliegtuig wat veiliger, ik wil ook snel met die meuk klaar zijn, vorige keer deed ik bijna 2 real life maanden over m'n tour en nu maar 2 weken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef Leonos het volgende:
Naja, ik denk toch dat het beter is om met je busje overal langs te gaan en zodat het meer tijd kost.
Maar iedereen zijn ding
valt wel mee... ik sta altijd op laag in de optredensvoorkeuren en ik ga met 1st class supersonic vliegtuigen, + ik krijg nog altijd m'n updates om health omhoog te krijgen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:25 schreef Leonos het volgende:
Ja, maar je mood/health zal heel ver gaan dalen en de kans is er dat je in het ziekenhuis komt
Dan kan je nog niet optreden.
Wij zijn niet in Amsterdam, anders was ik wel ff langsgekomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Leonos het volgende:
Kom maar langs dan
De beste word denk uitgekozen van iedereen die aanwezig is
Mijn health staat op 34%, en m'n mood op 75%quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wij zijn niet in Amsterdam, anders was ik wel ff langsgekomen
Overigens mijn health en mood vinden de tour ook niet zo leuk meer..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef maniack28 het volgende:
Beide boven de 70%.. mjah, ik heb Basic Medicine en Basic Yoga... dat houdt je fit he!!!
quote:I gave 100 shares in Alpha Inc. to Maximiliaan Zaunbrecher.
ik zorg dat ik er voor 8 uur benquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Leonos het volgende:
Kom maar langs dan
De beste word denk uitgekozen van iedereen die aanwezig is
Waarom vind je de bas dan zo erg?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Leonos het volgende:
Kut bas
Hey.. de bas is cool ja.. Niks sexier dan een vrouw met een basgitaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Leonos het volgende:
Kut bas
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef kweek89 het volgende:
ooh jeej Leon in dit topic (jk)
goed..ik maar is begonnen aan Popomunda...begrijp er alleen nog geen flikker van!
vind ik persoonlijk Project Rockstar veel leuker www.projectrockstar.com
quote:ooh jeej Leon in dit topic (jk)
Ik vind het nu al kut, krijg mn wachtwoord niet eens opgestuurd....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef kweek89 het volgende:
ooh jeej Leon in dit topic (jk)
goed..ik maar is begonnen aan Popomunda...begrijp er alleen nog geen flikker van!
vind ik persoonlijk Project Rockstar veel leuker www.projectrockstar.com
Tis ook een beetje onoverzichtelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind het nu al kut, krijg mn wachtwoord niet eens opgestuurd....![]()
Nu ga ik Music Improvisation leren om solo's te kunnen spelenquote:I'm an expert at Basic Photography and don't need to study that anymore.
Als je het een beetje snapt mag je van mij mn zanger over nemen, die is nml gekapt en heeft zn wachtwoord en shit bij mij achter gelatenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:25 schreef kweek89 het volgende:
god, nu moet ik iemand huggen...hoe moet dát nou weer!
Deathrock...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef kweek89 het volgende:
wat voorn muziek maken we ? :p
al moet ik erbij zeggen dat ik nu druk aan't werk ben met m;n poppetje om bij Leon in de band te komen![]()
Ja, wou net zeggenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef kweek89 het volgende:
wat voorn muziek maken we ? :p
al moet ik erbij zeggen dat ik nu druk aan't werk ben met m;n poppetje om bij Leon in de band te komen![]()
Waar slaat dat opquote:Snuggle exhaustion! At least one of you snuggled too recently to be ready for another round of sweet luvin' already! Men can only snuggle every 2 hours and women only every 2 hours.
Als je in stockholm zit kan ik je wel een bassboek geven..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:21 schreef kweek89 het volgende:
fuck...
Neuh, hij drumt gewoon mee denk ik. Weet niet hoe dat bij ons met Lotte ging, maar die kon ook gewoon meedoen aan concerten enzo...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Leonos het volgende:
Ey ik heb nu een drummer erbij.
Maar al mijn liedjes zijn acoustische gitaar / leadzang.
Drumt die drummer gewoon mee of moet ik nou alles overnieuw gaan schrijven?
quote:The Cowards goes for an encore with The clock is ticking but the audience was expecting something more and starts heading for the exit.
zekfde hierquote:Op maandag 12 maart 2007 00:47 schreef maniack28 het volgende:
You released a Single only 26 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 4 days.
Volgende week maar ff de 2 beste nummers opnemen en uitbrengen op single. Ik zie trouwens 4 nummers in het roodGa ook maar een nummertje weer schrijven...
Breng jij hem woensdag uit of daarna?quote:Op maandag 12 maart 2007 06:17 schreef daeri het volgende:
[..]
zekfde hier
You released a Single only 26 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 4 days.
quote:I finished my song Deep inside we're all cowards. It turned out revolutionary.
hoe kom je aan die seeds, ik krijg dat bijna niet voor elkaarquote:Op maandag 12 maart 2007 10:21 schreef BlackRebel het volgende:
mwa, is bij lange na niet ons beste nummer, maar het mooie is dat hier maar één seed in zit
Heb je mn message gelezen en het uitgevoerd?quote:
Ik ben net thuis, heb popo nog niet eens aanstaanquote:Op maandag 12 maart 2007 16:24 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Heb je mn message gelezen en het uitgevoerd?
Tempo dan, dan kan ik nieuwe equipment aanschaffenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:26 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, heb popo nog niet eens aanstaan![]()
Ja nu was ik alweer wegquote:
Op naar de 5*quote:5 Stroboscope * * * 4000W
10 Loudspeaker 2000W * * * 20000W
4 Subwoofer 2000W * * * 8000W
2 Thunder Stormer 4000W * * * 8000W
1 Backdrop with Band Logo - Supersize (Black) * * * 3000W
6 Supersize Rack 7500W * * * 45000W
2 Projector with canvas * * * 1000W
2 Plasmascreen * * * 1000W
4 Spare Tire
2 Fire Extinguisher USE
7 Repair Kit USE
2 Smoke Machine 500W * * * 1000W
1 Advanced Light Control System * * * 3000W
1 Deluxe Sound Mixing Table * * * 2000W
2 Large Monitor Speaker * * * 1000W
Jup, dat had ik nlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:45 schreef maniack28 het volgende:
Uhm.... kan een locale failiet gaan terwijl hij te koop staat? Mn locale is 20.000 away from bankruptcy.. en hij wordt zaterdagavond pas verkocht
Kutquote:
Wij zijn er nuquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:50 schreef kweek89 het volgende:
over 40 minuten kom ik aan in Amsterdam![]()
quote:birthday cake was given to me by Elsbeth Boom.
I gained birthday cake.
Celebrated my birthday.
Zal ik ff antwoordenquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:27 schreef komrad het volgende:
hovenier, nu je in amsterdam bent, kun je morgenvroeg om 8 uur in excelsior recording studio zijn??
Ik moet namelijk recorden en heb nog steeds de skill niet
Helaas zijn we er dus nietquote:2007-03-14 23:00 Amsterdam 5 Hrs
2007-03-15 03:00 London 506 ¤
conductor (noun) -quote:
Ja, wij spelen twee encores. En nog een klein eventje voordat je het podium afgaatquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef komrad het volgende:
is gewoon de dirigent Leonos
@Sautor en Hovenier, komt het overeen met jullie einde(behalve dat ik de dirigent een hand geef en jullie de speakers laten exploderen)
Wij hebben dit als einde:quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:50 schreef komrad het volgende:
is gewoon de dirigent Leonos
@Sautor en Hovenier, komt het overeen met jullie einde(behalve dat ik de dirigent een hand geef en jullie de speakers laten exploderen)
Feliquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:54 schreef Leonos het volgende:
Normaal verkoop ik maar rond de 50 singles per week ofzo...
Kijk ik net zie ik: 14/03/2007 3375 11 812 ¤
Fucking vet
quote:Recent Sales: Copies sold: Amount:
2007-03-14 10165 35 578 ¤
2007-03-07 14855 51 992 ¤
2007-02-28 24344 85 204 ¤
2007-02-21 47131 164 958 ¤
Ja, denk dat het zo wel klopt hoor. Classic kan je natuurlijk niet vergelijken met Modern Rock, maar als je handjes schudt, weggaat en weer terugkomt lijkt me prima in orde toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef komrad het volgende:
dat is wat je ziet als je gespeeld hebt Hovenier, ik zou graag jullie geplande events zien, en dan vanaf de laatste song. Zodat ik kan zien of ik volgorde goed heb met weggaat en toegift
Denk dat je rating gaat zakken. Ik had er een keer een Rock event toegevoegd, sloeg niet al te goed aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:05 schreef Leonos het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als ik als MR band een klassiek event erin doe?
Gaat de rating dan ver naarbeneden?
Het is natuurlijk wel leuk als we een eigen image kunnen opzetten
Ok.quote:Op woensdag 14 maart 2007 20:59 schreef komrad het volgende:
dat is wat je ziet als je gespeeld hebt Hovenier, ik zou graag jullie geplande events zien, en dan vanaf de laatste song. Zodat ik kan zien of ik volgorde goed heb met weggaat en toegift
Valt tegenquote:I finished my song Xynamite. It turned out terrific.
Xynamite is a Modern Rock Crowdpleaser. The tempo is Allegro. Written by Robbie Romijn and dated to 2007-03-15. The melody is great and the lyrics are wonderful. The originality of this song is perfect.
Dat duurt inderdaad lang, en is moeilijk om te skillen / liedjes schrijven / optreden tegelijk. Ben blij dat ik in een band zit met 4 man, waar 2 nummers schrijven en ik de media onderhoudquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:30 schreef komrad het volgende:
mijn laatste show was decent en ik ben momenteel de nummer 21 klassiek artiest dus zo slecht is het niet. Omdat ik solo artiest ben is veel liedjes zelf schrijven wel tijdrovend. Aan de andere kant mag ik ook al het geld zelf houden
Wat nog wel lastig is, is voldoende skillen met al het andere dat ik allemaal moet doen tussendoor
quote:Top artists playing live in London.
1 The Cowards
2 Ankh
3 Maltelicious
4 Trashfolk
5 R¤CK
6 Mendoza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |