We zakken steeds verder in de ratingsquote:Ended show at Colo-Cao en Madrid [MR]. It was nice!
quote:A great groupie named Rita wanted to do the wild thing with me and I couldn't resist the temptation.
Wat voor soort muziek maak jij, ik zit in de rock.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:13 schreef Leonos het volgende:
Hmm zou het wel leuk vinden als Curiosity bijmij komt spelen
Kan ik me niet voorstellen... hij is voor vandaag trouwens gewijzigd, andere encore...quote:Op zondag 4 maart 2007 23:03 schreef Sautor het volgende:
[..]
We zakken steeds verder in de ratingsZou het komen omdat we telkens dezelfde setlist hebben?
Modern rock...quote:Op maandag 5 maart 2007 10:24 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Wat voor soort muziek maak jij, ik zit in de rock.
En in welke city woon je?, ik in Toronto.quote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef Leonos het volgende:
[..]
Modern rock...
Ik ga over een maandje ofzo pas touren dus tijd zat om die skill te leren
Heb ik ook, kan ok geen tekst schrijven.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik heb mijn eerste liedje afgemaakt maar ik heb geen tekst staat er, hoe en wat?
Tekst is alleen voor VIP'squote:Op maandag 5 maart 2007 15:41 schreef Egamer het volgende:
Hmm, ik heb mijn eerste liedje afgemaakt maar ik heb geen tekst staat er, hoe en wat?
sinds kort dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Sautor het volgende:
[..]
Tekst is alleen voor VIP's
@Maniack, zal wel ff wat geld verdelen. Maar als je geen geld hebt moet je ook geen hotellen trashen
Ja, maandje geleden ofzo ingevoerd? Misschien nog wel langer.quote:
Gezien je positie en je skills, lijkt het me beter als je de zanger wordt.. en bass gitaar er bij leert... en natuurlijk stage skills op ten duur...quote:
quote:Tuesday March 6 at 06:00 CET we'll be taking the Popomundo web interface down for approximately 3 hours. We'll be restarting our database and web servers in order to do some maintenance work. This won't affect anyone too much though as concerts, jams and travel departures will be carried out as usual.
We're sorry for the inconvenience this might cause you.
Update:The downtime will last a little bit longer than expected. ETA is 11:00 CET.
is gewoon up hoor. Wellicht moet je je cache eens leegmakenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:07 schreef StupidByNature het volgende:
Nog steeds down... En ik moet nog jammen en mijn design instellen
Lekker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |