quote:VIP feature: Pimp my home
VIP players can now pimp their homes by adding a picture. The magical link for this is in the locale menu of your home.
WTF? Ik hoop dat je niet met je tourbus gaat!quote:Moskou Real Makkoi [Rock] 23/03/2007 14:00 Ontwerp INFO
Melbourne ® The Den Φ MEL [ROCK] 24/03/2007 12:00 Ontwerp INFO
Lukt dat eigenlijk wel met een vliegtuig?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:22 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
WTF? Ik hoop dat je niet met je tourbus gaat!
Ook hoop ik dat je nog op je benen kunt staan na deze superzware tour.
wij staan al een ruim aantal weken in de top van de radiocharts... helaas niet meer op #1 maar dat komt wel weerquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:42 schreef gj89 het volgende:
Ik zie in de titel trouwens op naar de radiocharts... wie? Ik namelijk nog lang niet ben ik bang
Ik gebruik geen stage equipment, alleen bij competities en als ik in Londen zit... en tja 12000¤ kostte die ticket ofzo, maar ik maak geloof ik nog altijd winst met de ticketsales, en de fame word weer hogerquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:06 schreef Leonos het volgende:
Oke, alsof het niks kost
Edit: En je stage equipment dan?![]()
Probleem is bij mij is dat ik zeker wil zijn dat ik op tijd ben, en die krakkemikkige wagen van me gaat om de haverklap weer stuk dus vind ik vliegtuig wat veiliger, ik wil ook snel met die meuk klaar zijn, vorige keer deed ik bijna 2 real life maanden over m'n tour en nu maar 2 weken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:10 schreef Leonos het volgende:
Naja, ik denk toch dat het beter is om met je busje overal langs te gaan en zodat het meer tijd kost.
Maar iedereen zijn ding
valt wel mee... ik sta altijd op laag in de optredensvoorkeuren en ik ga met 1st class supersonic vliegtuigen, + ik krijg nog altijd m'n updates om health omhoog te krijgen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:25 schreef Leonos het volgende:
Ja, maar je mood/health zal heel ver gaan dalen en de kans is er dat je in het ziekenhuis komt
Dan kan je nog niet optreden.
Wij zijn niet in Amsterdam, anders was ik wel ff langsgekomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Leonos het volgende:
Kom maar langs dan
De beste word denk uitgekozen van iedereen die aanwezig is
Mijn health staat op 34%, en m'n mood op 75%quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Wij zijn niet in Amsterdam, anders was ik wel ff langsgekomen
Overigens mijn health en mood vinden de tour ook niet zo leuk meer..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef maniack28 het volgende:
Beide boven de 70%.. mjah, ik heb Basic Medicine en Basic Yoga... dat houdt je fit he!!!
quote:I gave 100 shares in Alpha Inc. to Maximiliaan Zaunbrecher.
ik zorg dat ik er voor 8 uur benquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:34 schreef Leonos het volgende:
Kom maar langs dan
De beste word denk uitgekozen van iedereen die aanwezig is
Waarom vind je de bas dan zo erg?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Leonos het volgende:
Kut bas
Hey.. de bas is cool ja.. Niks sexier dan een vrouw met een basgitaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:36 schreef Leonos het volgende:
Kut bas
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef kweek89 het volgende:
ooh jeej Leon in dit topic (jk)
goed..ik maar is begonnen aan Popomunda...begrijp er alleen nog geen flikker van!
vind ik persoonlijk Project Rockstar veel leuker www.projectrockstar.com
quote:ooh jeej Leon in dit topic (jk)
Ik vind het nu al kut, krijg mn wachtwoord niet eens opgestuurd....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef kweek89 het volgende:
ooh jeej Leon in dit topic (jk)
goed..ik maar is begonnen aan Popomunda...begrijp er alleen nog geen flikker van!
vind ik persoonlijk Project Rockstar veel leuker www.projectrockstar.com
Tis ook een beetje onoverzichtelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:55 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik vind het nu al kut, krijg mn wachtwoord niet eens opgestuurd....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |