Nu ga ik Music Improvisation leren om solo's te kunnen spelenquote:I'm an expert at Basic Photography and don't need to study that anymore.
Als je het een beetje snapt mag je van mij mn zanger over nemen, die is nml gekapt en heeft zn wachtwoord en shit bij mij achter gelatenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:25 schreef kweek89 het volgende:
god, nu moet ik iemand huggen...hoe moet dát nou weer!
Deathrock...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef kweek89 het volgende:
wat voorn muziek maken we ? :p
al moet ik erbij zeggen dat ik nu druk aan't werk ben met m;n poppetje om bij Leon in de band te komen![]()
Ja, wou net zeggenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:29 schreef kweek89 het volgende:
wat voorn muziek maken we ? :p
al moet ik erbij zeggen dat ik nu druk aan't werk ben met m;n poppetje om bij Leon in de band te komen![]()
Waar slaat dat opquote:Snuggle exhaustion! At least one of you snuggled too recently to be ready for another round of sweet luvin' already! Men can only snuggle every 2 hours and women only every 2 hours.
Als je in stockholm zit kan ik je wel een bassboek geven..quote:Op zondag 11 maart 2007 15:21 schreef kweek89 het volgende:
fuck...
Neuh, hij drumt gewoon mee denk ik. Weet niet hoe dat bij ons met Lotte ging, maar die kon ook gewoon meedoen aan concerten enzo...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Leonos het volgende:
Ey ik heb nu een drummer erbij.
Maar al mijn liedjes zijn acoustische gitaar / leadzang.
Drumt die drummer gewoon mee of moet ik nou alles overnieuw gaan schrijven?
quote:The Cowards goes for an encore with The clock is ticking but the audience was expecting something more and starts heading for the exit.
zekfde hierquote:Op maandag 12 maart 2007 00:47 schreef maniack28 het volgende:
You released a Single only 26 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 4 days.
Volgende week maar ff de 2 beste nummers opnemen en uitbrengen op single. Ik zie trouwens 4 nummers in het roodGa ook maar een nummertje weer schrijven...
Breng jij hem woensdag uit of daarna?quote:Op maandag 12 maart 2007 06:17 schreef daeri het volgende:
[..]
zekfde hier
You released a Single only 26 days ago. For maximum record sales, you should ideally wait another 4 days.
quote:I finished my song Deep inside we're all cowards. It turned out revolutionary.
hoe kom je aan die seeds, ik krijg dat bijna niet voor elkaarquote:Op maandag 12 maart 2007 10:21 schreef BlackRebel het volgende:
mwa, is bij lange na niet ons beste nummer, maar het mooie is dat hier maar één seed in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |