achter gesloten deuren?quote:Op maandag 26 februari 2007 09:29 schreef ivosnivo het volgende:
waar is de demo?
(Y) ja goed idee van je.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
Ram eens wat plaatjes uit de OP en wat meer tekst in de OP
ik ben al blij dat ik een OP kon krijgen uit die topic reeks van jullie...quote:Op maandag 26 februari 2007 09:29 schreef FJD het volgende:
Ram eens wat plaatjes uit de OP, maak de overgebleven plaatjes kleine en stop wat meer tekst in de OP
Verder ben ik benieuwd naar de demoWanneer komt de full? Kan toch pas eind maart voor het eerst weer gamen.
Vanavond als ik tijd heb.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:30 schreef outcast_within het volgende:
Kom maar op met de tekst die je hebt geschreven
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:39 schreef DeZzL het volgende:
Hij is in preload. Je kunt hem na downloaden alleen niet direct spelen... preload huh.
bron
quote:Op maandag 26 februari 2007 09:38 schreef outcast_within het volgende:
OP wikki chaos Mschol
de demo is ook nog niet te spelen hequote:Op maandag 26 februari 2007 09:53 schreef Atreidez het volgende:
Ik gelijk zoeken op t net, geen demo te vinden
waar! dan!quote:"De demo is er!"
quote:Op maandag 26 februari 2007 10:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waar! dan!
slecht grapje zeker ofzo?
Wat heeft het dan überhaupt voor zin om hem nu al te downloaden?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:30 schreef Dementor het volgende:
je kunt hem alleen nog via fileplanet krijgen en die is encrypted dus uploaden heeft geen zin.
Tjonge! Echt wel een paar euro per maand waard!quote:Op maandag 26 februari 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
Dan kun je de demo direct spelen op het moment dat ie uitkomt in plaats van eerst nog een uurtje of twee te moeten downloaden
ach wat maakt die paar uurtjes nou uitquote:Op maandag 26 februari 2007 10:54 schreef MrFl0ppY het volgende:
Oooooh beter! laat die demo maar komen!
trouwens mschol sterf met je misleidende titel!
kennelijk issie er wel, alleen nog geencrypt op de fileplanet serversquote:Op maandag 26 februari 2007 10:03 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
waar! dan!
slecht grapje zeker ofzo?
Fileplanet bied ook exclusieve toegang tot closed beta's.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tjonge! Echt wel een paar euro per maand waard!
Ik ben ook wel benieuwd. Al ga ik het spel toch wel kopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef appelsientje het volgende:
En hier weer verder
Ben benieuwd naar de demo, heb windows opnieuw geinstalleerdspeciaal daarvoor
Als het iemand is die het kan en echt niet meer kan wachten....... jaquote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef FJD het volgende:
Je denkt echt dat iemand z'n stinkende best gaat doen om een demo te kraken die later vandaag vrijgegeven wordt?![]()
Over piemels gesproken, je avater! Hahaha!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:49 schreef _GdR_ het volgende:
hoe dik moet je pc btw zijn om m goed te kunnen speulen?
zijn er al specs bekend?
Heeft EA al vaker gedaan bv met Booster Packs voor BF2. Zou me niets verbazen als ze dergelijke uitmelkgeintjes nu ook hier gaan flikken.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
Preloads voor demo'sHet moet niet gekker worden....
Ik verwacht van wel. Van wat ik tot nu toe gezien heb wordt het een soort Tiberian Sun met de graphics van tegenwoordigquote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef Stark het volgende:
Na Red Alert 2 werd ik telkens weer teleurgesteld. ik hoop dat EA het niet weer verpest.
Ik ben op z'n zachtst gezegd nogal sceptisch als het EA betreft.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
Ik verwacht van wel. Van wat ik tot nu toe gezien heb wordt het een soort Tiberian Sun met de graphics van tegenwoordig.
De demo is er ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:30 schreef Bot13 het volgende:
Vergeef me dat ik het topic niet van voor naar achter door heb gelezen, maar waarom staat er wel in de TT dat er een demo is en is er verder nergens op het www iets over te vinden?
Ze hadden wel iets meer aandacht aan die graphics mogen geven, want dit niet er niet bepaald spectaculair en strak uit. Of is dit slechts met alle grafische zooi op low? En is die demo er alleen in het Duits?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef Prowl het volgende:
Ik heb em gekraakt en ben nu aan het spelen![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ze hadden wel iets meer aandacht aan die graphics mogen geven, want dit niet er niet bepaald spectaculair en strak uit. Of is dit slechts met alle grafische zooi op low? En is die demo er alleen in het Duits?
MrSleep slaapt zeker nogquote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ze hadden wel iets meer aandacht aan die graphics mogen geven, want dit niet er niet bepaald spectaculair en strak uit. Of is dit slechts met alle grafische zooi op low? En is die demo er alleen in het Duits?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:32 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Ik hoop 't wel... serieus..quote:Op maandag 26 februari 2007 13:33 schreef FJD het volgende:
je maakt een grapje toch? zeg me dat je een grapje maakte
Linkje?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:59 schreef Stinger__ het volgende:
De demo komt pas na 19:00 (10am PST aldus het officiele forum).
Dus kinders, tijd zat om nog ff braaf jullie huiswerk af te maken en dan een nachtje doorhalen :p
Gelukkig je maakte een grapjequote:Op maandag 26 februari 2007 14:31 schreef MrSleep het volgende:
Demo is binnen
[afbeelding]
Toffe muziek, maar nergens de optie te vinden voor high graphics
quote:Op maandag 26 februari 2007 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
Demo bespreking
Ion-cannon zit er in!!![]()
Vergeet daarbij niet dat het ook geen nut heeft om hoger dan je native resolutie te draaien maar goed dat snap je ook welquote:Op maandag 26 februari 2007 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als ik de conclusie zo lees, dan zouden de systeemeisen nog wel enigszins mee kunnen vallen.
(de reviewers draaiden alles soepel op 1900x1200 meen ik).
Het enige wat ik eis is dat de demo er vandaag is, dan zie ik wel verder...quote:Op maandag 26 februari 2007 15:21 schreef -skippybal- het volgende:
Ik EIS toch wel minimaal 1280, high, geen AA/AF en soepel lopend![]()
Wat kunnen die graphics mij schelen. Al zagen ze eruit als de originele C&C en RA1, het gaat mij meer op de gameplay en het verhaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Weinig boeiende bespreking als je het mij vraagt. Anderhalve pagina uitleg over hoe de missies in elkaar steken en vervolgens 10 regels over outdated graphics. Had toch wel iets meer verwacht over de skirmisch en de balance tussen de beide partijen en hoe de nieuwe besturen/menus zijn uitgewerkt enzo.
Inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 15:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Wat kunnen die graphics mij schelen. Al zagen ze eruit als de originele C&C en RA1, het gaat mij meer op de gameplay en het verhaal.
Je wilt een linkje omdat mijn verwijzing (naar het officiele forum) niet duidelijk genoeg is?quote:
Nee sorry, ik kijk vast scheel maar op de site EA zie ik geen forum staan...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Je wilt een linkje omdat mijn verwijzing (naar het officiele forum) niet duidelijk genoeg is?![]()
Hehe, luie systeembeheersters ook altijd![]()
nee fileplanet...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:53 schreef LoggedIn het volgende:
wat is dat dan voor iets gaars? maak die demo gewoon speelbaar, en ga niet zo kk moeilijk lopen doen met preloads.. Typisch EA
dat is dus geen reden om de demo onspeelbaar te maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:00 schreef mschol het volgende:
[..]
nee fileplanet...
preloads doet fileplanet, waarschijnlijk om de load op hun servers iets te verminderen..
waarschijnlijk liggen er sancties op een eerdere release van de demo om wat voor reden dan ook?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is dus geen reden om de demo onspeelbaar te maken?
maar FP kan toch niet zomaar even wat checks in de game inbouwen oftie al gespeeld mag worden? Of stoppen ze em in een of andere wrapper?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk liggen er sancties op een eerdere release van de demo om wat voor reden dan ook?
ze zijn bezig met het online zetten van een nieuwe website, denk ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom is EA Link uit de lucht?
Maar tja ben toch wel erg benieuwd naar de game play!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ach boeien die demo. Ik ga voor het echte werk.
quote:UPDATE 3: FilePlanet Insider haben verlauten lassen, dass sie die Freischaltkeys für die Demo haben, aber diese noch bis 14 Uhr US-Zeit (23 Uhr unserer Zeit) zurückhalten müsse
Of nog door Westwood zelf.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar tja ben toch wel erg benieuwd naar de game play!
Was C&C maar door blizzard gemaakt.... dan had je pas echt kwaliteit.
yup, waarschijnlijk een wrapper iddquote:Op maandag 26 februari 2007 19:14 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar FP kan toch niet zomaar even wat checks in de game inbouwen oftie al gespeeld mag worden? Of stoppen ze em in een of andere wrapper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |