Gestolen CP van Huub en Bart.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef blomst het volgende:
Volgens mij verstopte brian zijn cp in de sauna?
Hoezo?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dan kun je helemaal niet.. dan zit je in de kooi!![]()
hij staat nu met een rooie kop naast me mee te lezenquote:
ze kunnen ook die vent die daar dingen zoekt constant achter hem aan laten lopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Lieve het volgende:
Kan iemand de sauna even nachecken? ( daar kan hij mogelijk ook wel wat verstopt hebben. het was in ieder geval iets.
Dat idee van mij van die camera constant op zijn hielen was zo gek nog niet!
Hij is gewoon para brotherquote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Darklight het volgende:
Brainless is wel zenuwachtig volgens mij
Weet iemand al dat die gestolen zijn? Ik hoor er helemaal niets over.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Het grote fok eindfeest:
Dj NL
Gogomeisje Amanda
Optreden: Natasia
Special Guest: Poolboy
lijkt me niet leuk als je onterecht wordt beschuldigd, en wedden dat als het tegendeel wordt bewezen hier op het forum mensen daar nog steeds niet van overtuigd zijnquote:Op zondag 25 februari 2007 23:08 schreef tutjehola het volgende:
Lig echt te rollen van het lachen hier. Hoe dus een complot-theorie op een forum een eigen leven kan leiden
Brian = Rattekop = Bewijs =Geboeid Manquote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Heathen het volgende:
Nou ja er is nog steeds geen bewijs tegen brian. Zelfs niet als er iets wordt gevonden in Huub zijn bloed naast alcohol.
Niet klaarkomen Brain of zoiets geloof ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Yvet_te het volgende:
amanda zei iets over een forum en gisteravond....iemand?
Waarna Holleeder Wilgo de boel opblaast.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Darklight het volgende:
..
Mocht het wel waar zijn, mag die vertrekken, en is Natasia de volgende
Dat is toch niet Gerard Joling he?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef raggende_annie het volgende:
kijk. op VOL hebben ze teminste zitten opletten
[afbeelding]
[afbeelding]
stuur hem nog een keer naar binnen, je kunt vast wel iets verzinnen toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hij staat nu met een rooie kop naast me mee te lezen![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
jaaaaaa goed idee!!quote:
Is goed doe me de sleutel van het huis maar even.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Lieve het volgende:
Kan iemand de sauna even nachecken? ( daar kan hij mogelijk ook wel wat verstopt hebben. het was in ieder geval iets.
Dat idee van mij van die camera constant op zijn hielen was zo gek nog niet!
Geen idee maar ik herken het wel uit een liveset van Miss Kittin live @ Sonar 2004.quote:
Brian fluisterde net in haar oor dat er op een forum werd gezegd dat hij niet klaar kon komen, omdat hij door bleef gaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Yvet_te het volgende:
Kan hij niet even een 'kapotte' camera repareren?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan loop ik wel rond met gratis condooms.....quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Het grote fok eindfeest:
Dj NL
Gogomeisje Amanda
Optreden: Natasia
nee die komt alleen voorbij voor karaoke-marathonsquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat ze de hele nacht gewipt hadden.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:10 schreef Yvet_te het volgende:
Wij zijn hier niet zo goed in. Wij vinden het wel prima zoquote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef raggende_annie het volgende:
kijk. op VOL hebben ze teminste zitten opletten
[afbeelding]
[afbeelding]
nee toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:13 schreef Day het volgende:
[..]
Brian fluisterde net in haar oor dat er op een forum werd gezegd dat hij niet klaar kon komen, omdat hij door bleef gaan.
En dan bereikt Huub toch weer z'n doel... of eigenlijk de Fokkers?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Het verhaal dat er geruchten waren dat er pillen in een drankje zijn gestopt is iiig goed voor een artikeltje in De Telegraaf, en eventueel een item in Boulevard.
There`s no such thing as bad publicity.
beetje rustig met die jongen, het is een onschuldige stagaire.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |