juistquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef BBW het volgende:
[..]
Uurtje of 3 - 4 wachten in de wachtkamer, daarna nog een uurtje in de kamer van de doktorrrr
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef lillkiss het volgende:
maar denk je dat dgk het toegeeft als brain idd iets met het drinken heeft gedaan??
Dat is ze natuurlijk allang vergeten.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef Sug4r het volgende:
En dan Amanda die Huub een alcoholist noemt, die muts drinkt zelf iedere dag alcohol. We hebben haar al vaak genoeg flink aangeschoten/dronken gezien, dus de pot verwijt de ketel..
tuurlijk. Beetje vetrouwen in de redactie kan toch wel. Voor sommige is het een beetje hopen tegen beter weten in en willen graag dat hij het gedaan heeft. Die foto's zijn wel vaag maar er is niks op te zien. Hij drinkt zelf die whiskey en voor de rest zie je niks. In de sauna is wel een dode hoek qua camerazicht en dat maakt het enigszinds verdacht.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef lillkiss het volgende:
maar denk je dat dgk het toegeeft als brain idd iets met het drinken heeft gedaan??
amenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is dus juist het verneukeratieve:
Niemand heeft het gequote: 1 persoon op VOL zegt het te hebben gequote, terwijl niemand anders (noch op VOL, noch op FOK) het gehoord heeft.
Daarna is die post van VOL wel tot in den treure herhaald, zo vaak dat je niet alleen zou denken dat mensen het zelf gehoord hebben, maar dat ze er zelf naast stonden...... bijna zo vaak dat je zou denken dat mensen denken dat ze het bijna hebben zien gebeuren.
Wel godverdomme !!!! ... en nou d'r uit met die teringhoerquote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia maakt een modefout..ze moet ibiza slippers aandoen onder die broek. Nu mag die bitch helemaal naar huis
zit ze dan weer te wachten op een zielige rukker die niet klaar kan komen???quote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda doet een paringsdansje op de dansvloer dat deden de bonobo-Indianen vroeger ook om de paringstijd aan te kondigen.
Niet voor de camera's over de slaapkamer deur toen hij met amoebe ging neuken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wel raar idd, dat de avond ervoor Brain handdoeken voor de cameras heeft gehangen !!![]()
![]()
![]()
zie de post van leandra...hierbovenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ook niet,maar je stuurd toch iemand niet voor niets naar een ziekenhuis? Dan was ik al honderde keren opgenomen ...![]()
Ik zat er naast ja, ik heb het zelf gezienquote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niemand heeft het gequote: 1 persoon op VOL zegt het te hebben gequote, terwijl niemand anders (noch op VOL, noch op FOK) het gehoord heeft.
Daarna is die post van VOL wel tot in den treure herhaald, zo vaak dat je niet alleen zou denken dat mensen het zelf gehoord hebben, maar dat ze er zelf naast stonden...... bijna zo vaak dat je zou denken dat mensen denken dat ze het bijna hebben zien gebeuren.
Ik meende dat ze dat wel vaker deden...ook toen Bart er nog was. Vanwege het licht.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wel raar idd, dat de avond ervoor Brain handdoeken voor de cameras heeft gehangen !!![]()
![]()
![]()
Heeft de Redactie toch net uitgelegd, ze willen de achterban geruststellenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ook niet,maar je stuurd toch iemand niet voor niets naar een ziekenhuis? Dan was ik al honderde keren opgenomen ...![]()
Die VOL-poster, Webcaptain, is niet echt betrouwbaar. Hij ziet overal complotten en zwangerschappen. Dat was al tijdens BB en nu ook bij DGK. Niet te veel aantrekken van Webcaptain .quote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
oooow als er een kans bestond dat hij gingen rampetampen dan zal hij zich inderdaad niet bezig hebben gehouden met vergiftigingen en andere sneaky praktijken. zo is het dan ook wel weerquote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet voor de camera's over de slaapkamer deur toen hij met amoebe ging neuken.
Dit komt jullie net iets te goed uitquote:
en inderdaad vreselijk met de flessen in de weer is geweest. Ik vond het al heel vreemd, want de laatste keer dat hij zoveel intresse had in drank was in het begin et het verstoppen van de drank.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
MJAMMIE VROUWMENS !!!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef jinca het volgende:
[quote]Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
MJAMMIE MAN !!
![]()
[
Vrouw......en ben niet zoooh bejaard....,maar dit,dit....![]()
![]()
![]()
vroeg het me ook al afquote:Op zondag 25 februari 2007 22:59 schreef agter het volgende:
Waarom was er geen geluid bij het telefoongesprek van Syl?
De ouders van Huub willen een bloedtest, die hebben Huub heel de dag op bed daar zien liggen en het forum gelezen. Die willen het zekere voor het onzekere...en terechtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn in de loop van de maanden al velerlei ethische vraagstukken voorbijgekomen waar ook de gezondheid van een van de bewoners onder hoge druk stond. Toen hebben jullie ook niet direct de moeite genomen om je er in te gaan mengen. Het zou toch geweldige televisie opleveren wanneer blijkt dat er wel iets in Huub zijn drankje is geflikkert?quote:schreef dgk_redactie het volgende:
Ff zonder dollen: we hebben ook een verantwoordelijkheid naar de achterban van de Miljonairs. Die van huub hebben vandaag op dit forum gelezen dat er misschien iets in zijn drankje zat en zijn dus erg bezorgd. Wij willen deze bezorgdheid graag wegnemen.
Om met Amanda te vrijen toch zodat Huub en Eric niet konden zien? Het was niet voor de camera's maar voor de glazen deur.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
![]()
ZWANGER!!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef agter het volgende:
Is amanda dikker geworden? volgens mij krijgt ze een buikje...
Schuldgevoel...zou hij een geweten hebben denk je dat echtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef robinotc het volgende:
[..]
zit ze dan weer te wachten op een zielige rukker die niet klaar kan komen???
enne... vanavond al helemaal niet vanwege het enorme schuldgevoel wat van z'n kop af te lezen is?![]()
Er was toch ook een zwangerschap in BB ?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Die VOL-poster, Webcaptain, is niet echt betrouwbaar. Hij ziet overal complotten en zwangerschappen. Dat was al tijdens BB en nu ook bij DGK. Niet te veel aantrekken van Webcaptain .
Wel aan amoebe alles uitleggen over de camera's en hun werking met en op elkaar. Naast zweveren en loverboyen heeft hij nog wel IETS gedaan?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet voor de camera's over de slaapkamer deur toen hij met amoebe ging neuken.
hardcore fedde fan jij hequote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef LoveProfusion het volgende:
Fedde le grand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |