toch vreemd het. had ik niet achter haar gezochtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
wat danst amanda als n sloerie
dat zijn de mics van de bewoners.... zzzorry....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Het is hier helaas mono, en ik hoor er nog microfoons doorheen
Ik ook, zal wel niks open zijn op zondagavondquote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef lillkiss het volgende:
nathanael draait wel lekker krijg zin om te dansen
Als je die eraf zou trekken klinkt het niet zo HOOOLquote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dat zijn de mics van de bewoners.... zzzorry....
waar rook Natasia is , is vuurquote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef Villalux het volgende:
Natasia's die zei........ik heb het niet gedaan!
Wel raar idd, dat de avond ervoor Brain handdoeken voor de cameras heeft gehangen !!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=2bfba70Xzog
en
http://youtube.com/watch?v=8Ws0p_DgYIU
ik kan er niet veel wijs uit worden eerlijk gezegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef havefun het volgende:
Heeft iemand die foto's op Vol al goed bekeken?
Is dat het bewijs dat Brian het gedaan heeft?
Dat dan weer wel.quote:
Je kan toch ook achter je computer swingen?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Ik ook, zal wel niks open zijn op zondagavond![]()
MJAMMIE MAN !!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef jinca het volgende:
Zeg nu eens eerlijk....dit is toch geen music.....wat een bagger,niet te geloven!!!!!!
Nope kan niks vindenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:53 schreef havefun het volgende:
Heeft iemand die foto's op Vol al goed bekeken?
Is dat het bewijs dat Brian het gedaan heeft?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Natasia maakt een modefout..ze moet ibiza slippers aandoen onder die broek. Nu mag die bitch helemaal naar huis
ooit voor iets onbenulligs in het ziekenhuis geweest?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat komt Huub terug? Ongeveer?
Nope....alcoholtest om te kijken of er toevallig ook nog bloed in zitquote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef BBW het volgende:
Is Huubje bloedtest doen?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:52 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
toch vreemd het. had ik niet achter haar gezocht
dan gaan we het gewoon 10 cossen daar over hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef lillkiss het volgende:
maar denk je dat dgk het toegeeft als brain idd iets met het drinken heeft gedaan??
Uurtje of 3 - 4 wachten in de wachtkamer, daarna nog een uurtje in de kamer van de doktorrrrquote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
ooit voor iets onbenulligs in het ziekenhuis geweest?
Als je niet zo 'danst' mocht je ook niet bij Teasers werkenHet is eigenlijk gewoon een beetje met je heupen draaien en je tieten vooruit houden, kind kan de was doenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:51 schreef obezzi het volgende:
wat danst amanda als n sloerie
braaajen liep inderdaad nogal hectisch rond te rennen toen hij terug kwam van achterquote:Op zondag 25 februari 2007 22:55 schreef Loserkid het volgende:
Wat doet brian toch gestressd..
Ik vind dat hij uit de kooi moet.
om meerdere redenen.
Dat is dus juist het verneukeratieve:quote:Op zondag 25 februari 2007 22:47 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp niet zo goed hoe er getwijfeld kan worden aan een pil in 't drankje of niet, ten eerste moet dat toch gezien zijn, maar daar staat weer tegenover: waar sloegen al die verdachte gesprekjes dan op? Die mensen hebben gequote hier dan.. Is dat wel al uitgevonden?Moet toch ook niet zo'n kunst zijn?
Kunnen ze het niet The Brainless story noemen?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef partyyboyy het volgende:
Is er van The Brain Story ( http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=4833&postdays=0&postorder=asc&start=150 )
Geen filmpje?
Nee ik ook niet,maar je stuurd toch iemand niet voor niets naar een ziekenhuis? Dan was ik al honderde keren opgenomen ...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
[..]
ik kan er niet veel wijs uit worden eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |