Al heb je het niet gedaan, zo`n beschuldiging gaat je niet in je koude kleren zitten lijkt mijquote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Darklight het volgende:
Brainless is wel zenuwachtig volgens mij
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat Brian heel eng danst.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die VOL-poster, Webcaptain, is niet echt betrouwbaar. Hij ziet overal complotten en zwangerschappen. Dat was al tijdens BB en nu ook bij DGK. Niet te veel aantrekken van Webcaptain .
Net als je openingszin!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef robinotc het volgende:
DGK-redactie:
Willen jullie verbieden dat die bladaap van een natasia stopt met dansen?
de glazen rammelen hier uit de kast !
Er zijn in de loop van de maanden al velerlei ethische vraagstukken voorbijgekomen waar ook de gezondheid van een van de bewoners onder hoge druk stond. Toen hebben jullie ook niet direct de moeite genomen om je er in te gaan mengen. Het zou toch geweldige televisie opleveren wanneer blijkt dat er wel iets in Huub zijn drankje is geflikkert?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Heathen het volgende:
[quote="dgk_redactie"]Ff zonder dollen: we hebben ook een verantwoordelijkheid naar de achterban van de Miljonairs. Die van huub hebben vandaag op dit forum gelezen dat er misschien iets in zijn drankje zat en zijn dus erg bezorgd. Wij willen deze bezorgdheid graag wegnemen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Schuldgevoel...zou hij een geweten hebben denk je dat echt![]()
...als het maar niet zo heet is in de slaapkamer want daar heeft ze erge last van.... ze kunnen ook gewoon bovenop de dekens hoor, maakt mij niet uit.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Jeetje Amanda is nog vet nuchter.... betekent dat nu wel of geen sex met Brian vannacht?
Had ik maar hardcore met Fedde....ZOOO LEKKER en aardig en sympathiekquote:
niet te vergeten dat hij zojuist zelf zei dat hij slaappillen in z'n nachtkastje had liggenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Lieve het volgende:
[..]
en inderdaad vreselijk met de flessen in de weer is geweest. Ik vond het al heel vreemd, want de laatste keer dat hij zoveel intresse had in drank was in het begin et het verstoppen van de drank.
Verdachte gesprekken ook hier en daar gehoort. Puzzelstukjes die in elkaar vallen. Ik denk dat dat bij de redactie ook zo is. Je weet het wel, maar op het moment zelf ben je er blind voor. Naderhand kun je jezelf wel voor je hoofd slaan.
Ik vond Huub ook al zo agressief, en dat is hij absoluut niet! Brian is zo agressief! Niet Huub.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef akveor het volgende:
Hey zijn we trouwens vergeten te melden dat Brian heeft verklaard toen Huub weer het huis binnenmocht na z'n weekje vakantie dat hij hier als een geboeid man de Villa zou vertrekken? Dit na aanleiding van een gesprekje dat Brian met een psycholoog op de middag dat Huub terugkeerde.
Let de roddel continue...;)
Riep je net ook al hoor dacht je dat het niet gelzen kon worden omdat de muziek te luid stondquote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef LoveProfusion het volgende:
hij draait fedde le grand!!!! WHOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOO
Vooral als je het gedaan hebt!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Al heb je het niet gedaan, zo`n beschuldiging gaat je niet in je koude kleren zitten lijkt mij
Absoluut niet. Je hebt het hier over een zwaar strafbaar feit.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zijn in de loop van de maanden al velerlei ethische vraagstukken voorbijgekomen waar ook de gezondheid van een van de bewoners onder hoge druk stond. Toen hebben jullie ook niet direct de moeite genomen om je er in te gaan mengen. Het zou toch geweldige televisie opleveren wanneer blijkt dat er wel iets in Huub zijn drankje is geflikkert?
Neee dus..quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Jeetje Amanda is nog vet nuchter.... betekent dat nu wel of geen sex met Brian vannacht?
haha hopelijk de nieuwe bewoner!!!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef raggende_annie het volgende:
wie liep daar nou rond???
Nou ik zit er echt niet op te wachten.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:01 schreef Heathen het volgende:
[..]
Er zijn in de loop van de maanden al velerlei ethische vraagstukken voorbijgekomen waar ook de gezondheid van een van de bewoners onder hoge druk stond. Toen hebben jullie ook niet direct de moeite genomen om je er in te gaan mengen. Het zou toch geweldige televisie opleveren wanneer blijkt dat er wel iets in Huub zijn drankje is geflikkert?
Ja hallo, dat wil iedereenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Had ik maar hardcore met Fedde....ZOOO LEKKER en aardig en sympathiek
heeft er iemand de moeite gedaan om op het printscreen knoppie te drukken?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef agter het volgende:
hey, streams 3 en 4 weg en er liep een NIET-bewoner door het huis...
je hebt de gordijnen toch wel dichtgedaan he?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:56 schreef LoveProfusion het volgende:
NL draait GEIL! gelukkig ben ik morgen vrij...zou me niet verbazen als ik zo sta te dansen hier..moederziel alleen.
Worden ze bij je oma ook afgevoerd voor bloedtestenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:02 schreef noekje het volgende:
Echt een spetterend feest.![]()
De verjaardag van mijn oma is nog spannender dan dit.
Absoluut niet. Je hebt het hier over een zwaar strafbaar feit.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:03 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Recherche.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:04 schreef raggende_annie het volgende:
wie liep daar nou rond???
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Katewalker het volgende:
Hee wat voor een leuk manspersoon zag ik daar voor bij lopen? Wie is dat? Ik mis het wel hoor..een echt lekkere kerel in die kooi...![]()
Nee ik zit nu vrolijk mastuberend voor het raam te zwaaien naar de buren ...als eerbetoon aan Eric.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
je hebt de gordijnen toch wel dichtgedaan he?![]()
Flessenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Yollie het volgende:
Er kwam iemand van achter op stream drie de keuken in lopen, denk dat ze de drank fles zoeken...
Jij hebt huub toch niet vergiftigd he ??? We zoeken nog een dader. Oh nee we moeten de uitslag nog afwachten.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Was ik even weg, Huub bloedtest.. haha er gebeurt de hele dag wel wat...
Ik kan niet anders zeggen dan chapeau voor de redactie !!!!
Echt.. denk je eens in dat één groepje mensen .dat groepje mensen maakt al een dag TV..
Ethische overtredingen en juridische overtredingen wegen soms net zo zwaar.quote:Absoluut niet. Je hebt het hier over een zwaar strafbaar feit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |