quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Een hele tijd terug sprak ik met een leuk hip meisje in de disco,....ze vroeg wie ik leuk vond..ik liet daar in zeer expliciete taal merken dat ik de dj lekker vond...ik stel je voor zei ze..Fedde is mijn broer:) en met haar ga ik nu vrij veel om.
Ja die probeerde ik te bellen maar hij was bij 1 van zijn maitresses zei z'n vrouwquote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Peter R. de Vries. Die was toch ook gebeld![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef Carlaa het volgende:
We zitten ook met smart te wachten op Erics kado voor Nasty
Zwart shirt, spijkerbroek, bruine riem en half lang bruin haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:06 schreef raggende_annie het volgende:
heeft nou werkelijk niemand gezien wie er daar door het huis liep. hij zag er ook iets te relaxed uit. leek wel alsof ie daar al jaren woont en gewoon even naar de plee ging ofzo. zoals de TT al vermeld; suspicious scheise
Welnee.... ik zit hier echt te genieten! Kan moeilijk blijven zittenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:06 schreef Borga het volgende:
Natte Nel is muziek aan het verkrachten
[..]
Ja nou, dat leek verdacht veel op een sportlife verpakking.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef akveor het volgende:
[..]
En niet te vergeten dat Brian een pakje aan de camera showde.... wat tig coosen werd gemeld en dat iemand die foto later als avatar kreeg aangeboden.... Burp
hahaha zit je ook een malletje te maken?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik zit nu vrolijk mastuberend voor het raam te zwaaien naar de buren ...als eerbetoon aan Eric.
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik zit nu vrolijk mastuberend voor het raam te zwaaien naar de buren ...als eerbetoon aan Eric.
Wordt is wakker man, Brian is al voor veel meer in staat gebleken. Die man heeft serious issues en is hier echt toe in staat!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
Dit hele complot gaat een eigen leven ''lijden'' Brain is heus niet zo dom om dit te doen, je word niet alleen verwijder maar ook aangeklaagd.
Hij doet para omdat ie beschuldigt word en zelf nu niet de touwtjes in handen heeft.
De fam van huub werd ongerust door alle berichten over tig forums die elkaar kruisen en besmetten met onzin daardoor een bloedtest.
maar sensatie is het wel
We nodigen 'm wel uit op het grote FOK DGK-eindfeest.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Dit is ook een geil nummer!!!!! Ik wil NL inhuren voor mijn feestje!
Er was vroeger, voor mijn tijd, ook een radioverslaggever die verslag deed van de tour de france.quote:
ja OF???¿¿ Je weet het niet toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja nou, dat leek verdacht veel op een sportlife verpakking.![]()
Klinkt lekker!quote:Op zondag 25 februari 2007 23:08 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Zwart shirt, spijkerbroek, bruine riem en half lang bruin haar.
Over 2 jaarquote:Op zondag 25 februari 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
We nodigen 'm wel uit op het grote FOK DGK-eindfeest.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
En het was nog een lekker iemand ook. Vaker in beeld die man.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |