Loslaten bedoel je?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hopelijk komt het goed morgen![]()
Op laatst gaf ik gewoon erg veel gas en daarna pas koppeling indrukken![]()
Dat ga ik ook eens proberen, eerst gas en daarna koppeling los laten. Geen idee hoe mijn instructeur dat vind maar dat merk ik welquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Loslaten bedoel je?
Dat doe ik nu ook, trekt ook gelijk 10x sneller op joh, ideaal!
Rond half vijf hoop ik weer heelhuids thuis te zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 18:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
ee
Succes morgen, hoelaat kunnen we antwoord verwachten op de vraag of je geslaagd bent?![]()
wat voor auto is hetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:17 schreef peacetaker het volgende:
vanavond mijn 5e les alweer![]()
pff wat gaat dat hard zeg en zeker als je het erg leuk vindt om te doen![]()
en wat rijdt die les auto ook lekker![]()
Zou ik ff bij je rijschool navragen, elke rijschool heeft weer andere voorwaarden. Ik heb zelf een pakket waar de RIS-toetsen + examen + herexamen zitten, maar nogmaals, het ligt aan je voorwaarden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:56 schreef Omaha het volgende:
Nog even een vraag, als je een compact pakket afkoopt (dus bijvoorbeeld 10 weken rijden voor 1200 euro) en daarin de 10e week dus een examen doet en dan zakt, zit er dan nog een herexamen bij of moet je die dan zelf betalen. En eventuele volgende lessen zullen dan wel los betaald moeten worden neem ik aan.
Lekker schokken in de auto...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:51 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Loslaten bedoel je?
Dat doe ik nu ook, trekt ook gelijk 10x sneller op joh, ideaal!
Mwah hard wegrijdenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Lekker schokken in de auto...![]()
Dat gaat mijn instructeur niet pikkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Lekker schokken in de auto...![]()
Ik ook! Rijdt lekker he! Ik rij alleen niet in een diesel, maar in een benzine/gas combinatie (starten op benzine, rijden op gas)quote:
Maar ik heb ze wel!quote:
Dat is de reden waarom jik niet een snelcursus heb gekozenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar ik heb ze wel!
Ik erger me er aan dat ik nu niet kan autorijden omdat ik zelf nog geen auto heb. Ik wil me nog niet aan de hele grote bus van mijn pa wagen, maar aan de andere kant denk ik van: Ha ik wil erin stappen en gewoon even touren.
Een snelcursus is ook niet voor mij weggelegd. Mijn buurjongen heeft zo'n cursus genomen, had al snel deuken te pakken in zijn auto en kan nu eindelijk na 2 jaar behoorlijk inparkeren.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom jik niet een snelcursus heb gekozen
Tja.. Ik hoor van iedereen "Joh neem nou!"quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:03 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een snelcursus is ook niet voor mij weggelegd. Mijn buurjongen heeft zo'n cursus genomen, had al snel deuken te pakken in zijn auto en kan nu eindelijk na 2 jaar behoorlijk inparkeren.
die stoelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:55 schreef Rosu het volgende:
[..]
Ik ook! Rijdt lekker he! Ik rij alleen niet in een diesel, maar in een benzine/gas combinatie (starten op benzine, rijden op gas)
Ik heb alles gelezen en dacht ook, gezakt maar toch niet. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef LocoRoco het volgende:
Heel verhaal
Of misschien had ze juist wel een hele goede nacht gehad waardoor ze me heeft laten slagen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:59 schreef Omaha het volgende:
LocoRoco volgens mij had die vrouw niet zo'n fijne nacht gehad vannachtWat een biaatch
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef Luxicous het volgende:
DE 4de keer en gehaaaaaaaaaaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb nog nooit tijdens een examen zo slecht gereden, maar me instructeur was mee dus blijkbaar maakt dat echt uit:D!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig morgen aanvragen volgende week auto halen
Congratu!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef Luxicous het volgende:
DE 4de keer en gehaaaaaaaaaaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb nog nooit tijdens een examen zo slecht gereden, maar me instructeur was mee dus blijkbaar maakt dat echt uit:D!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig morgen aanvragen volgende week auto halen
8 lessen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik vind het allemaal veels te langzaam gaan....Ik ben begin februari begonnen met lessen en heb 8 lessen gehad. Nou dat leek wel een eeuw.
![]()
Het gedachte al dat het niet lang meer duurt om zelf te rijden maakt me al gek! Vooral omdat ik de auto van me opa meekrijg en alles er mee mag doen.. Geen styling maar op gebied van muziek
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik betaal het allemaal zelf. Geeft toch het gevoel dat je zelf iets heb bereikt. Ik heb ook niet veel lessen nodig. Daarnaast kan ik op sommige dagen niet lessen wanneer hij wel kan en net andersom.. Daarom is het ene keer 2x in de week andere keer 1x... En zo'n spoedcursus lukt al helemaal niet vanwege sport, school en werken enal..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
8 lessen?
Ik heb er nu al 10 of 12 gehad. Ik heb hetzelfde, daarom probeer ik 2 lessen in de week te doen. Vooralsnog lukt dat elke week
Hoohoo, misverstand: Ik betaal alles ook zelf. Heb alleen de eerste 10 keer 3 kwartier gekregen van mijn ouders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Ik betaal het allemaal zelf. Geeft toch het gevoel dat je zelf iets heb bereikt. Ik heb ook niet veel lessen nodig. Daarnaast kan ik op sommige dagen niet lessen wanneer hij wel kan en net andersom.. Daarom is het ene keer 2x in de week andere keer 1x... En zo'n spoedcursus lukt al helemaal niet vanwege sport, school en werken enal..
Ik praat bijna niet met mijn instructeur maar hij zegt gewoon waar het op staat. Hij zei de afgelopen lessen, als je dit laat zien op je examen slaag je zeker weten. Maarja, eerste keer gezakt. Dus doe je best en succes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef Alcarin het volgende:
Laatste les gehad...
Mijn instructeur is veel te realistisch! Ik vroeg hem of hij dacht dat ik het ga halen, en hij zei 'tja, het blijft een momentopname he'. Maar hij dacht wel dat ik het zou halen als ik zo rijd als ik net dus deed, en maar braaf blijf kijken.
We zullen zien...
Wel heelhuids thuis.. maar helaas gezakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:04 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Rond half vijf hoop ik weer heelhuids thuis te zijn
Ik laat me altijd gewoon op school ophalen en weer afzetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoohoo, misverstand: Ik betaal alles ook zelf. Heb alleen de eerste 10 keer 3 kwartier gekregen van mijn ouders.
Ik heb 2 keer 4 tussenuren, op 1 van die 2 dagen race ik heen en weer naar huis toe, en ik probeer op zaterdag of op vrijdag nog 1 te plannen. Doorgaans wil dat wel![]()
balen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wel heelhuids thuis.. maar helaas gezakt.
Fiets op een verkeerd moment ingehaald en toen zei de examinator hier naar links. Tsja, foute beslissing van mij en daarna een fietser juist niet ingehaald omdat ik dacht dat het onveilig was (links allemaal geparkeerde auto's rechts dus die fietser) maar dat had ik dus wel moeten doen. En met invoegen op de snelweg ging ik iets langzamer dan de vrachtwagen voor me die ook moest invoegen, dus uiteindelijk ging ik die vrachtwagen voorbij, kwamen we in een bocht waar je 70 als max. snelheid kreeg, toen was ik die vrachtwagen net voorbij, maar die rijd natuurlijk 80/90, dus begon de examinator ook al te zeggen rijd maar wat harder ed. en uiteindelijk vond hij dat ik het niet goed deed helaas, maarja volgende keer beter![]()
Oke dan,quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:
ik heb nu toch al een paar maanden mijn rijbewijs
maar vandaag was er weer een eerste keer
ik loop stage bij de buitenschoolse opvang en nu moesten er kinderen van een locatie naar een andere locatie gebracht worden
en daar moest ik dus bij helpen
voor het eerste kleine kinderen bij me in de auto, toch wel spannend
Ik word deze week nog gemaild over een nieuw examendata, word dus in totaal toch weer 7 lessen + examen (495euro) en een paar weken rijbewijspret minderquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen hoor
wanneer mag je weer op, weet je dat al?
Skaai woont hier 10 minuten vandaanquote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Skaai het volgende:![]()
[afbeelding]
Ik baal alleen dat ik nu even geen auto tot mijn beschikking heb om in te rijden.
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:30 schreef DeFlip het volgende:
Mag je al rijden als je nog geen rijbewijs hebt maar wel geslaagd bent?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Skaai woont hier 10 minuten vandaan![]()
Nu 4 maanden rijbewijs en het bevalt prima![]()
Mensen die binnekort moeten afrijden, succes![]()
Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:06 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Nee.
Om het maar even kort uit te drukken...
Zo onnuttig is het niet, probeer maar eens een magnetron mee te nemen op de fiets!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef Maravilla het volgende:
Haha, mooi lijkt me dat. Om elk onnuttig iets aan te grijpen om even een stukje te rijden.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ook goed om de koppeling beter onder controle te krijgen.
Mij ook niet. Ik wou ook het liefst morgen weer examen doen, ik weet nu exact waar ik op moet letten, dit waren zowiezo ook mijn minpunten. Nu mag ik het 3 april weer proberen, maar tot die tijd heb ik toch wel een paar lessen nodig om alles "up-to-date" te houden helaas. (3x2 lessen + 1 les voor het examen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Sylvana het volgende:
waarom nog 7 lessen nemen? lijkt me dat dat niet echt nodig is? ik nam telkens tussen mn examens maar 2 lessen.
Normaal ga je nou niet even vrolijk een magnetron uitzoeken, ofwel? In die trand bedoelde ik het meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zo onnuttig is het niet, probeer maar eens een magnetron mee te nemen op de fiets!
Ja, ik heb er ervaring mee
Ik wil wel achterinquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef Skaai het volgende:
Morgenavond gaan we deze mooie rooiert ophalen![]()
[afbeelding]
Voor het eerst zonder instructeur gereden, was echt spannend maar ook relaxed.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef d4nny18 het volgende:
gister eindelijk geslaagd na 3x maar ja morrige mag ik hem ophalen me rijbewijsje:D
Gefeliciteerd! Rij voorzichtigquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef d4nny18 het volgende:
gister eindelijk geslaagd na 3x maar ja morrige mag ik hem ophalen me rijbewijsje:D
Ging gister echt goed, moesten nog keer terug naar dorp ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |