Ik heb alles gelezen en dacht ook, gezakt maar toch niet. Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef LocoRoco het volgende:
Heel verhaal
Of misschien had ze juist wel een hele goede nacht gehad waardoor ze me heeft laten slagen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:59 schreef Omaha het volgende:
LocoRoco volgens mij had die vrouw niet zo'n fijne nacht gehad vannachtWat een biaatch
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef Luxicous het volgende:
DE 4de keer en gehaaaaaaaaaaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb nog nooit tijdens een examen zo slecht gereden, maar me instructeur was mee dus blijkbaar maakt dat echt uit:D!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig morgen aanvragen volgende week auto halen
Congratu!quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:25 schreef Luxicous het volgende:
DE 4de keer en gehaaaaaaaaaaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb nog nooit tijdens een examen zo slecht gereden, maar me instructeur was mee dus blijkbaar maakt dat echt uit:D!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iig morgen aanvragen volgende week auto halen
8 lessen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:49 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Ik vind het allemaal veels te langzaam gaan....Ik ben begin februari begonnen met lessen en heb 8 lessen gehad. Nou dat leek wel een eeuw.
![]()
Het gedachte al dat het niet lang meer duurt om zelf te rijden maakt me al gek! Vooral omdat ik de auto van me opa meekrijg en alles er mee mag doen.. Geen styling maar op gebied van muziek
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik betaal het allemaal zelf. Geeft toch het gevoel dat je zelf iets heb bereikt. Ik heb ook niet veel lessen nodig. Daarnaast kan ik op sommige dagen niet lessen wanneer hij wel kan en net andersom.. Daarom is het ene keer 2x in de week andere keer 1x... En zo'n spoedcursus lukt al helemaal niet vanwege sport, school en werken enal..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
8 lessen?
Ik heb er nu al 10 of 12 gehad. Ik heb hetzelfde, daarom probeer ik 2 lessen in de week te doen. Vooralsnog lukt dat elke week
Hoohoo, misverstand: Ik betaal alles ook zelf. Heb alleen de eerste 10 keer 3 kwartier gekregen van mijn ouders.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Ik betaal het allemaal zelf. Geeft toch het gevoel dat je zelf iets heb bereikt. Ik heb ook niet veel lessen nodig. Daarnaast kan ik op sommige dagen niet lessen wanneer hij wel kan en net andersom.. Daarom is het ene keer 2x in de week andere keer 1x... En zo'n spoedcursus lukt al helemaal niet vanwege sport, school en werken enal..
Ik praat bijna niet met mijn instructeur maar hij zegt gewoon waar het op staat. Hij zei de afgelopen lessen, als je dit laat zien op je examen slaag je zeker weten. Maarja, eerste keer gezakt. Dus doe je best en succes.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:53 schreef Alcarin het volgende:
Laatste les gehad...
Mijn instructeur is veel te realistisch! Ik vroeg hem of hij dacht dat ik het ga halen, en hij zei 'tja, het blijft een momentopname he'. Maar hij dacht wel dat ik het zou halen als ik zo rijd als ik net dus deed, en maar braaf blijf kijken.
We zullen zien...
Wel heelhuids thuis.. maar helaas gezakt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:04 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Rond half vijf hoop ik weer heelhuids thuis te zijn
Ik laat me altijd gewoon op school ophalen en weer afzetten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoohoo, misverstand: Ik betaal alles ook zelf. Heb alleen de eerste 10 keer 3 kwartier gekregen van mijn ouders.
Ik heb 2 keer 4 tussenuren, op 1 van die 2 dagen race ik heen en weer naar huis toe, en ik probeer op zaterdag of op vrijdag nog 1 te plannen. Doorgaans wil dat wel![]()
balen hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Wel heelhuids thuis.. maar helaas gezakt.
Fiets op een verkeerd moment ingehaald en toen zei de examinator hier naar links. Tsja, foute beslissing van mij en daarna een fietser juist niet ingehaald omdat ik dacht dat het onveilig was (links allemaal geparkeerde auto's rechts dus die fietser) maar dat had ik dus wel moeten doen. En met invoegen op de snelweg ging ik iets langzamer dan de vrachtwagen voor me die ook moest invoegen, dus uiteindelijk ging ik die vrachtwagen voorbij, kwamen we in een bocht waar je 70 als max. snelheid kreeg, toen was ik die vrachtwagen net voorbij, maar die rijd natuurlijk 80/90, dus begon de examinator ook al te zeggen rijd maar wat harder ed. en uiteindelijk vond hij dat ik het niet goed deed helaas, maarja volgende keer beter![]()
Oke dan,quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:22 schreef Miss_S het volgende:
ik heb nu toch al een paar maanden mijn rijbewijs
maar vandaag was er weer een eerste keer
ik loop stage bij de buitenschoolse opvang en nu moesten er kinderen van een locatie naar een andere locatie gebracht worden
en daar moest ik dus bij helpen
voor het eerste kleine kinderen bij me in de auto, toch wel spannend
Ik word deze week nog gemaild over een nieuw examendata, word dus in totaal toch weer 7 lessen + examen (495euro) en een paar weken rijbewijspret minderquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen hoor
wanneer mag je weer op, weet je dat al?
Skaai woont hier 10 minuten vandaanquote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Skaai het volgende:![]()
[afbeelding]
Ik baal alleen dat ik nu even geen auto tot mijn beschikking heb om in te rijden.
Nee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:30 schreef DeFlip het volgende:
Mag je al rijden als je nog geen rijbewijs hebt maar wel geslaagd bent?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Skaai woont hier 10 minuten vandaan![]()
Nu 4 maanden rijbewijs en het bevalt prima![]()
Mensen die binnekort moeten afrijden, succes![]()
Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:06 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Nee.
Om het maar even kort uit te drukken...
Zo onnuttig is het niet, probeer maar eens een magnetron mee te nemen op de fiets!quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:51 schreef Maravilla het volgende:
Haha, mooi lijkt me dat. Om elk onnuttig iets aan te grijpen om even een stukje te rijden.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:01 schreef jorienvdherik het volgende:
Ook goed om de koppeling beter onder controle te krijgen.
Mij ook niet. Ik wou ook het liefst morgen weer examen doen, ik weet nu exact waar ik op moet letten, dit waren zowiezo ook mijn minpunten. Nu mag ik het 3 april weer proberen, maar tot die tijd heb ik toch wel een paar lessen nodig om alles "up-to-date" te houden helaas. (3x2 lessen + 1 les voor het examen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:06 schreef Sylvana het volgende:
waarom nog 7 lessen nemen? lijkt me dat dat niet echt nodig is? ik nam telkens tussen mn examens maar 2 lessen.
Normaal ga je nou niet even vrolijk een magnetron uitzoeken, ofwel? In die trand bedoelde ik het meer.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:58 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zo onnuttig is het niet, probeer maar eens een magnetron mee te nemen op de fiets!
Ja, ik heb er ervaring mee
Ik wil wel achterinquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:21 schreef Skaai het volgende:
Morgenavond gaan we deze mooie rooiert ophalen![]()
[afbeelding]
Voor het eerst zonder instructeur gereden, was echt spannend maar ook relaxed.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef d4nny18 het volgende:
gister eindelijk geslaagd na 3x maar ja morrige mag ik hem ophalen me rijbewijsje:D
Gefeliciteerd! Rij voorzichtigquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:12 schreef d4nny18 het volgende:
gister eindelijk geslaagd na 3x maar ja morrige mag ik hem ophalen me rijbewijsje:D
Ging gister echt goed, moesten nog keer terug naar dorp ookquote:
Volgens mij ligt het gemiddelde nu op 45 lessen van 1 uur, maar het is echt heel verschillend per persoon hoeveel lessen iemand nodig heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef tiemo het volgende:
Wat zijn de gemiddelde lestijden die je in totaal krijgt kwa rijlessen ??
alvast bedankt
Als je goed leert kan er weinig fout gaan, eigenlijk. De eerste keer oké, door de zenuwen. Maar daarna lijkt het me niet meer dan normaal om het te halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef tiemo het volgende:
Waarom zijn al die examens zo fucking moeilijk.. Ik had 2 weken geleden therorie examen en gezakt, zegt die muts dat ik zat af te kijken.
Ik doe anderhalf uurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:10 schreef tiemo het volgende:
Wat zijn de gemiddelde lestijden die je in totaal krijgt kwa rijlessen ??
alvast bedankt
Mijn instructeur heeft het steeds over 52 lessen waar vanuit wordt gegaan. Ook lessen van 1 uur. Maarja, de een zit er een eind onder, de ander gaat er dik overheen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:12 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het gemiddelde nu op 45 lessen van 1 uur, maar het is echt heel verschillend per persoon hoeveel lessen iemand nodig heeft.
Idem, want ik vind dat je in een uur niet genoeg kan doen.quote:
Dito.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:10 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Idem, want ik vind dat je in een uur niet genoeg kan doen.
Ik vond het helemaal niet moeilijk, je moet het gewoon goed leren.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:32 schreef tiemo het volgende:
Waarom zijn al die examens zo fucking moeilijk.. Ik had 2 weken geleden therorie examen en gezakt, zegt die muts dat ik zat af te kijken.
Ik leste ook 1,5 uur, maar dat kwam omdat ik eerst een kwartier naar Amersfoort moest rijden en op het eind weer een kwartier terug. En in die tijd leer je niet zoveel, dat doe je na een paar keer al zowat op de automatische piloot.quote:
Amersfoort? Mijn instructeur zal dan de binnendoorweggetjes nemen. Deed hij vandaag ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik leste ook 1,5 uur, maar dat kwam omdat ik eerst een kwartier naar Amersfoort moest rijden en op het eind weer een kwartier terug. En in die tijd leer je niet zoveel, dat doe je na een paar keer al zowat op de automatische piloot.
Van het weekend hele weekend bij mn ouders, dus dan es in hun auto's rijden
Dat gaat dus goehoed!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:02 schreef Skaai het volgende:
Vandaag voor het eerst alleen in mijn nieuwe autootje gereden. Ik loop alleen nog te kloten met inparkeren en het gas geven, en ik probeerde net uit te parkeren met de handrem er nog op
![]()
. Het is zo leuk
Ik weet het ook nog niet precies, moet eerst nog een dag vinden waarop ik twee dagen veel kan rijden dan.quote:
Nouja, het gaat er meer om dat je je meestal nooit zo lang kunt concentreren achter elkaar, dus ik zou dan beter 's ochtends 2 uur doen en dan 's avonds 2 uur en niet 4 uur achter elkaar. Als je 4 uur achter elkaar rijdt neem je meestal aan het eind weinig nieuwe dingen meer op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:02 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet precies, moet eerst nog een dag vinden waarop ik twee dagen veel kan rijden dan.Maar zoiets zou 't worden. Lekker gesloopt na zo'n dag de auto uit.
En ga je fouten maken (ik wel)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, het gaat er meer om dat je je meestal nooit zo lang kunt concentreren achter elkaar, dus ik zou dan beter 's ochtends 2 uur doen en dan 's avonds 2 uur en niet 4 uur achter elkaar. Als je 4 uur achter elkaar rijdt neem je meestal aan het eind weinig nieuwe dingen meer op.
veel succesquote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Woensdag de grote TTT. Alles goed gaat, op mijn zwakke punt na: kijken.
En dat terwijl ik voor mijn gevoel mezelf al een nekberoerte draai met al dat gekijk
Ah zo, geen idee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nouja, het gaat er meer om dat je je meestal nooit zo lang kunt concentreren achter elkaar, dus ik zou dan beter 's ochtends 2 uur doen en dan 's avonds 2 uur en niet 4 uur achter elkaar. Als je 4 uur achter elkaar rijdt neem je meestal aan het eind weinig nieuwe dingen meer op.
Ja!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
En alcarin, het is al bijna zover hea!
Krijg je geen lease auto ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef Me_Wesley het volgende:
Succes, partyanimal! En alcarin, het is al bijna zover hea!
Ik heb gesolliciteerd voor een baan op schiphol, binnenkort intakegesprek. Maar ik heb al gehoord dat ze erg om mensen verlegen zitten, dus er is een redelijke kans dat ik word aangenomen..
En ALS ik word aangenomen dan heb ik uiteraard een auto nodig om op schiphol te komen. En mijn ouders hebben toegezegd in dat geval een auto voor te schieten.
Hopen dat ik word aangenomen dus (niet alleen voor die auto natuurlijk)
Het is maar een rijexamenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:05 schreef paulus1709 het volgende:
ik heb woensdag examen maar ik ben bang voor van die gekken die iets raars voor je doen waar ik niet tijdig of verkeerd op reageer of dat mijn examinator sneller op de rem stampt dan ik of dat ik zak op zo'n kut reden zoeits als je had 0.5 seconden verder vooruit moeten kijken
nee maar het kost wel 195 euro en ik ben de bus en de trein beuquote:Op maandag 5 maart 2007 10:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is maar een rijexamen![]()
Oftewel: de wereld vergaat niet, als er zo'n gek je rijexamen verpest.
Same here, maar dan morgen, en ik wil eigenlijk alleen invoegen op de snelweg nog even oefenen...quote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef paulus1709 het volgende:
woensdag nog even alle bijzondere verrichtingen doornemen, dan effe warm rijden, waarschijnlijk 30 keer op mijn vingers getikt worden over kijken bij kleine verplaatsingen en afremmen, twee handen aan het stuur en de snelheiddaarna naar het CBR toe ff roken rondje rond de auto en dan mijn examinator ontmoeten
Same here, ook om 9.50quote:Op maandag 5 maart 2007 14:47 schreef paulus1709 het volgende:
woensdag nog even alle bijzondere verrichtingen doornemen, dan effe warm rijden, waarschijnlijk 30 keer op mijn vingers getikt worden over kijken bij kleine verplaatsingen en afremmen, twee handen aan het stuur en de snelheiddaarna naar het CBR toe ff roken rondje rond de auto en dan mijn examinator ontmoeten
Ik dacht dat jij op mij voorliepquote:Op maandag 5 maart 2007 14:38 schreef Turbo_Diesel het volgende:
Gaat snel met jou..
ik krijg vandaag mn negende les pas..
Ik heb tot nu gehad:
Kruispunten
Rotondes
Afslaan
Snelweg en zijdelingse verplaatsing
Vanavond krijg ik parkeren
heb net mn negende les gehad..quote:
Hmm, ik heb nu dus 7 van 1.5 uur gehad en 1 van 3/4. Gaat verder wel lekker dacht ikquote:Op maandag 5 maart 2007 18:26 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
heb net mn negende les gehad..
ik heb ongeveer 20 (x1.5 uur) lessen nodig...
In april heb ik mijn rijbewijs..Tenminste dat zei mn instructeur allemaal...
Auto rijden is ok.. Alleen dat inzicht is nog steeds een kleine probleempje
Mensen die spoedaanvragen doen en helemaal geen baan hebben of wat waarvoor ze een auto nodig zullen gaan hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 18:37 schreef Xbox_360 het volgende:
Heb nu 25 uur gelest en het gaat steeds beterHet beginnen echt steeds meer kleinigheden te worden waar ik nog de fout in ga.
Vriend van me is vandaag geslaagdWel zonde dat de sufkut een spoedaanvraag doet terwijl hij deze week waarschijnlijk niet eens aan rijden toe komt
Mischien wil die pimpe met z'n roze pasje
![]()
Jep ben ik het mee eens, maargoed dat is hun eigen geld, ze moeten het lekker zelf weten. Ik hoefde maar 3 werkdagen te wachten en hij lag klaar, ik had alleen het weekend ertussen. Vrijdag aangevraagd en dinsdag kon ik hem ophalen, zonder spoedaanvraag.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die spoedaanvragen doen en helemaal geen baan hebben of wat waarvoor ze een auto nodig zullen gaan hebben
En anders maar een week wachten. kan je ondertussen marktplaats en autosites af gaanquote:Op maandag 5 maart 2007 18:41 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Jep ben ik het mee eens, maargoed dat is hun eigen geld, ze moeten het lekker zelf weten. Ik hoefde maar 3 werkdagen te wachten en hij lag klaar, ik had alleen het weekend ertussen. Vrijdag aangevraagd en dinsdag kon ik hem ophalen, zonder spoedaanvraag.
Inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2007 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die spoedaanvragen doen en helemaal geen baan hebben of wat waarvoor ze een auto nodig zullen gaan hebben
Doe ik nu stiekem al terwijl ik nog aan het lessen benquote:Op maandag 5 maart 2007 18:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
En anders maar een week wachten. kan je ondertussen marktplaats en autosites af gaanom een Golf 3 te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |