Sjongejonge, het wordt echt heel erg triest nu. In de eerste helft kan Wegereef geen corner van een achterbal onderscheiden, laat staan dat alle uitworpen goed worden gegeven.
Vervolgens krijgt Boukhari geen geel voor een overtreding die erger is dan beide van Davids bij elkaar opgeteld. Davids krijgt ook puur geel omdat hij zijn naam tegen heeft. De tweede overtreding is gewoon een vrije trap. Maar dat een speler met zijn been een tiende van een seconde eerder bij de bal is dan hij is nog geen reden voor een tweede gele kaart. Echt heel erg triest.
Vervolgens gaat hij de hele tweede helft lopen compenseren, behalve op het moment dat het er echt op aankomt. In 101 van de 100 gevallen krijg je als verdedigende partij gewoon een vrije trap mee, nu krijg je de 1-1 om je oren.
Dus ja
![]()
Trots op ons aller Ajax
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."