Ik weet het niet, of dat ook zo is.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
Hij zegt dat ie JdM aan de foon had.
Fransquote:Op zondag 25 februari 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
Coorverbonden? F. aan de telefoon... Hij is gewaarschuwt? En wie is F?
quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 25 februari 2007 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet het niet, of dat ook zo is.
Stijn is geen held toch?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef F04 het volgende:
Stomme Stijn en z'n redactie. Beetje tegen Huub zeggen dat hij niet meer mag drinken.,
Heb het idee dat Huub best zelf naar huis wil.quote:Op zondag 25 februari 2007 13:59 schreef partyyboyy het volgende:
Heb het idee dat hij door moet gaan.
Hopelijk maaktie het niet TE bont dat hij naar huis moet.
idd, sneu figuur.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef havefun het volgende:
Die Sylvia loopt ook een beetje de moeder uit te hangen. Ze doet net of Huub haar zoon is.
Als die Deborah er is ,is zij de baas.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...heb een beetje het idee dat Frans in het NatasJa kamp zit, en Stijn in het Huub kamp. Zou dat kunnen kloppen?
Volgens mij zeiden ze gewoon dat hij ff wat rustiger moet doen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef F04 het volgende:
Stomme Stijn en z'n redactie. Beetje tegen Huub zeggen dat hij niet meer mag drinken.,
Dit is de kans van haar leven.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand zo egocentrisch bezig gezien rondom haar eigen verjaardag. Misschien komt het ook wel omdat ik daar altijd ubernuchter over ben, mn eigen verjaardag kan me geen reet schelen, maar bij deze 'diva' is het alleen maar ikke ikke ikke
Dat is idd wel eens eerder hier gezegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:00 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...heb een beetje het idee dat Frans in het NatasJa kamp zit, en Stijn in het Huub kamp. Zou dat kunnen kloppen?
Hee het is HAAR dag !quote:Op zondag 25 februari 2007 14:01 schreef Kinga het volgende:
Huub is niet te genieten. Natasia is uber hyper. Maar ja wat wil je, alle aandacht is op haar gericht vandaag. Dat trek ik echt niet.
Die Wilgo gaat zich echt niet verlagen door voor heel Nederland huub op zijn bek te slaan. Dan zet hij Natastia en die kinderen alleen mar meer voor schut. En daarnaast heeft huub eerder het recht om hem op zijn bek te slaan dan andersom.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
Waarom lacht zdngmw zo hysterisch om de grappen van Huub? Ik ben bang dat ie straks aan de beurt is bij Wilgo.
Nee, Wilgo is zo niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze gewoon dat hij ff wat rustiger moet doen.
Voor hetzelfde geld zit er een kokende Wilgo in de make-up die er op los wil gaan sparren zometeen.
Natuurlijk!!! En dan eten we die andere taart lekker zelf op...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:02 schreef avonne het volgende:
Okeeeeej.... willen we die taart in de vijver?
Groot gelijk, bij de "buren" hebben ze dezelfde mening over BAN als hier, maar daar wordt heel wat minder gescholden... Dus je kan ook je mening geven zonder gebruik te maken van ordinaire scheldwoorden...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
maar nu lijkt het wel continue schelden..
Als iemand jouw vriendin het leven zo onmogelijk maakt is de verleiding erg groot, zeker als je surinamer bent en uit een achterstndswijk komt. Ik denk dat de redactie inziet dat het veiliger is dat Huub zich ff koest houd nu.quote:
Als ze bij de buren dezelfde mening over BAN hadden werden ze niet zo voorgetrokken ....quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Groot gelijk, bij de "buren" hebben ze dezelfde mening over BAN als hier, maar daar wordt heel wat minder gescholden... Dus je kan ook je mening geven zonder gebruik te maken van ordinaire scheldwoorden...
Ik heb er heel eventjes over nagedacht, maar je hebt gelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik vind ook dat N & B voorgetrokken worden.. Ook dat achter soms zwaar discutabele dingen laat gebeuren en aanstuurt.. En ook bij mij staat het schuim bij sommige acties op de lippen.. Maar..:
Ik vind wel dat er nu wel om iedere scheet op de redactie en natas en brian gescholden wordt, je menig geven Prima! Maar ik lees wel heel veel: Kut, hoer, etc... Ik val er niet zo snel over.. maar nu lijkt het wel continue schelden.. daardoor is niet alleen het effect veel minder, de impact.. maar daardoor lijken we ook wel een ordinair scheldforum van het niveau Natas en Brian...
( My 2 cpt's )
Wij zijn de buren niet ;-) Maar we zijn het in principe eens.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:08 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Groot gelijk, bij de "buren" hebben ze dezelfde mening over BAN als hier, maar daar wordt heel wat minder gescholden... Dus je kan ook je mening geven zonder gebruik te maken van ordinaire scheldwoorden...
Hoe weet je dat hij uit een achterstandswijk komt, woont ie bij jou om de hoek?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Als iemand jouw vriendin het leven zo onmogelijk maakt is de verleiding erg groot, zeker als je surinamer bent en uit een achterstndswijk komt. Ik denk dat de redactie inziet dat het veiliger is dat Huub zich ff koest houd nu.
Standard reality-chantage. Zie: Kelly, Tanja, Monique. Die dreigden ook weg te gaan, maar de BB-redaktie dacht dat ze onmisbaar waren voor de kijkcijfers dus die werden enorm gepaaid met allerlei dingetjes. Hetzelfde gebeurd nu met NatasJa.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom wordt er voor Natasia zoveel werk gemaakt van haar verjaardag en is er voor de andere bewoners tot nu toe nauwelijks of geen aandacht aan geschonken?
Wakker worden! De "buren" is in dit geval VOL en niet Achter, febo of snackbar.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Als ze bij de buren dezelfde mening over BAN hadden werden ze niet zo voorgetrokken ....
Denk een kwakkie van een paard ofzoquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef avonne het volgende:
Heeft die kapper een klodder mayonaise op zijn hoofd of zo?
Sommige dingen weet je gewoon zeker.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij uit een achterstandswijk komt, woont ie bij jou om de hoek?
En bedanktquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Wakker worden! De "buren" is in dit geval VOL en niet Achter, febo of snackbar.![]()
Wilgo is een watje en een sukkelquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef Marrije het volgende:
Wilgo had toch gezegd geen voet meer in de villa te stappen?
Wat komt ie vandaag doen dat?
De sidekick van Palma.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef Kinga het volgende:
wie is die vent in de game room?
Totdat Wilgo centjes kreeg. Toen was Wilgo ineens koest.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilgo is een watje en een sukkel
Hij zei ook dat hij van haar weg zou gaan als ze niet thuis kwam (een keer of 4)
Hij heeft zich laten afkopen tochquote:Op zondag 25 februari 2007 14:12 schreef avonne het volgende:
[..]
Wilgo is een watje en een sukkel
Hij zei ook dat hij van haar weg zou gaan als ze niet thuis kwam (een keer of 4)
Natasja heeft erom gevraagd, de anderen niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom wordt er voor Natasia zoveel werk gemaakt van haar verjaardag en is er voor de andere bewoners tot nu toe nauwelijks of geen aandacht aan geschonken?
Dag Nelquote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef de_kolonel het volgende:
Die patricia is trouwens wel een chick vind ik....
Ja en? Dus madam krijgt maar alles waar ze om vraagt?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Natasja heeft erom gevraagd, de anderen niet.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja en? Dus madam krijgt maar alles waar ze om vraagt?
Hij heet niet voor niks koloNEL!quote:
Ze is anders knap zeker van haar zaakquote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef kissa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Staas die auto niet krijgt![]()
Volgens mij wéét ze al dat ze hem krijgt!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef kissa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Staas die auto niet krijgt![]()
Volgens mij komt dat vanavond pas en hij is trouwens ook nog niet helemaal af.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:14 schreef kissa het volgende:
Ik zit eigenlijk alleen maar te streamen omdat ik de uitreiking van Erics kadootje aan Stasia wil zien.
Ik word strontziek van de egotripperij van viva la diva
ja maar mag ik daar pissed of om zijn alsjeblieft.quote:
Die auto kan ze vergeten, want garage Keizers wil niks meer met DGK te maken hebben.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef jacqjacq het volgende:
natasia heeft straks een toerek onder der reet met een tomtom zegt ze.
straks als ze uit de kooi komt, denkt ze nu werkelijk dat ze die zomaar krijgt ofzo?
wat doet dat mens trouwens kinderachtig overdreven over haar verjaardag, mijn dochter van 12 doet zelfs niet zo overtrokken en dat is een puber....
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij wéét ze al dat ze hem krijgt!![]()
Nou echt waar?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Er zijn helaas wel meer garages en anders dan heeft ze JDM nog. Die helpt haar wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef F04 het volgende:
[..]
Die auto kan ze vergeten, want garage Keizers wil niks meer met DGK te maken hebben.
Dank uquote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat vanavond pas en hij is trouwens ook nog niet helemaal af.
Vraag ff een Pammetje aan hdnkkkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou echt waar?
Dan heb ik het echt gehad.
Ik ga in een grote depressie geraken nu![]()
![]()
als ze hem krijgt zal ze veel nieuwe banden moeten kopenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Naar achteren denk ikquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef Marrije het volgende:
Maar niemand die weet waar Huub nu is?
Had ie zin in een kroketquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Huub komt terug van "achter"
Omdat ze een script bedacht hadden dat Huub Natasia's verjaardag moest verpesten.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia gelooft gewoon haar eigen fantasie.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:16 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als ik natas zo hoor is die Toureg al zeker?????? Ze verteld nu al dat ze NA de kooi in haar Toureg op bezoek gaat bij de visagist
ben het helemaal mee eens. Anders kun je best je contactpunten gebruiken om een knokploeg in te huren!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef itsme het volgende:
Gatverdamme. Ik begin Sylvia nu ook een betje zat te worden trouwens.
Ze zijn allemaal bezig Natasia's hielen te likken.
En als Wilgo gaat slaan dan moet Natasia naar huis.![]()
moet ze haar visite maar onder controle houden.
is dat net gezegd?????quote:Op zondag 25 februari 2007 14:25 schreef de_kolonel het volgende:
DGK wil de extensions van nathasia niet meer betalen....
Mooi, eruithalen die extensions en laat haar eigen haar maar weer eens met de buitenlucht in aanraking komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Patries wil het haar van Zdngmw niet meer gratis doen, en zdngmw zegt dat ze het zelf wil betalen.![]()
![]()
JdM vindt het blijkbaar ook te gek worden. Dat zou dan de 1e keer zijn.
Zonde van de tuin!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, eruithalen die extensions en laat haar eigen haar maar weer eens met de buitenlucht in aanraking komen.
Niet met zoveel woorden, Natasia vroeg of het achter al rond was, en dat ze het anders zelfs wel zou betalen.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Patries wil het haar van Zdngmw niet meer gratis doen, en zdngmw zegt dat ze het zelf wil betalen.![]()
![]()
JdM vindt het blijkbaar ook te gek worden. Dat zou dan de 1e keer zijn.
Jup. Discussie tussen Nathasia en patricia. Patricia zei dat er problemen waren met "achteren" over de betaling. Nathasia zei dat ze het dan wel uit zeigen zak zou betalen....quote:
Ach ik vermaak me wel hoorquote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
[..]
zo ja eindelijk iets positiefs op deze zwarte dag.![]()
Issie ook!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef worker het volgende:
huub doet net alsof hij slaapt, maar hij in gbewoon wakker. Hij kon een glimlich niet onderdrukken, hij vind zichzelf weer erg leuk.
Als het een beetje wil is het gewoon bericht 1 van een hele seriequote:Op zondag 25 februari 2007 14:29 schreef itsme het volgende:
zo ja eindelijk iets positiefs op deze zwarte dag.![]()
Lijkt verdacht veel op zaad van Brian van vanmorgen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef snkr-xxx het volgende:
uhm vraagje, in welke substantie ligt huupie daar te 'slapen' ?
nee hoor, over twee weken wil ze krulletjes! Wedden dat ze krulletjes krijgt? Voor in haar touareg!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, eruithalen die extensions en laat haar eigen haar maar weer eens met de buitenlucht in aanraking komen.
Lijkt maar zo, Huub kan goed acterenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat Huubske toch echt out is.
Ik zie haar dus echt in staat om die extensions van haar vergoeding te betalen....... hoe haar gezin dan moet eten of haar huis betaald moet worden is kennelijk van ondergeschikt belang.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef de_kolonel het volgende:
Jup. Discussie tussen Nathasia en patricia. Patricia zei dat er problemen waren met "achteren" over de betaling. Nathasia zei dat ze het dan wel uit zeigen zak zou betalen....
Schijnbaar, ik zit ook al sinds een kwartiertje met alleen maar buffersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef tutjehola het volgende:
Ben ik net even iets met mijn leven gaan doen, kom terug en de streams bufferen als een gek. Zit iedereen op de visite van N te wachten?
Ja dat zag ik dus steedsquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Huub komt terug van "achter"
Nou, wachten. . .zit net een stukkie taart te etenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef tutjehola het volgende:
Ben ik net even iets met mijn leven gaan doen, kom terug en de streams bufferen als een gek. Zit iedereen op de visite van N te wachten?
Och, 800euro per maand, dat peanuts voor een "diva"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie haar dus echt in staat om die extensions van haar vergoeding te betalen....... hoe haar gezin dan moet eten of haar huis betaald moet worden is kennelijk van ondergeschikt belang.
Of ze gaat er vanuit dat dat zichzelf wel oplost.
gel of tandpasta, hij pakte net wat uit zijn haar en smeerde het op zijn lippen alsof het lipgloss was....quote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef choepachoep het volgende:
wat is dat witte spul om zijn gezicht inderdaad
driewerfquote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef Sense het volgende:
Gatverdamme, kijk Natasia daar nou staan met haar gevolg kontlikkende slaven.
"Op MIJN gezondheid!"
Zum kotzen!!!![]()
![]()
![]()
lijkt me sterk....hetwilde toch maar niet lukkenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef miesy het volgende:
een condoom met brian's kwakje??
Hij heeft ook een paar flessen sterke drank op, tempo drinken heet dat. ( ik denk.... dat hij niet op haar feestje wilde komen, maar dat je niet MAG weigeren van 'achter?"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef F04 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Huub moe is. Ik heb tot 4 uur s'nachts gekeken naar de streams. En dan tot 11 uur uitgeslapen, en ben ben je wel brak.
Deden ze het dan toch veilig?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
lijkt me sterk....hetwilde toch maar niet lukken
Scheergelquote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
gel of tandpasta, hij pakte net wat uit zijn haar en smeerde het op zijn lippen alsof het lipgloss was....
Mwah, we kunnen er wel lacherig over doen, maar ik vind echt dat ze onder curatele gesteld moet worden als ze haar vergoeding (die toch echt bedoeld is voor de vaste lasten en het onderhouden van haar gezin) gaat besteden aan extensions.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
Och, 800euro per maand, dat peanuts voor een "diva"
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
kan nooit van brian zijn. Die kan niet klaarkomenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef worker het volgende:
Huub voelde net wat er in zijn haar werd gesmeerd, en rook eraan. Dat doe je niet in je slaap.
Maar gezien het feit dat hij al best veel gedronken heeft zal'ie ondertussen wel echt slapen.
Er ligt trouwens ook een gevuld condoom op zijn kruis.
nog nooit zo'n ultiem walgelijke egotripper meegemaaktquote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
driewerf![]()
![]()
inderdaad
wie gaat dat nou zeggen... 'op MIJN gezondheid'.
jezus...
De enige die er schijt aan heeft is Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef Lieve het volgende:
Wat valt die Sylvia me zwaar tegen vandaag zeg! Ze is het hielenlikkertje van Natasja. Bleh!![]()
we hebben visite laat ik maar aardig doen en muurbloem zijn dan komt het wel goed?![]()
![]()
Ik denk dat Wilgo opdraait voor de vaste lasten en het onderhouden van de kindjes. Waarvoor heeft ze Wilgo anders nodig??quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, we kunnen er wel lacherig over doen, maar ik vind echt dat ze onder curatele gesteld moet worden als ze haar vergoeding (die toch echt bedoeld is voor de vaste lasten en het onderhouden van haar gezin) gaat besteden aan extensions.
Die vergoeding zal niet zo hoog zijn dat die 800,= geen substantieel deel daarvan is.
Leest of bekijkt?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda leest de krant!
Ze roept maar wat. Als zij maar krijgt wat ze hebben wil. Er is geen moment waarop ze niet aan zichzelf denkt. Eerst Natasja. Dan natasja en daarna natasja en daarna... wat hebben jullie voor Natasja en wie doet er lief tegen Natasja en wie vind Natasja leuk?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, we kunnen er wel lacherig over doen, maar ik vind echt dat ze onder curatele gesteld moet worden als ze haar vergoeding (die toch echt bedoeld is voor de vaste lasten en het onderhouden van haar gezin) gaat besteden aan extensions.
Die vergoeding zal niet zo hoog zijn dat die 800,= geen substantieel deel daarvan is.
Ik denk dat Wilgo zijn eigen vaste lasten heeft, ze woonden ook niet samen voor zij DGK inging en hij zou alleen maar in haar huis trekken om voor de kinderen te zorgen, niet om ze te onderhouden.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:39 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat Wilgo opdraait voor de vaste lasten en het onderhouden van de kindjes. Waarvoor heeft ze Wilgo anders nodig??
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
zijn ze nou dj gebeuren ook aan het opbouwen boven of wat ?
echt een natas show vandaag![]()
![]()
![]()
Blijkbaar 2 x.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef Kinga het volgende:
Oh huub is gebeld of hij rustig aan wilde doen, en slaapt nu zijn roes maar uit denk ik...
Wie zegt dat het JDM was? Denk eerder Deborah of een andere zeer hoge baasquote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
Zo'n belangrijke show dat zelfs JDM er zich mee bemoeit.![]()
In dat geval vraag ik me af waar ze Wilgo dan voor nodig heeft. Ze heeft het zo vaak gezegd tegen hem ik heb je noooooodig, hoe moet ik het anders doen?? Maar ik vraag me serieus af waar ze hem dan voor nodig heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilgo zijn eigen vaste lasten heeft, ze woonden ook niet samen voor zij DGK inging en hij zou alleen maar in haar huis trekken om voor de kinderen te zorgen, niet om ze te onderhouden.
volgens mij zei huub dat helemaal niet...tenzij er een F in zijn naam zitquote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
de natasia show hequote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
Please dó.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef yvonne het volgende:
Als ik nog langer naar dat nep Antilianen accent moet luisteren bega ik een moord, echt.
Niet geheel onlogisch, DGK is een pilot-project voor Talpa.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
John de Mofquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij zei huub dat helemaal niet...tenzij er een F in zijn naam zit
Om voor de kinderen te zorgen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Marrije het volgende:
In dat geval vraag ik me af waar ze Wilgo dan voor nodig heeft. Ze heeft het zo vaak gezegd tegen hem ik heb je noooooodig, hoe moet ik het anders doen?? Maar ik vraag me serieus af waar ze hem dan voor nodig heeft.
Hij had eerst Frans aan de foon en toen JdM, volgens Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij zei huub dat helemaal niet...tenzij er een F in zijn naam zit
Dat zei Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het JDM was? Denk eerder Deborah of een andere zeer hoge baas
John de Wolfquote:
Laatst zei ze nog dat haar zussen dat ook prima konden doen.quote:
Het was tot zaterdag.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Heeft Patricia nog iets gezegd van "tot straks" of "tot vanavond"?
Eerder deze week meende ik te horen dat zei en Nel op het feestje zouden komen.
Ik hóóp dus van niet !
Ze ziet niet dat alles wat met BAN te maken heeft haar uitkotst. Bij het afscheid van Patries.NL liet iedereen haar volkomen links staan. Stomme tarottrut (ze ziet er vandaag overigens beter dan ooit uit).quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
Wel flauw van Syl dat ze nu over Huub roddelt.
En die slabek is ook aangeschoten.
Nou lekker voorbeeld als je je kids na maanden weer ziet.
Ach als ze de inleiding door Jambers laten verzorgen maakt het nog wel kans.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers van de tv uitzending die centraal zal gaan staan om NatasJa's verjaardag. Als die onder de 330.000 (het oude gemiddelde) liggen dan wordt het toch tijd om conclusies te gaan trekken...
Dat zeg ik niet, dat het wel waar zal zijn, ik gaf antwoord op de vraag. De vraag was wie dat zei, het antwoord is Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel waar zijn. Huub is immers op dit moment een hele betrouwbare bron.
Pfftt.. Beetje montage toepassen en iedereen zal er happy uitzien voor de tv uitzending...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
als we maar geen verdrietige kinderen krijgen.
Daar kan ik niet tegen.
Zei zij dat?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Heeft Patricia nog iets gezegd van "tot straks" of "tot vanavond"?
Eerder deze week meende ik te horen dat zei en Nel op het feestje zouden komen.
Ik hóóp dus van niet !
Welke weblog??quote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef partyyboyy het volgende:
Leuk brain dat je voer voor op internet hebt.
Zal indruk maken op die drukbezochte weblog van je
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach als ze de inleiding door Jambers laten verzorgen maakt het nog wel kans.
De meeste mensen raken rond hun puberteit zo volwassen dat ze hun verjaardag ook zonder rietjes en slingers voorbij kunnen laten gaan, sommigen echter hebben deze staat van volwassenheid nooit bereikt, en blijven dan ook tot hun 80ste een kinderfeestje voor zichzelf organiseren.
"Lang leve mij" is op zulke feesten ook een veelgehoorde kreet.
Voor deze aflevering van Jambers volgen wij zo'n kinderlijke volwassene.
Laat u niet verwarren door de aanwezige kinderen op dit feestje, dit zijn geen vriendjes van de jarige, dit zijn haar eigen kinderen. Dochter Cheyenne is te herkennen aan de woorden: "Wat heeft u een mooi feest voor uzelf georganiseerd mama, mooier dan alle feestjes van Yairo en mij bij elkaar"
Gewoon zielig.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat snapt niet dat de foto's van huub allang op het internet staan.![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
De rat snapt niet dat de foto's van huub allang op het internet staan.![]()
Waar komen ze dan te staan?quote:
Dat pokke kind jairo zeg straks als eerste he homo tegen Ericquote:Op zondag 25 februari 2007 14:56 schreef Ilmagnifico het volgende:
Een dronken Huub zou niet kunnen i.v.m. de kids....................en een condoom op Huub wel?
Leg dat die kleintjes maar eens uit.
De rat heeft de fles en de condoom neergelegd.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef rooie3 het volgende:
Hebben Syl en Amanda Huub zo aangekleed.
Beetje flauwe grap.
Mot ze eens bij Brian doen.
Nee hoor, ze komt zaterdag.quote:
Dat zit er dik inquote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat pokke kind jairo zeg straks als eerste he homo tegen Eric
Nadat hij er alles aan heeft gedaan om een soort van klaarkomen te laten bewerkstelligen en het mislukt is zeg maar?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef rooie3 het volgende:
Hebben Syl en Amanda Huub zo aangekleed.
Beetje flauwe grap.
Mot ze eens bij Brian doen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
Straks weer een kotsende Chayenne op de stoep en Natasia die haar de taxi in flikkert met de woorden "straks even je tanden poetsen, hoor!"
nee laat maar slapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef miesy het volgende:
de sfeer is te relaxed....
HUUB WORD WAKKER!!!!!
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat pokke kind jairo zeg straks als eerste he homo tegen Eric
En Eric was toch diegene die wel even de verjaardag van De Diva zou verzieken.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
nee laat maar slapen.
hij moet alles altijd maar doen.
En die hielenlikkers doen toch niet mee.
Eric slooft zijn eigen zelfs uit.
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
Straks weer een kotsende Chayenne op de stoep en Natasia die haar de taxi in flikkert met de woorden "straks even je tanden poetsen, hoor!"
een champagne ontbijt en kreeft bij het avondeten kunnen ze bij wijze van spreken elke dag krijgen. Dus dat is nog niet zo raar.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef Mika25 het volgende:
Ook nog kreeft voor haar feestje.
Ga de streams maar uitzetten, kan ik beter Samson et Delila op Mezzo gaan kijken.
Ik hoop ECHT dat de kijkcijfers over een paar dagen gaan inzakken op hetzelfde moment dat haar verjaardag uitgezonden gaat worden!
Dalijk komt zijn chocopik en dan moet Natasia huilenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En Eric was toch diegene die wel even de verjaardag van De Diva zou verzieken.
wie is Mark ?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef Kaleddis het volgende:
Wel een geweldige actie dat Mark niet komt![]()
![]()
![]()
idd, Brain is echt continue para met het spel bezig.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
De manier waarop hdnkkk tegen zdngmw zei dat haar CP-koffer in de fontein ligt was ook al zo gestoord: Bijna hijgend en met trillende stem. En het viel hem erg tegen dat zdngmw er alleen maar om kon lachen.
![]()
que?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
De manier waarop hdnkkk tegen zdngmw zei dat haar CP-koffer in de fontein ligt was ook al zo gestoord: Bijna hijgend en met trillende stem. En het viel hem erg tegen dat zdngmw er alleen maar om kon lachen.
![]()
ja, dat viel hem zwaar tegen,natas heeft nu belangrijkere dingen aan haar hoofd.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Probeer maar niet ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef CarOnline het volgende:
Jaa hoor, wil ik eens kijken, lukt het niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |