Lijkt verdacht veel op zaad van Brian van vanmorgen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:31 schreef snkr-xxx het volgende:
uhm vraagje, in welke substantie ligt huupie daar te 'slapen' ?
nee hoor, over twee weken wil ze krulletjes! Wedden dat ze krulletjes krijgt? Voor in haar touareg!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, eruithalen die extensions en laat haar eigen haar maar weer eens met de buitenlucht in aanraking komen.
Lijkt maar zo, Huub kan goed acterenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat Huubske toch echt out is.
Ik zie haar dus echt in staat om die extensions van haar vergoeding te betalen....... hoe haar gezin dan moet eten of haar huis betaald moet worden is kennelijk van ondergeschikt belang.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:30 schreef de_kolonel het volgende:
Jup. Discussie tussen Nathasia en patricia. Patricia zei dat er problemen waren met "achteren" over de betaling. Nathasia zei dat ze het dan wel uit zeigen zak zou betalen....
Schijnbaar, ik zit ook al sinds een kwartiertje met alleen maar buffersquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef tutjehola het volgende:
Ben ik net even iets met mijn leven gaan doen, kom terug en de streams bufferen als een gek. Zit iedereen op de visite van N te wachten?
Ja dat zag ik dus steedsquote:Op zondag 25 februari 2007 14:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Huub komt terug van "achter"
Nou, wachten. . .zit net een stukkie taart te etenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:32 schreef tutjehola het volgende:
Ben ik net even iets met mijn leven gaan doen, kom terug en de streams bufferen als een gek. Zit iedereen op de visite van N te wachten?
Och, 800euro per maand, dat peanuts voor een "diva"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie haar dus echt in staat om die extensions van haar vergoeding te betalen....... hoe haar gezin dan moet eten of haar huis betaald moet worden is kennelijk van ondergeschikt belang.
Of ze gaat er vanuit dat dat zichzelf wel oplost.
gel of tandpasta, hij pakte net wat uit zijn haar en smeerde het op zijn lippen alsof het lipgloss was....quote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef choepachoep het volgende:
wat is dat witte spul om zijn gezicht inderdaad
driewerfquote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef Sense het volgende:
Gatverdamme, kijk Natasia daar nou staan met haar gevolg kontlikkende slaven.
"Op MIJN gezondheid!"
Zum kotzen!!!![]()
![]()
![]()
lijkt me sterk....hetwilde toch maar niet lukkenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:33 schreef miesy het volgende:
een condoom met brian's kwakje??
Hij heeft ook een paar flessen sterke drank op, tempo drinken heet dat. ( ik denk.... dat hij niet op haar feestje wilde komen, maar dat je niet MAG weigeren van 'achter?"quote:Op zondag 25 februari 2007 14:34 schreef F04 het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat Huub moe is. Ik heb tot 4 uur s'nachts gekeken naar de streams. En dan tot 11 uur uitgeslapen, en ben ben je wel brak.
Deden ze het dan toch veilig?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
lijkt me sterk....hetwilde toch maar niet lukken
Scheergelquote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef Kinga het volgende:
[..]
gel of tandpasta, hij pakte net wat uit zijn haar en smeerde het op zijn lippen alsof het lipgloss was....
Mwah, we kunnen er wel lacherig over doen, maar ik vind echt dat ze onder curatele gesteld moet worden als ze haar vergoeding (die toch echt bedoeld is voor de vaste lasten en het onderhouden van haar gezin) gaat besteden aan extensions.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef Mika25 het volgende:
Och, 800euro per maand, dat peanuts voor een "diva"
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, eruithalen die extensions en laat haar eigen haar maar weer eens met de buitenlucht in aanraking komen.
kan nooit van brian zijn. Die kan niet klaarkomenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef worker het volgende:
Huub voelde net wat er in zijn haar werd gesmeerd, en rook eraan. Dat doe je niet in je slaap.
Maar gezien het feit dat hij al best veel gedronken heeft zal'ie ondertussen wel echt slapen.
Er ligt trouwens ook een gevuld condoom op zijn kruis.
nog nooit zo'n ultiem walgelijke egotripper meegemaaktquote:Op zondag 25 februari 2007 14:36 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
driewerf![]()
![]()
inderdaad
wie gaat dat nou zeggen... 'op MIJN gezondheid'.
jezus...
De enige die er schijt aan heeft is Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:35 schreef Lieve het volgende:
Wat valt die Sylvia me zwaar tegen vandaag zeg! Ze is het hielenlikkertje van Natasja. Bleh!![]()
we hebben visite laat ik maar aardig doen en muurbloem zijn dan komt het wel goed?![]()
![]()
Ik denk dat Wilgo opdraait voor de vaste lasten en het onderhouden van de kindjes. Waarvoor heeft ze Wilgo anders nodig??quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, we kunnen er wel lacherig over doen, maar ik vind echt dat ze onder curatele gesteld moet worden als ze haar vergoeding (die toch echt bedoeld is voor de vaste lasten en het onderhouden van haar gezin) gaat besteden aan extensions.
Die vergoeding zal niet zo hoog zijn dat die 800,= geen substantieel deel daarvan is.
Leest of bekijkt?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:39 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda leest de krant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |