Ze roept maar wat. Als zij maar krijgt wat ze hebben wil. Er is geen moment waarop ze niet aan zichzelf denkt. Eerst Natasja. Dan natasja en daarna natasja en daarna... wat hebben jullie voor Natasja en wie doet er lief tegen Natasja en wie vind Natasja leuk?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, we kunnen er wel lacherig over doen, maar ik vind echt dat ze onder curatele gesteld moet worden als ze haar vergoeding (die toch echt bedoeld is voor de vaste lasten en het onderhouden van haar gezin) gaat besteden aan extensions.
Die vergoeding zal niet zo hoog zijn dat die 800,= geen substantieel deel daarvan is.
Ik denk dat Wilgo zijn eigen vaste lasten heeft, ze woonden ook niet samen voor zij DGK inging en hij zou alleen maar in haar huis trekken om voor de kinderen te zorgen, niet om ze te onderhouden.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:39 schreef Marrije het volgende:
Ik denk dat Wilgo opdraait voor de vaste lasten en het onderhouden van de kindjes. Waarvoor heeft ze Wilgo anders nodig??
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:38 schreef Missy_1974 het volgende:
zijn ze nou dj gebeuren ook aan het opbouwen boven of wat ?
echt een natas show vandaag![]()
![]()
![]()
Blijkbaar 2 x.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef Kinga het volgende:
Oh huub is gebeld of hij rustig aan wilde doen, en slaapt nu zijn roes maar uit denk ik...
Wie zegt dat het JDM was? Denk eerder Deborah of een andere zeer hoge baasquote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
Zo'n belangrijke show dat zelfs JDM er zich mee bemoeit.![]()
In dat geval vraag ik me af waar ze Wilgo dan voor nodig heeft. Ze heeft het zo vaak gezegd tegen hem ik heb je noooooodig, hoe moet ik het anders doen?? Maar ik vraag me serieus af waar ze hem dan voor nodig heeft.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilgo zijn eigen vaste lasten heeft, ze woonden ook niet samen voor zij DGK inging en hij zou alleen maar in haar huis trekken om voor de kinderen te zorgen, niet om ze te onderhouden.
volgens mij zei huub dat helemaal niet...tenzij er een F in zijn naam zitquote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
de natasia show hequote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
Please dó.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:41 schreef yvonne het volgende:
Als ik nog langer naar dat nep Antilianen accent moet luisteren bega ik een moord, echt.
Niet geheel onlogisch, DGK is een pilot-project voor Talpa.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:43 schreef itsme het volgende:
John de Mofquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij zei huub dat helemaal niet...tenzij er een F in zijn naam zit
Om voor de kinderen te zorgen.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Marrije het volgende:
In dat geval vraag ik me af waar ze Wilgo dan voor nodig heeft. Ze heeft het zo vaak gezegd tegen hem ik heb je noooooodig, hoe moet ik het anders doen?? Maar ik vraag me serieus af waar ze hem dan voor nodig heeft.
Hij had eerst Frans aan de foon en toen JdM, volgens Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
volgens mij zei huub dat helemaal niet...tenzij er een F in zijn naam zit
Dat zei Huubquote:Op zondag 25 februari 2007 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het JDM was? Denk eerder Deborah of een andere zeer hoge baas
John de Wolfquote:
Laatst zei ze nog dat haar zussen dat ook prima konden doen.quote:
Het was tot zaterdag.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
Heeft Patricia nog iets gezegd van "tot straks" of "tot vanavond"?
Eerder deze week meende ik te horen dat zei en Nel op het feestje zouden komen.
Ik hóóp dus van niet !
Ze ziet niet dat alles wat met BAN te maken heeft haar uitkotst. Bij het afscheid van Patries.NL liet iedereen haar volkomen links staan. Stomme tarottrut (ze ziet er vandaag overigens beter dan ooit uit).quote:Op zondag 25 februari 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
Wel flauw van Syl dat ze nu over Huub roddelt.
En die slabek is ook aangeschoten.
Nou lekker voorbeeld als je je kids na maanden weer ziet.
Ach als ze de inleiding door Jambers laten verzorgen maakt het nog wel kans.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Mika25 het volgende:
Ben benieuwd naar de kijkcijfers van de tv uitzending die centraal zal gaan staan om NatasJa's verjaardag. Als die onder de 330.000 (het oude gemiddelde) liggen dan wordt het toch tijd om conclusies te gaan trekken...
Dat zeg ik niet, dat het wel waar zal zijn, ik gaf antwoord op de vraag. De vraag was wie dat zei, het antwoord is Huub.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel waar zijn. Huub is immers op dit moment een hele betrouwbare bron.
Pfftt.. Beetje montage toepassen en iedereen zal er happy uitzien voor de tv uitzending...quote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
als we maar geen verdrietige kinderen krijgen.
Daar kan ik niet tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |