Gelukkig.. maar wat een wanprestatie weer van Feyenoord.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tja 3-3
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef mcyodogg het volgende:
Harry gaat die gouden schoen nog winnen, zeg ik je.
Helemaal niet, de keeper had hem nog niet eens beet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar had dus echt afgefloten moeten worden!
Gek he met een kicks vol op je ribbenkast,quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet, de keeper had hem nog niet eens beet.
Kom op zeg, dat is toch gewoon een gestrekt been van de Zeeuw?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die AZ gast komt met gestrekt been in op de keeper... dat mag nooit, of de keeper nou bij de bal kon of nietquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ow als de keeper geen bal vast heeft mag je em doormidden schoppen met gestrekte benenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs ik als anti-Ajacied vind dat daar wel voor gefloten had moeten wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar had dus echt afgefloten moeten worden!
Gestrekt been en de scheids had voor de meest kwetsbare partij (dit geval de keeper van Ajax) in het voordeel moeten fluiten. Dit is gevaarlijk spel, toch???quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zelfs ik als anti-Ajacied vind dat daar wel voor gefloten had moeten worden
quote:AZ en Ajax helpen PSV
ALKMAAR - Spelers en supporters van PSV keken zondag lachend toe hoe de wedstrijd tussen AZ en Ajax in een gelijkspel eindigde: 1-1. De koploper uit Eindhoven heeft inmiddels zeven punten meer dan Ajax. AZ volgt op acht punten.
Ajax kwam op voorsprong door Kenneth Perez. Maarten Martens maakte gelijk. Bij Ajax waren ze woedend op scheidsrechter Jan Wegereef. De arbiter stuurde Edgar Davids van het veld en zag bij de gelijkmaker niet dat Demy de Zeeuw een overtreding op doelman Maarten Stekelenburg maakte. (ANP)
denk eerder FC Wegereef 7 - Ajax 1quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Henk: 'ploeg compliment maken' en uitslag: FC Wegereef 2 - Ajax 1
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Henk: 'ploeg compliment maken' en uitslag: FC Wegereef 2 - Ajax 1
Jammer die opmerking weerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Louis vond het een hoogstaande wedstrijd
AZ had meer kansen zegt ie
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef Bos81 het volgende:
0-1 Vitesse Lazovic
No offence, maar kon je niet mee? Zitten een bult Vitessenaren.quote:
Langs de LIjn is altijd sneller dan streams natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hier is ie nog niet genomen
![]()
Hij heeft ook gelijk, AZ was gewoon veel sterker.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Louis vond het een hoogstaande wedstrijd
AZ had meer kansen zegt ie
Heb je Talpa?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij heeft ook gelijk, AZ was gewoon veel sterker.![]()
voor het eerst na lange tijd , moet ik het met de radio doen , normaal ga ik altijd wel mee , maar ja men chaffeur was ziekquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No offence, maar kon je niet mee? Zitten een bult Vitessenaren.
Ik heb de wedstrijd gezien, AZ was gewoon veel sterker.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je Talpa?
Wie is er nu aan het woord dan op de persconferentie?
Luister na Vitesse Live , helaas nog geen stream gevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Langs de LIjn is altijd sneller dan streams natuurlijk
Waar dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien, AZ was gewoon veel sterker.
Ah das lelijk. Volgens mij kun je donders goedkoop daarheen. Ook Vitesse gaat altijd met een bult supporters naar RKC. Anders zit er trouwens ook geen ene hond daar in Waalwijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
voor het eerst na lange tijd , moet ik het met de radio doen , normaal ga ik altijd wel mee , maar ja men chaffeur was ziek, en met de trein is ook niet alles ( was alweer vertraging )
En daarbij kon ie nog wel wat andere dingen doen.
neh je bent een vervelend kutje, das et enige, of je die wedstrijd nou wel of niet gezien hebt, nu voel jij te tenminste weer een stoere jonge, want jij doet gevaarlijk teegen Ajaciede, heeft je leven nu weer nut?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien, AZ was gewoon veel sterker.
Jij niet.quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef leroytje het volgende:
[..]
neh je bent een vervelend kutje, das et enige, of je die wedstrijd nou wel of niet gezien hebt, nu voel jij te tenminste weer een stoere jonge, want jij doet gevaarlijk teegen Ajaciede, heeft je leven nu weer nut?![]()
dan heb jij een andere westrijd gezien hequote:Op zondag 25 februari 2007 14:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
waar heb jij het nou over, ik heb het over de wedstrijd, beetje on topic blijven liefje
![]()
Ach, dan zijn wij het daar niet over eens he.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:59 schreef leroytje het volgende:
[..]
dan heb jij een andere westrijd gezien he![]()
Kaarten aan het uitvak werden verkocht voor 15 euro , niet echt duur nee.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ah das lelijk. Volgens mij kun je donders goedkoop daarheen. Ook Vitesse gaat altijd met een bult supporters naar RKC. Anders zit er trouwens ook geen ene hond daar in Waalwijk
Danko had hem moeten afmakenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:00 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat lekker daar bij Waalwijk achterin
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:08 schreef Damzkieee het volgende:
1-1 Vertongen
op de achtergrond (nou ja, achter...) die gast ook 'VUILE @$#!!!'quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Het is wat he vitessezuid113, de ''topclubs'' hebben al gespeeld dus nu zit je hier helemaal alleen te posten..
Ik doe wel even gezellig mee..![]()
Ga ik ook een keer niet mee met vitesse , is het een keer rustig hierroquote:Op zondag 25 februari 2007 15:40 schreef venomsnake het volgende:
Het is wat he vitessezuid113, de ''topclubs'' hebben al gespeeld dus nu zit je hier helemaal alleen te posten..
Ik doe wel even gezellig mee..![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Voor het eerst luidkeels Koeman Rot Op in het uitvak.
Die donkere grensrechter![]()
Toen was ik de persconferentie van V.Gaal vs Ten Cate aan het kijken..quote:Op zondag 25 februari 2007 15:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vernom heb je heel toevallig nog een gifje van de 0-1 van Danko![]()
Dat is was waarschijnlijk ook leuker dan de 1ste helftquote:Op zondag 25 februari 2007 15:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Toen was ik de persconferentie van V.Gaal vs Ten Cate aan het kijken..![]()
Het corps is trouwens weer lekker bezig..
[afbeelding]
geel
[afbeelding]
2x geel is rood
nope, geel.quote:
Daar breek je toch zo iemands been meequote:
Mooi zo, NAC slaat weer een flink gat met de concurrentie voor de playoffsquote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hier met dat gifje venom!
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een omhaal
![]()
Het oude probleemquote:Op zondag 25 februari 2007 16:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tjonge jonge Vitesse toch
Ik ook , zeker nadat die vent zei , als Danko scoort winnen we altijd , maar vandaag dus nietquote:Op zondag 25 februari 2007 16:22 schreef jorienvdherik het volgende:
Had wel verwacht dat rkc zou gaan winnen van vitesse. zelfs na de 0-1
met welk programma maak je die gifs?quote:Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een omhaal
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:42 schreef Messenga het volgende:
De pot op de vrijdagavond RTL7: NEC Nijmegen - FC Twente
He, van Muiswinkel ook daar!quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:34 schreef Radegast het volgende:
Hé, Van Muiswinkel.
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:45 schreef borisz het volgende:
Gomes mag pas na het duel tegen Arsenal geblesseerd zijn
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Staat hij nog wel onder de lat nu?
Hoeveel Nederlanders staan er vandaag weer in de basis? één (Cocu)?quote:
3, Cocu, Kromkamp en Afellayquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders staan er vandaag weer in de basis? één (Cocu)?
haha LodewijksZoeterbier kwam niet meer overeindquote:
Zoetebierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef leroytje het volgende:
[..]
haha Lodewijks kwam niet meer overeind
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef Jasza het volgende:
Als je ziet wat er daar allemaal gebeurd, foute buitenspelval, mensen die zomaar uitglijden etc.
Omgekocht haha.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef Jasza het volgende:
Als je ziet wat er daar allemaal gebeurd, foute buitenspelval, mensen die zomaar uitglijden etc.
Omgekocht haha.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef Jasza het volgende:
HAHAHAHA het is omgekocht he, ff zonder grappen. In de betting wereld staat er meer dan een miljoen op Groningen.
Dan niet joh, het was gewoon ziek om te zien.quote:
stuur een mailtje naar de KNVBquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan niet joh, het was gewoon ziek om te zien.
Bij 1 bookie staat er een miljoen op Groningen, en bij duels als psv staat er op het hele duel niet meer adn 200.000
Is idd niet opvallend, dan valt er zo'n goal.
Dan weet ik genoeg hoor, bij andere bookies gingen die odds ook als een malle omlaag bij Groningen.
Klinkt als een zaak. Ik zou eens gaan bellen met de Volkskrant.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Bij 1 bookie staat er een miljoen op Groningen, en bij duels als psv staat er op het hele duel niet meer adn 200.000
Dan weet ik genoeg hoor, bij andere bookies gingen die odds ook als een malle omlaag bij Groningen.
Alsof die er iets aan gaan doen, kijk ik snap dat mensen het niet geloven.quote:
volgens mij hoef je niet echt goed te spelen om die verdediging van RKC te krakenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist, 2-0 voor, speelt PSV goed?
Nee joh vond t gewoon grappig wat er stond.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja die defensie is een dramaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
volgens mij hoef je niet echt goed te spelen om die verdediging van RKC te kraken
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee joh vond t gewoon grappig wat er stond.
Dan lijkt het realistischer...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:24 schreef BigFire het volgende:
Penders weet niet van het plan zo te zien![]()
zomaar uitglijden? volgens mij heb je een bril nodigquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef Jasza het volgende:
Omgekocht haha.
onzinquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:25 schreef Whizzkith het volgende:
Penders gaat zo scoren?
Nee, hij stond 'bij de tweede paal'. Dus zal wel een intikkertje of kopgoal zijn. Gewoontjes, dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:20 schreef AminBen het volgende:
Mooie van Danko?
Zoals gebruikelijk. Fantastisch aanvallend voetbal, hoog tempo en een publiek wat als een gek tekeer gaat!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb de eerste helft gemist, 2-0 voor, speelt PSV goed?
Hij mag weer een keertje?quote:
Another day at the office.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk. Fantastisch aanvallend voetbal, hoog tempo en een publiek wat als een gek tekeer gaat!
Ricky vd Bergh en de zijne hebben niks in te brengen tegen deze aanvallende krachtsmachine.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:36 schreef venomsnake het volgende:
Die verslaggever bij Grunn-NAC krijgt een stijve van Jol ofzo..
Ja echt, mega irritant..quote:
is natuurlijk niet zo gek dat ze deze wedstrijd op stand 2-0 gewoon uittikken...CL enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk. Fantastisch aanvallend voetbal, hoog tempo en een publiek wat als een gek tekeer gaat!
Ricky vd Bergh en de zijne hebben niks in te brengen tegen deze aanvallende krachtsmachine.
Iedereen accepteert direct een beslissing van Jolquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja echt, mega irritant..
''Hij heeft wat gedaan wat Jol niet leuk vind, kijk de acceptatie gelijk, Hij heeft nog geen kaart hoeven geven''
Omgekochtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Zoetebier ligt op de grond, schijnt iets op zijn kop te hebben gekregen,
Zeker alvast één euroquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
Zoetebier ligt op de grond, schijnt iets op zijn kop te hebben gekregen,
lekkere actie van Zonneveld(?)quote:
Mooi kut jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef fanneke het volgende:
Excelsior op 1-1
Zeg dat volgende keer om 19.30 gaarne!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:27 schreef Aanvoerder het volgende:
En prompt beginnen ze met scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |