Gelukkig.. maar wat een wanprestatie weer van Feyenoord.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
tja 3-3
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:05 schreef mcyodogg het volgende:
Harry gaat die gouden schoen nog winnen, zeg ik je.
Helemaal niet, de keeper had hem nog niet eens beet.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar had dus echt afgefloten moeten worden!
Gek he met een kicks vol op je ribbenkast,quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal niet, de keeper had hem nog niet eens beet.
Kom op zeg, dat is toch gewoon een gestrekt been van de Zeeuw?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die AZ gast komt met gestrekt been in op de keeper... dat mag nooit, of de keeper nou bij de bal kon of nietquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ow als de keeper geen bal vast heeft mag je em doormidden schoppen met gestrekte benenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zelfs ik als anti-Ajacied vind dat daar wel voor gefloten had moeten wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar had dus echt afgefloten moeten worden!
Gestrekt been en de scheids had voor de meest kwetsbare partij (dit geval de keeper van Ajax) in het voordeel moeten fluiten. Dit is gevaarlijk spel, toch???quote:Op zondag 25 februari 2007 14:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dank je!quote:Op zondag 25 februari 2007 14:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zelfs ik als anti-Ajacied vind dat daar wel voor gefloten had moeten worden
quote:AZ en Ajax helpen PSV
ALKMAAR - Spelers en supporters van PSV keken zondag lachend toe hoe de wedstrijd tussen AZ en Ajax in een gelijkspel eindigde: 1-1. De koploper uit Eindhoven heeft inmiddels zeven punten meer dan Ajax. AZ volgt op acht punten.
Ajax kwam op voorsprong door Kenneth Perez. Maarten Martens maakte gelijk. Bij Ajax waren ze woedend op scheidsrechter Jan Wegereef. De arbiter stuurde Edgar Davids van het veld en zag bij de gelijkmaker niet dat Demy de Zeeuw een overtreding op doelman Maarten Stekelenburg maakte. (ANP)
denk eerder FC Wegereef 7 - Ajax 1quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Henk: 'ploeg compliment maken' en uitslag: FC Wegereef 2 - Ajax 1
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Henk: 'ploeg compliment maken' en uitslag: FC Wegereef 2 - Ajax 1
Jammer die opmerking weerquote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Louis vond het een hoogstaande wedstrijd
AZ had meer kansen zegt ie
quote:Op zondag 25 februari 2007 14:51 schreef Bos81 het volgende:
0-1 Vitesse Lazovic
No offence, maar kon je niet mee? Zitten een bult Vitessenaren.quote:
Langs de LIjn is altijd sneller dan streams natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
hier is ie nog niet genomen
![]()
Hij heeft ook gelijk, AZ was gewoon veel sterker.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:50 schreef Damzkieee het volgende:
Louis vond het een hoogstaande wedstrijd
AZ had meer kansen zegt ie
Heb je Talpa?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Hij heeft ook gelijk, AZ was gewoon veel sterker.![]()
voor het eerst na lange tijd , moet ik het met de radio doen , normaal ga ik altijd wel mee , maar ja men chaffeur was ziekquote:Op zondag 25 februari 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
No offence, maar kon je niet mee? Zitten een bult Vitessenaren.
Ik heb de wedstrijd gezien, AZ was gewoon veel sterker.quote:Op zondag 25 februari 2007 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je Talpa?
Wie is er nu aan het woord dan op de persconferentie?
Luister na Vitesse Live , helaas nog geen stream gevondenquote:Op zondag 25 februari 2007 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Langs de LIjn is altijd sneller dan streams natuurlijk
Waar dan?quote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd gezien, AZ was gewoon veel sterker.
Ah das lelijk. Volgens mij kun je donders goedkoop daarheen. Ook Vitesse gaat altijd met een bult supporters naar RKC. Anders zit er trouwens ook geen ene hond daar in Waalwijkquote:Op zondag 25 februari 2007 14:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
voor het eerst na lange tijd , moet ik het met de radio doen , normaal ga ik altijd wel mee , maar ja men chaffeur was ziek, en met de trein is ook niet alles ( was alweer vertraging )
En daarbij kon ie nog wel wat andere dingen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |