abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 februari 2007 @ 13:17:58 #1
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_46652405
Het valt me op dat er nogal wat vrouwen zijn die graag willen dat hun partner ze "afremt" of " in toom houdt" in een relatie. Ik vind dat een merkwaardige behoefte, wat is precies het nut van een ander "tegengas" geven?

Waarom hebben vrouwen deze behoefte? Wat levert het ze op?

Ik durf nog geen beweringen te maken in de trant van demografie, maar ik heb het vermoeden dat vooral Hollandse Hoger-opgeleide vrouwen "tegengas" als iets welkoms zien in hun relatie.

(en nee, ik heb geen bron, dit is een vermoeden)

Hoor graag jullie mening hieromtrent.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:20:20 #2
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_46652524
Ik denk dat ze willen voelen wie de baas is. dan voelen ze zich veilig en beschermt? en als iemand tegengas geeft als in zeggen wat ze wel en niet kan/mag doen kan mss aantonen dat je om der geeft. wie weet, het blijven vrouwen =/
Thinking about thinking of you.
pi_46652573
Ach, het grote broer/vader verhaal. Mijn idee is dat ze blijkbaar iemand nodig hebben die paal en perk stelt aan wat ze doen, laten, willen en uitkramen. Je moet foei zeggen als ze iets stouts hebben gedaan en terug bitchen als zij naar jou bitchen. Maar niet te veel want dan ben je weer de enorme klootzak
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:25:48 #4
92279 N.icka
Windforce 11
pi_46652747
Het valt je op??? Waar dan en bij wie en hoezo??

Of zuig je dit uit je duim?
pi_46652908
Oh dus jij wilt een vrouw die alleen maar ja en amen zegt .
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:30:45 #6
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_46652918
wat maakt jou dat nou uit?
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  zondag 25 februari 2007 @ 13:31:42 #7
148736 brooklynzoo
pi_46652956
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:25 schreef N.icka het volgende:
Het valt je op??? Waar dan en bij wie en hoezo??

Of zuig je dit uit je duim?
het valt me op, omdat ik ook wel eens met vrouwen praat.

het gaat te ver om je bronvermeldingen te geven waar je niets aan hebt.

Ik snap niet dat dit soort vrouwen "paal en perk" nodig hebben. Kunnen ze zelf geen vorm geven aan hun leven?
pi_46653003
Ik hou van tegen gas, omdat jongens die geen tegengas geven over zich heen laten lopen door mij. Ik denk dus dat vrouwen tegen gas nodig hebben omdat ze een partner willen hebben die minstens zo sterk is als zichzelf. Een goede tegenpartij, omdat het rete saai is als hij altijd maar doet wat hij moet doen. blugh!
  zondag 25 februari 2007 @ 13:33:11 #9
148736 brooklynzoo
pi_46653006
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:30 schreef poepeneesje het volgende:
conclusie van niks.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:33:39 #10
148736 brooklynzoo
pi_46653028
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:30 schreef MooieLuL het volgende:
wat maakt jou dat nou uit?
je hebt gelijk, maar laten we dan ophouden over alles. Niets maakt uit.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:34:20 #11
148736 brooklynzoo
pi_46653054
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef moelan0e het volgende:
Ik hou van tegen gas, omdat jongens die geen tegengas geven over zich heen laten lopen door mij. Ik denk dus dat vrouwen tegen gas nodig hebben omdat ze een partner willen hebben die minstens zo sterk is als zichzelf. Een goede tegenpartij, omdat het rete saai is als hij altijd maar doet wat hij moet doen. blugh!
Een vrouw niet in een hokje stoppen en haar daarin houden =! over je heen laten lopen.
pi_46653097
maar jullie mannen theoriën dat wij een broer of vader nodig hebben die ons de weg wijst is ook erg leuk.
pi_46653134
Tegengas is nodig, omdat het over iemand heen walsen, en altijd je zin krijgen, zo ontzettend saai is.
Daarom.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_46653142
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:30 schreef poepeneesje het volgende:
nou ja, dat dus. Ik moet er niet aan denken dat iemand het de hele tijd met je eens is en alles maar goed vindt... ik vind tegengas ook wel zo prettig
  zondag 25 februari 2007 @ 13:37:51 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_46653191
Je moet ze uitmaken voor paardenzuigster om ze vervolgens te troosten.
Vrouwen hebben wel een handleiding waarschijnlijk, maar dan wel in het Japans.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_46653199
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:35 schreef moelan0e het volgende:
maar jullie mannen theoriën dat wij een broer of vader nodig hebben die ons de weg wijst is ook erg leuk.
Nee dank je. Ik heb echt niemand nodig die me de weg wijst. Ik heb al een vader en een broer, dat is meer dan genoeg. Ik ga meer voor de gelijkwaardigheid. Daar kan ik gewoon geen ja-knikker bij gebruiken.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:38:42 #17
162543 MooieLuL
pi_46653227
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

je hebt gelijk, maar laten we dan ophouden over alles. Niets maakt uit.
lijkt me echt kut zo'n depressieve blik op je leven
  zondag 25 februari 2007 @ 13:38:47 #18
148736 brooklynzoo
pi_46653232
nogmaals, tegengas geven is niet gelijk aan je eigen mening loslaten.

Ik bedoel dat ik niet begrijp, waarom vrouwen de behoefte hebben. Waarom willen ze dit voelen?

staat volledig los van je eigen mening uitdragen.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:39:35 #19
148736 brooklynzoo
pi_46653265
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef MooieLuL het volgende:

[..]

lijkt me echt kut zo'n depressieve blik op je leven
haha, misschien moet je even kijken waar ik op reageer.
pi_46653359
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:38 schreef brooklynzoo het volgende:

Ik bedoel dat ik niet begrijp, waarom vrouwen de behoefte hebben. Waarom willen ze dit voelen?

Ik moet geen tegengas om het tegengas zelf hoor. Het gaat meer om iemand die echt zichzelf is, een eigen mening heeft, en een eigen leven.
  zondag 25 februari 2007 @ 13:44:00 #21
162543 MooieLuL
pi_46653416
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:39 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

haha, misschien moet je even kijken waar ik op reageer.
huhu, niets maakt uit we kunnen over alles ophouden, het heeft allemaal geen zin

ik zeg enkel dat dit topique nergens over gaat, jij zegt dat NIETS uitmaakt,

moeilijk he lezen...maarja je bent dan ook depressief dus ja
  zondag 25 februari 2007 @ 13:45:49 #22
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46653489
Iedereen heeft graag tegengas, mannen en vrouwen. Maar het is idd wel vaak zo dat vrouwen dat expliciet vermelden, terwijl dat bij mannen minder vaak zo is. Maar of ze daardoor ook minder behoefte hebben aan tegengas lijkt me onwaarschijnlijk.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46653496
quote:

Omdat, en let nu goed op want dit zijn wijze lessen jongeman, vrouwen nu eenmaal een waardige partner willlen. Zo kunnen ze hem op de proef stellen om vervolgens vertrouwen te krijgen. Als een man mij aankan dan vertrouw ik erop dat hij dus stevig in zijn schoenen staat. En een vrouw vind het belangrijk om een man te kunnen vertrouwen.
pi_46653766
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

conclusie van niks.
Nee, een stelling op basis van een vermoeden .

Maargoed, zoals in de loop van je topic te lezen is bedoel je het een beetje anders dan hoe je het omschrijft in de OP.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
  zondag 25 februari 2007 @ 14:00:46 #25
102174 Diesz
Stuiterbal
pi_46654218
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:33 schreef moelan0e het volgende:
Inderdaad. Een man die op alles ja en amen zegt is niks. Tegengas houdt dus in dat een man zijn eigen ding moet kunnen doen, zijn eigen mening heeft en een discussie niet uit de weg gaat. Ik wil iemand naast me hebben waar ik niet overheen kan lopen, die niet alles doet wat ik zeg/wil. De relatie moet gelijkwaardig zijn. Anders wordt het erg snel saai en blijft er weinig respect over.
Creativity is inventing, experimenting, growing, taking risks, breaking rules, making mistakes, and having fun
Druifje!!
  zondag 25 februari 2007 @ 14:03:24 #26
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_46654361
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:46 schreef moelan0e het volgende:

[..]
Als een man mij aankan
Dit vind ik dan weer typisch, dat meisjes van jouw generatie lijken te lijden aan chronische zelfoverschatting. Al laten jongens idd een merkwaardige onderdanigheid zien in hun jacht naar 'sex om er bij te horen'.

Hoe zie je het precies voor je als een man je niet aankan? En moet hij op bepaalde punten wel altijd meegaan, of is zijn eigen plan trekken per definitie goed? Als ik het zo lees kan je zelf ook wel wat wijze lessen gebruiken
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  zondag 25 februari 2007 @ 14:08:12 #27
148736 brooklynzoo
pi_46654657
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dit vind ik dan weer typisch, dat meisjes van jouw generatie lijken te lijden aan chronische zelfoverschatting. Al laten jongens idd een merkwaardige onderdanigheid zien in hun jacht naar 'sex om er bij te horen'.

Hoe zie je het precies voor je als een man je niet aankan? En moet hij op bepaalde punten wel altijd meegaan, of is zijn eigen plan trekken per definitie goed? Als ik het zo lees kan je zelf ook wel wat wijze lessen gebruiken
Eensch. Vrouwen gaan er vanuit dat ze zo interessant zijn dat een man ze tegengas gaat bieden. Maar ze vergeten daarbij dat een man soms niet eens zin heeft om tegengas te geven op haar belevingswereldje.
pi_46655229
quote:
En een vrouw vind het belangrijk om een man te kunnen vertrouwen.
Maar dit heeft weer érg weinig met wel of geen tegengas geven te maken.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_46655247
snap je standpunt. Mijn vriendin heeft het laatst ook al gezegd tegen me...snap dr ook geen hol van. Geef je tegengas ben je een eikel die altijd maar zeikt :/ ffs
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
  zondag 25 februari 2007 @ 14:20:32 #30
148736 brooklynzoo
pi_46655314
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:19 schreef kebabkever het volgende:
snap je standpunt. Mijn vriendin heeft het laatst ook al gezegd tegen me...snap dr ook geen hol van. Geef je tegengas ben je een eikel die altijd maar zeikt :/ ffs
ja, de logica is vaak ver te zoeken.
pi_46655976
"Tegengas" geven om niet de indruk te wekken dat je over je heen laat lopen. Eigenmening, krachtig, persoonlijkheid...etc..etc. Soms moet je de ander steunen omdat die graag iets wil/leuk vind. Geven en nemen..etc. Maar dan geef je geen tegengas.

Dat wordt balanseren!
Take what you want, no one is going to give it too you.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:08:15 #32
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46657093
quote:

[..]

Omdat, en let nu goed op want dit zijn wijze lessen jongeman, vrouwen nu eenmaal een waardige partner willlen. Zo kunnen ze hem op de proef stellen om vervolgens vertrouwen te krijgen. Als een man mij aankan dan vertrouw ik erop dat hij dus stevig in zijn schoenen staat. En een vrouw vind het belangrijk om een man te kunnen vertrouwen.
Zal ik je dan een groot geheim vertellen? Mannen zoeken ook een waardige partner! Ik wil ook graag iemand die me aankan en die stevig in haar schoenen staat. Maar toch vinden veel vrouwen het belangrijk om deze informatie te geven, terwijl het natuurlijk eigenlijk onzin is.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46657236
Dat zijn vrouwen die het licht hebben gezien, en eindelijk durven toegeven dat ze hulpeloze zwakke wezentjes zijn.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_46657306
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:11 schreef heiden6 het volgende:
Dat zijn vrouwen die het licht hebben gezien, en eindelijk durven toegeven dat ze hulpeloze zwakke wezentjes zijn.
pi_46657337
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:13 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Kijk eens hoe schattig.
pi_46657392
Maarreh, even serieus. Ik heb dat ook graag. Ik wil graag dat een man de leiding neemt. Voel me daar prettig bij. Uitermate on-geëmancipeerd natuurlijk.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:18:06 #37
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46657454
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:16 schreef Isegrim het volgende:
Maarreh, even serieus. Ik heb dat ook graag. Ik wil graag dat een man de leiding neemt. Voel me daar prettig bij. Uitermate on-geëmancipeerd natuurlijk.
Volgens mij bedoelen de betreffende dames dat niet met tegengas, ze willen naast tegengas wel hun eigen zin blijven doen

Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46657456
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:42 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik moet geen tegengas om het tegengas zelf hoor. Het gaat meer om iemand die echt zichzelf is, een eigen mening heeft, en een eigen leven.
Juist! Ik vind het vreselijk als iemand steeds zegt.. wat jij wilt, maakt mij niet uit of iets! En hij moet ook niet afhankelijk van mij zijn maar ook lekker zijn eigen leven hebben
pi_46657509
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:18 schreef ioko het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelen de betreffende dames dat niet met tegengas, ze willen naast tegengas wel hun eigen zin blijven doen
Dat doe ik ook wel, maar toch speelt mijn partner de dominante rol in de relatie.
quote:
Het moet wel leuk blijven natuurlijk
Ik vermaak me uitstekend.
pi_46657916
Oh, ik moet absoluut geen dominante man . Heb al dominante mannen genoeg in m'n leven, wil juist iemand die me niet bij elke scheet aanvalt. Tegengas geven is prima als in: dingen relativeren voor elkaar. Mijn vriendje mag best zeggen dat ik overdrijf of mee aanstel, maar moet daar toch echt wel het moment voor uitkiezen. Als ik in een woede-aanval zit en krijg op z'n allerkalmst te horen dat ik me niet zo moet aanstellen heb je bonje . Dat geldt voor iedereen lijkt me.

Maar goed, zolang de partners gelijk (en gewaagd) aan elkaar zijn, zijn dit soort praktijken helemaal niet nodig.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:30:59 #41
148736 brooklynzoo
pi_46657922
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Juist! Ik vind het vreselijk als iemand steeds zegt.. wat jij wilt, maakt mij niet uit of iets! En hij moet ook niet afhankelijk van mij zijn maar ook lekker zijn eigen leven hebben
Vrouwen kunnen gewoon niet kiezen:

zoek de tegenstrijdigheden:

1. hij moet een eigen leven hebben en hij moet vol voor mij gaan
2. hij moet me tegengas geven en hij moet me vrijlaten
3. hij moet mijn ideeen ondersteunen en hij moet het niet met me eens zijn.
pi_46658190
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Vrouwen kunnen gewoon niet kiezen:

zoek de tegenstrijdigheden:

1. hij moet een eigen leven hebben en hij moet vol voor mij gaan
2. hij moet me tegengas geven en hij moet me vrijlaten
3. hij moet mijn ideeen ondersteunen en hij moet het niet met me eens zijn.
Dan heb je het concept vrouwen inderdaad niet begrepen, want je haalt hier enorm veel door elkaar.

1: Hij moet niet afhankelijk van mij zijn, hij moet een eigen leven hebben waar ik deel in uit maak, ik wil niet dat zijn complete leven om mij draait, maar dat wil niet zeggen dat ik onbelangrijk voor 'm wil zijn of dat hij er anderen op na mag houden. Ik wil de ene voor hem zijn.
2: Hij moet me vrij laten in mijn ideeën en z'n mening niet opdringen, maar het is altijd ok om discussies te voeren over dingen. Discussies dus, geen ruzies. Ik wil geen mietje dat ja en amen knikt als ik iets roep, ik wil dat hij een sterke eigen mening heeft.
3: Hij moet me ondersteunen in dingen die belangrijk voor me zijn, maar hij moet het eerlijk kunnen zeggen als hij ergens niet mee eens is of iets een slecht plan vindt. Als hij het wel met me eens is, prima. (ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand 'hij moet het niet met me eens zijn' zegt ).

Zo moeilijk is dat niet hoor.
pi_46658715
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik in een woede-aanval zit en krijg op z'n allerkalmst te horen dat ik me niet zo moet aanstellen
Dat werkt bij mij altijd prima, hoe rustiger ik het zeg, hoe beter.
  zondag 25 februari 2007 @ 15:59:18 #44
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46658897
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan heb je het concept vrouwen inderdaad niet begrepen, want je haalt hier enorm veel door elkaar.

1: Hij moet niet afhankelijk van mij zijn, hij moet een eigen leven hebben waar ik deel in uit maak, ik wil niet dat zijn complete leven om mij draait, maar dat wil niet zeggen dat ik onbelangrijk voor 'm wil zijn of dat hij er anderen op na mag houden. Ik wil de ene voor hem zijn.
2: Hij moet me vrij laten in mijn ideeën en z'n mening niet opdringen, maar het is altijd ok om discussies te voeren over dingen. Discussies dus, geen ruzies. Ik wil geen mietje dat ja en amen knikt als ik iets roep, ik wil dat hij een sterke eigen mening heeft.
3: Hij moet me ondersteunen in dingen die belangrijk voor me zijn, maar hij moet het eerlijk kunnen zeggen als hij ergens niet mee eens is of iets een slecht plan vindt. Als hij het wel met me eens is, prima. (ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand 'hij moet het niet met me eens zijn' zegt ).

Maar snappen vrouwen niet dat het nogal denigrerend is om dit te pas en te onpas te herhalen? Mannen willen dit ook, maar voelen veel minder de behoefte om dit maar van de daken te schreeuwen. Door dit te 'eisen' lijkt het net alsof dit voor mannen totaal onbelangrijk is.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46658912
quote:
Op zondag 25 februari 2007 14:03 schreef kingmob het volgende:

[..]

De meisjes van mijn generatie verwachten dat je de deur voor ze open doet en hun drankje betaald maar aan de andere kant willen ze gelijkwaardig behandeld worden. Ze weten niet zo goed wat ze willen, en dat kan je ze niet kwalijk nemen want we staan nog in de kinderschoenen als het gaat om de rolverdeling tussen man en vrouw. Zo was de vrouwenemancipatie pas in 1900 begonnen met zijn hoogtepunt in de jaren 60.

Ik geloof dat jij de wijze les kan gebruiken. Zo kan je een stelling als deze niet beantwoorden met ja of nee. Want de hoe en waarom is per vrouw verschillend. Ik kan je dus enkel mijn ervaring geven en ik hoef niet van jou te horen dat ik lessen nodig heb. Ik ben immers een vrouw. HARGH!!1!
pi_46658979
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef ioko het volgende:

[..]

Maar snappen vrouwen niet dat het nogal denigrerend is om dit te pas en te onpas te herhalen? Mannen willen dit ook, maar voelen veel minder de behoefte om dit maar van de daken te schreeuwen. Door dit te 'eisen' lijkt het net alsof dit voor mannen totaal onbelangrijk is.
Ik heb nog nooit een rijtje met eisen opgenoemd, dus ik kan hier niet voor de rest van de vrouwen spreken ben ik bang. Dit soort dingen zijn gewoon logisch.
pi_46659018
^bevestiging van mij dus
pi_46659065
quote:
Op zondag 25 februari 2007 13:17 schreef brooklynzoo het volgende:
Het valt me op dat er nogal wat vrouwen zijn die graag willen dat hun partner ze "afremt" of " in toom houdt" in een relatie. Ik vind dat een merkwaardige behoefte, wat is precies het nut van een ander "tegengas" geven?

Waarom hebben vrouwen deze behoefte? Wat levert het ze op?

Ik durf nog geen beweringen te maken in de trant van demografie, maar ik heb het vermoeden dat vooral Hollandse Hoger-opgeleide vrouwen "tegengas" als iets welkoms zien in hun relatie.

(en nee, ik heb geen bron, dit is een vermoeden)

Hoor graag jullie mening hieromtrent.
Dat je geen dweil bent wil dat zeggen. Dus niet op alles ja en amen, maar ook je eigen mening geven. Waarom? Omdat als je bij haar constant als een vaatdoek gedraagt, je dat ook in de buitenwereld doet. Vrouwen hebben geen zin in een man die altijd het pispaaltje is en niet voor zichzelf en zijn geliefden kan opkomen.

Is dat nou zo moeilijk te begriipen? Of is dit weer zo'n verkapt: vrouwen willen alleen klootzakken en omdat ik een slappe hap ben, willen zij mij niet (en daarom haaaaaaat ik ze ) topic?
  zondag 25 februari 2007 @ 16:05:20 #49
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46659153
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:01 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een rijtje met eisen opgenoemd, dus ik kan hier niet voor de rest van de vrouwen spreken ben ik bang. Dit soort dingen zijn gewoon logisch.
Precies mijn punt, omdat ze zo logisch zijn hoef je ze niet telkens te herhalen (ik bedoel nu niet jou persoonlijk). Het is een beetje als volgt: als iemand maar blijft herhalen dat dit belangrijke punten zijn, lijkt het net alsof dat voor mannen niet ook logisch is, zo van: laten we die mannen maar eens duidelijk maken wat wij willen.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 25 februari 2007 @ 16:06:34 #50
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46659202
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:59 schreef moelan0e het volgende:

[..]

De meisjes van mijn generatie verwachten dat je de deur voor ze open doet en hun drankje betaald maar aan de andere kant willen ze gelijkwaardig behandeld worden. Ze weten niet zo goed wat ze willen, en dat kan je ze niet kwalijk nemen want we staan nog in de kinderschoenen als het gaat om de rolverdeling tussen man en vrouw. Zo was de vrouwenemancipatie pas in 1900 begonnen met zijn hoogtepunt in de jaren 60.

Ik geloof dat jij de wijze les kan gebruiken. Zo kan je een stelling als deze niet beantwoorden met ja of nee. Want de hoe en waarom is per vrouw verschillend. Ik kan je dus enkel mijn ervaring geven en ik hoef niet van jou te horen dat ik lessen nodig heb. Ik ben immers een vrouw. HARGH!!1!
Sorry hoor, maar je mag best onvoorspelbaar zijn en niet weten wat je wilt, maar dan moet je ook niet zeuren als het niet perfect is
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46659221
quote:
Op zondag 25 februari 2007 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat heb je echt perfect omschreven
pi_46659352
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:05 schreef ioko het volgende:

[..]

Precies mijn punt, omdat ze zo logisch zijn hoef je ze niet telkens te herhalen (ik bedoel nu niet jou persoonlijk). Het is een beetje als volgt: als iemand maar blijft herhalen dat dit belangrijke punten zijn, lijkt het net alsof dat voor mannen niet ook logisch is, zo van: laten we die mannen maar eens duidelijk maken wat wij willen.
En ik ken dus geen vrouwen die dat wél doen. Eerder mannen die zeuren dat vrouwen zo onbegrijpelijk zijn, terwijl ze met wat logisch nadenken (zoals hierboven) zelf wel kunnen bedenken hoe de boel zit.

Aan de ene kant zeuren dat jullie niet alles voorgekauwd willen hebben, aan de andere kant zeuren dat alles zo onmogelijk te begrijpen is. Wat willen jullie nou? .

Disclaimer: ik heb dus zelf zelden last van miscommunicatie op deze manier, en kan me zodoende ook niet voorstellen waarom dit soort dingen nou zo problematisch gaan
pi_46659381
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:03 schreef jaoka het volgende:

Is dat nou zo moeilijk te begriipen? Of is dit weer zo'n verkapt: vrouwen willen alleen klootzakken en omdat ik een slappe hap ben, willen zij mij niet (en daarom haaaaaaat ik ze ) topic?
En nu ik het onderschrift bij je forum-naam zie, begrijp ik dat mijn hypothese correct was. Zo voorspelbaar weer
pi_46659523
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:06 schreef ioko het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar je mag best onvoorspelbaar zijn en niet weten wat je wilt, maar dan moet je ook niet zeuren als het niet perfect is
Maar dat heb ik toch echt helemaal niet gedaan! Waar heb je het over?!
Volgens mij maak je jezelf allemaal dingen wijs omdat je vrouwen soms wat dingen hoort zeggen die niet helemaal kloppen met de cliches die je leven in zijn geslopen omdat je teveel tv kijkt.
Drink eens een kopje thee met je moeder.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:15:35 #55
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46659533
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

En ik ken dus geen vrouwen die dat wél doen. Eerder mannen die zeuren dat vrouwen zo onbegrijpelijk zijn, terwijl ze met wat logisch nadenken (zoals hierboven) zelf wel kunnen bedenken hoe de boel zit.

Aan de ene kant zeuren dat jullie niet alles voorgekauwd willen hebben, aan de andere kant zeuren dat alles zo onmogelijk te begrijpen is. Wat willen jullie nou? .

Disclaimer: ik heb dus zelf zelden last van miscommunicatie op deze manier, en kan me zodoende ook niet voorstellen waarom dit soort dingen nou zo problematisch gaan
Ik ken heel veel vrouwen die dat wel doen, misschien is dat het .

Ik denk dat voor het grootste deel van de mannen het uitvoeren van jou 'gebruiksaanwijzing' lastiger is dan wat dan ook. De grenzen die je aangeeft zijn soms flinterdun!

En ik zal maar helemaal niet beginnen over het feit dat veel vrouwen deze eisen perfect kunnen opstellen, maar zelf naleven, tsja, das toch een heel ander verhaal.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46659629
vrouwen die lijsten hebben van hun eisen?
wat voor vrouwen heb jij om je heen?
pi_46659676
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik ken heel veel vrouwen die dat wel doen, misschien is dat het .

Ik denk dat voor het grootste deel van de mannen het uitvoeren van jou 'gebruiksaanwijzing' lastiger is dan wat dan ook. De grenzen die je aangeeft zijn soms flinterdun!

En ik zal maar helemaal niet beginnen over het feit dat veel vrouwen deze eisen perfect kunnen opstellen, maar zelf naleven, tsja, das toch een heel ander verhaal.
En mannen zeggen zo van duidelijkheid te houden, maar kunnen ook even 'vergeten' duidelijk te vertellen dat ze al 2 jaar een ander erbij hebben.

Zo heb je over en weer verwijten, maar het ligt verder aan wat de personen doen. Al lijkt het me logisch dat voor iedereen geldt dat ze een slappe dweil (m/v) niet echt kunnen waarderen.
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef moelan0e het volgende:
Denk dat hij zelf die eisen wil weten van vrouwen en daarom lijstjes maakt, waardoor het lijkt alsof die vrouwen ze hebben.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:20:21 #58
148736 brooklynzoo
pi_46659731
quote:

[..]

Dat je geen dweil bent wil dat zeggen. Dus niet op alles ja en amen, maar ook je eigen mening geven. Waarom? Omdat als je bij haar constant als een vaatdoek gedraagt, je dat ook in de buitenwereld doet. Vrouwen hebben geen zin in een man die altijd het pispaaltje is en niet voor zichzelf en zijn geliefden kan opkomen.

laat ik dan mijn punt maar even aanpassen zodat jij geen voorbarige conclusies over mij hoeft te trekken:

Waarom hameren vrouwen zo op hun behoefte aan tegengas? Zijn er misschien veel vrouwen met slechte ervaringen op dit gebied?
pi_46659742
Eigelijk hoort dit thuis in KLB
  zondag 25 februari 2007 @ 16:21:20 #60
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46659768
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:15 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Maar dat heb ik toch echt helemaal niet gedaan! Waar heb je het over?!
Volgens mij maak je jezelf allemaal dingen wijs omdat je vrouwen soms wat dingen hoort zeggen die niet helemaal kloppen met de cliches die je leven in zijn geslopen omdat je teveel tv kijkt.
Drink eens een kopje thee met je moeder.
Euhm, doe eens niet zo serieus! Dat stukje gaat niet over jou, maar over het algemeen . Je zegt zelf dat vrouwen er zelf nog niet uit zijn wat ze allemaal willen, omdat de emancipatie nog niet voltooid is, en het enige wat ik dan zeg, is dat je dan van mannen ook niet het onmogelijke moet verwachten. En voel je eens niet zo aangevallen, ik probeer ook maar mee te denken. Ik drink best wel eens thee met mijn moeder, drink jij maar eens thee met je vader
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46659779
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:20 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

laat ik dan mijn punt maar even aanpassen zodat jij geen voorbarige conclusies over mij hoeft te trekken:

Waarom hameren vrouwen zo op hun behoefte aan tegengas? Zijn er misschien veel vrouwen met slechte ervaringen op dit gebied?
En hopla :
quote:

[..]

Is dat nou zo moeilijk te begriipen?
  zondag 25 februari 2007 @ 16:23:10 #62
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46659843
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:17 schreef moelan0e het volgende:
Je leest niet, ik heb het over het blijven herhalen van die overduidelijke dingen die belangrijk zijn in een relatie.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 25 februari 2007 @ 16:23:21 #63
148736 brooklynzoo
pi_46659853
Jaoka, nogmaals hebben vrouwen dan zoveel ervaring met dweilen?
pi_46659866
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:21 schreef ioko het volgende:

[..]

Euhm, doe eens niet zo serieus! Dat stukje gaat niet over jou, maar over het algemeen . Je zegt zelf dat vrouwen er zelf nog niet uit zijn wat ze allemaal willen, omdat de emancipatie nog niet voltooid is, en het enige wat ik dan zeg, is dat je dan van mannen ook niet het onmogelijke moet verwachten. En voel je eens niet zo aangevallen, ik probeer ook maar mee te denken. Ik drink best wel eens thee met mijn moeder, drink jij maar eens thee met je vader
Ja maar je kan vrouwen toch niet over het algemeen nemen?

ik ga altijd vissen met mijn vader
pi_46659879
Ik heb als vrouw zijnde heel erg veel ervaring met slappe mannen.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:26:54 #66
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46659999
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef jaoka het volgende:

[..]

En mannen zeggen zo van duidelijkheid te houden, maar kunnen ook even 'vergeten' duidelijk te vertellen dat ze al 2 jaar een ander erbij hebben.

Zo heb je over en weer verwijten, maar het ligt verder aan wat de personen doen. Al lijkt het me logisch dat voor iedereen geldt dat ze een slappe dweil (m/v) niet echt kunnen waarderen.
[..]

Denk dat hij zelf die eisen wil weten van vrouwen en daarom lijstjes maakt, waardoor het lijkt alsof die vrouwen ze hebben.
haha, ik proef hier wel veel frustratie hoor! Dat eerste punt hoort hier niet thuis, zo kun je geen discussie voeren.

Ik maak zelf helemaal geen lijstjes, maar ik vind het wel interessant waarom veel vrouwen dingen blijven herhalen die zo logisch zijn. Ik ga toch ook niet te pas en te onpas zeggen dat ik wil dat ik een vrouw aantrekkelijk moet vinden om haar leuk te kunnen vinden: das logisch...
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 25 februari 2007 @ 16:28:20 #67
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46660050
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Ja maar je kan vrouwen toch niet over het algemeen nemen?

ik ga altijd vissen met mijn vader
Daar heb je gelijk in. Maar het gaat nu even over vrouwen die telkens roepen dat ze een man zoeken die tegengas geeft. Das zo'n rare uitspraak.

En vissen is een echte mannenactiviteit, dus een goed moment voor een goed gesprek
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 25 februari 2007 @ 16:28:43 #68
148736 brooklynzoo
pi_46660074
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef moelan0e het volgende:
OK, dan ga ik je nu een vraag stellen. Wat kunnen deze "slappe" mannen niet in jouw ogen?
Wat wil je als vrouw bereiken met een "sterke" man. In welke punten is deze man dan sterk? Begrijpt hij waar het leven om draait? Is het economisch wenselijk? Denk je niet dat een "slappe" man veel meer levens-inzicht heeft en zich daardoor (terecht) slap voelt? Begrijp jij wel wat je hier precies doet?

Ik wacht geduldig op een antwoord. Neem de tijd.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:29:24 #69
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46660104
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:24 schreef moelan0e het volgende:
Misschien is dat een reden waarom vrouwen dit blijven herhalen. Maar dan is mijn vraag, zijn er zoveel meer slappe mannen, of vinden mannen het gewoon minder erg om een slappe vriendin te hebben?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 25 februari 2007 @ 16:31:15 #70
148736 brooklynzoo
pi_46660179
mijn wellicht wat voorbarige conclusie is dat "slappe mannen" vrouwen des te meer met de sterfelijkheid van alles confronteren. Dit raakt hen direct op het moedergevoel.

(dit is een diepe)
pi_46660262
Hou het even op het algemene allemaal, niet persoonlijk worden.
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

OK, dan ga ik je nu een vraag stellen. Wat kunnen deze "slappe" mannen niet in jouw ogen?
Wat wil je als vrouw bereiken met een "sterke" man. In welke punten is deze man dan sterk? Begrijpt hij waar het leven om draait? Is het economisch wenselijk? Denk je niet dat een "slappe" man veel meer levens-inzicht heeft en zich daardoor (terecht) slap voelt? Begrijp jij wel wat je hier precies doet?

Ik wacht geduldig op een antwoord. Neem de tijd.
En de semi-arrogante toon kan ook wegblijven.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:33:48 #72
116535 Smoked
Ally Sheedy FTW!1
pi_46660283
quote:

[..]
Als een man mij aankan
hoe kansloos
There IS no global warming -- The Matrix
pi_46660610
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vind het vermakelijker dan dat pretentieuze toontje van jou.
pi_46660639
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik vind het vermakelijker dan dat pretentieuze toontje van jou.
Jouw probleem.
pi_46660730
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:28 schreef ioko het volgende:
[..]

Daar heb je gelijk in. Maar het gaat nu even over vrouwen die telkens roepen dat ze een man zoeken die tegengas geeft. Das zo'n rare uitspraak.
Het is een rare uitspraak inderdaad. Zo kan ik ook zeggen dat mannen telkens roepen dat ze vrouwen niet begrijpen. Het is zo algemeen en onpersoonlijk dat er gewoon geen discussie mogelijk is lijkt mij. Er zal geen antwoord op zijn. Over het algemeen willen vrouwen mannen die tegen gas geven en over het algemeen roepen mannen dat ze vrouwen niet begrijpen, dat is duidelijk en waar maar dat maakt het niet waar dat alle vrouwen zo zijn en het maakt ook zeker niet waar dat het te betrekken is op welke vrouw dan ook. Het is iets dat vrouwen samen roepen, en de vrouwen die jij het hebt horen zeggen zijn waarschijnlijk om allemaal verschillende redenen zoekende naar tegen gas.

De slappe mannen die ik ben tegen gekomen waren ja knikkers waardoor ik ze gewoon al snel niet meer intressant vond. De reden dat ik dus een man met tegen gas zoek is dus zodat ik me niet snel verveel. Een relatie met een slappe man die geen tegen gas geeft is eigelijk een relatie met jezelf. Want alles wat je doet is goed en er is geen tegenspraak.
"Wat zullen we doen vanavond?"
"Wat wil jij doen?"
"Laten we America's next top model kijken!"
"Ja, goed idee!"
Slappe mannen zijn een beetje overbodig in de relatie, ze bungelen er maar een beetje bij.
Het is niet zo dat een dominante vrouw een slappe man wil. Wanneer een vrouw of een man in een relatie dominant is is de relatie niet gezond.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:46:17 #76
148736 brooklynzoo
pi_46660740
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hou het even op het algemene allemaal, niet persoonlijk worden.
[..]

heeft niets met arrogantie te maken. Ik ben er van overtuigd dat niemand weet wat ie hier doet (inclusief mezelf) en heb daarom meer respect voor mensen die hun zwakheden inzien dan mensen die maar blijven janken om een sterkere tegenpool die hen in de waan van controle kan houden.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:48:49 #77
148736 brooklynzoo
pi_46660823
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef moelan0e het volgende:

[..]

De slappe mannen die ik ben tegen gekomen waren ja knikkers waardoor ik ze gewoon al snel niet meer intressant vond. De reden dat ik dus een man met tegen gas zoek is dus zodat ik me niet snel verveel. Een relatie met een slappe man die geen tegen gas geeft is eigelijk een relatie met jezelf. Want alles wat je doet is goed en er is geen tegenspraak.
Newsflash: alles is een relatie met jezelf. Je hebt namelijk alleen maar een relatie met het "beeld" dat je van een ander hebt. Er is geen status quo. Dat beeld is voortdurend in beweging en het is 100% jouw eigen productie.

En ik heb het vermoeden dat je voortdurend vermaakt wilt worden. Wat heb jij die sterke "entertainende" man daarentegen te bieden? Ontzag?
pi_46661011
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Jouw probleem.
Ik besteed er gewoon niet al teveel aandacht aan, dus van een probleem is niet echt sprake. En nu weer on topic alsjeblieft.
  zondag 25 februari 2007 @ 16:54:46 #79
85962 ioko
I Appear Missing
pi_46661063
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Het is een rare uitspraak inderdaad. Zo kan ik ook zeggen dat mannen telkens roepen dat ze vrouwen niet begrijpen. Het is zo algemeen en onpersoonlijk dat er gewoon geen discussie mogelijk is lijkt mij. Er zal geen antwoord op zijn. Over het algemeen willen vrouwen mannen die tegen gas geven en over het algemeen roepen mannen dat ze vrouwen niet begrijpen, dat is duidelijk en waar maar dat maakt het niet waar dat alle vrouwen zo zijn en het maakt ook zeker niet waar dat het te betrekken is op welke vrouw dan ook. Het is iets dat vrouwen samen roepen, en de vrouwen die jij het hebt horen zeggen zijn waarschijnlijk om allemaal verschillende redenen zoekende naar tegen gas.
Mannen en vrouwen roepen allebei dat ze elkaar niet begrijpen dat is universeel. Hier gaat het erom dat ik veel vaker vrouwen hoor roepen dat ze tegengas willen, dan mannen.
Maar ik geloof ook wel dat je een balans moet zoeken in tegengas, je wil neem ik aan ook niet altijd het onderspit delven, toch?
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_46661139
quote:

jouw definitie van tegengas is wat anders dan de mijne

ik wil helemaal geen vent die me vertelt wat ik moet doen, ik wil geen vent die me altijd gelijk geeft omdat hij dat makkelijker vindt, of bang is voor ruzie, of gewoon geen mening heeft.

iemand die dus tegen me in gaat indien nodig, en dat ook wel eens mag doen als het niet nodig is, zoals ik dat omgekeerd ook doe.

is dat nu zo raar?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 25 februari 2007 @ 16:57:07 #81
148736 brooklynzoo
pi_46661159
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:54 schreef ioko het volgende:

[..]

Mannen en vrouwen roepen allebei dat ze elkaar niet begrijpen dat is universeel. Hier gaat het erom dat ik veel vaker vrouwen hoor roepen dat ze tegengas willen, dan mannen.
Maar ik geloof ook wel dat je een balans moet zoeken in tegengas, je wil neem ik aan ook niet altijd het onderspit delven, toch?
Tegengas is voor mij een bewijs dat vrouwen niet om kunnen gaan met vrijheid cq. hun leven geen vorm kunnen geven in hun eentje.

Het bewijs van dit laatste is weer dat er veel meer mannelijke kunstenaars/artiesten/monniken/groot-denkers zijn dan vrouwen. Vrouwen hebben moeite om een op zichzelfstaand leven te leiden.
pi_46661255
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:57 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Tegengas is voor mij een bewijs dat vrouwen niet om kunnen gaan met vrijheid cq. hun leven geen vorm kunnen geven in hun eentje.

Het bewijs van dit laatste is weer dat er veel meer mannelijke kunstenaars/artiesten/monniken/groot-denkers zijn dan vrouwen. Vrouwen hebben moeite om een op zichzelfstaand leven te leiden.
ah okay, zo 1 dus, weinig zin om met jou in discussie te gaan, als we jou uitleggen wat we wel bedoelen en willen, geloof je het toch niet.

ben benieuwd of er dan nog wel 1 vrouw te vinden is die wel aan jouw eisen voldoet, behalve je moeder
en als het alleen je moeder is, dan ben je ws homo
pi_46661297
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:48 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Newsflash: alles is een relatie met jezelf. Je hebt namelijk alleen maar een relatie met het "beeld" dat je van een ander hebt. Er is geen status quo. Dat beeld is voortdurend in beweging en het is 100% jouw eigen productie.

En ik heb het vermoeden dat je voortdurend vermaakt wilt worden. Wat heb jij die sterke "entertainende" man daarentegen te bieden? Ontzag?
Leg je newsflash eens uit.

Ik heb nogal wat onderhoud en vermaak nodig, inderdaad. Maar maak je over mij maar geen zorgen.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:03:21 #84
148736 brooklynzoo
pi_46661391
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:59 schreef milagro het volgende:

[..]

ah okay, zo 1 dus, weinig zin om met jou in discussie te gaan, als we jou uitleggen wat we wel bedoelen en willen, geloof je het toch niet.

ben benieuwd of er dan nog wel 1 vrouw te vinden is die wel aan jouw eisen voldoet, behalve je moeder
en als het alleen je moeder is, dan ben je ws homo
Ik stel in ieder geval geen belachelijke eisen als "Zij moet mij tegengas kunnen bieden" of "Zij moet weten wat zij in haar leven wil". Dat is typisch vrouwelijke fictie.

En dat er meer mannen zijn die hun leven aan iets anders wijden dan een relatie, is een glashard feit.
pi_46661507
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Ik stel in ieder geval geen belachelijke eisen als "Zij moet mij tegengas kunnen bieden" of "Zij moet weten wat zij in haar leven wil". Dat is typisch vrouwelijke fictie.

En dat er meer mannen zijn die hun leven aan iets anders wijden dan een relatie, is een glashard feit.
Nee, dat is niet typisch vrouwelijk, dat proberen 3 vrouwen hier je duidelijk te maken .
  zondag 25 februari 2007 @ 17:06:53 #86
148736 brooklynzoo
pi_46661534
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:00 schreef moelan0e het volgende:

[..]

Leg je newsflash eens uit.

Ik heb nogal wat onderhoud en vermaak nodig, inderdaad. Maar maak je over mij maar geen zorgen.
Ik bedoel dat je in feite altijd een relatie hebt met "het beeld" dat je van je partner hebt. Dit komt niet overeen met het beeld dat je partner van zichzelf heeft. Vrouwen creeeren een beeld van hun ideale partner op het moment dat ze er nog geen hebben. Als ze eenmaal een partner hebben, dan trachten ze ofwel de partner aan te passen aan het beeld, of stellen het beeld bij. Vooral vrouwen die last hebben van een hard tikkend geluid op de achtergrond zijn verrassend snel in staat om hun beeld bij te stellen. Tot die tijd is het voornamelijk gespeelde arrogantie.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:08:29 #87
148736 brooklynzoo
pi_46661600
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, dat is niet typisch vrouwelijk, dat proberen 3 vrouwen hier je duidelijk te maken .
Schat, struin eens wat relatie/datingsites af en zie de top 3 van vrouwelijke eisen:

- Hij moet zijn eigen leven leiden
- Hij moet weten wat hij wil
- Hij moet met beide benen op de grond staan

Als dat niet getuigt van fictie dan weet ik het ook niet meer.
pi_46661615
quote:
Op zondag 25 februari 2007 16:23 schreef brooklynzoo het volgende:
Jaoka, nogmaals hebben vrouwen dan zoveel ervaring met dweilen?
Je hoeft geen ervaring met iets te hebben om het niet te willen

Of wou je zeggen dat mensen wegrennen bij een vulkaanuitbarsting omdat hun vorige lavabad toch niet zo beviel?
pi_46661617
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:03 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

blablablabla

het meerendeel van de janktopics hier in R&P is van jongens , zo ook deze weer, janken over wat vrouwen willen, en dat stom vinduh, en wel zo erg dat je er een topic over opent :")

nu ja, ik dacht een interessant onderwerp aan te klikken, maar met zoveel vooringenomenheid bij de TS is het vrij zinloos , een discussie, je zal toch niets aannemen en eigen interpretaties als de waarheid zien, erg vermoeiend, want zo onboeiend.

succes met je gelijk halen
oh nee, dat had je al
pi_46661658
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:06 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je in feite altijd een relatie hebt met "het beeld" dat je van je partner hebt. Dit komt niet overeen met het beeld dat je partner van zichzelf heeft. Vrouwen creeeren een beeld van hun ideale partner op het moment dat ze er nog geen hebben. Als ze eenmaal een partner hebben, dan trachten ze ofwel de partner aan te passen aan het beeld, of stellen het beeld bij. Vooral vrouwen die last hebben van een hard tikkend geluid op de achtergrond zijn verrassend snel in staat om hun beeld bij te stellen. Tot die tijd is het voornamelijk gespeelde arrogantie.
Ja, zo kan ik het ook natuurlijk.

Mannen zeiken over alles vwat vrouwen doen, zolang ze vrijgezel zijn zijn vrouwen onbegrijpelijk en wezens uit een ander universum en ga zo maar door. Als ze dan een relatie hebben worden het ineens tamme schoothondjes om zodra het uit is weer een grote bek op te zetten over wat een hoer het wel niet was.

Generaliseren is tof .
pi_46661682
Als een datingsite jou op dit idee heeft gebracht dan stop ik bij met moeite doen je het te laten begrijpen.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:11:31 #92
148736 brooklynzoo
pi_46661710
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef milagro het volgende:

[..]

blablablabla

het meerendeel van de janktopics hier in R&P is van jongens , zo ook deze weer, janken over wat vrouwen willen, en dat stom vinduh, en wel zo erg dat je er een topic over opent :")

nu ja, ik dacht een interessant onderwerp aan te klikken, maar met zoveel vooringenomenheid bij de TS is het vrij zinloos , een discussie, je zal toch niets aannemen en eigen interpretaties als de waarheid zien, erg vermoeiend, want zo onboeiend.

oh nee, dat had je al
Ik geloof niet in de waarheid, helaas zie je niet in dat ik vrouwen probeer duidelijk te maken dat er ook geen mannen zijn die hen kunnen aantonen wat het leven betekent. Zolang ze dat wel proberen te verkrijgen door de reeds genoemde eisen te stellen, houden ze zichzelf voor de gek.
pi_46661719
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Schat, struin eens wat relatie/datingsites af en zie de top 3 van vrouwelijke eisen:

- Hij moet zijn eigen leven leiden
- Hij moet weten wat hij wil
- Hij moet met beide benen op de grond staan

Als dat niet getuigt van fictie dan weet ik het ook niet meer.
Ja hállo, dat vrouwen op datingsites eisenlijstjes hebben is iets héél anders dan iemand die dat in het dagelijks leven doet natuurlijk .

Maar goed, dan nog even over die eisen die daar staan, zijn die echt zo vreemd? Of heb jij liever een vrouw zonder eigen mening, die niet weet wat ze wil en die in een sprookjeswereld zweeft?
  zondag 25 februari 2007 @ 17:12:08 #94
148736 brooklynzoo
pi_46661736
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:10 schreef moelan0e het volgende:
Als een datingsite jou op dit idee heeft gebracht dan stop ik bij met moeite doen je het te laten begrijpen.
Als......

niet het geval.
pi_46661738
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:08 schreef milagro het volgende:

[..]

blablablabla

oh nee, dat had je al
Ja, hij stelt zogenaamd vragen aan vrouwen, maar zodra hij dan antwoord krijgt gaat hij allemaal argumenten erbij halen waarom het niet zo zou zijn en vrouwen stom zijn. Verkapt vrouwenhaat topic dus, leuk als eerdere hypotheses inderdaad kloppen:
quote:
Of is dit weer zo'n verkapt: vrouwen willen alleen klootzakken en omdat ik een slappe hap ben, willen zij mij niet (en daarom haaaaaaat ik ze ) topic?
pi_46661827
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Ik geloof niet in de waarheid, helaas zie je niet in dat ik vrouwen probeer duidelijk te maken dat er ook geen mannen zijn die hen kunnen aantonen wat het leven betekent. Zolang ze dat wel proberen te verkrijgen door de reeds genoemde eisen te stellen, houden ze zichzelf voor de gek.
Ik wíl helemaal niet dat een man me het leven uitlegt . Ik wil gewoon niet dat ik het hem moet uitleggen of dat hij mijn mening klakkeloos opvolgt, hoe moeilijk is dat te vatten?
  zondag 25 februari 2007 @ 17:14:46 #97
148736 brooklynzoo
pi_46661833
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja hállo, dat vrouwen op datingsites eisenlijstjes hebben is iets héél anders dan iemand die dat in het dagelijks leven doet natuurlijk .

Maar goed, dan nog even over die eisen die daar staan, zijn die echt zo vreemd? Of heb jij liever een vrouw zonder eigen mening, die niet weet wat ze wil en die in een sprookjeswereld zweeft?
Een mening is geen vaststaands iets. Je doet alsof een mening niet in beweging is. Ik geloof dus niet in de waarde van een eigen mening t.o.v. de ander. Het is een waardeloze momentopname.

Hetzelfde geldt voor weten wat je wilt. Ook dat is zo bizar tijd -en locatie afhankelijk.

En over sprookjeswerelden. Kijk eens door een telescoop en zie die miljarden melkwegstelsels eens door het heelal zweven. We leven in een grote waanzinnigheid.
pi_46661921
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Een mening is geen vaststaands iets. Je doet alsof een mening niet in beweging is. Ik geloof dus niet in de waarde van een eigen mening t.o.v. de ander. Het is een waardeloze momentopname.

Hetzelfde geldt voor weten wat je wilt. Ook dat is zo bizar tijd -en locatie afhankelijk.

En over sprookjeswerelden. Kijk eens door een telescoop en zie die miljarden melkwegstelsels eens door het heelal zweven. We leven in een grote waanzinnigheid.
Ik heb nu daadwerkelijk geen idee waar je het over hebt of hoe dit met het onderwerp te maken heeft.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:17:44 #99
148736 brooklynzoo
pi_46661954
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik wíl helemaal niet dat een man me het leven uitlegt . Ik wil gewoon niet dat ik het hem moet uitleggen of dat hij mijn mening klakkeloos opvolgt, hoe moeilijk is dat te vatten?
Dit is weer een signaal van vrouwelijke zelf-overschatting die al eerder genoemd is in dit topic. Een wijs man heeft echt niet de illusie dat jij hem kunt uitleggen hoe het leven werkt. Een wijs man zwijgt. Vandaar mijn sympathie voor "in de ogen van vrouwen "zwakkere" mannen). Of eerder, mijn aversie tegenover mannen die doen alsof ze weten waar het om draait en de bijbehorende vrouwen die ze op een voetstuk plaatsen en genieten van hun fictieve bescherming.
  zondag 25 februari 2007 @ 17:18:24 #100
148736 brooklynzoo
pi_46661989
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb nu daadwerkelijk geen idee waar je het over hebt of hoe dit met het onderwerp te maken heeft.
Dat komt omdat je zeer primitief naar je bestaan kijkt. Maar het is je vergeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')