Deze valt wel meequote:
Daar heeft Saaw zichzelf ingeëditquote:PUB SC nr. [1606] - Waar ik iets heb met saaw en AK en Ipho
Je kan best alleen lichamelijk wakker zijn!quote:
Idd ja!quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef mstr het volgende:
Elvanera, nu kom ik dus in je fobo te staan met dit topic
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef mstr het volgende:
Elvanera, nu kom ik dus in je fobo te staan met dit topic
Zo stond ik dus net aan de draden in de meter kast te trekken en te strippen enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Je kan best alleen lichamelijk wakker zijn!
Maar verder nog in slaapstand staan
Heb ik echt te vaak last van
Nu ook een beetje
Ik wel. Heerluk zelfsquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Ik niet bepaald, of naja, ik werd heel vaak wakker enzo, maar de tijd daartussen heb ik wel heel lekker geslapenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Heerlijk geslapenquote:Op zondag 25 februari 2007 12:16 schreef nijnja het volgende:
[..]maargoed wie heeft er niet lekker geslapen?
wie wel?
Ach, heb je een beetje kunnen nuchteren in die 1½ uurquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Ipho het volgende:
Mis ik de bus om half 4 naar huis, stond ik anderhalf uur brak te wachten op de volgende bus om thuis te komen.
Zeker, alleen wel zoeen half blauwtje opgelopen ofzo.quote:
Vertel (op msnquote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef Ipho het volgende:
[..]
Zeker, alleen wel zoeen half blauwtje opgelopen ofzo.
Dat wel, 2 maal politie controlle enzo, maar het wachten was ook leuk. Raak je nog eens aan de praat met anderen enzo.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, heb je een beetje kunnen nuchteren in die 1½ uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |