dat is een contaminatiequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Ja hoor een derde rangs songfestival nummer. GVD
Die is al beter.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I learned from the best, I learned from you. [/whitney]
het nummer is kut, de uitvoering okequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef djenneke het volgende:
Ik vind het een K U T nummer, echt wat een gezeik.
Bij mij niet hoor... behalve bij Phil, toen wel.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef Mvnl het volgende:
Ligt t nou aan mij of is zelfs op finaleavond t geluid weer bagger afgesteld?
vooruit dan maarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef buzzer het volgende:
[..]
het nummer is kut, de uitvoering oke
Ligt niet aan jou.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef Mvnl het volgende:
Inderdaad. Heb al geen idee meer hoe het ging.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik ben dat nummer van Richy eigenlijk alweer vergeten, maar volgens mij leek het er sprekend op, allebei saaaai.
Nou die uithaal was het niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef golfer het volgende:
Ze zingt het in tegenstelling tot Ritchy wel weer loepzuiver.
Ondanks dat het een kutnummer is.
Met het verschil dat ik de streaker nu kan missenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik ben dat nummer van Richy eigenlijk alweer vergeten, maar volgens mij leek het er sprekend op, allebei saaaai.
de backing vocals staan te hard...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef Mvnl het volgende:
Zuiver misschien... maar het klinkt zo "geknepen" en dat vind ik niet echt lekker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:37 schreef golfer het volgende:
Ze zingt het in tegenstelling tot Ritchy wel weer loepzuiver.
Ondanks dat het een kutnummer is.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou die uithaal was het niet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Sonja. Melanie.
Stond die maar in de plaats van Richy..
Ja of Nadeche (quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Sonja..
Stond die maar in de plaats van Richy..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |