Had je er ook nog 1 voor Wendy?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
[afbeelding]
het pijltje moet je er even bij denken
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
X6 had een ander nummer klaarliggen
Dat valt meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:26 schreef Erotica_ het volgende:
Ik heb nu al medelijden met de winnarNu moeten ze in 1 maand een album opnemen met belachelijk slechte Nederlandse producties met van die Gameboy beats
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Had je er ook nog 1 voor Wendy?
Ik kan me helaas voor een groot gedeelte vinden in je lijst.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:24 schreef Rnnz het volgende:
Saaie finale.
- Phil Collins heeft er weinig zin in en kan veel beter zingen
- slechte backup singers
- ontzettend slechte dansers
- Richy & Sharon zijn allebei teleurstellend
- Ron is irritant met 'Kijk mij nu eens.. ik kom er toch wel' -blik
- nietszeggende single van Richy
- Wendy
- Tarzan promotie
zeg je dit nou met droge ogen ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel een mooi liedje wat Richy zong. Hij zong het wel ok. Sharon viel net tegen met Phil's nummer. Ben benieuwd hoe haar single is.
Ik denk dat er vooral leuke jonge mannen sms'en voor Richy eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:31 schreef Mvnl het volgende:
@ TT: van mij mag de gouden legging overigens naar Richy..
Ben benieuwd hoeveel Hitkranteresjes er dan nog voor m smsen![]()
Volgend jaar sta jij er als je opgeeft. Ben ik gelijk fan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:32 schreef PLAE@ het volgende:
Hoe komt die Richy in die finale?
haha wat een programma.
volgens mij staat het hem beeldig, hij heeft er echt het figuur voorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:31 schreef Mvnl het volgende:
@ TT: van mij mag de gouden legging overigens naar Richy..
Ben benieuwd hoeveel Hitkranteresjes er dan nog voor m smsen![]()
Richy en ok in een zinquote:
Ja sorry, vorige week was zijn optreden prima in orde, deze week lijkt het helemaal nergens opquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh, het was dus toch zo voor de hand liggend.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:34 schreef BVO het volgende:
Dat geouwehoer op Richy is bijna net zo flauw als de opmerkingen van Wendy dat van jou.
Jij hebt andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef PLAE@ het volgende:
Nee ik ben niet zo gelikt en kwijlerig![]()
sorry wist niet dat hij zelfs mannelijke fans had
Wat origineel! CDP! Jij creatieveling.quote:
I learned from the best, I learned from you. [/whitney]quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat origineel! CDP! Jij creatieveling.
Wat had je dan verwacht?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Ja hoor een derde rangs songfestival nummer. GVD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |