Auw auw auwquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat hij zijn lul in die koker stopt, dan volgiet met vloeibare chocolade en dat laat stollen.
Maar eh, zeker weten doe ik het niet.
Fijn, dan heeft Amanda er ook nog wat aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ietsje anders. In de koker gaat een soort vloeibaar rubber en dan zijn pik. Het rubber wordt in 2 minuten hard en dan is de mal ontstaan om meerdere keren chocolade-afdrukken te kunnen maken.
Over welke feiten heb je het dan precies ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:38 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je over feiten van mening kunt verschillen.![]()
Dat weet ik niet ...... in de handleiding staat uitdrukkelijk dat de chocolade-pikken niet vaginaal gebruikt mogen wordenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Fijn, dan heeft Amanda er ook nog wat aan.
En hoe ga je daar een chocoladepenis aan overhouden??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij is het idee dat hij zijn lul in die koker stopt, dan volgiet met vloeibare chocolade en dat laat stollen.
Maar eh, zeker weten doe ik het niet.
Ja net nu Huub schaakles begint te geven zeker. Ik ben er net voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef Ethel het volgende:
Mag dat schaakbord alsjeblieft uit het huis verwijderd worden, dat is toch niet leuk om naar te kijken?!!!
Ik ben het met je eens.................en het was een mislukt grapje dus.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Over welke feiten heb je het dan precies ?
Als je dan de penis uit de koker zou halen dan hou je dus een vorm 'van de buitenkant' over.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hoe ga je daar een chocoladepenis aan overhouden??
Of denk je dat "chocoladepenis" betekent dat zijn penis met chocolade overgoten is??
-knip-
Ik vind het een stuk leuker dan wanneer Brainless zijn herrie laat horen en je geen enkel gesprek meer kan volgen of wanneer iedereen apatisch tv zit te kijken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef Ethel het volgende:
Mag dat schaakbord alsjeblieft uit het huis verwijderd worden, dat is toch niet leuk om naar te kijken?!!!
Bij dat schaakbord gebeurt anders meer dan bij die gitaar.. of die andere idioot.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja net nu Huub schaakles begint te geven zeker. Ik ben er net voor gaan zitten.
In dat geval heeft Erik er nog wat aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ...... in de handleiding staat uitdrukkelijk dat de chocolade-pikken niet vaginaal gebruikt mogen worden
Ga het ff uitleggen PROESTquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je dan de penis uit de koker zou halen dan hou je dus een vorm 'van de buitenkant' over.
Zoiets als een holle paashaas.
Meen je dat serieus? of ben ik nu als een blonde vis aan het happen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja net nu Huub schaakles begint te geven zeker. Ik ben er net voor gaan zitten.
en nu 2 op de tuin.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:44 schreef Missy_1974 het volgende:
nou dat schaken is de meest saaie tv ooit, jammer voor hun maar tv is het echt niet, net zomin als 2 streams op een pingelende brian
Misschien dat de profeet mohammed pedofiel wasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Joh laat gaan, je hoeft de Bijbel, Torah of Koran niet te kennen om een discussie te hebben over het geloven in iets wat niet bewezen is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:41 schreef Ashrak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |