Volgens mij is alleen de mal af.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:29 schreef havefun het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die lul van chocola? Heeft Eric die al af of nog niet?
Bij voorbaat mijn excuses als het OT is .....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je provocerend over het geloof wilt discussieren dan mag je toch op zijn minst van iemand verwachten dat ie genoeg kennis heeft van het onderwerp om feitelijke onjuistheden te vermijden?
Maar goed, ikheb het idee dat het nu OT gaat.
Teveel mensen zijn politiek correct, vergeten dat er zowel cultuuverschillen zijn als menselijke verschillen, in ras, geloof en opvattingen.. Dan moet je ook niet vreemd opkijken als dat zich uit in discussies en spraak. It's life jim, but not as we know it!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
Je laat je provoceren en je laat je beledigen en da's voor iedereen anders. Je kan overal wel rekening mee houden. Net als jodekoeken, negerzoenen, zwartepiet...
Volgens mij is alleen nog maar de lengte van de koker geknipt en moet de mal nog gemaakt worden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen de mal af.
Hij is het al kwijt sinds NL weg is. En dat werd erger toen Bart naar Huub toeging. Voor contact is hij nu volledig afhangkelijk van NatasJa. Daar wordt je natuurlijk niet blij van. En de bijwerkingen van die pilletjes zal ook wel een invloed hebben...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef Kaleddis het volgende:
Brian is het nu helemaal kwijt met z'n gitaar he![]()
Hij zal er vanavond nog een rukje aangeven dus...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen nog maar de lengte van de koker geknipt en moet de mal nog gemaakt worden.
Gebeurt straks, als de rest film zit te kijken, heeft Eric tegen Amanda gezegd.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen nog maar de lengte van de koker geknipt en moet de mal nog gemaakt worden.
Ik zeg niet dat je niet mag discussieren over een onderwerp waar je minder over weet, ik probeer te zeggen dat als je niet zo goed weet waar je het over hebt, de provocatie misschien niet helemaal op zijn plaats is. Als je niet zo goed weet waar je het over hebt kun je misschien beter wat minder stellig zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bij voorbaat mijn excuses als het OT is .....
Waarom mag je niet discussieren over een onderwerp waar je minder over weet. Juist door de discussie kun je door andere meningen en/of argumenten meer over het onderwerp te weten komen en evt je standpunt veranderen. Provoceren heeft hier niets mee te maken, behalve de wijze waarop het onderwerp in eerste instantie ter discussie wordt gesteld.
In dit geval kwam de discussie niet op gang, omdat de andere bewoners het onderwerp te beladen vonden en niet verder wilden discussieren en is het blijven hangen.
En hoeveel kennis hebben fundamentalisten over mij, om te zeggen dat ik dood moet of ga branden in de hel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als je provocerend over het geloof wilt discussieren dan mag je toch op zijn minst van iemand verwachten dat ie genoeg kennis heeft van het onderwerp om feitelijke onjuistheden te vermijden?
Maar goed, ikheb het idee dat het nu OT gaat.
Tja de laatste snaren die hij nog kan bespelen...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:27 schreef Kaleddis het volgende:
Brian is het nu helemaal kwijt met z'n gitaar he![]()
Ik dacht dat de koker de mal was.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom zou je meer of minder stellig moeten zijn naar gelang de kennis van het onderwerp.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niet mag discussieren over een onderwerp waar je minder over weet, ik probeer te zeggen dat als je niet zo goed weet waar je het over hebt, de provocatie misschien niet helemaal op zijn plaats is. Als je niet zo goed weet waar je het over hebt kun je misschien beter wat minder stellig zijn.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
En hoeveel kennis hebben fundamentalisten over mij, om te zeggen dat ik dood moet of ga branden in de hel?
Gelijke monniken, gelijke kappen
Ik was er een paar postings geleden al achter dat we van mening verschillenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:34 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Waarom zou je meer of minder stellig moeten zijn naar gelang de kennis van het onderwerp.
Daar verschillen we dan gewoon van mening ...
Volgens mij is het idee dat hij zijn lul in die koker stopt, dan volgiet met vloeibare chocolade en dat laat stollen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:35 schreef havefun het volgende:
Maar hij heeft nu dus alleen nog maar de koker. Hoe wil hij nou de afdruk van zijn lul in chocola maken dan?
Ja Jaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik was er een paar postings geleden al achter dat we van mening verschillen![]()
Wat 'n enge vent is dat toch.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je Brainless zo bezig ziet, lijkt het erop dat de pilletjes echt beginnen te werken
[afbeelding]
Ik snap niet dat je over feiten van mening kunt verschillen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Ja
Maar nu heb ik denk ik wel alles kunnen zeggen wat ik wilde ....
Das juist leuk in een discussie, gesprek of post :p
Nee, ietsje anders. In de koker gaat een soort vloeibaar rubber en dan zijn pik. Het rubber wordt in 2 minuten hard en dan is de mal ontstaan om meerdere keren chocolade-afdrukken te kunnen maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij is het idee dat hij zijn lul in die koker stopt, dan volgiet met vloeibare chocolade en dat laat stollen.
Maar eh, zeker weten doe ik het niet.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja Ja
Maar nu heb ik denk ik wel alles kunnen zeggen wat ik wilde ....
Das juist leuk in een discussie, gesprek of post :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |