Gut joa den okquote:
stond laatst in de panorama wa bij de top 10quote:
Dat klopt ook wel met het ontwerpquote:Op zondag 25 februari 2007 13:31 schreef Djeez het volgende:
Het lelijkste station staat hier in Assen:
[afbeelding]
Dit station wordt door de Assenaren ook wel 'de moskee' genoemd, en terecht!
Jezus, dit is toch wel de meest trieste die ik tot nu toe in dit topic gezien hebquote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel met het ontwerp.
Een station verderop is ook niet veel beter
Haren
[afbeelding]
Het is ook zo dat ze er voordat men kaartenautomaten had overal een perron moest hebben. Dan is een klein gebouwtje op een klein station inderdaad prima maar tegenwoordig zijn die gebouwtjes totaal overbodig en als ze leeg staan lijkt het wel heel triestquote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
Ach, de meeste kleine stations zijn gewoon lelijk. Maar om nou voor Schubbekutteveen moeite te gaan doen voor een station voor die tien mensen per uur.
Dat huisje staat ook op Delft-zuidquote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel met het ontwerp.
Een station verderop is ook niet veel beter
Haren
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef Anthraxx het volgende:
... Ik sta elke dag op Rijswijk (helaas) en ik verbaas mij erover hoe verschrikkelijk het daar binnen kan stinken. Het draagt niet bij aan een prettige "wachttijd" en meestal pak ik gewoon de tram naar Den Haag Centraal.
Dat zeshoekige gebouwtje is een tijd als standaardstationsgebouw op kleine stations neergeplempt. Er staan er nog wel meer in den lande.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:10 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Jezus, dit is toch wel de meest trieste die ik tot nu toe in dit topic gezien heb
Die klassieke muziek draaien ze, naar horen zeggen, om hangjongeren tegen te gaan. Die blijken dat, ook weer van horen zeggen, niet prettig te vinden tijdens het 'hangen'.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:18 schreef Anthraxx het volgende:. Nooit opgevallen. Ik loop dan ook meestal met een iPod in.
Bij een of ander winkelcentrum gebruikten ze daar draaiorgelmuziek voor. Schijnt ook erg effectief te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Die klassieke muziek draaien ze, naar horen zeggen, om hangjongeren tegen te gaan. Die blijken dat, ook weer van horen zeggen, niet prettig te vinden tijdens het 'hangen'.
Bij Utrecht CS wordt richting jaarbeurs ook klassieke muziek gedraaid.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Die klassieke muziek draaien ze, naar horen zeggen, om hangjongeren tegen te gaan. Die blijken dat, ook weer van horen zeggen, niet prettig te vinden tijdens het 'hangen'.
Steenwijk is ook 3 keer niks inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef cityofdelusion het volgende:
is steenwijk al genomineerd?
[afbeelding]
Haha helemaal als de NS de stations steeds meer ombouwt tot winstgevende troetelcentra.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:35 schreef Zephyrus het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af of dat weer geen andere 'overlastbezorgers' trekt?
Je weet, wel, de beruchte hang-ouderen. Kan me best voorstellen dat ze collectief besluiten de eetzaal van het verzorgingstehuis c.q. geraniums verruilen voor een stationshal met meer faciliteiten, mét achtergrondmuziek.
Hardewijk ditoquote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef Djeez het volgende:
Ik was nog vergeten Beilen te noemen. Die is echt kansloos! Als je van perron 1 naar perron 2 wilt, moet je het spoor oversteken, want er gaat geen trap onder- of bovenlangs. Als je pech hebt, komt er een trein aan en moet je wachten voor een spoorboom om naar het andere perron te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |