abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46630111
Naar aanleiding van een documentaire over degradatie in de derde divisie van het Engelse voetbal van alweer drie seizoenen terug, is besloten om een 3e divisie club te kiezen om fan van te worden. Nadat rubbereend met de doorslaggevende informatie kwam (zie hier) is democratisch besloten dat dat Carlisle United FC (spreek uit: Carlaail) zou worden.

Overlopers naar de concurrent .
Er waren echter een aantal successupporters die de strijd van de degradatievoetbal niet aan durfden en direct naar aardsvijand Darlington overstapten (zie dit topic: Hail to the Quakers). Helaas zijn we - ondanks een bewonderenswaardige inhaalrace in de slotfase van de competitie - gedegradeerd naar de Conference League, waarna de strijd om promotie begon.

Voornaamste titelkandidaat was daarin echter Barnet, wat enkele gloryhunters al snel deed besluiten over te stappen naar die club. DG maakte met Barnet_Bee zelfs een relkloon aan, om de Carlisle-fans op stang te jagen . Voor hem één boodschap:

Promotie voor Carlisle!
Barnet werd helaas met een straatlengte voorsprong kampioen, maar ook Carlisle wist te promoveren! Via de playoffs werd met bloed, zweet en tranen een plaats in de Conference League bemachtigd. Dat was natuurlijk niet goed genoeg. Voor de fans klom Carlisle een klasse hoger op. Barnet lieten we achter. Dit seizoen zijn we ook alweer goed op weg. Er kan maar één target zijn, Europees voetbal vòòr 2010 .

Eerdere topics:
Fok! adopteert een Engelse voetbalclub?
Fok! adopteert Carlisle United FC
Fok! adopteert Carlisle United FC #2
Fok! adopteert Carlisle United FC #3
Fok! adopteert Carlisle United FC #4
Fok! adopteert Carlisle United FC #5
Fok! adopteert Carlisle United FC #6
Fok! adopteert Carlisle United FC #7
Fok! adopteert Carlisle United FC #8
Fok! adopteert Carlisle United FC #9

Overstroming van the pitch
Tijdens de grote overstroming van begin januari zijn enkele doden gevallen en is ook Carlisle United flink getroffen. Het hele stadion stond vol met water, net als alle kantoors en de parkeerplaats (zie foto's). Tijdelijk werd er gespeeld op een ander veld, maar op dit moment spelen we weer gewoon in Brunton Park!

Onze held: Jimmy Glass!
De keeper die nergens een vaste waarde werd maar in Carlisle legendarisch is door als keeper The Cumbrians van degradatie te behoeden door het verlossende doelpunt te scoren in de 94e(!!!) minuut van de alles beslissende wedstrijd. Ondanks dit doelpunt kreeg Glass geen contract meer bij Carlisle en na nog voor vele clubs te hebben gekeept (of te hebben gebankzit) is hij momenteel 'working for a company selling web space on the net'.

Ook de filmpjes van deze legendarische treffer mogen uiteraard niet ontbreken:
http://video.premiumtv.co.uk/carlisle/sir%20jimmy.mpg
http://www.kynson.freeserve.co.uk/RIOA/gallery/tge/glass.mpeg (let op de scheidsrechter! )

Een aantal Carlisle United-websites:
http://www.carlisleunited.co.uk
http://www.94thminute.com
http://www.fanzone.co.uk/(...)02568700055634B!open

Carlisle volgen via TV-beelden:
http://www.conferencefootball.tv (TIP!!)

Ons stadion: Brunton Park

Diverse foto's: (i.v.m. de grote hoeveelheid even gelinkt)
http://fp.homesoffootball.f9.co.uk/2081_CARLISLE_UNITED.jpg
http://fp.homesoffootball.f9.co.uk/2947_CARLISLE_UNITED.jpg
http://news.bbc.co.uk/med(...)1_bruntonpark300.jpg

Plattegrondje: http://dspace.dial.pipex.com/town/park/yfh45/pitcarl.jpg

pi_46630208
Bestaat deze reeks nog steeds? Ik was 'm compleet uit het oog verloren. Carisle! Helden! Ik ga dit topic weer in de gaten houden .
pi_46630233
Wat een wonderbaarlijk mooie OP, btw. Ik ben weer helemaal bij. Gepromoveerd . Stadion overstroomd . Jimmy Glass
pi_46630278
In deel 11 komt er meer bij over onze goudvis, Judy
quote:
Judy the goldfish, formerly named Billy following a gender mix-up, has been appointed club mascot at Brunton Park.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 februari 2007 @ 18:37:05 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_46630531
De OP is idd geweldig. Compiment waard

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 februari 2007 @ 18:40:10 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_46630601
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_46630643
De credits gaan met name naar Yeahinho en rubbereend
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 24 februari 2007 @ 18:54:59 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46630943
topic helemaal kwijt geweest. Natuurlijk heb ik ze nog wel gevolgd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2007 @ 18:56:12 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46630976
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:41 schreef okee6 het volgende:
De credits gaan met name naar Yeahinho en rubbereend
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:57:43 #10
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_46631018
haha dit is cewl
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_46878256
Vandaag thuis tegen nummer vijf Oldham, die moet echt gewonnen worden!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 maart 2007 @ 15:23:22 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46878359
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:19 schreef okee6 het volgende:
Vandaag thuis tegen nummer vijf Oldham, die moet echt gewonnen worden!
het gat is maar 7 punten......... dus vandaag winnen zou een mooie stap zijn
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:27:12 #13
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46878484
Maar de hamvraag, is er weleens iemand van de Carlisle-faithfull hier daar geweest?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 3 maart 2007 @ 15:28:55 #14
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_46878541
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:27 schreef DutchGooner het volgende:
Maar de hamvraag, is er weleens iemand van de Carlisle-faithfull hier daar geweest?
hé dat was alweer even geleden dat die vraag kwam

ik ken wel een overloper die er geweest is!
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:31:31 #15
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46878629
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:28 schreef rubbereend het volgende:

[..]

hé dat was alweer even geleden dat die vraag kwam
quote:
ik ken wel een overloper die er geweest is!
Krijg je met die kruiken he, die Barnet_Bee toch
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46878934
Ach Carlisle komt naar je toe
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:45:30 #17
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46879016
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef okee6 het volgende:
Ach Carlisle komt naar je toe
Wanneer komen ze naar Nederland?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46879122
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:45 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Wanneer komen ze naar Nederland?
Heb je wensen?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:50:28 #19
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46879152
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:49 schreef okee6 het volgende:

[..]

Heb je wensen?
Ze mogen in de voorbereiding wel tegen de FC spelen anders.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46879284
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ze mogen in de voorbereiding wel tegen de FC spelen anders.
Hangt even van de afloop van de competitie af. Als ze op de kar moeten, zich lam zuipen en de missverkiezing moeten jureren, zal het er wel bij inschieten. Ik zet liever in op Europees voetbal na het komend seizoen.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 15:57:21 #21
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_46879342
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:55 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hangt even van de afloop van de competitie af. Als ze op de kar moeten, zich lam zuipen en de missverkiezing moeten jureren, zal het er wel bij inschieten. Ik zet liever in op Europees voetbal na het komend seizoen.
Ah, U gaat voor weer 2 promoties op rij?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_46879482
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 15:57 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ah, U gaat voor weer 2 promoties op rij?
Vanuit het Championship is Europees voetbal via de beker ook een optie. We hebben nu een paar keer gespaard, dan kunnen we ook eens uitpakken. Er is al geoefend in Cardiff. Wat betreft 2 further promotions, excellent!!
pi_46882718
Holmes redt een punt in de slotfase De concurrenten winnen ook niet, Doncaster verloor.
pi_46957898
We hebben negen blessuregevallen, een beetje boel: Mc Dermott, Lumsdon, Hawley, Hackney, Murray, Graham, Atkin, Thirlwell, Holmes, P. Murphy. Gelukkig dat we een selectie van 27 spelers hebben.
pi_47127250
0-0 ruststand uit bij Millwall. DG keept voor Millwall
pi_47127742
Daar is de 1-0 De concurrenten spelen tegen elkaar, we moeten winnen!
pi_47129115
2-0 verloren, de ziekenboeg moet snel leeg
pi_47163649
Jaja, het is eindelijk zover... na verraders DG en BB, heeft eindelijk een Fok Carlisle-diehard onze helden bezocht. Ondergetekende, om precies te zijn .

Millwall - Carlisle United werd gisteren bezocht, en uiteraard namen wij (helaas moest die lastige overloper DG persé mee) plaats in het uitvak om onze helden naar de overwinning te schreeuwen . Wat niet lukte...

Het bewijs, bij de aftrap van de tweede helft genomen:

(het kaartje lijkt gefotosoept, maar is dat zeker niet. Omdat ie nogal donker was heb ik em wat proberen te verhelderen)

CARLISLE TILL I DIE!!
  zondag 11 maart 2007 @ 19:26:04 #29
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_47164588
Hey! Ik heb dit topic al heeeel lang niet meer gezien.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 11 maart 2007 @ 19:28:22 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47164674
quote:
Op zondag 11 maart 2007 19:00 schreef Yeahinho het volgende:
Jaja, het is eindelijk zover... na verraders DG en BB, heeft eindelijk een Fok Carlisle-diehard onze helden bezocht. Ondergetekende, om precies te zijn .

Millwall - Carlisle United werd gisteren bezocht, en uiteraard namen wij (helaas moest die lastige overloper DG persé mee) plaats in het uitvak om onze helden naar de overwinning te schreeuwen . Wat niet lukte...

[afbeelding]
(het kaartje lijkt gefotosoept, maar is dat zeker niet. Omdat ie nogal donker was heb ik em wat proberen te verhelderen)

CARLISLE TILL I DIE!!
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 11 maart 2007 @ 23:02:49 #31
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47174141
quote:
(helaas moest die lastige overloper DG persé mee)
Kutjood, zal nog eens wat regelen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47175209
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Kutjood, zal nog eens wat regelen.
Wehehehe. Nog bedankt he, meneer de overloper .
pi_47275142
En dat noem je dan supporteren, 2-0 verlies
pi_47275225
Onze topscorer Hawley moet echt met Pasen weer terug zijn, vanaf nu hebben we een win-reeks nodig.
pi_47275350
quote:

[afbeelding]

CARLISLE TILL I DIE!!
Meer foto's?
  donderdag 15 maart 2007 @ 00:18:55 #36
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47287366
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 19:37 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Meer foto's?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47290970
Leuk.
pi_47296645
Het ziet er weer vol uit bij Millwall
pi_47296990
Ben jij ze dan wel eens écht wezen 'supporteren' okee6?

Millwall zat vrij aardig vol hoor. Ik denk zo'n 10/12.000 van de 20.000 plaatsen bezet. Das toch niet slecht voor een middenmootpotje in de 3e divisie dacht ik zo .

Meer foto's heb ik wel, maar helaas weinig bijzonders. Zal ze nog wel plaatsen .
  donderdag 15 maart 2007 @ 12:58:39 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47297886
10.415 toeschouwers om pcies te zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_47371023
0-1 achter
pi_47372360
Gvd .

Oja, ik moest nog een fotoverslagje posten .
pi_47373738
We lopen een puntje in op Doncaster, maar Blackpool zijn we kwijt. En er zijn er meer, wordt extra lastig nu
pi_47373796
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 00:18 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 23 maart 2007 @ 19:23:00 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47591651
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47591913
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd .

Oja, ik moest nog een fotoverslagje posten .
?
pi_47640978
Vier goals in de laatste tien minuten gister 5-0 winnen, en dat zonder Hawley (blessure) en Garner (geschorst)!
pi_47645368
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 19:30 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

?
Weer vergeten .

Ben nu foto's aan het verkleinen, daarna alles op chronologische volgorde zetten, en tekst erbij verzinnen .

[ Bericht 8% gewijzigd door Yeahinho op 25-03-2007 17:59:21 ]
pi_47649255
Al heel wat maanden geleden was de trip van zaterdag 10 maart gepland. Nadat we de avond ervoor onze club nog met 3-1 van Cambuur hadden zien winnen, begonnen de drie FC Den Bosch-supporters 's morgens vroeg rond kwart voor 7 aan de tocht richting Londen.

Na een aantal uurtjes rijden kwamen we aan in Calais, alwaar we de trein instapten die ons via de tunnel naar het eiland zou brengen.

In Engeland bleek DG uiterst bekwaam in het links rijden, dus dat was geen probleem. Het was nog een uurtje rijden naar Londen.

We parkeerden onze auto nabij metrostation Dagenham, en gingen op zoek naar het stadionnetje van Dagenham & Redbridge, dat volgens onze reisleider een paar straten verderop zou moeten liggen. En dat was uiteraard ook zo. Aan het einde van de doodlopende Victoria Road verscheen daar plotseling het optrekje van de Conference-club.

Van buiten zag het er leuk uit, maar verder kwamen we niet aangezien het stadionnetje goed was vergrendeld.

DG wist ons naar binnen te lullen door een gesprekje aan te knopen met de terreinknecht en de kantinejuffrouw, die zich binnen begaven. Ze vonden het gelukkig geen probleem om voor ons even de poort open te maken.

Het Glyn Hopkin Stadium van Dagenham & Redbridge dus.

Let vooral ook op de geweldige grasmat .

Op de terugweg zagen we dit prachtig logo dat in de raam was gezet.

Hierna gingen we de metro in, op weg naar een aantal stadions (zo was althans het plan). Allereerst Upton Park van West Ham United, waar we bij het verlaten van het metrostationnetje al naartoe gewezen werden.

Klein stukje lopen en daar was het al, midden in de straat. Mooi stadion zo te zien, maar helaas zouden we er nooit van z'n leven in kunnen komen. Na de volgende foto's zijn we dus maar weer omgedraaid, op weg naar die verdomde metro.

Het volgende bezoekpunt - na gezorgd te hebben voor de inwendige mens - zou wijlen Highbury worden. Opnieuw midden in een woonwijk (ik zei nog: "hé verrek, hier is het al!"), maar helaas dus niet meer zoals het was. Wel waren ze de karkassen van de twee lange zijde-tribunes aan het restaureren, aangezien het monumenten zijn. Hierin zullen (erg dure) appartementen komen.

Omdat alle metroritjes toch heel wat meer tijd in bezit namen dan gedacht, bleef het hier helaas bij. Ondanks dat het Emirates Stadium een eindje verderop lag, besloten we terug naar de metro te lopen, en richting het Millwall-stadion te gaan. Hier koopt de onherkenbaar gemaakte DG de treinkaartjes.

Aangekomen bij The Den moest de voor jullie onbekende in ons midden (Millwall-fan) nog een kaartje kopen, wat mij de tijd gaf het volgende kiekje te schieten.

Na het kopen van een Millwall-sjaal (voor de verzameling, helaas geen van Carlisle kunnen bemachtigen) werden we tijdelijk vijanden, en gingen we onze wegen scheiden. Bij de ingang van het uitvak (we moesten weer helemaal teruglopen...) wachtte namelijk een Carlisle-fan met onze kaartjes. We waren mooi een klein kwartier voor de aftrap in het stadion, The New Den van Millwall dus.

Onze helden in actie!! (rode shirts)

Een prachtig karakteristiek beeld van het dramatische voetbal: bij elke uittrap van een doelman begaven letterlijk álle 20 spelers zich naar de zone waar de bal ongeveer richting de grond zou komen... Hoe triest .

Bij de aftrap voor de tweede helft een bewijsje proberen te schieten. Het wedstrijdkaartje (wat helderder gemaakt met Photoshop) op de foto in het Millwall-stadion.

Hier ligt weer zo'n jankerd van Millwall te kramen op de grond . Het voetbal was echt Engels. Die bal naar voren rossen zo hard je kan, er achteraan rennen zo hard je kan, en als de tegenstander de bal heeft proberen hem onder het gras te werken. Geweldig om te zien, maar het gaat nergens over .

Gevaarlijke mannen bij Millwall. In alle hoeken van het stadion zaten/stonden fanatiekelingen, maar ze werden over het algemeen overzongen door het goedgevulde uitvak (mannetje of 1.000).

Zelfs vanuit de 'skyboxen' werden we uitgescholden, en maakte men met gebaren duidelijk dat we wankers waren .

"UNITED... UNITED... UNITED... UNITED!!"

Zuivere ingooi voor ons!

Zie hier een shirt waarmee velen in het uitvak liepen. Waarschijnlijk het 3e shirt ofzo, en ongetwijfeld cult omdat het zo lelijk is .

Ondanks de nederlaag en dramatische wedstrijd worden de mannen met een staande ovatie bedankt.

Verslagen druipen ze af.

De Millwall-fans gaan met een beter gevoel naar huis.

Na een kort treinritje konden we weer de metro in. Ik heb het gevoel dat we heel Londen hebben gemetroot, maar het bleek volgens het plattegrondje maar een heel klein stukje te zijn geweest...

We hebben hoe dan ook genoeg stationnetjes gezien, en zijn regelmatig overgestapt, totdat we na een tijdje weer waren waar we moesten zijn:

Hier zochten we de auto weer op (die er gelukkig nog stond), en zo konden we vrij vroeg beginnen aan de terugreis. We gingen zelfs flink inlopen op de planning, dus dat was goed nieuws! Maar helaas te vroeg gejuicht... dankzij een ongeluk stonden we een tijdje stil in de file!

Nadat we Folkstone eindelijk hadden bereikt, konden we opnieuw de tunnel in. Een pingpongballetje zorgde in de trein (half uurtje rijden) voor het vermaak.

Na de aankomst in Calais was er even een sanitaire stop bij de eerste benzinepomp. Het nodige voer voor de reis naar huis werd ingeslagen, en dankzij de prima doorrijdende chauffeur DG waren we om kwart voor 2 's nachts weer thuis. Het was al met al een heel mooi dagje, mijn debuut in Engeland .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 maart 2007 @ 20:10:24 #50
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47649563
leuk verslag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47650554
Mooi verslag Yeahinho Nu nog leren supporteren!
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:00 schreef Yeahinho het volgende:
Zie hier een shirt waarmee velen in het uitvak liepen. Waarschijnlijk het 3e shirt ofzo, en ongetwijfeld cult omdat het zo lelijk is .
[afbeelding]
Dat shirt is dit seizoen geintroduceerd, zie ook de clubwebsite.

zondag 25 maart 2007 @ 20:50:02 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_47650945
Dat shirt is een paar jaar geleden al een keer "gebruikt" als away shirt en is destijds ook uitgeroepen als meest lelijke shirt van de League.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 25 maart 2007 @ 21:07:21 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47651547
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:50 schreef DutchGooner het volgende:
Dat shirt is een paar jaar geleden al een keer "gebruikt" als away shirt en is destijds ook uitgeroepen als meest lelijke shirt van de League.
niet geheel onterecht natuurlijk Maarja je moet wat als je de stadskleuren in je shirt wil
DeLuna vindt me dik ;(
pi_47670277
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

niet geheel onterecht natuurlijk Maarja je moet wat als je de stadskleuren in je shirt wil
Dat zijn ook de kleuren van de sponsor (Ediie Stobbart). Volgens mij ziet het shirt er daarom zo uit. Commerciële rukclub dat Carlisle
pi_47685114
quote:
Op maandag 26 maart 2007 13:32 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Dat zijn ook de kleuren van de sponsor (Ediie Stobbart). Volgens mij ziet het shirt er daarom zo uit. Commerciële rukclub dat Carlisle
Hoe is het met Barnet, al een nieuwe spits aangetrokken?
pi_47688676
quote:
Op maandag 26 maart 2007 20:14 schreef okee6 het volgende:

[..]

Hoe is het met Barnet, al een nieuwe spits aangetrokken?
Ach ja, we blijven er dit jaar wel in en Da Graz zal volgend jaar wel weer terugkeren. Sterker dan ooit
pi_47761987

Het gaat erom spannen nu, nog zeven wedstrijden te gaan! We spelen komende vrijdag al bij Tranmere. Als we de komende twee uitwedstrijden winnen, gaan we gewoon weer voor promotie. Volgende week tegen Port Vale (a). Dan nog tegen Bournemouth (h), Rotherham (a), Bristol (h), Swansea (h) en Scunthorpe (a).
pi_47799750
Tof foto verslagje..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47861593
0-2 gewonnen van de concurrent, nu zien wat de rest doet
pi_47865523
Swansea verliest vandaag. Dat maakt de stand lekker duidelijk. Met 6 ronden te spelen, kunnen we Swansea zelf nog pakken. Het is dan aan Blackpool, Oldham of Yeovil om steken te laten vallen. Yeovil speelt vrijdag tegen de koploper. Blackpool krijgt Tranmere. Carlisle speelt volgend weekend bij Port Vale.

pi_48100007
Port Vale uit vandaag, veel van de concurrentie kan punten verspelen, laat Carlisle daarvan profiteren
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 9 april 2007 @ 14:08:48 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48145023
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 01:11 schreef okee6 het volgende:
Port Vale uit vandaag, veel van de concurrentie kan punten verspelen, laat Carlisle daarvan profiteren
en die is natuurlijk gewonnen; 0-2

vandaag tegen Bournemouth
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48165627
Ook gewonnen, ingelopen op Oldham. Komend weekend Rotherham uit, altijd lastig.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 10:47:41 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48169559
van de nummer voorlaatst moet gewoon gewonnen worden!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 10:51:48 #65
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48169678
Maar we hebben nog een rete zwaar programma; we krijgen nog de nummer 1 en 2 en we moeten nog tegen Swansea, waar we gelijk mee staan in punten dus het zal enorm lastig worden!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48172416
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:47 schreef rubbereend het volgende:
van de nummer voorlaatst moet gewoon gewonnen worden!
Rotherham heeft een fikse puntenaftrek gehad voor dit seizoen. Ze zijn een wolf in schaapskleren.
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef rubbereend het volgende:
Maar we hebben nog een rete zwaar programma; we krijgen nog de nummer 1 en 2 en we moeten nog tegen Swansea, waar we gelijk mee staan in punten dus het zal enorm lastig worden!
Nou doe je het weer, net als bij PSV, zeg je voor de vuist weg dat het lastig is. Laten we de feiten bekijken...

Bristol heeft in de laatste 7 wedstrijden 2 keer gewonnen (met 0-1), 2 keer gelijk en 2 keer verloren. Scunthorpe heeft in die serie 3 keer gewonnen, 3 keer gelijk en 1 keer verloren. Carlisle weet dan precies wat het moet doen, ons doelsaldo is onvoldoende. Scunthorpe is op de laatste dag al kampioen, ook omdat Carlisle thuis Bristol verslaat. Tegen The Swans kan het wel lastig worden, maar ook die is thuis.
pi_48172887
Daarbij, onze topscorer Karl Hawley is maandenlang geblesseerd geweest. Hij komt terug. En Danny Graham scoorde vijfmaal in de laatste vier duels. Overigens neem ik mijn eerdere woorden terug, zie dat schokeffect door Yeahinho!

Carlisle 3-1 Bournemouth
Port Vale 0-2 Carlisle
Tranmere 0-2 Carlisle
Carlisle 5-0 Gillingham
Carlisle 1-1 Huddersfield

Millwall 2-0 Carlisle

Carlisle 1-1 Oldham
Cheltenham 0-1 Carlisle
Carlisle 0-0 Chesterfield
Leyton Orient 1-1 Carlisle
Carlisle 1-4 Yeovil
pi_48172958
Hell yeah, sinds mijn bezoek zijn ze onverslaanbaar!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 april 2007 @ 13:47:37 #69
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48175348
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef okee6 het volgende:

[..]

Rotherham heeft een fikse puntenaftrek gehad voor dit seizoen. Ze zijn een wolf in schaapskleren.
[..]

Nou doe je het weer, net als bij PSV, zeg je voor de vuist weg dat het lastig is. Laten we de feiten bekijken...

Bristol heeft in de laatste 7 wedstrijden 2 keer gewonnen (met 0-1), 2 keer gelijk en 2 keer verloren. Scunthorpe heeft in die serie 3 keer gewonnen, 3 keer gelijk en 1 keer verloren. Carlisle weet dan precies wat het moet doen, ons doelsaldo is onvoldoende. Scunthorpe is op de laatste dag al kampioen, ook omdat Carlisle thuis Bristol verslaat. Tegen The Swans kan het wel lastig worden, maar ook die is thuis.
ondertussen moet je ook nog hopen dat Oldham de punten laat liggen, dat bedoel ik maar, dan heb je ook nog een relatief zwaar programma.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48177750
Het programma van Oldham is juist kaas, dat van Yeovil belooft meer. Om Blackpool te passeren moeten we echt alles winnen.

Maarre, we staan op elf punten van de directe promotieplaats, ook dat kan dus nog!
pi_48324997
Oldham, Blackpool, Nottingham Forest en Swansea op achterstand Yeovil houdt voor ons de directe promotieplaats nog in bereik, slechts 1-0 achter. Nu zelf nog scoren..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 14 april 2007 @ 16:52:33 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48325082
ff wachten, tis nu rust
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48326120
Blackpool en Forest hebben zich terug geknokt. Gray heeft gescoord
pi_48326427
Blackpool, Bristol, Forest en Scunthorpe kregen allevier een penalty-duwtje in de rug. Jullie denken dat dit toeval is?
pi_48326730
Krappe zege op Rotherham, dat degradeert. Scunthorpe is daarentegen de eerste promovendus, voornamelijk dankzij Sharp. Helaas resten ons de play-offs, die wankers van Bristol versloegen Yeovil vandaag.
pi_48327363
Die playoffs wordt een eitje, we are goin' up!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 april 2007 @ 13:53:50 #77
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48346660
1 puntje op Oldham en 2 op Yeovil ik moet al mijn scepsis weer intrekken
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48572925
Thirlwell komt vandaag terug van een schorsing en misschien kan ook Hawley weer spelen Today Bristol at home.
pi_48573593
1-0 Graham
pi_48573647
De stand voor de wedstrijd van vandaag
pi_48575339
Je kan ook niet even weg Laatste minuut voor rust de gelijkmaker en Yeovil maakt op dat moment de openingstreffer
pi_48575522
Showunmi maakte 1-2, come on Carlisle!
pi_48575914
Orr wint de wedstrijd voor Bristol, 1-3
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 22 april 2007 @ 05:26:44 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48589929
DeLuna vindt me dik ;(
pi_48590835
Hup Swansea/Oldham!
pi_48734114
Onze komende tegenstander doet aan psychologische oorlogsvoering.

Swansea City aast op Ferrie Bodde
pi_48734923
quote:
Op donderdag 26 april 2007 12:07 schreef okee6 het volgende:
Onze komende tegenstander doet aan psychologische oorlogsvoering.

Swansea City aast op Ferrie Bodde
Ze mogen hem hebben
[14.gif]
pi_48735419
Altijd fijn, zo'n degradant in je team .
pi_48870595
Buiten de koude start en koude finish een perfecte wedstrijd van Carlisle, goede goal ook, alleen jammer van die fans die het dan weer verpesten.
quote:
There were ugly scenes at the end of the game as Carlisle fans invaded the pitch, and Swansea striker Trundle needed a police escort to make his way to the changing rooms.
Derhalve verloren van Swansea en veroordeelt tot nog een jaar league One
pi_49312307
Slecht nieuws van het transferfront, onze voormalig trainer Paul Simpson lijkt topscorer Karl Hawley naar het Championship te halen. En aanvoerder Murphy kan mogelijk in de Schotse premier league gaan spelen
pi_50211861
Na het slechte nieuws is het goede nieuws dat we Danny Graham behouden, tekent voor twee jaar. Scoorde 7 uit 11 afgelopen seizoen.
pi_50418613
En we hebben er nog een spits bij: Danny Carlton (23) van Morecambe tekent voor 2 jaar, scoorde daar 62 doelpunten in 125 duels. Bovendien een middenvelder: Marc Bridge-Wilkinson (29) van Bradford City tekent voor twee jaar.

Voor de Carling Cup hebben we een uitwedstrijd tegen tweede divisionist Bury geloot.
pi_51024922
De voorzitter heeft gezegd dat we voor promotie gaan komend seizoen. Fred verwacht dat we nog een aantal spelers zullen aantrekken. We hebben al vier nieuwe spelers aangetrokken: Marc Bridge-Wilkinson, Danny Carlton, Danny Graham en Andrew Cook.

Voor de nieuwkomers; Fred Story heeft een bouwbedrijf en bouwt nu alweer vier jaar aan Carlisle. Eerst begonnen met de parkeerplaats, toen het toiletblok en inmiddels het elftal dus.

pi_51025003
Held!
pi_51025203
quote:
Op zondag 1 juli 2007 13:11 schreef MaxPower het volgende:
Held!
Maar hij doet niet aan grasbaanracen, hij golft en bowlt.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:34:30 #96
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_51169630
Grappig zeg, zo'n topic.
Laten we Carlisle naar promotie schreeuwen volgend seizoen!!
kloep kloep
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:44:31 #97
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51169943
Het nieuwe seizoen staat voor de deur en dan komt natuurlijk de traditionele vraag, gaan er dan dit seizoen FOKkers richting Carlisle????
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:05:38 #98
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_51170596
Leuk initiatief.. Maar wat ik dan niet snap he..

Waarom kunnen jullie van de één op andere dag fan worden van een club ( en zelfs zover dat je die club helemaal gaat bezoeken in Engeland..)?? Toch niet door het pleidooi van rubberduck he..
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:07:24 #99
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_51170679
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 16:05 schreef Consigliere het volgende:
Leuk initiatief.. Maar wat ik dan niet snap he..

Waarom kunnen jullie van de één op andere dag fan worden van een club ( en zelfs zover dat je die club helemaal gaat bezoeken in Engeland..)?? Toch niet door het pleidooi van rubberduck he..
Je moet het als een grote grap zien eik.
Als je de eerste 2 delen van deze reeks weet je gelijk hoe en wat.
De 2 personen hier op het forum die echt naar Carlisle zijn geweest hebben dat overigens niet gedaan vanwege dit topic.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 5 juli 2007 @ 16:59:43 #100
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_51172399
Dr zijn wel meer van die gekken.
Ook de graafschap heeft een supportersgroep uit Munchen:
http://lamberty-online.de/graafschap/
kloep kloep
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: