een beetje te laat naar bed?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:15 schreef maedel het volgende:
wow, ik ben een beetje laat naar bed gegaan blijkt...![]()
![]()
De meet was leuk en het was erg gezellig. En ik ben weer eens in Friso geweest![]()
Den Helder, gij helder licht,quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:19 schreef Sebasser het volgende:
Waar is die doos van een qwea heen eig?
Oh, das waar ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Den Helder, gij helder licht,.
half 5quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een beetje te laat naar bed?
hoe laat sliep je?
half 11?
voor jou misschien jaquote:
Ik ga dan zowat slapenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:40 schreef maedel het volgende:
[..]
voor jou misschien ja
Normaal gaat mijn wekker dan bijna af om weer te gaan werken.![]()
Maar jij hoeft dan ook niet naar je baas blijkbaarquote:
Nee, mijn baas komt wel naar mij toequote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:44 schreef maedel het volgende:
[..]
Maar jij hoeft dan ook niet naar je baas blijkbaar
Nou, nee, ik best zelfs best wel ongelukkig eig.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:50 schreef maedel het volgende:
nou, dan moet je wel heel gelukkig zijn![]()
Há! Ik een kwartier laterquote:
waar zou het aan liggen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, nee, ik best zelfs best wel ongelukkig eig. [afbeelding] [afbeelding]
"Sebasser een knuffel geeft"quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nou, nee, ik best zelfs best wel ongelukkig eig. [afbeelding] [afbeelding]
Nanniequote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:50 schreef NanKing het volgende:
Oeh oeh ik ben thuis![]()
.
Ik ben brak mien jong.
Daar heb ik een heeeele mooie piano en gitaar versie van van een bandje dat SOLO heetquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:22 schreef Stroekie het volgende:
En speciaal voor de mensen van de meet van gisteravond hier nog een kleine herinnering
http://www.youtube.com/watch?v=Mm_r3zAZZ4A
doe's een linkje dan a.u.b.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar heb ik een heeeele mooie piano en gitaar versie van van een bandje dat SOLO heet
Hier zo danquote:
Die plensbui van net?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Fris gedouchet.
en ook al fruitig?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Fris gedouchet.
Nee, gewoon in een badkamer met shampoo.quote:
Fruitig was ik vanochtend om half 10 alquote:
nou toen waren er net 2 mensjes wakker geworden die alle twee zo iets haddenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fruitig was ik vanochtend om half 10 al. Kwam klaarwakker mijn bed uit gerold.
hier spuit 11quote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:19 schreef Sebasser het volgende:
Waar is die doos van een qwea heen eig?
Ik ben er bijna zeker van dat Nanking bij thuiskomst er weer direct ingerold isquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fruitig was ik vanochtend om half 10 al. Kwam klaarwakker mijn bed uit gerold.
Dat ben ik ook niet maar ik had vanochtend neeeeeergens last vanquote:
ja maar jij speelt geen gelijke wedstrijdquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet maar ik had vanochtend neeeeeergens last van
Dat was een verwoestende training. Die zou me juist achterop zettenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar jij speelt geen gelijke wedstrijd
jij had er al een trainingskamp van een week opzitten dat carnaval heet![]()
ja je maakte ook een fletse en afgematte indruk, alsof het een verplichting voor je was om daar te verschijnenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een verwoestende training. Die zou me juist achterop zetten
Nou, dat viel toch wel meequote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je maakte ook een fletse en afgematte indruk, alsof het een verplichting voor je was om daar te verschijnen![]()
Voor hoe lang?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:00 schreef maedel het volgende:
nou, ik voelde me zo ellendig en brak dat ik spontaan maar gestopt ben met roken![]()
euh, voor altijd?quote:
Wat hip! Enzo!quote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeen bedanktquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja je maakte ook een fletse en afgematte indruk, alsof het een verplichting voor je was om daar te verschijnen![]()
jullie samen ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:00 schreef maedel het volgende:
nou, ik voelde me zo ellendig en brak dat ik spontaan maar gestopt ben met roken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |