zn pielemoos is kaduukquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je ook ergens verlamd?
Nanking wil nog wel eens tekeihard knuffelen.
Dat viel reuze mee. Dat meiske is zo sterk niet. En ook niet zo lang.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ben je ook ergens verlamd?
Nanking wil nog wel eens tekeihard knuffelen.
Twee homo's uit het Homo topic, aardige lui,quote:
ooh,dus je zegt dat ik lieg he?quote:
aaaaaaahquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:32 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Twee homo's uit het Homo topic, aardige lui,.
Ja. Dat zegt ie. Leugenaar.quote:
1 meter 30 ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat viel reuze mee. Dat meiske is zo sterk niet. En ook niet zo lang.
Driewerf hoezee!quote:
quote:
Ik wil alleen weten wie de derde persoon in de driehoeksverhouding wasquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:37 schreef Sitethief het volgende:
Ik ga dus die droom mooi niet hier posten.
In China eten ze dat ook als ontbijt hoorquote:
zijn we in china?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In China eten ze dat ook als ontbijt hoor.
doeiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:42 schreef Sebasser het volgende:
hoi
jij nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten wie de derde persoon in de driehoeksverhouding was.
Maakt dat uit? Ik wil alleen maar duidelijk maken dat iets wat JIJ misschien nietkent en als gek afdoet nog niet per definitie ook gek isquote:
Ik doe jou af als gek, en jij bent ook gek.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik wil alleen maar duidelijk maken dat iets wat JIJ misschien nietkent en als gek afdoet nog niet per definitie ook gek is.
Ik ontken alles!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe jou af als gek, en jij bent ook gek.
of wou je dat gaan ontkennen?
Dat kleedje bedoel je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:45 schreef Qwea het volgende:
* Qwea vertrekt zo met MM en haar hond naar Den Helder
I guess that makes two of us.quote:
Ja, dat deed ik dus vannacht, en ik werd opeens wakker in chinaquote:
Oeh, mag 'k in je buidel?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus vannacht, en ik werd opeens wakker in china
Best handig, ik denk dat ik vannacht ga dromen dat ik een kangaroe ben ofzo.
Okayquote:
Maar heeft wel een tussenstop in Singapore.Waar het verboden is om kauwgom te kauwen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:52 schreef Sebasser het volgende:
Die vliegtuig reisjes naar australie zijn best duur
Neukzequote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:45 schreef Qwea het volgende:
* Qwea vertrekt zo met MM en haar hond naar Den Helder
Met MM en haar hond in Den Helderquote:
Ik probeerde die gedachte nou juist uit mijn geest te verbannenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met MM en haar hond in Den Helder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |