*LOL*quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet mijn damesmaten nietMaar toen ik jaren terug een pak moest kopen,had ik van jasje maat 46 en van broek 38. Spijkerbroek heb ik 31.
Ik had 28quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*LOL*
Ik kan iig zeggen dat ik maatje 36 heb
spijkerbroeken weliswaar, maar toch...
Je moet gewoon altijd het laatste woord hebben he...quote:
Het laatste woord is altijd het moeilijkste.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd het laatste woord hebben he...
Hoe diepzinnig....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het laatste woord is altijd het moeilijkste.
Ik kan het ook best, Erik heeft daar geen alleenrecht op!quote:
Ik roddel ook nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
Het is dat ik niet roddel. Anders was de afwezigheid van de overige Lesbeaus de gelegenheid om wat informatie over ze uit te wisselen....
Conclusie: we moeten een andere manier vinden om dit topic vol te schrijven. Heb je nog mooie quotes of zo?quote:
Hij kwam laatst met "De nacht wil mij nog niet".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:46 schreef DR34M3R het volgende:
Kan die dat ook ja?
Waar is hij eigenlijk? Durft hij zich hier nu al niet meer te vertonen? De meet moet nog beginnen
oh, die is ook mooi....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij kwam laatst met "De nacht wil mij nog niet".
Welke slechte kanten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:08 schreef wonderer het volgende:
Echte vrienden nemen het maar voor lief. Je maakt mij niet wijs dat je je niet doodergert aan de slechte kanten van je vrienden.
Niet de fout, gewoon dingen die irritant zijn. Of misschien ben ik daar dan wel een uitzondering in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Welke slechte kanten?
Nee, als ze echt de fout in dreigen te gaan, zeg ik ze mijn mening wel. Daar ga ik me verder niet aan ergeren. Eruit is eruit.
Waarheen? En gaat Ian mee?quote:
WHAAAHAAAAAA, DAAR HEBBEN WE QWEA!! ;d@!!:!!!!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:22 schreef Qwea het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOEIEMORGEN SEBASSER
ik stiekem ookquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuuk wel, uitgebreide verslagen wil ik
Erikquote:
Leuk! Ja, echt!quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuuk wel, uitgebreide verslagen wil ik
Mooi zoquote:
Ik zal kleden van jouw vacht makenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dierenbeul
Beetje kleden maken van de vacnt van je hond
wie?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
We zijn Ang3l en TheatreMama ook nog tegengekomen.
Ik geloof Erikquote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dierenbeul
Beetje kleden maken van de vacnt van je hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |