Ja, hoi.
Ik kwam gister uit de stad, ik fiets zo naar huis.
kom ik opeens een groepje kinderen tegen, van een jaar of 13 a 14.
![]()
Heel beleefd zo van "Meneer, heeft u een aansteker?"
Dus ik zo van "ja, hoezo?" en die gastjes zo van "dan heb je zeker ook peuken?"
En ze waren met ze vijfen, en ik heb geen zin om er 5 uit te delen.
![]()
Dus ik zeg zo van neen, en die gastjes helemaal flippen en zo van "Waarom heb je dan een aansteker bij je?" "je moet niet stoer tegen mij doen he" En ondertussen geeft ie me een trap
![]()
En dus ik zeg net zo van "Joah, maar ik kom net uit de coffeeshop, en vandaar en zulks."
Dus dat ventje stapt af, samen met al die anderen
![]()
gaan ze zo stoer tegen mij aan lopen staan, en roepen dat ik niet zo stoer moet doen, terwijl ze me proberen om te gooien
![]()
En opeens bedenk ik zo van "Hey, kut, als ik me nou eens naar hun leeftijd gedraag komt het wel goed
![]()
"
Dus ik zo "Brada, doe rustig, doe chill man, niks aan het handje" (keuj, ik zei geen brada.)
Dus die gast zo mij waarschuwen vanne "Joah, als je de volgende keer er maar om denkt dat je niet zo stoer moet doen, terwijl ie me nogmaals tegen de muur probeerd aan te gooien
![]()
!
en dan komt de meeloper hoor, "Ja! je hebt hem gehoord kankerhollander, niet zo stoer doen"
Oh, het waren buitenlanders ja
![]()
En toen opeens ging die gast die begon zo zeggen van "Laat hem maar gaan, laat hem maar naar huis gaan"
wtf, normaal slaan of schoppen ze eerst nog ff door.
Niet dat het me wat boeit wat slaan konden ze niet
![]()
en toen hoorde ik zo van "kom we volgen hem naar zijn huis"
Whaaaat, als ze dat doen zijn ze echt dik de lul.
(aangezien ik nogal veel gevaarlijke dingen heb thuisliggen, denk aan een honkbal knuppel, een paintball marker, en natuurlijk keukenmessen
![]()
)
mahgoe, ik neem een afslag door een donker stukje bos en doe snel al me lichten uit.
en toen ik weer uit dat kleine stukje bos met maar 3 uitgangen kwam
![]()
was ik ze kwijt.
WTF, waarom kunnen die gastjes nooit normaal doen?