ja, ik ook dus...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik moet nog even 2 uur wachten voor dat mijn disgenoten er zijn![]()
Je wilt toch niet zeggen dat ik daar ook onder val hequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
Laten jullie me nou straks alleen met de baggeraars?
Ja alle kwaliteitsusers gaan naar de meeting, ik kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
Ik dacht dat jij ook ging?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat ik daar ook onder val he
![]()
we hebben ons de blaren op de tong gepraat maar helaas het heeft niet mogen batenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja alle kwaliteitsusers gaan naar de meeting, ik kan er ook niks aan doen![]()
nou ja als er iemand met zo'n high tech telefoon is kunnnen we kijken of we een tussenstand kunnen doorgevenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
ik heb wel zo'n telefoon geloof ik, maar geen abonnementquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou ja als er iemand met zo'n high tech telefoon is kunnnen we kijken of we een tussenstand kunnen doorgeven![]()
Nee hoor. Ga straks misschien een borrel nemen in V, als alles meezitquote:
ja er zal toch iemand het fort moeten bewaken tegen die baggeraarsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef wonderer het volgende:
Hm, dan ben ik dus verplicht om online te blijven...
Ooh. Okeequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor. Ga straks misschien een borrel nemen in V, als alles meezit
*tik op vingers geef*quote:
BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGER BAGGERquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*tik op vingers geef*
Er wordt hier NIET gebaggerd!
![]()
Geilquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:10 schreef Nirak het volgende:
Veel plezier allemaal straks
Wij (ik) zijn geslaagd op de motorbeursComplete outfit gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een pakkie waar ik geen foto's van kan vinden(zwart textiel)
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:10 schreef Nirak het volgende:
Veel plezier allemaal straks
Wij (ik) zijn geslaagd op de motorbeursComplete outfit gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
en nog een pakkie waar ik geen foto's van kan vinden(zwart textiel)
op deze laarzen gaat dat eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geil
Kun je daar ook nog een beetje op lopen of is het alleen voor op de motor?
Nou, nee. Maar verder alles eromheen wel. En ik wat met Arthur bezigquote:
Ik wou vroeger een paar motorlaarzen gewoon voor zo maar toen zei de verkoper dat je er niet op kon lopen. Toen heb ik maar kisten gekocht.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
op deze laarzen gaat dat eigenlijk best goedze zijn sportief maar je kunt er ook gewoon rechtop op staan gelukkig
dus ben ze al een beetje aan het inlopen stiekum
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar verder alles eromheen wel. En ik wat met Arthur bezig
Met motors zelf heb ik niet zoveel. Motorkleding vind ik wel weer mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou vroeger een paar motorlaarzen gewoon voor zo maar toen zei de verkoper dat je er niet op kon lopen. Toen heb ik maar kisten gekocht.
(Leren) motorpakken zijn echt stoer. Alleen daarom al wil ik mijn motorrijbewijs
Wat is bij jou een maatje meer? En wanneer ben je in jouw ogen slank?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:20 schreef Nirak het volgende:
ik wordt er niet bepaald charmanter van hoor (met m'n maatje meer)
dus voor mij geen leren pak, dat moet je staan vind ik (dus alleen voor slanke mensen)
Jij bent iig slank ja. Geen twijfel over mogelijk. Kom maar op met die foto!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:22 schreef wonderer het volgende:
Ik moet nog steeds een foto maken van mij in mijn leren broek en jas
Was altijd zo leuk op mijn werk, kom ik binnen bij de receptie, vraagt de receptioniste "hee, ben je op de motor" terwijl ik net mijn fietssleutel op de balie leg.
Edit: ik maak vandaag rare tikfouten.
ik heb maatje 48, dat vind ik wel een maatje meerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat is bij jou een maatje meer? En wanneer ben je in jouw ogen slank?
wonderer is een botjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent iig slank ja. Geen twijfel over mogelijk. Kom maar op met die foto!
IK heb 46, dus zoveel schelen we elkaar nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
ik heb maatje 48, dat vind ik wel een maatje meer
slank.. tja, wat is slank.. tegenwoordig "moet" je bijna annorexia hebben om slank genoemd te wordne, maar ik zelf vind maatje 38/40 al best slank
Wacht maar tot je de foto's ziet waar ik het over had. Dan lijkt wonderer een rollade...quote:
Pff, wat een onzinquote:
dikke mensen zijn trouwens ook veeeeeeel gezelligerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de foto's ziet waar ik het over had. Dan lijkt wonderer een rollade...
Ik weet mijn damesmaten nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
IK heb 46, dus zoveel schelen we elkaar niet
Ik zou al blij zijn met 42. Sommige foto's van modellen zijn gewoon eng. Kreeg er van de week een paar op het werk "de dochters van Sonja Bakker" . Bah![]()
*ril*
Yeah, ik ben helemaal niet gezelligquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:40 schreef Nirak het volgende:
[..]
dikke mensen zijn trouwens ook veeeeeeel gezelliger
weg.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Waar zijn die dames nou?
Qwea, veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |