Ad-Justquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:05 schreef paultjuhhh het volgende:
wie is het geworden
die met die neus.quote:
Adam Justusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
wie is die jambek?
waar blaat nu jij weer over? niemand valt de mensen aan die de lama's kijken, maar het programma zelfquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef Boefjetim het volgende:
En laat mensen die het wel leuk vinden in hun waarde.
wat vind je wel leuk?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef TE-61 het volgende:
Vanaf het begin af aan vond ik er al geen zak aan, paar van die stumperds die onvoorbereid "leuk" gaan doen, dat werkt niet.
Ik vind het allebei hilarisch, maar Monthy Python is toch wel 6 klassen beter.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
wat vind je wel leuk?
Laat mij raden. Van dat engelse humor Monthy Python ofzo he.
Monty Python is geniaalquote:Op zondag 25 februari 2007 00:34 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
wat vind je wel leuk?
Laat mij raden. Van dat engelse humor Monthy Python ofzo he.
die is echt mooiquote:Op zaterdag 24 februari 2007 10:04 schreef Sebasser het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2296803959089094624&q=lama%27s+maxima
OK, ik zou je nu op grond van dit topic gelijk moeten geven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef Flashwin het volgende:
[..]
waar blaat nu jij weer over? niemand valt de mensen aan die de lama's kijken, maar het programma zelf
sukkel
De beste humor is meestal improvisatiehumor, humor die spontaan ontstaan is, en niet over nagedacht is; of slechts ruw voorbereid. Wat de lama's doen is echter niet improviseren, maar het eerste t beste noemen dat er in ze opkomt, en omdat ze hier vrij slecht in zijn; is steevast het antwoord op de setting: je staat in de bakker, en je wil een fiets bestellen ( of zo iets belachelijk ): uh... uh... uh... NEUKEN? of JE KUT STINK!. Nou als dat het niveau van het plebs is, kijk ik nog liever naar die verheven arthouse humor, of Hans Teeuwen of Theo Maassen, die hebben namelijk ook wel degelijk goeie grappen. Alleen de meeste mensen kennen alleen z'n laatste show die vaak echt bagger was.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:54 schreef Boefjetim het volgende:
[..]
Humor die niet voor de hand ligt. Arthouse humor! Je weet wel, alleen lachen als er goed over nagedacht is.
Neukenquote:Op zondag 25 februari 2007 10:53 schreef Batsnek het volgende:
[..]
De beste humor is meestal improvisatiehumor, humor die spontaan ontstaan is, en niet over nagedacht is; of slechts ruw voorbereid. Wat de lama's doen is echter niet improviseren, maar het eerste t beste noemen dat er in ze opkomt, en omdat ze hier vrij slecht in zijn; is steevast het antwoord op de setting: je staat in de bakker, en je wil een fiets bestellen ( of zo iets belachelijk ): uh... uh... uh... NEUKEN? of JE KUT STINK!. Nou als dat het niveau van het plebs is, kijk ik nog liever naar die verheven arthouse humor, of Hans Teeuwen of Theo Maassen, die hebben namelijk ook wel degelijk goeie grappen. Alleen de meeste mensen kennen alleen z'n laatste show die vaak echt bagger was.
De eerste afleveringen waren ook om te huilen ja maar goed wat wil je. Er komen 6k mensen op afquote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef TE-61 het volgende:
Vanaf het begin af aan vond ik er al geen zak aan, paar van die stumperds die onvoorbereid "leuk" gaan doen, dat werkt niet.
Samenvatting?quote:Op zondag 25 februari 2007 03:54 schreef Boefjetim het volgende:
[..]
OK, ik zou je nu op grond van dit topic gelijk moeten geven.
Maar dat doe ik niet.
Waarom?
Simpel. Ik kijk verder dan alleen dit topic. En dan weet ik dat mensen die de Lama's fantastisch vinden (waaronder ik) nogal eens worden afgeschilderd als mensen die niet begrijpen wat humor is (niet per sé op fok!). Volgens bepaalde mensen zou je alleen maar moeten lachen om hogeschool humor. Humor die niet voor de hand ligt. Arthouse humor! Je weet wel, alleen lachen als er goed over nagedacht is.
Wat ben ik blij dat ik daar niet bij hoor zeg. Ik zal blij zijn als de Lama's er weer zijn, want lachen is gezond en dankzij de Lama's kom ik wel aan mijn dagelijkse portie lachen. Net als dat ik lach om Theo Maassen, Hans Teeuwen en Bert Visscher, want dat schijnt ook volgens hele bevolkingsgroepen niet te mogen.![]()
Maar goed, je schijnt mijn hele punt te missen.
Het punt dat ik maakte is dat mensen hier lopen te zeiken op de Lama's, en dat terwijl ze er geen zak aan vinden. Kijk het dan gewoon niet. Dan hoef je er ook geen kuttopic over te openen. Ik vind Goede Tijden, Slechte Tijden toch ook geen zak aan. Zie je mij er een topic voor openen. NEE! En waarom? Omdat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden. En die hebben allemaal hun redenen ervoor. En daar kan jij, ik en niemand anders wat aan doen.
P.s. Leuk dat je sukkel zegt. Eerste keer dat je het zegt? Ik hoop voor je dat de adrenaline door je lijf giert! Serieus!
het zit wel diep hequote:Op zondag 25 februari 2007 03:54 schreef Boefjetim het volgende:
[..]
OK, ik zou je nu op grond van dit topic gelijk moeten geven.
Maar dat doe ik niet.
Waarom?
Simpel. Ik kijk verder dan alleen dit topic. En dan weet ik dat mensen die de Lama's fantastisch vinden (waaronder ik) nogal eens worden afgeschilderd als mensen die niet begrijpen wat humor is (niet per sé op fok!). Volgens bepaalde mensen zou je alleen maar moeten lachen om hogeschool humor. Humor die niet voor de hand ligt. Arthouse humor! Je weet wel, alleen lachen als er goed over nagedacht is.
Wat ben ik blij dat ik daar niet bij hoor zeg. Ik zal blij zijn als de Lama's er weer zijn, want lachen is gezond en dankzij de Lama's kom ik wel aan mijn dagelijkse portie lachen. Net als dat ik lach om Theo Maassen, Hans Teeuwen en Bert Visscher, want dat schijnt ook volgens hele bevolkingsgroepen niet te mogen.![]()
Maar goed, je schijnt mijn hele punt te missen.
Het punt dat ik maakte is dat mensen hier lopen te zeiken op de Lama's, en dat terwijl ze er geen zak aan vinden. Kijk het dan gewoon niet. Dan hoef je er ook geen kuttopic over te openen. Ik vind Goede Tijden, Slechte Tijden toch ook geen zak aan. Zie je mij er een topic voor openen. NEE! En waarom? Omdat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden. En die hebben allemaal hun redenen ervoor. En daar kan jij, ik en niemand anders wat aan doen.
P.s. Leuk dat je sukkel zegt. Eerste keer dat je het zegt? Ik hoop voor je dat de adrenaline door je lijf giert! Serieus!
Ach, diepquote:Op zondag 25 februari 2007 11:34 schreef Flashwin het volgende:
[..]
het zit wel diep he
kijk, dit soort mensen vinden de lama's leuk
Ik kijk alleen dingen die ik leuk vind ja. Heeft ook te maken met het feit dat ik helemaal niet veel tv kijk, dus dat is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef Batsnek het volgende:
Jij kijkt alleen dingen die je leuk vind?
Als dingen gehyped of aangeraden worden kijk ik het ook vaak, en als je dergelijke bagger als de lama's of omheteven elk ander denkbaar bnn talpa programma te zien krijgt, is het eerlijk om even lekker ongenuanceerd te kankeren op het kwaad in de maatschappij![]()
Dit is Fok!, doe niet zo naïefquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef Boefjetim het volgende:
Ik bedacht me net iets.
Uren over nagedacht. Steeds maar weer kijk hoe ik het als beste kan formuleren.
Maar er is geen betere manier dan deze:
Voor mensen die de Lama's niet leuk vinden, misschien een goed tip: NIET KIJKEN!!!!![]()
En laat mensen die het wel leuk vinden in hun waarde.
Nee he, en toch een televiziering winnen. Werkt nietquote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef TE-61 het volgende:
oeps, dubbelquote:Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef TE-61 het volgende:
Ni!quote:Op zondag 25 februari 2007 01:34 schreef DuranK het volgende:
[..]
Monty Python is geniaal![]()
Lama's heb ik nog nooit gezien![]()
Nou, inderdaad. Wat een dom programma zeg. Wat ik zo stom vind is dit: ze reageren allemaal heel snel op elkaar en het is ongetwijfeld allemaal geïmproviseerd. Maar waarschijnlijk denken ze dat het feit dat ze snel reageren betekent dat ze adrem zijn. En dat het ook betekent dat ze grappig zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ben ik nou werkelijk waar de enige Nederlander die de lama's een overhyped en totaal niet grappig programma vind?
Mijn mondhoek gaat bij zo'n 'grap' nog geen milimeter omhoogstaan, en vaak lacht het publiek zelfs niet eens... en dan toch die 'grap' nog doorzetten
De lama's
Zie je, ik vind jou ook leuker dan de Lama's.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef Boefjetim het volgende:
Ik bedacht me net iets.
Uren over nagedacht. Steeds maar weer kijk hoe ik het als beste kan formuleren.
Maar er is geen betere manier dan deze:
Voor mensen die de Lama's niet leuk vinden, misschien een goed tip: NIET KIJKEN!!!!![]()
Nu mag je 2x raden uit welk programma 'De Lama's' onstaan is.quote:Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef Majeztic het volgende:
Weten jullie wat pas dope is:
Whose line is it anyway? -> Vette Lama's achtig iets..
www.youtube.com -> Whose line is it anyway
Maar kun je uitleggen wat ze doen? Ik val namelijk altijd half in het programma en dan staan er steeds twee tegenover elkaar zo lang mogelijk te proberen hun lach in te houden. En dan hebben ze allemaal toneelstukjes/gesprekjes die ze zelf geweldig vinden en waarvan ik denk vanquote:
Dit is super! veel beter dan de nederlandsequote:Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef Majeztic het volgende:
Weten jullie wat pas dope is:
Whose line is it anyway? -> Vette Lama's achtig iets..
www.youtube.com -> Whose line is it anyway
Niet 3 keer?quote:Op zondag 8 april 2007 22:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu mag je 2x raden uit welk programma 'De Lama's' onstaan is.![]()
die moet nog een soort van opleiding volgenquote:Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef McGilles het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die Adjust nog steeds niet op TV is geweest?
Eerst een hele 'hype' met een programma dat er een nieuwe Lama komt, wint er uiteindelijk iemand mag hij eigenlijk toch niet meedoen.....
lol, dat is toch een geintje neem ik aanquote:Op maandag 9 april 2007 19:29 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
die moet nog een soort van opleiding volgen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:51 schreef kikoooooo het volgende:
http://82.94.247.98/upload/kelvin-2410-lamas.swf
Idd veel beter, de lama's is een of ander slap aftreksel ervanquote:Op maandag 9 april 2007 09:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dit is super! veel beter dan de nederlandse![]()
JA, want wat nu op TV is, is totaal verschillend met 'live'quote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
live zijn ze nog veel leuker
quote:Op zondag 10 februari 2008 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
Bloemkolen, bloemkolen, TIETEN, hahahah bloemkolen, tieten, snap je hem? HUHUHUUUHUHUHUH
Godverdomme wat een kankerprogramma zonder humor. 'Zit bij mn ouders nu, mn broertje ligt helemaal dubbel op de bank en ik snap er echt geen kanker van.
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:53 schreef S-Two het volgende:
Eens met de TS.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vond de aflevering van vrijdag toch best wel grappig
behalve het niveauquote:Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef Neruo het volgende:
Alles is hetzelfde,
*Mompelt iets over BB.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef Neruo het volgende:
(erg sneu van de Nederlandse tv dat ze zelf niets kunnen bedenken.)
EENSCH.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 09:50 schreef kikoooooo het volgende:
Ben ik nou werkelijk waar de enige Nederlander die de lama\'s een overhyped en totaal niet grappig programma vind?
Mijn mondhoek gaat bij zo'n 'grap' nog geen milimeter omhoogstaan, en vaak lacht het publiek zelfs niet eens... en dan toch die 'grap' nog doorzetten
De lama\'s
Ze hebben Room 101 ook al gejatquote:Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef Neruo het volgende:
lamas is overrated ja. Niet heel slecht. Okay, eigenlijk wel heel slecht.
Trouwens, het format is gewoon keihard GEJAT van "who's line is it anyway", uit Amerika. Alles is hetzelfde, tot de scheitzoemmer aan toe. (erg sneu van de Nederlandse tv dat ze zelf niets kunnen bedenken.)
Heb je het wel begrepen?!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:20 schreef Teteteterek het volgende:
Beter studeren ze het driekwart van te voren in zodat het wél grappig is..
Nu moet het iedereen het maar grappig vinden omdat het zo lekker spontaan is
Ik heb het inderdaad over de show. Die videoclip vind ik zo slecht nog niet.quote:
Dat mag je van mij nog wel een keer citeren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:
De lama's zijn kut maar die clip is best grappig. Daarnaast is TS een dwaas.
Verklaard een hoopquote:
Tieten van je pics en we vergeven je hetquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef Noortje. het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge stond gister naast me.
Ik doe niet aan vergeven en dus ook niet aan vergeven worden en daarmee sluit ik de bovengenoemde optie uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tieten van je pics en we vergeven je het
mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef Noortje. het volgende:
Jeroen van Koningsbrugge stond gister naast me.
dat wil je niet wetenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:22 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je met mensen doet die met hem op de foto staan.
echt niet nodig hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
*gooit snel fotoboek dicht*
Precies, of we op de lijst staan, dat moet je aan Schindler vragen. Is vrij geniaal....Ik kijk normaal nooit naar de Lama's maar die clip is best okquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:
De lama's zijn kut maar die clip is best grappig.
je foto's verwijderen is ook voldoende hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:28 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
*gooit snel fotoboek dicht*
quote:ze zijn gwn te cute en te lekker!!!!!!!!!!
jeroen en ruben GENIAAL!!!!! die uitspraken joh GENIAAL! I LOVE IT
Die reacties van die 10-jarige sletjesquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:59 schreef Brulbuffel het volgende:
Ik Vind die reactie sop youtube zowaar nog triester:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |