abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46617578
Ben ik nou werkelijk waar de enige Nederlander die de lama's een overhyped en totaal niet grappig programma vind?

Mijn mondhoek gaat bij zo'n 'grap' nog geen milimeter omhoogstaan, en vaak lacht het publiek zelfs niet eens... en dan toch die 'grap' nog doorzetten

De lama's

[ Bericht 29% gewijzigd door kikoooooo op 24-02-2007 09:58:35 ]
pi_46617646
Noem eens een programma in nederland die neit overhyped is
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 10:04:41 #3
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:05:14 #4
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46617711
Alles is bagger op tv, De Lama's zijn nog wel te hachelen.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 24 februari 2007 @ 10:05:31 #5
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_46617713
wie is het geworden
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_46617722
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:05 schreef paultjuhhh het volgende:
wie is het geworden
Ad-Just
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 24 februari 2007 @ 10:07:57 #7
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_46617741
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:06 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Ad-Just
wiesda
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 24 februari 2007 @ 10:13:06 #8
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_46617789
Wie noemt zijn kind nou Ad-Just.
pi_46617796
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:07 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

wiesda
die met die neus.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_46617835
de lama's

heb eens een "best of" compilatiefilmpje gezien terwijl ik dronken was..zelfs toen niet gelachen
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_46618054
Ik ben het met je eens! Zo ongrappig allemaal
pi_46618234
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:07 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

wiesda
cowboy henk look-a-like
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 februari 2007 @ 10:46:24 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46618257
lama's
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46618364
Ad-just is wel goed. Die andere twee waren echt slecht.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 11:03:43 #15
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_46618512
FCT
pi_46618578
wie is die jambek?
  Moderator zaterdag 24 februari 2007 @ 11:15:52 #17
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_46618689
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 11:08 schreef kikoooooo het volgende:
wie is die jambek?
Adam Justus
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:08:25 #18
117662 Slappe_hap
Slappe, geen vloeibare!
pi_46619740
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 10:14 schreef ioor het volgende:

[..]

die met die neus kin.
pi_46630464
Ik bedacht me net iets.

Uren over nagedacht. Steeds maar weer kijk hoe ik het als beste kan formuleren.

Maar er is geen betere manier dan deze:

Voor mensen die de Lama's niet leuk vinden, misschien een goed tip: NIET KIJKEN!!!!

En laat mensen die het wel leuk vinden in hun waarde.
Voorkom een kater, blijf dronken!
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:48:49 #20
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_46630808
De Lama's zijn het dieptepunt van de Nederlandsche televisie net zoals die vreselijke serie kinderen geen bezwaar.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 18:53:09 #21
82589 S-Two
barba macacu
pi_46630909
Eens met de TS.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_46631810
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef Boefjetim het volgende:

waar blaat nu jij weer over? niemand valt de mensen aan die de lama's kijken, maar het programma zelf

sukkel
pi_46631913
Lama's
zonder humor.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:32:26 #24
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_46631957
Die gast wat gewonnen had was veruit de beste van de 3. Die andere 2 waren vette sukkels.
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_46632063
Het is inderdaad erg niet-grappig, een groot deel van de 'grappen' bestaat uit een gekke bek trekken en wat rare geluiden maken.
٩๏̯͡๏)۶
pi_46632696
Improvisatie, leuk, maar niet hierbij.... Vallen erg snel terug in hetzelfde patroon van de slappe lach krijgen wat dan grappig wordt gevonden.
Geen referral hier.
pi_46633014
Eens. Een 4 uur durende Tweede Kamer-vergadering over de hypotheekrenteaftrek is nog leuker om naar te kijken dan dit overhypte programma. De "comedy factory" is trouwens.van hetzelfde humorloze niveau
pi_46641675
Adjust
Niet uit Galilea
pi_46641694
Die kale
Ruben van der meer ofzo, alleen zijn hoofd op zich al
Niet uit Galilea
pi_46643369
Vanaf het begin af aan vond ik er al geen zak aan, paar van die stumperds die onvoorbereid "leuk" gaan doen, dat werkt niet.
pi_46643398
quote:
Op zondag 25 februari 2007 00:32 schreef TE-61 het volgende:
Vanaf het begin af aan vond ik er al geen zak aan, paar van die stumperds die onvoorbereid "leuk" gaan doen, dat werkt niet.
wat vind je wel leuk?
Laat mij raden. Van dat engelse humor Monthy Python ofzo he.
A little bit hateful
pi_46643585
quote:
Op zondag 25 februari 2007 00:34 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

wat vind je wel leuk?
Ik vind het allebei hilarisch, maar Monthy Python is toch wel 6 klassen beter.
I love 180 km/h
pi_46644600
quote:
Op zondag 25 februari 2007 00:34 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

wat vind je wel leuk?
Monty Python is geniaal

Lama's heb ik nog nooit gezien
pi_46644832
Voor dat hele 'lama gezocht' gedoe vond ik het wel altijd erg grappig, behalve die sara :kots:
pi_46645611
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_46646371
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:27 schreef Flashwin het volgende:

[..]

waar blaat nu jij weer over? niemand valt de mensen aan die de lama's kijken, maar het programma zelf

sukkel
OK, ik zou je nu op grond van dit topic gelijk moeten geven.

Maar dat doe ik niet.

Waarom?

Simpel. Ik kijk verder dan alleen dit topic. En dan weet ik dat mensen die de Lama's fantastisch vinden (waaronder ik) nogal eens worden afgeschilderd als mensen die niet begrijpen wat humor is (niet per sé op fok!). Volgens bepaalde mensen zou je alleen maar moeten lachen om hogeschool humor. Humor die niet voor de hand ligt. Arthouse humor! Je weet wel, alleen lachen als er goed over nagedacht is.

Wat ben ik blij dat ik daar niet bij hoor zeg. Ik zal blij zijn als de Lama's er weer zijn, want lachen is gezond en dankzij de Lama's kom ik wel aan mijn dagelijkse portie lachen. Net als dat ik lach om Theo Maassen, Hans Teeuwen en Bert Visscher, want dat schijnt ook volgens hele bevolkingsgroepen niet te mogen.

Maar goed, je schijnt mijn hele punt te missen.

Het punt dat ik maakte is dat mensen hier lopen te zeiken op de Lama's, en dat terwijl ze er geen zak aan vinden. Kijk het dan gewoon niet. Dan hoef je er ook geen kuttopic over te openen. Ik vind Goede Tijden, Slechte Tijden toch ook geen zak aan. Zie je mij er een topic voor openen. NEE! En waarom? Omdat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden. En die hebben allemaal hun redenen ervoor. En daar kan jij, ik en niemand anders wat aan doen.

P.s. Leuk dat je sukkel zegt. Eerste keer dat je het zegt? Ik hoop voor je dat de adrenaline door je lijf giert! Serieus!
pi_46648379
quote:
Op zondag 25 februari 2007 03:54 schreef Boefjetim het volgende:

[..]

Humor die niet voor de hand ligt. Arthouse humor! Je weet wel, alleen lachen als er goed over nagedacht is.
De beste humor is meestal improvisatiehumor, humor die spontaan ontstaan is, en niet over nagedacht is; of slechts ruw voorbereid. Wat de lama's doen is echter niet improviseren, maar het eerste t beste noemen dat er in ze opkomt, en omdat ze hier vrij slecht in zijn; is steevast het antwoord op de setting: je staat in de bakker, en je wil een fiets bestellen ( of zo iets belachelijk ): uh... uh... uh... NEUKEN? of JE KUT STINK!. Nou als dat het niveau van het plebs is, kijk ik nog liever naar die verheven arthouse humor, of Hans Teeuwen of Theo Maassen, die hebben namelijk ook wel degelijk goeie grappen. Alleen de meeste mensen kennen alleen z'n laatste show die vaak echt bagger was.
pi_46648451
quote:
Op zondag 25 februari 2007 10:53 schreef Batsnek het volgende:

[..]

De beste humor is meestal improvisatiehumor, humor die spontaan ontstaan is, en niet over nagedacht is; of slechts ruw voorbereid. Wat de lama's doen is echter niet improviseren, maar het eerste t beste noemen dat er in ze opkomt, en omdat ze hier vrij slecht in zijn; is steevast het antwoord op de setting: je staat in de bakker, en je wil een fiets bestellen ( of zo iets belachelijk ): uh... uh... uh... NEUKEN? of JE KUT STINK!. Nou als dat het niveau van het plebs is, kijk ik nog liever naar die verheven arthouse humor, of Hans Teeuwen of Theo Maassen, die hebben namelijk ook wel degelijk goeie grappen. Alleen de meeste mensen kennen alleen z'n laatste show die vaak echt bagger was.
Neuken
Je kut stinkt

Waarom ben je eigenlijk niet door de voorrondes?
.
.

Jij vlegel

Oh ja en hans teeuwen is bagger jonge haha
A little bit hateful
  zondag 25 februari 2007 @ 11:07:26 #39
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_46648560
Hoi, ik vond het soms nog best grappig.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_46648613
Waar ik een hekel aan heb is dat slappe lach krijgen gedoe van ze als ze vastlopen. Wel erg makkelijk als je je zo uit een über slechte grap kunt redden.
Geen referral hier.
pi_46648656
quote:
De eerste afleveringen waren ook om te huilen ja maar goed wat wil je. Er komen 6k mensen op af Die zijn echt niet allemaal improv-talenten. Laatste aflevering was wel weer erg sterk. Adjust is denk ik de goede keuze
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46648696
Ik vind de lama's leuk. Ad-just vind ik een gave kerel, goeie humor.
pi_46648837
quote:

[..]

Maar dat doe ik niet.

Waarom?

Simpel. Ik kijk verder dan alleen dit topic. En dan weet ik dat mensen die de Lama's fantastisch vinden (waaronder ik) nogal eens worden afgeschilderd als mensen die niet begrijpen wat humor is (niet per sé op fok!). Volgens bepaalde mensen zou je alleen maar moeten lachen om hogeschool humor. Humor die niet voor de hand ligt. Arthouse humor! Je weet wel, alleen lachen als er goed over nagedacht is.

Wat ben ik blij dat ik daar niet bij hoor zeg. Ik zal blij zijn als de Lama's er weer zijn, want lachen is gezond en dankzij de Lama's kom ik wel aan mijn dagelijkse portie lachen. Net als dat ik lach om Theo Maassen, Hans Teeuwen en Bert Visscher, want dat schijnt ook volgens hele bevolkingsgroepen niet te mogen.

Het punt dat ik maakte is dat mensen hier lopen te zeiken op de Lama's, en dat terwijl ze er geen zak aan vinden. Kijk het dan gewoon niet. Dan hoef je er ook geen kuttopic over te openen. Ik vind Goede Tijden, Slechte Tijden toch ook geen zak aan. Zie je mij er een topic voor openen. NEE! En waarom? Omdat er genoeg mensen zijn die het wel leuk vinden. En die hebben allemaal hun redenen ervoor. En daar kan jij, ik en niemand anders wat aan doen.

P.s. Leuk dat je sukkel zegt. Eerste keer dat je het zegt? Ik hoop voor je dat de adrenaline door je lijf giert! Serieus!
Samenvatting?
pi_46649049
quote:

[..]

Maar dat doe ik niet.

Waarom?

het zit wel diep he

kijk, dit soort mensen vinden de lama's leuk
pi_46649056
Die van Maxima die vreemdgaat was nog wel grappig
pi_46649464
quote:
Op zondag 25 februari 2007 11:34 schreef Flashwin het volgende:

[..]

het zit wel diep he

kijk, dit soort mensen vinden de lama's leuk
Ach, diep

Diep...

Het is een fenomeen wat ik gewoon nooit begrepen heb. Kijk ook eens in het Lama-topic in FTR. Elke week weer mensen die er over beginnen te zeiken dat het wéér niet grappig was. Kijk dan niet zeg ik. Maar kennelijk zijn er van die miljoen kijkers een half miljoen die het niet leuk vinden. Maar waarom kijken ze het dan??

Daar gaat het me om. Ik probeer hier gewoon een punt van discussie van te maken Het is een forum of niet soms?
Wilde er een apart topic voor openen, maar ik ben snugger genoeg om te weten dat die discussie prima hier kan
pi_46649867
Jij kijkt alleen dingen die je leuk vind?

Als dingen gehyped of aangeraden worden kijk ik het ook vaak, en als je dergelijke bagger als de lama's of omheteven elk ander denkbaar bnn talpa programma te zien krijgt, is het eerlijk om even lekker ongenuanceerd te kankeren op het kwaad in de maatschappij
pi_46649957
stelletje zeikerds hier

tis gewoon geniaal, simple as that waarom? omdat het lekker simpel is, en altijd origineel. feit is wel dat het een vaste groep is en die gaat vaak een bepaalde richting op kwa humor. dat moet je wel liggen. wel blij dat die schreeuwert&gekkebekketrekkende-swingend-met die-uiers weg is..

bij lama gezocht proberen de kandidaten te hard, is ook logisch want ze willen winnen. maar dat verdwijnt vanzelf wel als het niet meer hoeft en de nwe groeit in de groep.
American Muscle Power
pi_46650047
Gatverdamme, dan kom ik op maandagochtend op school, zijn er altijd van die apen die hele scène's na gaan spelen. En dan nog lachen.
pi_46650751
quote:
Op zondag 25 februari 2007 12:08 schreef Batsnek het volgende:
Jij kijkt alleen dingen die je leuk vind?

Als dingen gehyped of aangeraden worden kijk ik het ook vaak, en als je dergelijke bagger als de lama's of omheteven elk ander denkbaar bnn talpa programma te zien krijgt, is het eerlijk om even lekker ongenuanceerd te kankeren op het kwaad in de maatschappij
Ik kijk alleen dingen die ik leuk vind ja. Heeft ook te maken met het feit dat ik helemaal niet veel tv kijk, dus dat is weer een ander verhaal.

En in het Lama-topic op FTR zijn het elke week dezelfde mensen die zeiken dat het wéér niet leuk is. Dan kan het gehyped zijn of niet, maar als je iets niet leuk vindt ga je het toch niet elke week kijken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Boefjetim op 25-02-2007 14:28:09 ]
pi_46652856
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 09:50 schreef kikoooooo het volgende:
De lama's
  zondag 25 februari 2007 @ 16:22:08 #52
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_46659802
De Lama's
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_46663751
Nee, je bent niet de enige. De Lama's zijn een van de meest achterlijke dingen die momenteel op televisie te zien zijn. En ik stoor me ook aan al die mensen die het helemaal het einde vinden.
  Spellchecker maandag 26 februari 2007 @ 17:43:37 #54
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_46701287
quote:
Ik bedacht me net iets.

Voor mensen die de Lama's niet leuk vinden, misschien een goed tip: NIET KIJKEN!!!!

Dit is Fok!, doe niet zo naïef
Tevens -purist.
pi_46703905
quote:
Nee he, en toch een televiziering winnen. Werkt niet
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_46704024
quote:
oeps, dubbel
Een begrip dat iedereen anders interpreteerd, en waar ieder een eigen draai aan kan geven.
pi_46704640
quote:
Op zondag 25 februari 2007 01:34 schreef DuranK het volgende:

[..]

Monty Python is geniaal

Lama's heb ik nog nooit gezien
Ni!
  zaterdag 7 april 2007 @ 22:59:27 #58
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48124747
quote:
Ben ik nou werkelijk waar de enige Nederlander die de lama's een overhyped en totaal niet grappig programma vind?

Mijn mondhoek gaat bij zo'n 'grap' nog geen milimeter omhoogstaan, en vaak lacht het publiek zelfs niet eens... en dan toch die 'grap' nog doorzetten

De lama's
Nou, inderdaad. Wat een dom programma zeg. Wat ik zo stom vind is dit: ze reageren allemaal heel snel op elkaar en het is ongetwijfeld allemaal geïmproviseerd. Maar waarschijnlijk denken ze dat het feit dat ze snel reageren betekent dat ze adrem zijn. En dat het ook betekent dat ze grappig zijn.

Maar als je een groepje middelbare-schoolleerlingen voor een camera zet en ze de instructies geeft die de Lama's krijgen, krijg je waarschijnlijk ook zoiets. De gemiddelde Fok!ker heeft veel meer humor dan de Lama's vind ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_48124790
Ben net weer een paar afleveringen aan het downloaden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 7 april 2007 @ 23:02:22 #60
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48124834
quote:
Ik bedacht me net iets.

Zie je, ik vind jou ook leuker dan de Lama's.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 8 april 2007 @ 00:38:45 #62
158162 Majeztic
State Property
pi_48127462
Weten jullie wat pas dope is:

Whose line is it anyway? -> Vette Lama's achtig iets..

www.youtube.com -> Whose line is it anyway
Fa'ka?
  zondag 8 april 2007 @ 22:57:54 #63
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_48129602
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef Majeztic het volgende:

Nu mag je 2x raden uit welk programma 'De Lama's' onstaan is.
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 8 april 2007 @ 23:07:08 #64
158162 Majeztic
State Property
pi_48130088
Ja daarom, dit zijn de vette 'originele' afleveringen en geen cheap ripp off
Fa'ka?
pi_48130573
Lama's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
  zondag 8 april 2007 @ 23:53:07 #66
175949 Lavinia_Humby
Music was my first love
pi_48132296
Lama s vind ik wel leuk! Soms ook helemaal niet, maar meestal wel.

En vooral Tijl Beckand en Jeroen van Koningsbrugge
and it will be my last.
  Spellchecker maandag 9 april 2007 @ 07:55:02 #67
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_48137294
Jammer wel dat Arie ermee gekapt is daar
Tevens -purist.
  maandag 9 april 2007 @ 08:20:11 #68
52513 whosvegas
The Trickster
pi_48137350
Stelletje zeikers
De Lama's zijn lachuh
Are you nuts??
  maandag 9 april 2007 @ 09:10:35 #69
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_48137580
quote:
Op maandag 9 april 2007 08:20 schreef whosvegas het volgende:
Stelletje zeikers
De Lama's zijn lachuh
Maar kun je uitleggen wat ze doen? Ik val namelijk altijd half in het programma en dan staan er steeds twee tegenover elkaar zo lang mogelijk te proberen hun lach in te houden. En dan hebben ze allemaal toneelstukjes/gesprekjes die ze zelf geweldig vinden en waarvan ik denk van .
  maandag 9 april 2007 @ 09:15:41 #70
175950 Marurk
Baggeraar
pi_48137616
De Lama's
pi_48137866
quote:
Op zondag 8 april 2007 00:38 schreef Majeztic het volgende:

Dit is super! veel beter dan de nederlandse
A little bit hateful
  maandag 9 april 2007 @ 10:20:29 #72
156399 Frida-ster
dancing queen
pi_48138411
Lama's = flauw
pi_48150552
Kan iemand mij vertellen waarom die Adjust nog steeds niet op TV is geweest?

Eerst een hele 'hype' met een programma dat er een nieuwe Lama komt, wint er uiteindelijk iemand mag hij eigenlijk toch niet meedoen.....
pi_48150592
Die kale is soms best grappig, maar de rest mag dood.

Kusje.
pi_48152904
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:57 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Nu mag je 2x raden uit welk programma 'De Lama's' onstaan is.
Niet 3 keer?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_48153046
quote:
Op maandag 9 april 2007 17:56 schreef McGilles het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom die Adjust nog steeds niet op TV is geweest?

Eerst een hele 'hype' met een programma dat er een nieuwe Lama komt, wint er uiteindelijk iemand mag hij eigenlijk toch niet meedoen.....
die moet nog een soort van opleiding volgen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_48153605
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:29 schreef Yankee_One het volgende:

[..]

die moet nog een soort van opleiding volgen
lol, dat is toch een geintje neem ik aan
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 9 april 2007 @ 19:50:25 #78
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_48153737

Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  maandag 9 april 2007 @ 23:48:22 #80
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_48163294
quote:
Op maandag 9 april 2007 09:41 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Dit is super! veel beter dan de nederlandse
Idd veel beter, de lama's is een of ander slap aftreksel ervan
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
  dinsdag 10 april 2007 @ 00:15:04 #81
158162 Majeztic
State Property
pi_48164025
Enige wat super gaar is nu, is dat sommige afleveringen niet meer te bekijken zijn ivm. de bitchass copyright-rechten van Warners Bros. Inc.
Fa'ka?
  Spellchecker dinsdag 10 april 2007 @ 00:27:02 #82
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_48164273
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[afbeelding]
Geil
Tevens -purist.
pi_56651699
Bloemkolen, bloemkolen, TIETEN, hahahah bloemkolen, tieten, snap je hem? HUHUHUUUHUHUHUH

Godverdomme wat een kankerprogramma zonder humor. 'Zit bij mn ouders nu, mn broertje ligt helemaal dubbel op de bank en ik snap er echt geen kanker van.
pi_56651821
Lol wat een kick. Ontopic: oneens, de lama's zijn tof.
---
pi_56651926
live zijn ze nog veel leuker
pi_56651957
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
live zijn ze nog veel leuker
JA, want wat nu op TV is, is totaal verschillend met 'live'
pi_56651965
quote:
Op zondag 10 februari 2008 20:57 schreef kikoooooo het volgende:
Bloemkolen, bloemkolen, TIETEN, hahahah bloemkolen, tieten, snap je hem? HUHUHUUUHUHUHUH

Godverdomme wat een kankerprogramma zonder humor. 'Zit bij mn ouders nu, mn broertje ligt helemaal dubbel op de bank en ik snap er echt geen kanker van.

Ik heb idd wel het idee dat het allemaal steeds platter moet en dat er publiek in de zaal zit wat koste wat het kost zal lachen om elke grap of poging tot grap die gemaakt wordt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zondag 10 februari 2008 @ 21:18:53 #88
82589 S-Two
barba macacu
pi_56652217
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 18:53 schreef S-Two het volgende:
Eens met de TS.
Ik vond de aflevering van vrijdag toch best wel grappig
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_56652989
quote:
Op zondag 10 februari 2008 21:18 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik vond de aflevering van vrijdag toch best wel grappig
pi_56655903
lamas is overrated ja. Niet heel slecht. Okay, eigenlijk wel heel slecht.

Trouwens, het format is gewoon keihard GEJAT van "who's line is it anyway", uit Amerika. Alles is hetzelfde, tot de scheitzoemmer aan toe. (erg sneu van de Nederlandse tv dat ze zelf niets kunnen bedenken.)
ignorance more frequently begets confidence than does knowledge - Charles Darwin
pi_56655989
quote:
Op zondag 10 februari 2008 23:17 schreef Neruo het volgende:
Alles is hetzelfde,
behalve het niveau
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_56656283
quote:
(erg sneu van de Nederlandse tv dat ze zelf niets kunnen bedenken.)
*Mompelt iets over BB.
pi_56656327
quote:
Ben ik nou werkelijk waar de enige Nederlander die de lama\'s een overhyped en totaal niet grappig programma vind?

De lama\'s
EENSCH.
pi_56657079
quote:
lamas is overrated ja. Niet heel slecht. Okay, eigenlijk wel heel slecht.

Trouwens, het format is gewoon keihard GEJAT van "who's line is it anyway", uit Amerika. Alles is hetzelfde, tot de scheitzoemmer aan toe. (erg sneu van de Nederlandse tv dat ze zelf niets kunnen bedenken.)
Ze hebben Room 101 ook al gejat
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  Redactie Frontpage zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:04:28 #95
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62676055
Ze zijn al vreselijk op tv, mar nu hebben ze ook nog eens een single gemaakt. Humorloos programma, humorloos nummer

pi_62676070
En hij is nog gemaakt door de Partysquad ook.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:10:04 #97
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_62676220
Erg jammerlijk die lama's
pi_62676432
TS heeft totaal geen gevoel voor humor.
pi_62676446
Lol, het is sun chaser
pi_62676469
Beter studeren ze het driekwart van te voren in zodat het wél grappig is..

Nu moet het iedereen het maar grappig vinden omdat het zo lekker spontaan is
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:21:05 #101
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62676497
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:20 schreef Teteteterek het volgende:
Beter studeren ze het driekwart van te voren in zodat het wél grappig is..

Nu moet het iedereen het maar grappig vinden omdat het zo lekker spontaan is
Heb je het wel begrepen?!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62676500
Grappiger dan jij ooit bent geweest!
pi_62676508
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Denk dat hij het dan over de show heeft.
pi_62676605
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik heb het inderdaad over de show. Die videoclip vind ik zo slecht nog niet.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_62676641
De lama's zijn kut maar die clip is best grappig. Daarnaast is TS een dwaas.
pi_62676666
Ik zat al de hele week op dit topic te wachten. Ik wist gewoon dat het ging komen.

Lama's!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:28:13 #107
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_62676693
Niks mis met De Lama's op televisie.

Dat lied is dan weer wel een afgang.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_62676705
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:
De lama's zijn kut maar die clip is best grappig. Daarnaast is TS een dwaas.
Dat mag je van mij nog wel een keer citeren.
pi_62676762
ik vind het wel tof dat ze wel nog gewoon zijn gebleven
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:33:20 #110
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62676829
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
Lol, het is sun chaser
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:35:29 #111
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_62676895
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
Lol, het is sun chaser
Verklaard een hoop
(hoewel ik de lamas ook haat )
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 22:36:42 #112
145518 Luiaerdt
Run to the pils!
pi_62676932
Ik heb wel gegniffeld om dat nummer
I play sports...no I don't, what the fuck?
pi_62677209
Jeroen van Koningsbrugge stond gister naast me.
pi_62677417
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef Noortje. het volgende:
Tieten van je pics en we vergeven je het
pi_62677519
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:59 schreef Emimich het volgende:

[..]

Tieten van je pics en we vergeven je het
Ik doe niet aan vergeven en dus ook niet aan vergeven worden en daarmee sluit ik de bovengenoemde optie uit.

...

Sorry.

[ Bericht 11% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 25-10-2008 23:04:50 ]
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:06:03 #116
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62677559
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:50 schreef Noortje. het volgende:
mag ik je aanraken?
pi_62677824
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:06 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mag ik je aanraken?
Ja.
pi_62677837
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:06 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

mag ik je aanraken?
Dan wil ik niet weten wat je met mensen doet die met hem op de foto staan.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:25:28 #119
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62677896
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:21 schreef Noortje. het volgende:

[..]

Ja.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:26:30 #120
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62677914
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:22 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Dan wil ik niet weten wat je met mensen doet die met hem op de foto staan.
dat wil je niet weten
pi_62677945
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:26 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

dat wil je niet weten
*gooit snel fotoboek dicht*
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:32:56 #122
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62678053
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

echt niet nodig hoor
zo kinky ben ik ook weer niet
pi_62678155
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 22:26 schreef Emimich het volgende:
De lama's zijn kut maar die clip is best grappig.
Precies, of we op de lijst staan, dat moet je aan Schindler vragen. Is vrij geniaal....Ik kijk normaal nooit naar de Lama's maar die clip is best ok
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:46:32 #124
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_62678348
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:28 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

je foto's verwijderen is ook voldoende hoor
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:48:28 #125
137556 L.no
Midlife crisis
pi_62678383
Ik vind die clip best wel vermakelijk.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_62678400
Sunchaser
  Forum Admin zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:49:31 #127
35723 crew  GGMM
pi_62678403
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen.

Ik ben het met je eens Sunchaser.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_62678437
Whose line is it anyway? rules punt COLIN!!!!!! hahahaa (volg je me niet meer? youtube)
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62678571
Ik Vind die reactie sop youtube zowaar nog triester:
quote:
ze zijn gwn te cute en te lekker!!!!!!!!!!

jeroen en ruben GENIAAL!!!!! die uitspraken joh GENIAAL! I LOVE IT
  zondag 26 oktober 2008 @ 00:39:02 #130
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_62679184
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 23:59 schreef Brulbuffel het volgende:
Ik Vind die reactie sop youtube zowaar nog triester:
[..]
Die reacties van die 10-jarige sletjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties