Op sommige afgelegen plekken kan het nog steeds zijn dat de ene provider beter bereik heeft dan de andere, voor de rest zit het vooral in de prijs en support.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, en dan nog zoiets. Hoe weet ik nou of KPN/Vodafone/T-mobile/Orange de beste is ? Is daar enig verschil in of zijn ze tegenwoordig allemaal wel prima en is het gewoon een geval van het goedkoopste abonnement kiezen ?
Hitmanpro ofzo draaienquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Fleur_Powers het volgende:
Beste mensen,
Iedere keer als ik aan het computern ben komt dit venster in beeld:[afbeelding]. welke optie ik ook kies, een volgende keer komtie weer terug! Hoe sloop ik dit eruit?
Vind je dat geen handig bericht dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Fleur_Powers het volgende:
Beste mensen,
Iedere keer als ik aan het computern ben komt dit venster in beeld:[afbeelding]. welke optie ik ook kies, een volgende keer komtie weer terug! Hoe sloop ik dit eruit?
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef SHERMAN het volgende:
Vandaag voor het eerst switch poorten op een Cisco switch geconfigureerd.
Ja ik ben ontmaagd..
Want?quote:
Je bent ontmaagd.quote:
Verveel me ook tepletter...quote:
Tekort aan sex toevallig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verveel me ook tepletter...
Dus krijg je dat soort dingen....![]()
Hoe weet jij dat?quote:
Omdat je gedachte duidelijk daarnaar toe gingen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ken je m'n vrouw toevallig??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef slakkie het volgende:
Een hele goedemorgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |