Op sommige afgelegen plekken kan het nog steeds zijn dat de ene provider beter bereik heeft dan de andere, voor de rest zit het vooral in de prijs en support.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, en dan nog zoiets. Hoe weet ik nou of KPN/Vodafone/T-mobile/Orange de beste is ? Is daar enig verschil in of zijn ze tegenwoordig allemaal wel prima en is het gewoon een geval van het goedkoopste abonnement kiezen ?
Hitmanpro ofzo draaienquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Fleur_Powers het volgende:
Beste mensen,
Iedere keer als ik aan het computern ben komt dit venster in beeld:[afbeelding]. welke optie ik ook kies, een volgende keer komtie weer terug! Hoe sloop ik dit eruit?
Vind je dat geen handig bericht dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Fleur_Powers het volgende:
Beste mensen,
Iedere keer als ik aan het computern ben komt dit venster in beeld:[afbeelding]. welke optie ik ook kies, een volgende keer komtie weer terug! Hoe sloop ik dit eruit?
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:01 schreef SHERMAN het volgende:
Vandaag voor het eerst switch poorten op een Cisco switch geconfigureerd.
Ja ik ben ontmaagd..
Want?quote:
Je bent ontmaagd.quote:
Verveel me ook tepletter...quote:
Tekort aan sex toevallig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verveel me ook tepletter...
Dus krijg je dat soort dingen....![]()
Hoe weet jij dat?quote:
Omdat je gedachte duidelijk daarnaar toe gingen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Ken je m'n vrouw toevallig??
quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:24 schreef slakkie het volgende:
Een hele goedemorgen!
Telepathiequote:Op donderdag 22 maart 2007 09:31 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Omdat je gedachte duidelijk daarnaar toe gingen.
Niet doorvertellen he.quote:
Hoeft niet, we zitten op Fok!.quote:
neequote:Op woensdag 21 maart 2007 16:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vind je dat geen handig bericht dan?
Heb je hier wat aan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Fleur_Powers het volgende:
Beste mensen,
XP ziet inderdaad niet gelijk een ^, je dient een spatie na de ^ te geven voordat 't echt zichtbaar is (althans, dat is bij mij zo).quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:00 schreef SHERMAN het volgende:
FOK! FOK! FOK!
Net windows opnieuw kunnen installeren, gelukkig had ik nog wat ongepartitioneerde ruimte, omdat er allemaal files corrupt waren.
Waarom gebruik je dan niet de repair mode van de XP cd? Omdat die geen ^ in een wachtwoord ziet.
En mijn outlook file lijkt ook dead.
Kom je nou mee.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
XP ziet inderdaad niet gelijk een ^, je dient een spatie na de ^ te geven voordat 't echt zichtbaar is (althans, dat is bij mij zo).
en je *.pst kan je niet gewoon even kopieeren naar een andere pc en daar openen?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kom je nou mee.
Ach ik was toch een reinstall van plan..
Iemand trouwens enig idee of het mogelijk is om outlook gegevens terug te halen? Want ik de data nu niet meer exporteren aangezien de Outlook installatie op de gechrashte XP ook niet wil draaien..
Tss, je denkt toch niet dat ik vrijdags na 23u nog alive benquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:59 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kom je nou mee.
Ach ik was toch een reinstall van plan..
Iemand trouwens enig idee of het mogelijk is om outlook gegevens terug te halen? Want ik de data nu niet meer exporteren aangezien de Outlook installatie op de gechrashte XP ook niet wil draaien..
heb ik nog een boek over liggen, ik heb het ooit, toen het me werd uitgelegd, gesnapt maar nu niet meer...quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:31 schreef BlueCurl het volgende:
wat kan theorie over uml toch ongelooflijk saai zijn!
Maar UML kan weldegelijk makkelijk zijn als je met een wat grotere groep mensen software ontwikkelt. Het is alleen jammer dat er zo weinig/geen reverse engineering tools voor uml bestaan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:31 schreef BlueCurl het volgende:
wat kan theorie over uml toch ongelooflijk saai zijn!
Ik weet dat je "slechts" hbo doet, maar je zullen toch wel iets aan formele specificaties/software engineering doen. Oh wacht, jullie zijn degenen die het werk uitvoeren en niet het desing werk doen.quote:Op zondag 25 maart 2007 00:00 schreef BlueCurl het volgende:
jah heb er een boek van o'reilly van. is voor school. vanaf volgend jaar word het afgeschaft dus ff doorbeiten nu en saaie zut leren en dan daarna lekker weer snel vergeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |