JAAAA... vrrrrrrrrrriend.!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:38 schreef devzero het volgende:
Bedoel je iets als
[ url=http://youtube/pad/filmpje.avi][ img] http://host/fimpje.jpg [/img] [/url]
Mwah, betere week is nog de vraag, maar weekend.. Tjsa, dat doe je echt zelfquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:16 schreef slakkie het volgende:
Iedereen heeft een betere week dan ik dat heb, en zeer zeker ook een beter weekend..
130db is de pijngrens. Lijkt me dus sterk eigenlijk. Heb je een bron?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie heeft de logitech Z5500 digital? Wist je al dat er ook een boost in zin? Om precies te zijn: BOOST 11! Maaaaar er is meerjuist
VOLUME + 11, kortom, boost erbij zou je op zo'n 130db komen
Om even duidelijker te zijn, die boost 11 kun je opvoeren naar boost 22
Wanneer je marianne weber erop afspeelt heb je die van mij wel berijkt met slechts 10db...quote:Op maandag 12 maart 2007 05:50 schreef devzero het volgende:
[..]
130db is de pijngrens. Lijkt me dus sterk eigenlijk. Heb je een bron?
Marianne Weber op 130db is juist perfect..quote:Op maandag 12 maart 2007 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer je marianne weber erop afspeelt heb je die van mij wel berijkt met slechts 10db...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mah had het ergens gelezenquote:Op maandag 12 maart 2007 05:50 schreef devzero het volgende:
[..]
130db is de pijngrens. Lijkt me dus sterk eigenlijk. Heb je een bron?
Ik dacht dat "boost 11" was dat je em ipv op 10 op 11 kon zetten. Wat is boost 22 dan wel niet? Overigens is 20 db een hele hoop keer harder (100x om precies te zijn).quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah had het ergens gelezenweet het niet zeker hoor, aangezien deze boxen al 110dB door heen rammen op VOL volume, met boost 22 erbij, tja
Oja zelf nog een filmpje gemaakt, even kijken of de accu het nog even wil toe laten
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Marianne Weber op 130db is juist perfect..Goede manier idd om rellers uit elkaar te krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zouden ze voor de grap eens moeten uitproberen, kijken wat voor resultaat dat opleverd.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Bah, hij genereert maar 4 keys. What a piece of shit.quote:
7 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:57 schreef Sjowhan het volgende:
Hij heeft de gehele nacht gewerkt hoor
Het was ook niet de gehele nacht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
7 uur.
Dat noem ik niet de gehele nacht.![]()
En ik ga uit van het moment van posten.
Ik zou dat eerder bij docentes doen. Maar goed, ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
ik heb meerdere malen deze week mijn docent uitgeluld
...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder bij docentes doen. Maar goed, ieder z'n ding.
Jij bent een slechte nerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef Jump het volgende:
Mijn eindpercentage bij CCNA4 ligt lager dan dat bij CCNA 3
Gezakt van 81,5% naar 81,4%
Ik sta ook wel eens met mijn mond vol tanden van studenten met domme opmerkingenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
ik heb meerdere malen deze week mijn docent uitgeluld
whehehe..quote:Op maandag 19 maart 2007 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens met mijn mond vol tanden van studenten met domme opmerkingen
Dat is toch van dat jochie van 14? (die is inmiddels ook waarschijnlijk 20 ofzo)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.bellen.com/nl/?taal=nl&land=nl
Jup, Ben Woldring.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch van dat jochie van 14? (die is inmiddels ook waarschijnlijk 20 ofzo)
Daar heb ik geloof ik wel veel van gehoord
Heb je al www.telecomvergelijker.nl geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zat net wat in te vullen op zo'n random site die ik gegoogled had. Ik vulde waarheidsgetrouw mijn beltijden in. Momenteel komt dat uit op 20 euro prepaidtegoed per maand. Stond er op die site dat het goedkoopste sim-only abonnement dat ik zou kunnen nemen met mijn belgedrag 35 euro zou kosten. [afbeelding].
Yeah right.
Dus vandaar dat ik vroeg naar een fijne site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |