...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:25 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder bij docentes doen. Maar goed, ieder z'n ding.
Jij bent een slechte nerdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:44 schreef Jump het volgende:
Mijn eindpercentage bij CCNA4 ligt lager dan dat bij CCNA 3
Gezakt van 81,5% naar 81,4%
Ik sta ook wel eens met mijn mond vol tanden van studenten met domme opmerkingenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:46 schreef mschol het volgende:
ik heb meerdere malen deze week mijn docent uitgeluld
whehehe..quote:Op maandag 19 maart 2007 05:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens met mijn mond vol tanden van studenten met domme opmerkingen
Dat is toch van dat jochie van 14? (die is inmiddels ook waarschijnlijk 20 ofzo)quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:19 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.bellen.com/nl/?taal=nl&land=nl
Jup, Ben Woldring.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is toch van dat jochie van 14? (die is inmiddels ook waarschijnlijk 20 ofzo)
Daar heb ik geloof ik wel veel van gehoord
Heb je al www.telecomvergelijker.nl geprobeerd?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zat net wat in te vullen op zo'n random site die ik gegoogled had. Ik vulde waarheidsgetrouw mijn beltijden in. Momenteel komt dat uit op 20 euro prepaidtegoed per maand. Stond er op die site dat het goedkoopste sim-only abonnement dat ik zou kunnen nemen met mijn belgedrag 35 euro zou kosten. [afbeelding].
Yeah right.
Dus vandaar dat ik vroeg naar een fijne site.
Op sommige afgelegen plekken kan het nog steeds zijn dat de ene provider beter bereik heeft dan de andere, voor de rest zit het vooral in de prijs en support.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, en dan nog zoiets. Hoe weet ik nou of KPN/Vodafone/T-mobile/Orange de beste is ? Is daar enig verschil in of zijn ze tegenwoordig allemaal wel prima en is het gewoon een geval van het goedkoopste abonnement kiezen ?
Hitmanpro ofzo draaienquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Fleur_Powers het volgende:
Beste mensen,
Iedere keer als ik aan het computern ben komt dit venster in beeld:[afbeelding]. welke optie ik ook kies, een volgende keer komtie weer terug! Hoe sloop ik dit eruit?
Vind je dat geen handig bericht dan?quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:16 schreef Fleur_Powers het volgende:
Beste mensen,
Iedere keer als ik aan het computern ben komt dit venster in beeld:[afbeelding]. welke optie ik ook kies, een volgende keer komtie weer terug! Hoe sloop ik dit eruit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |