Hou je antisemitische opmerkingen even voor je, wil je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef BasOne het volgende:
Dan ben je een jood want geenenkel ander reukorgaan ruikt iets wat ze jaren gewendt zijn.
Sorry werd ff kwaad, ander iets dat ik hier door liet schemeren..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hou je antisemitische opmerkingen even voor je, wil je?
nee dus, de wet geldt overal en daar sta je als eigenaar van een cafe echt niet boven.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:00 schreef AchJa het volgende:
What's next... de regering gaat bepalen dat je niet meer thuis mag roken oid? Een kroeg is imo nog steeds een tent van iemand. En het lijkt mij dat de eigenaar mag bepalen of daar gerookt mag worden of niet.
Dus ook thuis of in de auto?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nee dus, de wet geldt overal en daar sta je als eigenaar van een cafe echt niet boven.
http://www.goodfeeling.nl/kanker_meeroken.htmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:11 schreef Lithion het volgende:
Een argument dat steeds opduikt en gebaseerd is op een bogus en achterhaald onderzoek.
Super.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:55 schreef BasOne het volgende:
Mijn excuses.
Nee, geloof me, dat ligt aan de rook.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:50 schreef moussie het volgende:
[..]
dat ligt niet aan de rook maar aan de slechte ventilatie
Ik rijd geen autoquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef moussie het volgende:
[..]
En ik blijf het leuk vinden dat al die niet rokers zich druk blijven maken om een klein beetje rook terwijl dat auto'tje van hun een veelvuldigheid van schadelijke stoffen uitspuugt .. en dat stinkt ook en die geur blijft ook in je kleren hangen .. beide verbieden dan maar ?
Soms lopen dingen door mekaar en doe je dingen die je niet bedoeldquote:
je begint toch echt zelf over uitlaatgassen hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Laten we eerst het makkelijkste verbieden.
Dat is in dit geval de sigaret
Ook weer typisch dat er iets totaal irrelavants bij wordt gehaald met een totaal niet werkbare oplossing.
Onze hele economie draait zowat om de auto, vervoer in het algemeen. Verbieden daarvan is dus gewoon onzin maar erg typisch voor de roker om erbij te betrekken.
en dan nog blijft het een veelvoud van dat sigaretjequote:Men vergeet echter wel dat men ook al bezig is met het aan banden leggen van de uitstoot van auto's met behulp van roetfilters e.d.
duh .. uiteraard heb je bij het uitgaan geen last van die uitlaatgassen, maar als je op de fiets zit dus wel, en niet zo'n klein beetje ook, zeker bij warm weerquote:Overigens heb ik tijdens het uitgaansleven geen last van autodampen maar van sigarettenlucht. Vaak gepaard met een redelijk slecht geventileerde ruimte en veel drukte. Iets wat in de open lucht niet het geval is wanneer we het over auto's hebben.
wil je eerst even kijken waarop ik reageer voor je mij verwijten maakt ?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik rijd geen autoWil je niet zo generaliseren?
Aaah maar verwijten maken is zo makkelijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:26 schreef moussie het volgende:
[..]
wil je eerst even kijken waarop ik reageer voor je mij verwijten maakt ?
Je bedoelt dat onderzoek van 1998 waarin de resultaten statistisch gezien niet significant waren?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:05 schreef Elseetje het volgende:
http://www.goodfeeling.nl/kanker_meeroken.htm
http://www.kwfkankerbestrijding.nl/content/pages/Meeroken.html
Vooral die eerste is leuk, die verwijst naar een onderzoek van de WHO
Doe geen moeite, het WHO raport word als onbelangrijk en 'flawed' beschouwt.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:27 schreef Lithion het volgende:
[..]
Je bedoelt dat onderzoek van 1998 waarin de resultaten statistisch gezien niet significant waren?
Daar gaat 't niet alleen om.quote:Op zondag 25 februari 2007 01:55 schreef Montagui het volgende:
Feit blijft..... roken is schadelijk voor de gezondheid, of je nou rookt of meerookt, dus is het logisch dat de overheid maatregelen neemt om de kosten van de gezondheidszorg te beperken.
Dat is hetzelfde als met benzine........handjeklap,....alleen is benzine vele male belangrijker voor de wereldeconomie dan tabak.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:18 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Daar gaat 't niet alleen om.
Wat dacht je van de tabaksfabrikanten en alles wat daarbij hoort. (inclusief overheden)
Vreemd dat je de laatste tijd niets meer hoort over aangespannen rechtszaken tegen de tabaksindustrie.
Zou niet raar staan te kijken als er op de één of andere manier handjeklap gespeeld wordt tussen tabaksindustrie en overheden.![]()
Dat staat los van dit.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als met benzine........handjeklap,....alleen is benzine vele male belangrijker voor de wereldeconomie dan tabak.
Yup, maar hoe schadelijk is het?quote:Op zondag 25 februari 2007 01:55 schreef Montagui het volgende:
Feit blijft..... roken is schadelijk voor de gezondheid, of je nou rookt of meerookt, dus is het logisch dat de overheid maatregelen neemt om de kosten van de gezondheidszorg te beperken.
Feit blijft dat roken niet gezond is.quote:Op zondag 25 februari 2007 02:52 schreef BasOne het volgende:
[..]
Yup, maar hoe schadelijk is het?
Volgens de anti rook lobby zou iedereen die rookt ook lonkanker krijgen.
De schade van mee roken is miniem, de schade van roken zelf is miniem O.o
En nee roken is niet gezond, meeroken is ook niet gezond.
Maar roken of meeroken is een factor, net als uitlaatgassen van auto's of de uitstoot van fabrieken.
Er word te gemakkelijk gezegd: Longkanker, hij rookte = longkanker door roken.
Die redenering gaat gewoon niet op, er zijn zoveel factoren de een rol spelen dat je het nooit op 1 oorzaak terug kan leiden.
De anti rook lobby heeft in de jaren 80 een (voor rokers leuke) blunder gemaakt, Vet in de publiciteit een bekende persoon, een roker longkanker, hi ha hi ha ho.. ROKEN is de oorzaak.. verbieden die hap...
Komt de arts van die persoon ineens op de TV, en vertelt doodleuk dat het een vorm van longkanker is die je alleen van asbest kan krijgen
Staat de anti rook lobby in z'n onderbroek
Natuurlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 03:03 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Feit blijft dat roken niet gezond is.
Sterker nog, het is erg ongezond!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |