abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46610632
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Hathor het volgende:

Ik weet niet hoor, maar ik ging vroeger 3 tot 4 dagen uit per week, en heb in de loop der jaren hele sloten verschillende personen ontmoet, waarvan er niet een ooit zei dat ie wel eens twijfelde of ie zou uitgaan of niet omdat ie wel eens in een tent zou kunnen komen waar een hoop mensen aan het roken zijn. Wat is er toch in hemelsnaam veranderd dat er nu ineens zo'n gigantisch leger mierenneukers rondloopt ?
Wat is er toch veranderd dat mensen denken dat overlast veroorzaken normaal is en dat iemand die dat liever niet ziet een zeikert is...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_46610644
Ik Klink.

Als je moet roken ga je toch ff lekker buiten staan ofzo? Niet binnen bereik van mijn heilige reuk/longsysteem iig
know'm sayin?
word? word.
pi_46610692
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:17 schreef BasOne het volgende:

Start een rookvrije kroeg voor astma patienten zou ik zeggen.
Kijken na hoeveel maanden je falliet bent.
Non-argument. In de openbare ruimte moet je zo min mogelijk overlast veroorzaken.

Ach, wat zit ik mij druk te maken: nog even en de openbare ruimte is rookvrij.
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:27:32 #54
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46610730
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef DS4 het volgende:
Buiten is anders dan binnen. Dat wist je zelf ook al wel hoop ik...
Met verplichte goede afzuiginstallaties is er praktisch geen verschil. Niet-rokers geen last van de rook, behalve dan misschien een beetje stank en de roker kan nog gewoon naar de kroeg.

Iedereen blij. Roken, we lossen het samen wel op? ... Was ooit de leus.
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:22 schreef DS4 het volgende:
Je moet wel een enorm dikke plaat voor je kop hebben als je dat denkt.
Ik heb niemand van het huidige uitgaande publiek in de afgelopen 12 jaar dat ik uit ga nog nooit horen zeuren dat ze zoveel last hebben van de rook dat ze een volgende keer niet uit zouden gaan.

En naar mijn weten is het niet de taak van overheid om te zorgen voor nieuwe klandizie voor ondernemers.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † vrijdag 23 februari 2007 @ 23:30:40 #55
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46610839
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:26 schreef DS4 het volgende:
In de openbare ruimte moet je zo min mogelijk overlast veroorzaken.
In ruimten waar iedereen MOET kunnen komen ben ik het helemaal met je eens. Bibliotheken, gemeentehuizen, etc.

Een kroeg is een ruimte waarvan de ondernemer de eigenaar is. Waarom moet hij voor klanten waar hij niet om gevraagd heeft maatregelen nemen?
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:26 schreef DS4 het volgende:
Ach, wat zit ik mij druk te maken: nog even en de openbare ruimte is rookvrij.
Top!

Dan zit ik gezellig met mijn rokers en niet-rokers vrienden in een prive-club die stampvol zit.
Carpe Libertatem
pi_46611614
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:30 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

In ruimten waar iedereen MOET kunnen komen ben ik het helemaal met je eens. Bibliotheken, gemeentehuizen, etc.

Een kroeg is een ruimte waarvan de ondernemer de eigenaar is. Waarom moet hij voor klanten waar hij niet om gevraagd heeft maatregelen nemen?
[..]

Top!

Dan zit ik gezellig met mijn rokers en niet-rokers vrienden in een prive-club die stampvol zit.
Kan ik alvast inschrijven?
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_46612406
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat is er toch veranderd dat mensen denken dat overlast veroorzaken normaal is en dat iemand die dat liever niet ziet een zeikert is...
Dat bedoel ik nou, sinds wanneer is roken ineens overlast ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Donald Duck held zaterdag 24 februari 2007 @ 00:24:15 #58
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46612490
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:58 schreef Armageddon het volgende:
Jij maakt het helemaal mooi!

En een nietrokers kroeg is geen disciminatie?
Da's wat anders natuurlijk en vanuit gezondheidsoogpunt. En roken kun je gewoon eens even niet doen tijden het uitgaan. Je kunt echter niet zeggen: roken of je komt er niet in!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 24 februari 2007 @ 00:25:02 #59
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_46612519
Ach, ik zou zeggen - rookkroegen opstarten. OOnder de nieuwee wet zal er vast klanditie voor zijn. Wie weet kom ik er zelfs wel eens (zeker als ze voetbalwedstrijden vertonen ) - op het ogenblik is de kroeg nog de enige plek waar ik af en toe rook.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_46614464
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Da's wat anders natuurlijk en vanuit gezondheidsoogpunt. En roken kun je gewoon eens even niet doen tijden het uitgaan. Je kunt echter niet zeggen: roken of je komt er niet in!
Oh dat kan wel hoor.
Speciale rokers clubs, besloten verenigingen speciaal voor rokers waar je lid van moet worden, Kristel is ere lid
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  zaterdag 24 februari 2007 @ 01:36:46 #61
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46614563
Haha, Kristel rookt, haha. Je probeerde het grapje al twee keer eerder te maken en niemand lachte, give it up.
Ik ga naar huis.
pi_46614700
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:36 schreef nietzman het volgende:
Haha, Kristel rookt, haha. Je probeerde het grapje al twee keer eerder te maken en niemand lachte, give it up.
oh nee, zolang ik zat ben en post ga ik door

De groote liefde van een fervent anti roker rookt, kom op, das toch lollig
Laboro te salutante
pi_46614819
waar haal jij vandaan dat ze rookt zoveel dan?
pi_46614863
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:50 schreef Ori het volgende:
waar haal jij vandaan dat ze rookt zoveel dan?
1. foto's
2. interviews
3. ben er tegengekomen in een kroeg in brugge
heb d'r handtekening
Ze vond me een beetje te oud voor een groep die kinderliedjes zong
Laboro te salutante
pi_46615264
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:52 schreef BasOne het volgende:

[..]

1. foto's
2. interviews
3. ben er tegengekomen in een kroeg in brugge
heb d'r handtekening
Ze vond me een beetje te oud voor een groep die kinderliedjes zong
U is Belg ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_46615591
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 02:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

U is Belg ?
Nope, maar ga er regelmatig naartoe.
Laboro te salutante
  zaterdag 24 februari 2007 @ 09:58:51 #67
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_46617645
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 00:24 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten!
pi_46619938
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, maar ik ging vroeger 3 tot 4 dagen uit per week, en heb in de loop der jaren hele sloten verschillende personen ontmoet, waarvan er niet een ooit zei dat ie wel eens twijfelde of ie zou uitgaan of niet omdat ie wel eens in een tent zou kunnen komen waar een hoop mensen aan het roken zijn. Wat is er toch in hemelsnaam veranderd dat er nu ineens zo'n gigantisch leger mierenneukers rondloopt ?
Ik ben vroeger (en nu) nooit uitgegaan, o.a. vanwege de rook. Wat is er voor lol aan om in een stinkhok te zitten waar je een verhoogde kans op longkanker oploopt, en waar je met ontzettende koppijn van thuiskomt?
  zaterdag 24 februari 2007 @ 12:56:33 #69
3542 Gia
User under construction
pi_46620817
Gisteren op het nieuws werd gezegd dat er een onderzoek was gehouden onder het uitgaand publiek en dat 2/3 de aangaf vóór een rook verbod te zijn. LIjkt mij voldoende om het meteen in te voeren.

Ben gisteren wezen uit eten. Zat in een rokersgedeelte, maar niemand rookte er, gelukkig! Oftewel, de meeste mensen roken niet.
  † In Memoriam † zaterdag 24 februari 2007 @ 14:09:56 #70
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_46622667
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:56 schreef Gia het volgende:
Gisteren op het nieuws werd gezegd dat er een onderzoek was gehouden onder het uitgaand publiek en dat 2/3 de aangaf vóór een rook verbod te zijn. LIjkt mij voldoende om het meteen in te voeren.
Zie mijn opmerkingen eerder in dit topic over horeca en onderzoeken.
quote:
Ben gisteren wezen uit eten. Zat in een rokersgedeelte, maar niemand rookte er, gelukkig! Oftewel, de meeste mensen roken niet.
Jeej! Dat is nog eens een basis om een wetgeving te introduceren. Ik zat gisteravond laat in de kroeg. 80% rookte er, inclusief de eigenaar en al het personeel. Dan maar niet invoeren?
Carpe Libertatem
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:11:56 #71
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_46622716
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:16 schreef Elseetje het volgende:
Wat is er voor lol aan om in een stinkhok te zitten waar je een verhoogde kans op longkanker oploopt
Een argument dat steeds opduikt en gebaseerd is op een bogus en achterhaald onderzoek.
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:37:55 #72
140249 SpaceRevolver
De ondertitel ruimte is te kle
pi_46623447
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 01:31 schreef BasOne het volgende:

[..]

Oh dat kan wel hoor.
Speciale rokers clubs, besloten verenigingen speciaal voor rokers waar je lid van moet worden, Kristel is ere lid
Hij is leuk maar...

vergeet het nou maar gewoon, een reactie krijg je heus niet meer
The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything=42
  Donald Duck held zaterdag 24 februari 2007 @ 14:40:21 #73
46149 __Saviour__
pi_46623524
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:11 schreef Lithion het volgende:
Een argument dat steeds opduikt en gebaseerd is op een bogus en achterhaald onderzoek.
Jij denkt dat roken niet schadelijk is?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 24 februari 2007 @ 14:42:06 #74
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_46623568
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Jij denkt dat roken niet schadelijk is?
Roken is dan wel schadelijk, maar meeroken is lang niet zo schadelijk als men je wil laten geloven. Het verhoogde risico op longkanker is dermate marginaal dat het een compleet verbod in ieder geval op geen enkele wijze moreel verantwoord.
  Donald Duck held zaterdag 24 februari 2007 @ 14:45:09 #75
46149 __Saviour__
pi_46623669
Maar daarover spreken de onderzoeken elkaar ook constant tegen. Voorstanders en tegenstanders van roken kunnen allebei met onderzoeken op de proppen komen waarin hun eigen gelijk wordt aangetoond.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:21:13 #76
163688 isVuur
waar rook is,
pi_46631637
Wel onderzoek of geen onderzoek, het maakt me niets uit. Roken stinkt en alleen daarom zou het al verboden moeten worden
pi_46632593
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:21 schreef isVuur het volgende:
Wel onderzoek of geen onderzoek, het maakt me niets uit. Roken stinkt en alleen daarom zou het al verboden moeten worden
nou, wat sommigen aan parfum, aftershave of deo gebruiken stinkt anders ook .. ook maar verbieden ?
en als we dan toch al stinkende zaken aan het verbieden zijn, dan ook meteen maar dat zweten in het openbaar, stinkt ook verschrikkelijk ?
pleased to meet you
pi_46632641
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 12:16 schreef Elseetje het volgende:
.. en waar je met ontzettende koppijn van thuiskomt?
dat ligt niet aan de rook maar aan de slechte ventilatie
pleased to meet you
  zaterdag 24 februari 2007 @ 19:55:10 #79
163688 isVuur
waar rook is,
pi_46632804
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:49 schreef moussie het volgende:

[..]

nou, wat sommigen aan parfum, aftershave of deo gebruiken stinkt anders ook .. ook maar verbieden ?
en als we dan toch al stinkende zaken aan het verbieden zijn, dan ook meteen maar dat zweten in het openbaar, stinkt ook verschrikkelijk ?
Dus jij stapt na het uitgaan onder de douche en gooit al je kleren in de was, omdat alles naar de aftershave van iemand anders ruikt? Je maakt mij niet wijs dat deze vlieger opgaat, terwijl dat in het geval van rook wel zo is.
  Donald Duck held zaterdag 24 februari 2007 @ 19:55:58 #80
46149 __Saviour__
pi_46632840
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:49 schreef moussie het volgende:

[..]

wederom een domme en irrelevante vergelijking
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46634563
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Voor 90% van de anti rokers staat stank op #1 gezondheid is secundair omdat ze weten dat ze op dat punt niet kunnen winnen.
Dus ja, stank is relevant.
Laboro te salutante
pi_46634947
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:55 schreef isVuur het volgende:

[..]

Dus jij stapt na het uitgaan onder de douche en gooit al je kleren in de was, omdat alles naar de aftershave van iemand anders ruikt? Je maakt mij niet wijs dat deze vlieger opgaat, terwijl dat in het geval van rook wel zo is.
ah, het gaat dus niet om de stank op zich, er zijn er immers meer dingen die stinken, maar om het feit dat die in je kleren blijft hangen, dat is dus een totaal ander verhaal .. jij maakt de roker verantwoordelijk voor het feit dat jouw kleren stinken ..
maar vreemd genoeg is ook dat iets waar je zo goed als geen last van hebt als de ventilatie goed is
pleased to meet you
pi_46635034
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 19:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

stank is stank .. of die nou uit een spuitbus komt of uit een sigaret maakt mi weinig uit .. het is en blijft stank waar je last van hebt
pleased to meet you
  Donald Duck held zaterdag 24 februari 2007 @ 20:51:40 #84
46149 __Saviour__
pi_46635163
Het verschil is dat de stank van roken ook nog eens kankerverwekkend en blijft sterk in je kleren hangen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46635344
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef BasOne het volgende:

[..]

Voor 90% van de anti rokers staat stank op #1 gezondheid is secundair omdat ze weten dat ze op dat punt niet kunnen winnen.
Dus ja, stank is relevant.
Ik blijf het leuk vinden al die rokers die menen dat meeroken absoluut niet ongezond is.... je weet wel... diezelfde rokers die kankeren op uitlaatgassen van auto's wanneer hun eigen sigaret op het spel staat.
pi_46635389
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Het verschil is dat de stank van roken ook nog eens kankerverwekkend en blijft sterk in je kleren hangen.
Auto gassen zijn ook kanker verwekkend, alcohol is ook kanker verwekkend.... er is bijna niets meer dat niet kanker verwekkend is :S

En het blijft in je kleren hangen.. so?
Trek jij na een avond stappen, de volgende dag weer dezelfde kleren aan?
Laboro te salutante
  Donald Duck held zaterdag 24 februari 2007 @ 21:00:12 #87
46149 __Saviour__
pi_46635453
Nee, dat zeg ik toch ook niet. Ik had het alleen over het verschil om even aan te geven dat bijv. een overheersende deo-geur er niet mee te vergelijken is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46635509
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik blijf het leuk vinden al die rokers die menen dat meeroken absoluut niet ongezond is.... je weet wel... diezelfde rokers die kankeren op uitlaatgassen van auto's wanneer hun eigen sigaret op het spel staat.
En ik blijf het leuk vinden dat al die niet rokers zich druk blijven maken om een klein beetje rook terwijl dat auto'tje van hun een veelvuldigheid van schadelijke stoffen uitspuugt .. en dat stinkt ook en die geur blijft ook in je kleren hangen .. beide verbieden dan maar ?
pleased to meet you
pi_46635522
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:56 schreef Refragmental het volgende:

[..]

ah ik heb nooit gezegd dat het dat niet is.
Persoonlijk denk ik dat mee roken een affect heeft op de gezondheid, hoe miniem ook.
Wetenschappelijk kan het en is het het gewoon niet bewezen dat het schadelijk is.
And who am i to argue met een raport van het WHO waarin staat dat meeroken onschadelijk is?
En wat uitlaat gassen betreft..
Ik rook k. en als ik s'avonds naar de kroeg ga op de fiets heb ik nergens last van, weinig verkeer.
Diezelfde weg, overdag, fiets erlangs en ik word kortademig? met veel verkeer..
Laboro te salutante
pi_46635560
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, dat zeg ik toch ook niet. Ik had het alleen over het verschil om even aan te geven dat bijv. een overheersende deo-geur er niet mee te vergelijken is.
dus het maakt eigenlijk geen verschil maar het moet toch verboden want het gaat om het idee ?
pleased to meet you
pi_46635900
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef moussie het volgende:

[..]

En ik blijf het leuk vinden dat al die niet rokers zich druk blijven maken om een klein beetje rook terwijl dat auto'tje van hun een veelvuldigheid van schadelijke stoffen uitspuugt .. en dat stinkt ook en die geur blijft ook in je kleren hangen .. beide verbieden dan maar ?
Laten we eerst het makkelijkste verbieden.
Dat is in dit geval de sigaret

Ook weer typisch dat er iets totaal irrelavants bij wordt gehaald met een totaal niet werkbare oplossing.
Onze hele economie draait zowat om de auto, vervoer in het algemeen. Verbieden daarvan is dus gewoon onzin maar erg typisch voor de roker om erbij te betrekken. Men vergeet echter wel dat men ook al bezig is met het aan banden leggen van de uitstoot van auto's met behulp van roetfilters e.d.

Overigens heb ik tijdens het uitgaansleven geen last van autodampen maar van sigarettenlucht. Vaak gepaard met een redelijk slecht geventileerde ruimte en veel drukte. Iets wat in de open lucht niet het geval is wanneer we het over auto's hebben.
pi_46636104
Wat ik zo leuk vind van Anti rokers is dat ze voor 99% geen enkel verstand hebben waar ze over spreken, ze blaten alleen dat na wat in de media komt en wat op de anti roken sites staan.

Het EPA raport uit '93 die nog steeds als ijkpunt wordt gebruikt had een RR van 2.8, daar is 1 het nulpunt, wat betekent dat je als je meerookt 1.8% kans hebt om iets op te lopen...
En dat raport is in de vuilnisbak geflikkert tijdns een rechtszaak alszijnde ondeugdelijk.
Die rechter is later zwart gemaakt als betaald door de tabaks fabrikanten omdat hij ooit, 30 jaar eerder een keer als advocaat een tabaksboer in een rechtzaak had verdedigt.

Het Hoger gerechtshof heeft daarna dat het vonnis vernietigd, niet omdat het raport goed zou zijn, zoals de anti rokers clubs je zullen vertellen, maar omdat die rechter geen bevoegdheid had om daarover te oordelen.

Kijk in onderzoeken naar het RR, als het niet boven de 2 of 3 komt hoef je je nergens zorgen over te maken.
Laboro te salutante
  zaterdag 24 februari 2007 @ 21:18:46 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46636194
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:16 schreef BasOne het volgende:
Wat ik zo leuk vind van Anti rokers is dat ze voor 99% geen enkel verstand hebben waar ze over spreken, ze blaten alleen dat na wat in de media komt en wat op de anti roken sites staan.
Ik denk ook niet dat 99% van de antirokers een echte reden nodig heeft om het 'gewoon smerig' te vinden.
Ik ga naar huis.
pi_46636297
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat 99% van de antirokers een echte reden nodig heeft om het 'gewoon smerig' te vinden.
Ik vindt ook veel dingen smerig, endoch worden die niet verboden, 200 kilo wegende vrouwen in een bikini

Er zijn zoveel dingen 'smerig' en zelf dat is onderhevig aan persoonlijke smaak.
Laboro te salutante
pi_46638144
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef moussie het volgende:
jij maakt de roker verantwoordelijk voor het feit dat jouw kleren stinken ..
Nou, als ze naar rook stinken vind ik dat voorwaar niet ver gezocht...
pi_46638274
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 21:02 schreef moussie het volgende:

Ik heb nog nooit kleren gehad die naar uitlaatgassen stinken. En dat terwijl ik toch aardig wat tijd in de autosport heb doorgebracht... (extra risico)
pi_46638448
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit kleren gehad die naar uitlaatgassen stinken. En dat terwijl ik toch aardig wat tijd in de autosport heb doorgebracht... (extra risico)
Eeeehm... je bent gewend aan de geur dus je ruikt het niet meer, net als een roker niet meer ruikt dat zijn kleren stinken naar rook....
Laboro te salutante
pi_46638972
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:12 schreef BasOne het volgende:

Eeeehm... je bent gewend aan de geur dus je ruikt het niet meer, net als een roker niet meer ruikt dat zijn kleren stinken naar rook....
Gelul. Ik heb jaaaaren gerookt en toen rook ik ook dat mijn kleren stonken na het uitgaan.
pi_46639308
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Gelul. Ik heb jaaaaren gerookt en toen rook ik ook dat mijn kleren stonken na het uitgaan.
Dan ben je een jood want geenenkel ander reukorgaan ruikt iets wat ze jaren gewendt zijn.

Mijn vader heeft jarenlang een zoutwater aqarium gehad, die geur dringt zich ook tot in alles toe, je ruikt het zelf niet omdat je het gewent bent, maar anderen ruiken het gelijk.
Een boer ruikt ook de stank van gier niet meer, omdat ie het gewent is.
Vrouwen spuiten zo verschrikkelijk veel parfum op hun bakkes omdat ze het zelf niet meer ruiken, dat anderen daarvan over hun nek gan is een tweede.
Laboro te salutante
pi_46639602
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dan ben je een jood want geenenkel ander reukorgaan ruikt iets wat ze jaren gewendt zijn.
bullshit. ik rook zelf 10 jaar, en iedere keer weer na het uitgaan ruiken m'n kleren naar één grote asbak. en nee ik ben geen jood
in de was en de dag erop is het weer lekker fris
iemand in deze topic zei dat zijn kleren niet naar uitlaatgassen stinken. ik woon in een erg grote stad en mijn kleren stinken er wel degelijk naar maar daar gaat het in deze topic niet over
restaurants rookvrij: graag! als roker vind ik het ook walgelijk om in de rook te eten. een kroeg rookvrij: mooi kut maar een kwestie van wennen. al vind ik wel dat de koregbaas zelf moet weten wat hij er mee doet.

en: de TT is maar wazig. een roker in een niet-rook horeca is mogelijk, het blijft iemand die rookt (een roker dus ). als ie maar niet binnen rookt. of mag je als roker gewoon niet meer binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')