abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46605745
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

mischien is de Antec p150 iets voor je, wordt geleverd inclusief een hele goede Antec voeding.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ik heb zelf een Coolermaster Stacker, ben er zeer tevreden mee, maar was deze Antec er toen al geweest had ik'm gekocht. Lollige is ook dat de harddiscs in rubber plugjes vastgeschroef worden, scheelt een hoop resonantie en dus lawaai uit de kast. De voeding schijnt volledig geruisloos te zijn

(moet je wel een witte DVD-speler aanschaffen. http://www.azerty.nl heeft het allemaal )
Grappig dat je het zegt, ik heb deze aangeschaft:

Simpel en mooi .

Die witte is ook wel aardig, maar wit is niet erg in meer... je hebt tegenwoordig meer moeite om witte frontjes te krijgen .
pi_46606073
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef pberends het volgende:

[..]

Grappig dat je het zegt, ik heb deze aangeschaft:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Simpel en mooi .

Die witte is ook wel aardig, maar wit is niet erg in meer... je hebt tegenwoordig meer moeite om witte frontjes te krijgen .
ah, juist, een zwarte variant, lijkt me een uitstekende keus!
pi_46606110
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:08 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

ah, juist, een zwarte variant, lijkt me een uitstekende keus!
Ziet er toch redelijk uit of niet? En dat voor een zeer schappelijke prijs. Inclusief 430watt voeding, 12cm Antec fan en stroomkabel . Deze kasten zijn ook nog eens reuzestil.

Veel beter dan die lelijke grafkasten uit de OP. En dat voor 9 tientjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door pberends op 23-02-2007 21:16:15 ]
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:13:31 #79
85129 dikkedorus
connaisseur van de wansmaak
pi_46606211
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:38 schreef maartena het volgende:
Dit is mijn kast: De Raidmax Smilodon.

[afbeelding]

Kostte mij $125 met een 500 Watt voeding erbij.
-knip pimp tekst
[afbeelding]
-knip pimp tekst
125 euro voor zulks een lelijk ding. Ik vind kasten zoiezo al duur.
Kheb hier een strakke solide Centurion staan die ik via-via voor acht tientjes kon meenemen met wat officieuse bijbehoren.
Mini smilies tool voor alle [sub] en [sup] liefhebbers.
pi_46606474
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Ziet er toch redelijk uit of niet? En dat voor een zeer schappelijke prijs. Inclusief 430watt voeding, 12cm Antec fan en stroomkabel . Deze kasten zijn ook nog eens reuzestil.

Veel beter dan die lelijke grafkasten uit de OP. En dat voor 9 tientjes.
zonder meer een hele mooie kast, en zo'n zwart-zilveren combinatie is vermoedelijk ook nog eens tijdlozer dan een geheel witte kast. Wat dat betreft een betere prijs-kwaliteitsverhouding dan die Silverstone's die ik poste.
pi_46606552
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

zonder meer een hele mooie kast, en zo'n zwart-zilveren combinatie is vermoedelijk ook nog eens tijdlozer dan een geheel witte kast. Wat dat betreft een betere prijs-kwaliteitsverhouding dan die Silverstone's die ik poste.
Ah, ik ben dus niet de enige.

Hier een review: http://www.cluboc.net/reviews/cases/antec/NSK6500/Index.htm

maar ik moet 'm nog krijgen, maar ik was zeer tevreden over het bijna soortgelijke broertje van deze kast. De kasten zijn echt uber-stil, mooi en betaalbaar.
pi_46606641
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 18:15 schreef alsem het volgende:
[afbeelding]
deze dan
Dat is het nerd-equivalent van een wit-met-goudkleurig stenen bulldog in de huiskamer.

Sowieso, pc-kasten dump je onder je bureau. Zulke dingen passen nóóit in het interieur, tenzij je zo'n walgelijk strak art-deco interieur hebt, en zelfs je wc matzwart met chroom is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:29:18 #83
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_46606742
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 20:34 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
*ook heeft

Vind het een topkast.
pi_46606772
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:29 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

*ook heeft

Vind het een topkast.
Butt-ugly. Fuck man, zijn jullie blind?
pi_46606809
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:26 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dat is het nerd-equivalent van een wit-met-goudkleurig stenen bulldog in de huiskamer.

Sowieso, pc-kasten dump je onder je bureau. Zulke dingen passen nóóit in het interieur, tenzij je zo'n walgelijk strak art-deco interieur hebt, en zelfs je wc matzwart met chroom is.
Als je ook maar iets om je pc geeft dan pleur je 'm nooit onder je bureau. Zowel onpraktisch als erg slecht voor de pc omdat het veel meer stof doet opwaaien. Een mooie kast hoeft zeker niet te mistaan in een kamer.
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:31:57 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46606835
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:13 schreef dikkedorus het volgende:
125 euro voor zulks een lelijk ding.
Dollar, geen euro. En ik vind em mooi!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_46606844
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:03 schreef ursel het volgende:
[afbeelding]

05-10-1979
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 23 februari 2007 @ 21:32:54 #88
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_46606859
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Butt-ugly. Fuck man, zijn jullie blind?
Je snapt het niet he

Dat ding kan nergens anders dan op mijn bureau staan, midden in het zicht. Dan wil ik niet zo'n afzichtelijke blokkendoos, maar een kast met wat uitstraling. Verder is deze stil, ruim, praktisch en betaalbaar, dus wat is je probleem?

Zo'n batmanding vind ik wel over the line. Die extreme kasten hebben een nogal goedkope uitstraling over het algemeen.
pi_46607148
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:32 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Je snapt het niet he

Dat ding kan nergens anders dan op mijn bureau staan, midden in het zicht. Dan wil ik niet zo'n afzichtelijke blokkendoos, maar een kast met wat uitstraling. Verder is deze stil, ruim, praktisch en betaalbaar, dus wat is je probleem?

Zo'n batmanding vind ik wel over the line. Die extreme kasten hebben een nogal goedkope uitstraling over het algemeen.
Idd, ¤ 67,- (exl voeding), héél ruim, geen cheap-ass uiterlijk/materiaal, goede airflow, vele opties en wat anders dan de standaard kast, maar niet lelijk/opvallend!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_46607440
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:23 schreef pberends het volgende:

[..]

Ah, ik ben dus niet de enige.

Hier een review: http://www.cluboc.net/reviews/cases/antec/NSK6500/Index.htm

maar ik moet 'm nog krijgen, maar ik was zeer tevreden over het bijna soortgelijke broertje van deze kast. De kasten zijn echt uber-stil, mooi en betaalbaar.
dit concept valt imo eigenlijk nauwelijks te verbeteren, heel efficient. Mooi ook dat er fans voor de hd's geplaatst kunnen worden, zeker als je alle 5 slots gebruikt. En de kast is ook niet te groot.
pi_46608621
Nadeel van goedkope kasten is het dunne slecht afgewerkte staal. Dit resulteert in gerammel ivm. de HDDs en ventilatoren. Daarnaast snij je er vaak je klauwen aan open. Zelf heb ik al weer een jaar of 3-4 deze jongen:

Staal met een plastic front. Geen stickers meer, het A-Open logo is vervangen voor een zwarte dummy. De pootjes zijn uiteraard in geklapt. De groen/oranje LEDs vervangen door blauwe LEDs. Een echte aanraden
pi_46609181
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Nadeel van goedkope kasten is het dunne slecht afgewerkte staal. Dit resulteert in gerammel ivm. de HDDs en ventilatoren. Daarnaast snij je er vaak je klauwen aan open. Zelf heb ik al weer een jaar of 3-4 deze jongen:

[afbeelding]

Staal met een plastic front. Geen stickers meer, het A-Open logo is vervangen voor een zwarte dummy. De pootjes zijn uiteraard in geklapt. De groen/oranje LEDs vervangen door blauwe LEDs. Een echte aanraden
Best aardig inderdaad.
pi_46609233
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

dit concept valt imo eigenlijk nauwelijks te verbeteren, heel efficient. Mooi ook dat er fans voor de hd's geplaatst kunnen worden, zeker als je alle 5 slots gebruikt. En de kast is ook niet te groot.
Concept is heel efficient. Enige 2 nadelen: - maar 2 sata voedingsaansluitingen (hadden er toch echt 4 moeten zijn, maar goed, dit is makkelijk op te lossen met zo'n extra voedingsconnector).
en de 3,5" bays hadden ze frontaal moeten plaatsen, zodat je hd's er direct zijwaarts kon inflikkeren.

Maar voor de prijs een uitstekende en vooral mooie pc kast.
pi_46609267
En dan hebben we ook zijn kleine gehandicapte broertje nog:

pi_46610126
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 22:48 schreef Geqxon het volgende:
En dan hebben we ook zijn kleine gehandicapte broertje nog:
[afbeelding]

God, ugly!!!
pi_46610355
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 17:00 schreef -En4Cer- het volgende:
Wat is er nou mis met die 2e?
Dat is de Coolermaster Centurion 5, heb ik zelf ook.
Zeer mooie kast naar mijn mening.

[afbeelding]
Ik heb deze jongen ook... mijn ervaringen:

Voordelen:
- Bevestiging van harddisks en optische drives is heerlijk dankzij het schuifmechanisme ipv schroeven
- 3.5" slots lopen tot de bodem van de kast, waar ook de intake fan zit. Extra koeling voor je harddisks is dus geldverspilling.
- Insteekkaarten kan je ook vastklikken i.p.v. schroeven (al kan je er nog steeds een schroef bij jassen, doe ik alsnog uit gewoonte )
- Standaard stoffilters achter de zwarte 'metal mesh' (en de voorkeur voor die mesh structuur zal erg persoonlijk zijn, ik vind het niet lelijk).
- De prijs, ik had 'm destijds (paar maanden terug) voor 55 euro.

Nadeel:
- Het voorpaneel kwam er pas af na een hoop geweld. Blijkbaar moest je een aantal plastic pinnen op het voorpaneel fijnknijpen voordat ze door de voorkant heen schoten, je weet wel die dingen die je ook wel gebruikt om northbridge fannetjes op je moederbord te klikken.

Aangezien ik het voorpaneel er alleen af moet halen als ik een nieuwe intake fan wil plaatsen kan ik daar wel mee leven, het ding is z'n geld zeker waard vind ik.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_46610358

Simpel, groot en een la voor je mobo. wat wil je nog meer?
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_46611529
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 23:18 schreef switchboy het volgende:
[afbeelding]
Simpel, groot en een la voor je mobo. wat wil je nog meer?
Iets moois
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:55:27 #99
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_46611661

* MINE!

KEI MOOI!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_46611905

Super degelijk kastie....

Eigenlijk maakt uiterlijk mij geen flikker uit, het gaat mijn om de demping van het geluid en de koelingsmogelijkheden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')