OMG, that's butt-ugly!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat noem ik nou graflelijk..
liever iets als dit:
[afbeelding]
Als je dan een Mac koopt, dan koop je toch niet zo'n debiel geval.... dan koop je toch meteen een fatsoenlijke Powermac G5, zodat je er ook nog eens een extra HDD, of in de toekomst een HD-DVD brander ofzo erin kan zetten? Of een zwaardere grafische kaart etc.....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:24 schreef Tijn het volgende:
Computerkasten zijn zoooo 2003
[afbeelding]
Deze kast heb ik ook gezien toen ik de mijne kocht. Ik vond het deurtje dus echt van dat cheap-plastic, en wilde liever iets met een metalen frame erin. (Zie mijn kast hierboven, stevige deur).quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef Black_Ninja het volgende:
[afbeelding]
Ben erg benieuwd naar jullie mening...
Deurtje heb je helemaal gelijk in, daarintegen moet ik wel eerlijk bekennen dat het niet er vanaf straalt dat het cheap ass plastic is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:44 schreef maartena het volgende:
[..]
Deze kast heb ik ook gezien toen ik de mijne kocht. Ik vond het deurtje dus echt van dat cheap-plastic, en wilde liever iets met een metalen frame erin. (Zie mijn kast hierboven, stevige deur).
En toch vind ik de powermac in mijn plaatje echt een stuk mooier dan die lelijke iMac.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:43 schreef Tijn het volgende:
Ik werk zelf dagelijks met een paar iMac G5's en Core Duo's en ik vind ze supermooi. Extra harddisks sluit ik eventueel wel extern aan, maar eigenlijk heb ik meer dan genoeg aan wat er standaard in zit. Bij m'n laptop heb ik de behoefte ook niet om 'em uit te breiden, waarom zou ik dat bij een desktop wel hebben?
Whehehe. Dat zijn ook mooie machines natuurlijk. Goeie kasten ook, met 1 beweging open te maken en zonder schroeven of kabels harddisks bij plaatsenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:47 schreef maartena het volgende:
[..]
En toch vind ik de powermac in mijn plaatje echt een stuk mooier dan die lelijke iMac.
Uiteraard kun je gewoon een extra scherm aansluiten, er zit een mini-DVI aansluiting op.quote:Moet je nu twee van die dingen kopen als je twee monitoren wil hebben, of kun je nog een extra monitor aansluiten aan de iMac?
Komt inderdaad in de buurt van wel een mooie behuizing.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Als je dan een Mac koopt, dan koop je toch niet zo'n debiel geval.... dan koop je toch meteen een fatsoenlijke Powermac G5, zodat je er ook nog eens een extra HDD, of in de toekomst een HD-DVD brander ofzo erin kan zetten? Of een zwaardere grafische kaart etc.....
Sorry, maar ik vind de Powermac echt een verdomd mooi apparaat:
[afbeelding]
Die beeldbuis-met-ingebouwde-computer die jij daar laat zien is gewoon echt superlelijk.
Ik had net even een systeem van $11000 samengesteldquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zoiets al bekeken?
Alleen zijn die machines absurd duur
http://www.alienware.com/product_pages/desktop_all_default.aspx
De eerste is echt superlelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:09 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
http://www.caseking.de/shop/catalog/product_info.php?cPath=29_1263&products_id=6041
http://www.caseking.de heeft meer geinigs in de aanbieding. Check ook LianLi en Silverstone
http://www.caseking.de/shop/catalog/default.php?cPath=29_398_592
Silverstone
[afbeelding]
[afbeelding]
punt is alleen dat veel consumenten voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, en dat betekent dat de gebruikte kasten zo goedkoop mogelijk moeten zijn, met alle gevolgen van dien. Op zich is het de moeite waard om een goede kast te kopen, die kan immers meerdere pc-generaties mee.
Inderdaad. Mijn kast is niet een van de duurdere, maar zeker niet een goedkope plastic kast. Ik denk dat je zeker 100 tot 150 euro moet budgetteren voor een kast, inclusief voeding.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:09 schreef Godslasteraar het volgende:
punt is alleen dat veel consumenten voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten, en dat betekent dat de gebruikte kasten zo goedkoop mogelijk moeten zijn, met alle gevolgen van dien. Op zich is het de moeite waard om een goede kast te kopen, die kan immers meerdere pc-generaties mee.
Bij een PC-kast moet je niet alleen naar de mooiheid kijken, maar ook of er fatsoenlijke koeling is. Je kunt al goedkoop een mooie, strakke kast krijgen. Alleen hebben die vaak een erg slechte airflow, geen front-intake, geen fans aan de zijkant, en moet je met schroefjes en gekloot werken om een harde schijf ofzo bij te bouwen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef pberends het volgende:
En een mooie pc kast hoeft echt niet duur te zijn, het design moet gewoon simpel en mooi zijn, dat hoeft niet veel meer te kosten.
Tis opzich indrukwekkend... maar gewoon retelelijk. Het is typisch zo'n ding dat op zichzelf mooi is, maar totaal niet bij welk interieur dan ook aansluit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga zelf liever voor de Mac Pro kast die eronder staat maar goed.. Alienware maakt wel top of de bill Game-PC'squote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis opzich indrukwekkend... maar gewoon retelelijk. Het is typisch zo'n ding dat op zichzelf mooi is, maar totaal niet bij welk interieur dan ook aansluit.
mischien is de Antec p150 iets voor je, wordt geleverd inclusief een hele goede Antec voeding.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
De eerste is echt superlelijk.
De andere 2 zijn wel aardig.
En een mooie pc kast hoeft echt niet duur te zijn, het design moet gewoon simpel en mooi zijn, dat hoeft niet veel meer te kosten.
Nou, als er 1x 12cm fan aan de achterkant zit is dat meestal voldoende, mits het roostertje voor die fan niet al te dicht is. Die nieuwe Intels en AMD's worden nauwelijks warm, en ik meen dat pberends niet van plan is te gaan overklokken. En een fan die over de hd's blaast is ook wel een pré.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:19 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn kast is niet een van de duurdere, maar zeker niet een goedkope plastic kast. Ik denk dat je zeker 100 tot 150 euro moet budgetteren voor een kast, inclusief voeding.
Als je een flinke CPU, flinke grafische kaart etc, koopt.... koop dan geen kastje met weinig ruimte, slechte airflow, en maar 1 fan aan de achterkant. Dat is gewoon vragen om problemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |