Dat is dylan dogquote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:02 schreef Gollemrulez het volgende:
Open jij zo een nieuwe dd?
Niet bij mij.quote:
DD = Dylan Dogquote:
doodgaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach ja mooi. Ik ga nu echt iets doen wat naar slapen neigt.
Ik hoop het.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoop voor je dat je ooit wel een keer doodgaat ja.
Nee, ik geef eigen mijn theorie, want het is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Spoilert iedereen hier netjes over de Mol vertel je er alsnog wat over.
Trusteh!quote:
Blauwe pis tegenwoordig?quote:
Ben ik de enige die dat nummer van Theo Maassen nog nooit heeft gehoord ?quote:
Weet ik niet. Het één doet het wel het ander doet het weer niet. Heb je een linkje ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:42 schreef Bluezz het volgende:
Kan je youtube wel zien/horen?
linkjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:43 schreef tong80 het volgende:
Weet ik niet. Het één doet het wel het ander doet het weer niet. Heb je een linkje ?
ik verbaas me over heel onzinquote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:51 schreef tong80 het volgende:
Heb ik gelijk of niet ?
Ik verbaas me over slotjes in onzin.
Gekke tongquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:00 schreef tong80 het volgende:
En dan wil ik doorlullen met Bluezz maar dat kan niet omdat MSN er uit ligt.
Doe het toch 'Bluezzie is die aambei eindelijk weg ?'
Net PM ontdekt en golfer geantwoord op zijn vraag van 1 oktober.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gekke tong
PM-men kan je nu wel toch?
Dan vertel ik je alles over mijn aambeieren.
Klik http://messages.fok.nl/compose.php?to=8136 es?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net PM ontdekt en golfer geantwoord op zijn vraag van 1 oktober.
Zelf een bericht plaatsen lukt me nog niet.
Zie PM.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:29 schreef tong80 het volgende:
Mijnj gevoel zegt me dat je morgen niet hoeft te werken
Lulletje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:33 schreef tong80 het volgende:
Gepost. Niet schrikken van de foto. Alles lijkt dikker en groter dan in werkelijkheid.
Ga ff mijn grappen uitleggenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 03:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lulletje.
Ja, die lijkt op een foto ook groter.
Same herequote:Op vrijdag 23 februari 2007 04:14 schreef tong80 het volgende:
Trusten Bluezzie![]()
Tong gaat slapen. Vroeg weer op. Weet nog niet welke dag.
Tis iig 1 van die 2 lijkt me, maar ik vermoed eigenlijk dat Paul de mol is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:24 schreef golfer het volgende:
Video van WIDM net nog even bekeken:
Inge is de mol, Paul is de winnaar.
Ja zo'n vermoede heb ik opeens ook... waarom weet ik nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:50 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tis iig 1 van die 2 lijkt me, maar ik vermoed eigenlijk dat Paul de mol is.
Een hele grote "quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:10 schreef Bjoro het volgende:
feyenoord supporter net op mijn werk:
"Liever vanwege een straf uit de Uefa cup, dan dat je te slecht bent !", dus..........
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:10 schreef Bjoro het volgende:
"Liever vanwege een straf uit de Uefa cup, dan dat je te slecht bent !", dus..........
Liever strijdend op het voetbalveld ten onder dan ernaastquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:10 schreef Bjoro het volgende:
In principe gaat eht met de nieuwe mascotte als gepland. Alleen ligt mijn vrouw nu plat door een verwaarloosde blaasontsteking. De medicijnen beginnen gelukkig te werken ondertussen. Maandag naar de geplande afspraak met de verloskundige, afgelopen dinsdag tussendoor nog langs geweest omdat we erg bezorgd waren door de buikpijn. Gelukkig pikte de VK gelijk de symptonen van een blaasontsteking op.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 07:51 schreef DIGGER het volgende:
AZ Hoe gata het met de aankomende nieuwe Macotte, loopt alles zoals gepland? En wat vindt Axel ervan, dat er straks een nieuwe junior is?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:07 schreef Ole het volgende:
ff radar gecheckt! Het is fietsweer vandaag.
Later allemaal!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:19 schreef clauwheee het volgende:
Oe...Clau beetje blij....ik kan waarschijnlijk een appartementje krijgen in de binnenstad
Ik heb geen zin meerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:30 schreef Suijk het volgende:
Zware cursus vandaag zeker, Sien?
Jij nog lang niet, zie ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 10:48 schreef borisz het volgende:
ik ga ook vandaag naar de hoofdstad, mijn achternicht studeerd af.
Ik mag vanavond kijken, heb al toestemming van de woningstichting..als ik het leuk vind wordt het maandag geregeld!quote:
Jemig dat gaat lekker snelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik mag vanavond kijken, heb al toestemming van de woningstichting..als ik het leuk vind wordt het maandag geregeld!
Thanks! Hope so!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jemig dat gaat lekker snel
Ik ga hard voor je duimen
is juist leuk, stikstofquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:15 schreef RayMania het volgende:
Brandgevoel aan m'n vingers, kutstikstof.
Dat wel, maar het ging zelfs door m'n handschoenen heenquote:
Ach, je kan nog typen. Niks aan de hand dusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat wel, maar het ging zelfs door m'n handschoenen heen.
Stikstof over de grond gooien.
100%, als dat niet zo is, dan post ik hier nooit meerquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inge is de mol volgens mij,
Die leggen we even vast.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
100%, als dat niet zo is, dan post ik hier nooit meer.
*bookmarkedquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Checkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
verkeerde topicquote:
That's one bet you shouldn't've made...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:17 schreef borisz het volgende:
de VBL meet verhuizen we wel naar Groningen![]()
Hehe idd, wordt lekker rustig hierquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:46 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
That's one bet you shouldn't've made...
Zo ver wilde ik nog niet gaan, maar je moet t zelf wetenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
onder de deur door gooien bij nietsvermoedende mensenquote:
Dank voor de update en succesquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:55 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
[..]
In principe gaat eht met de nieuwe mascotte als gepland. Alleen ligt mijn vrouw nu plat door een verwaarloosde blaasontsteking. De medicijnen beginnen gelukkig te werken ondertussen. Maandag naar de geplande afspraak met de verloskundige, afgelopen dinsdag tussendoor nog langs geweest omdat we erg bezorgd waren door de buikpijn. Gelukkig pikte de VK gelijk de symptonen van een blaasontsteking op.
Axel heeft het nog niet echt door, misschien als de buik wat groter wordt. Wij hebben het hem ook nog niet echt verteld.
Daarom had ik ook nooit een hekel aan schoonmaken, wel aan buren die zeken over "kankahherrie"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Schoonmaken gaat beter als je keihard Dream Theater door de kamer laat gallen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:
dat klinkt goed Clauw, kruipen naar huis vanuit de kroeg
[..]als de vriendinnen van Clauw ook komen
Kun je niet gewoon boven de Grote Griet gaan wonen of zo?quote:
geen idquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, waarom stopt dat uitzendinggemist na 17 minuten met WidM?!
Wat een mollenstreekquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg, waarom stopt dat uitzendinggemist na 17 minuten met WidM?!
1 minuut lopen!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon boven de Grote Griet gaan wonen of zo?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Veel te ver, er zijn betere dingen
Daar doe je dan al die moeite voorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef VoreG het volgende:
Netwerk aansluiten
ik probeer het gewoon nog een keer
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
1 uur rijden 3x worden geflitst
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar doe je dan al die moeite voor![]()
Ik hoop telkens dat je het expres verkeerd doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:59 schreef borisz het volgende:
ik ga dr is van door, lunchen en dan richting de hoofdstad![]()
en d'r zus natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:
Dan kom ik ook, mits vrijgezelquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:51 schreef rubbereend het volgende:
Achter de wolkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:43 schreef Gollemrulez het volgende:
Waar is de zon?
Waar blijft 't rondje dan ?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef Ole het volgende:
Ik ga naar huis. Salaris is ook binnen![]()
Feesten!!!!!
Salaris hier ook binnenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:41 schreef Ole het volgende:
Ik ga naar huis. Salaris is ook binnen![]()
Feesten!!!!!
Eerst even pinnen, dan krijgen jullie van mij een rondjequote:
hier ook! met bonusquote:
Ik wachtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:54 schreef Ole het volgende:
Eerst even pinnen, dan krijgen jullie van mij een rondje![]()
Geil man.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hoi.
4 boeken rijker, en dat is een winkel waar ik nog vaker ga komen.![]()
Wat jij met je boeken doet, moet je zelf weten...quote:
Thanks!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:08 schreef lookinforyou het volgende:
Middag![]()
Zou leuk zijn, als het doorgaat Clau.
Ik duim voor je.
Je moet eerst één worden met de verpakking. Dan krijg je ze zo open.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:01 schreef VoreG het volgende:
Waarom worden al die spullen verpakt in die luchtdichte plastic kutverpakkingen!
Je bent altijd een uur bezig om dat open te krijgen.
*legt telefoon op opvallende plaats vanavond...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Thanks!
Jullie horen/lezen vanavond van mij.
Ik versta hele andere dingen onder een worden en dat doe ik dus mooi niet met die verpakkingquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet eerst één worden met de verpakking. Dan krijg je ze zo open.
Dan blijf je toch lekker prutsen, jongquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik versta hele andere dingen onder een worden en dat doe ik dus mooi niet met die verpakking
Heb je een Boeddhistische leraar ergens voor ofzo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je moet eerst één worden met de verpakking. Dan krijg je ze zo open.
Ik heb een keer gemediteerd met Maatschappijleer, maar nee, geen Boeddhistische leraar.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Heb je een Boeddhistische leraar ergens voor ofzo?
Nee. Ben behoorlijk ziek aan het wordenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's geen beste begroeting diek?
Je lichaam neemt wraak op je omdat je Ajax - Bremen hebt gemod?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:43 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee. Ben behoorlijk ziek aan het worden
Let you know...!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*legt telefoon op opvallende plaats vanavond...
Hoop dat het leuk is!
mag je wel uitkijken dat 'ie niet gejat wordtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*legt telefoon op opvallende plaats vanavond...
Ben al dagen niet fit!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je lichaam neemt wraak op je omdat je Ajax - Bremen hebt gemod?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:49 schreef golfer het volgende:
Zo, even naar het dorp van Borisz gereden om daar bij een Aldi een pastamachine, die ze in de aanbieding hadden, te scoren.
In het vervolg kunnen we dus onze eigen gemaakte pasta's eten.
Oepsquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
En mijn dorp gewoon overslaan, golfer?
Als het allemaal luktquote:
En een recensie uiteraardquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oeps
[..]
Als het allemaal lukt
We maken wel een fotoverslag
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef Ole het volgende:
Ole heeft gister een broodbakmachine gescoord!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef Ole het volgende:
Eerste broodje was wonder boven wonder geluktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij eten eigenlijk alleen nog maar home made
Ga je in het CUL topic een verslagje maken van je eerste broodje?
Ik vind dat echt onzin dingen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:54 schreef Ole het volgende:
SCHaf maar goed veel handige dingen aan voor meiquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:49 schreef golfer het volgende:
Zo, even naar het dorp van Borisz gereden om daar bij een Aldi een pastamachine, die ze in de aanbieding hadden, te scoren.
In het vervolg kunnen we dus onze eigen gemaakte pasta's eten.
Ja, het is lekkerder dan fabrieksbrood en aangezien je zelf de samenstelling kunt bepalen, ook vaak lekkerder dan brood van de bakker.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zou het nou zoveel lekkerder zijn dan brood van de bakker?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:17 schreef SCH het volgende:
SCHaf maar goed veel handige dingen aan voor mei![]()
Ja maar om nou brood te maken waar je appels of wat dan ook doorheen gooit.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:15 schreef Suijk het volgende:
Hoezo? Dan kun je je eigen brood maken! Best lekker, je kunt er alles doorheen gooien!
Ik heb zo'n ding ook niet hoor, maar ik ben er gewoon te lui voor.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar om nou brood te maken waar je appels of wat dan ook doorheen gooit.
Een Soda Clubquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:32 schreef VoreG het volgende:
Ik heb wel een Soda Club en een Senseo.
ik wil ook een golferquote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb geen hype, ik heb een leuk apparaat
Heb je dat sodading je aan laten praten op een of andere beurs?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:32 schreef VoreG het volgende:
Ik heb wel een Soda Club en een Senseo.
Nee m'n ouders hebben dat zich aan laten pratenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb je dat sodading je aan laten praten op een of andere beurs?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee m'n ouders hebben dat zich aan laten praten
hier aanwezig:quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
Gasfornuis met elektrische oven.
Mixer.
Senseo.
Espressomachine.
Afwasmachine.
Blender.
Broodbakmachine.
Pasta-apparaat.
Magnetron.
Tosti-apparaat.
Elektrisch mes.
Dat was het wel.![]()
Om de zelfgebakken broodjes mooi mee te snijden.quote:
Als je over hebt, mag ik dan ook watquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef Ole het volgende:
Ik heb bier!
Ik ga zo nog boodschappen doen, ik neem wel wat voor je meequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als je over hebt, mag ik dan ook wat
Dat vind ik lief van jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:12 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ga zo nog boodschappen doen, ik neem wel wat voor je mee
quote:Gasfornuis met elektrische oven.
Mixer.
Senseo.
Espressomachine.
Afwasmachine.
Blender.
Broodbakmachine.
Pasta-apparaat.
Magnetron.
Tosti-apparaat. ouderwets tosti ijzer
Elektrisch mes.
quote:
Je zou er toch beter op gaan letten of heb ik dat mis borisz?quote:
Yupquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Want jij profiteert natuurlijk.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je zou er toch beter op gaan letten of heb ik dat mis borisz?
je hebt keusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier als goedmakertje.
Dr zit nog wat in, maar er is veel kapot gevallenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik zie geen Grolsch...
Dat zijn toch die oude flesjes en krattenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Haal weg dat plaatje.
Precies de naam Grolsch alleen al zien, is een al een regelrechte aanslag op mijn smaakpapillenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Haal weg dat plaatje.
Die nieuwe flesjes.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zijn toch die oude flesjes en kratten
Gefeliquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:14 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kom binnenkort met stip binnen in de top500
Meen je datquote:
Het is vrijdagavond en er is voetbal op de buis. Morgenmiddag is het hier nog rustiger (waarschijnlijk)quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond en er is voetbal op de buis. Morgenmiddag is het hier nog rustiger (waarschijnlijk)
Je hoeft je niet te schamen hoor, heb hier geen electrisch mes, maar daarvoor in de plek als aanvulling een waterkoker, extra brede inductieplaat, aparte oven-grill. En het espresso apparaat is natuurlijk een semi professionele volautomaatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef golfer het volgende:
Nauwelijks apparaten hier hoor in de keuken aanwezig:
Gasfornuis met elektrische oven.
Mixer.
Senseo.
Espressomachine.
Afwasmachine.
Blender.
Broodbakmachine.
Pasta-apparaat.
Magnetron.
Tosti-apparaat.
Elektrisch mes.
Dat was het wel.![]()
Heeft er ook eens 10 uur uit hem raam lopen staren ipv 8quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
En weer terug naar een extreeeeem lange dag werk.
Ik heb al standaard werkdagen van 9 uur hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Heeft er ook eens 10 uur uit hem raam lopen staren ipv 8
Werken van 7 tot 16:30quote:
van 11 tot 16 is stuk relaxter iddquote:
Ik werk trouwens meer over in het jaar dan de gemiddeld werkende mens!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Heeft er ook eens 10 uur uit hem raam lopen staren ipv 8
Voordeel van de vroege is wel dat ik morgen naar Roda kan. Nadeel is dat KVM 15 minuten verderop rijden tegelijkertijd speeltquote:
Je kunt niet overal tegelijk zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voordeel van de vroege is wel dat ik morgen naar Roda kan. Nadeel is dat KVM 15 minuten verderop rijden tegelijkertijd speelt
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik werk trouwens meer over in het jaar dan de gemiddeld werkende mens!![]()
![]()
Morgen laat ik Eupen-KV schieten voor Roda-Heerenveen en woensdag laat ik RKC-Roda schieten voor Gent-KV.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt niet overal tegelijk zijn natuurlijk
24.999
Ergens langs de weg staan met je lasergun noem ik geen werken. Dat noem ik de gemiddelde werkende mens pesten!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik werk trouwens meer over in het jaar dan de gemiddeld werkende mens!![]()
![]()
Had die sneeuw omdat dat hier in NL een onbekend iets is.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:52 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Darkshine: Die sneeuw in je usericon is zo 20e eeuw
quote:
Have fun en gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:58 schreef Ole het volgende:
Nou, ik ben er klaar voor! Houden jullie het gezellig?![]()
Laterzzzzz!!!!
dit was hem hoor![]()
Ik laser niet!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:52 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ergens langs de weg staan met je lasergun noem ik geen werken. Dat noem ik de gemiddelde werkende mens pesten!
Nog een weekje of zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:00 schreef Suijk het volgende:
Even kijken hoeveel posts ik heb.
Het postaantal van een newbeequote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:00 schreef Suijk het volgende:
Even kijken hoeveel posts ik heb.
waterkoker is er wel, maar wordt niet gebruiktquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:44 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Je hoeft je niet te schamen hoor, heb hier geen electrisch mes, maar daarvoor in de plek als aanvulling een waterkoker, extra brede inductieplaat, aparte oven-grill. En het espresso apparaat is natuurlijk een semi professionele volautomaat
In het nieuwe huis zal het allemaal hetzelfde zijn, op de inductieplaat na (daar zit een 5 pits gasfornuis maar ik heb liefst weer zsm inductie).
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:00 schreef Suijk het volgende:
24431, dan ga ik je inhalen Ole!
Waterkoker dagelijks.. zeker nu mijn ketel kapot isquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
waterkoker is er wel, maar wordt niet gebruikt
inductie lijkt me erg fijn, ook met schoonmaken
Clau
Nu noca nog
Jij zit in je auto'tje te flitsen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik laser niet!![]()
Vind het een kutmethode.
Ik houd me zo min mogelijk met verkeerszaken bezigquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij zit in je auto'tje te flitsen?
Welke afdeling zit jij dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik houd me zo min mogelijk met verkeerszaken bezig
Maar soms kan het niet anders.
Wel al voordat je gaat controleren even Flitsservice bellen he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik houd me zo min mogelijk met verkeerszaken bezig
Maar soms kan het niet anders.
Neuh....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Wel al voordat je gaat controleren even Flitsservice bellen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |