omg hoe gaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef Metalfreak het volgende:
WTF?!?!?!?! Mijn auto van het werk is gejat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige kutzooi!![]()
Kan "meteen om 10:00" (quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
omg hoe gaar
maar nu ben je dus vrij
heb je gister niet een fles whisky gedronken en ben je vergeten waar die staatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kan "meteen om 10:00" () aangifte gaan doen... En heb dus nu idd niets te doen, alle noodzakelijke telefoontjes zijn gepleegd.
![]()
Ben eens een keer niet naar de kroeg geweest op donderdagavond...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb je gister niet een fles whisky gedronken en ben je vergeten waar die staat
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef Metalfreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige kutzooi!![]()
Die Polo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef Metalfreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige kutzooi!![]()
Wat zat er zichtbaar allemaal in?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, die... Wie wil dat ding nu hebben???
Jij zou toch stoppen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef Hugster het volgende:
goede geluidsinstallatie, Nirvana, dikke joint![]()
wakker
hehehe dus de diefe hebbe nog geen smaak ook ;:')quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, die... Wie wil dat ding nu hebben???
binnekort ook een gat onder in je bx hehehequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:09 schreef 2cv het volgende:
Waarschijnlijk binnenkrt een BX onder mijn gat. Ik ben blij, blij, blij ! ! !
En dan noemden ze mij een kutkloonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:00 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehehe dus de diefe hebbe nog geen smaak ook ;:')
So what ? Stop ik jou gewoon in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:01 schreef riceboy het volgende:
[..]
binnekort ook een gat onder in je bx hehehe
riceboyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
En dan noemden ze mij een kutkloonGa andermans naam jatten
Richboyquote:Geregistreerd op: woensdag 26 mei 2004 @ 08:44
quote:Geregistreerd op: donderdag 9 februari 2006 @ 14:11
hehehe vette kneusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
En dan noemden ze mij een kutkloonGa andermans naam jatten
riceboyquote:Geregistreerd op: donderdag 9 februari 2006 @ 14:11
quote:woensdag 26 mei 2004 @ 08:44
Kutkloon!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat stuk iqloos vreten was eerder![]()
![]()
![]()
Dan ga je toch gewoon een beetje krikken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:22 schreef PeuRac het volgende:
zonder internet zitten als je geen tv hebt is niet leuk![]()
Precies. Een alfa kan niet vaak genoeg op de krik staanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon een beetje krikken?
Ik ken krokodillen die moeilijker happenquote:
Laat me raden: jij bent de 'eigenaar' van riceboy.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ken krokodillen die moeilijker happen
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laat me raden: jij bent de 'eigenaar' van riceboy.
quote:
Genoeg om toch maar even snel te benadrukken hoe weinig het je boeit.quote:
Ah, qua intelligentie zou jij goed riceboys papa kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef Fugie het volgende:
zeg knaapjes....
BOEIEN HOREN IN DE ZEE
of niet dan ?
Nou als jij gaat beweren dat boeien niet in zee horen denk ik dat jij een te vroeg afgestorven zaadcel bent van riceboy.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ah, qua intelligentie zou jij goed riceboys papa kunnen zijn.
Zowel mn vriendin als mn Alfa zijn daar te ver weg voor. Hoewel ik maandag er achter kwam dat ik wo-zo vrij had en dus gewoon naar NL had kunnen komenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon een beetje krikken?
kansloosquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zowel mn vriendin als mn Alfa zijn daar te ver weg voor. Hoewel ik maandag er achter kwam dat ik wo-zo vrij had en dus gewoon naar NL had kunnen komen
Een lege paarse boterhamtrommel, 500 opgefrommelde tankbonnetjes, 33 verfrommelde parkeerkaartjes, enkele CD-R's met heel veel krassen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat zat er zichtbaar allemaal in?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0![]()
!
Misschien dat ik toch wel wil trouwen![]()
.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
we zitten in gesneeuwd![]()
gelukkig gaan we mogen weer verder door naar oostenrijk.
echter ligt hier normaal gesproken ook al een berg sneeuw.....
spannend![]()
Dat mokkel waar je 'm twee keer lafjes tegenaangehangen hebt bedoel jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zowel mn vriendin als mn Alfa zijn daar te ver weg voor. Hoewel ik maandag er achter kwam dat ik wo-zo vrij had en dus gewoon naar NL had kunnen komen
Nuecken in een alfa is het mooiste wat er is!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat mokkel waar je 'm twee keer lafjes tegenaangehangen hebt bedoel je
Ja. Hij was maar een clownquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)xpert/durham_og.mspxquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand een goed programma om DOS programmas op mn XP laptop af te spelen?
mn schoonzus (van zon 130 kilo, als het niet meer is) gaat morgen proefrijden in een Suzuki SC100quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, mijn vader heeft zijn auto alweer verkocht.
mocht ie willenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Werkt nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)xpert/durham_og.mspx
ik gebruik DOS box. werkt perfect voor sommige spellenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werkt nietik kan t spel niet eens installeren. Ik weet zeker dat het op windows 98 wel draaide en het eigenlijk voor 95 was gemaakt. Maar ik krijg t niet werkend hier, ik heb alle instellingen al geprobeerd. Installeren/direct spelen, t werkt allemaal niet (oke, dat laatste is logisch, maar kon t proberen). Als ik t open wordt msn scherm zwart, verder niks.
Ik kan via [Alt] + [tab] wel mn gewone scherm weer terug roepen
edit, ik ga t via die 2e manier proberen, hoe open ik in Dos een mapik heb nooit met dos gewerkt namelijk, m'n eerste pc draaide op 3.1
![]()
Volgens mij ben jij een betweterig aandachtsgeil trutje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij moet Richboy zich gedragen, anders krijgt ie met Nikky aan de stok.
start, uitvoeren: " command.com"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef PeuRac het volgende:
thanx, ik ga ff zoeken naar DOS Box, is t freeware? (TD2 is een van de spellen die ik heb ja)
Zo praat je niet tegen vrouwen ja. Bied je excuzes aan ja. Anders stuur ik de hond op je af ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een betweterig aandachtsgeil trutje.
Gasmanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:45 schreef vlad het volgende:
[..]
ik gebruik DOS box. werkt perfect voor sommige spellenzoals testdrive 2
![]()
map openen in dos is: cd huppeldepup![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen vrouwen ja. Bied je excuzes aan ja. Anders stuur ik de hond op je af ja.
Ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:
Band of Brothers Net 5quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:27 schreef Alfisti het volgende:
ow jee.............. de grote beurt gaat beginnen op Veronica
Nou ja ik zou zeggen, lees die PM nog eens. De afgelopen weken heb je bewezen dat je ook WEl lief kan zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar dan heb ik wel contact met Nikky. Daar heb ik die aandachtjunk niet voor nodig.
door er niet te zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja ik zou zeggen, lees die PM nog eens. De afgelopen weken heb je bewezen dat je ook WEl lief kan zijn
Jorinde Snolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:27 schreef Alfisti het volgende:
ow jee.............. de grote beurt gaat beginnen op Veronica
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wow, wat een scherpe, gevatte humor.
Ik had er een en wil er eenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:34 schreef Richboy het volgende:
[..]
Gezien je naam heb of wil je er een.
Voor een alfa: Goede smaak.
Zodra ik de beslissing heb genomen dat de Q4 er uit gaatquote:
Niks humor, de bittere waarheidquote:
Ik weet nog een rode 155 te koopquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef BaggerBoer het volgende:
Ik zoek nog een goede auto ja. Eentje die ik zelf kan maken ja. En waarmee ik op zondag met mien vrouw Tjepke naar de kerk kan ja. Welke moet ik kopen ja? Moet niet te duur zijn ja. 500 gulden vind ik meer dan zat ja.
Daar moest toch een 5,7l. v8 in komen of iets dergelijksquote:
Voor wat die Q4 op brengt kun je toch een puike GTV kopen neem ik aan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:46 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zodra ik de beslissing heb genomen dat de Q4 er uit gaat
(en dan op zoek naar een goed exemplaar natuurlijk)
ik zag nog een renaultje 5 te koop staan, maar die is gereserveerd voor Alexxxxxquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef BaggerBoer het volgende:
Ik zoek nog een goede auto ja. Eentje die ik zelf kan maken ja. En waarmee ik op zondag met mien vrouw Tjepke naar de kerk kan ja. Welke moet ik kopen ja? Moet niet te duur zijn ja. 500 gulden vind ik meer dan zat ja.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zag nog een renaultje 5 te koop staan, maar die is gereserveerd voor Alexxxxx![]()
PeuRac kan je alles vertellen over sex op/met* Alfa stoelenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef BaraCuda het volgende:
Stoelen in een GTV zijn ernstig geil![]()
Maar 155 stoelen zijn niet geilquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PeuRac kan je alles vertellen over sex op/met* Alfa stoelen
*doorhalen wat niet van toepassing is
Bedoel je 5 gulden mien jong? Dat is nog minder dan 155 gulden ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:51 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zag nog een renaultje 5 te koop staan, maar die is gereserveerd voor Alexxxxx![]()
Ga in een ander subforum/planeet mensen vervelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:54 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Bedoel je 5 gulden mien jong? Dat is nog minder dan 155 gulden ja.
Nou moet je niet zo onaardig doen ja. Ik ben hier nieuw ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga in een ander subforum/planeet mensen vervelen.
Nee, je account is nieuw. Je bent gewoon een schrale, totaal onleuke kutkloon, waarschijnlijk nog van een onbeduidende user die niemand kent ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:03 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Nou moet je niet zo onaardig doen ja. Ik ben hier nieuw ja.
Ik vind jou niet leuk mien jong. Ik kom niet meer in dit topic ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, je account is nieuw. Je bent gewoon een schrale, totaal onleuke kutkloon, waarschijnlijk nog van een onbeduidende user die niemand kent ook
Die "wide-body" over de achterruitenquote:
Als ik een mod was geweest had ik alsnog de banaanvraag gedaan, grapjurk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik heb voor jou een banaanvraag!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik een mod was geweest had ik alsnog de banaanvraag gedaan, grapjurk.
Racemonsterquote:
Nee, het is een slecht opgeslagen JPEGquote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb voor jou een banaanvraag!
[afbeelding]
Is het een chiquita?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik heb voor jou een banaanvraag!
[afbeelding]
Is het een chiquita?
Neophyte - Bananenlied.mp3quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
...
ik dacht aan boswachter Koos met het bananenliedquote:
??quote:Op zaterdag 24 februari 2007 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
Gefeliciteerd PeuRac!
een auto die in een keer startquote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:20 schreef M5 het volgende:
http://youtube.com/watch?v=85NcsOgAx0A
moet ik ook hebben
ooit zal dat ook voor jou weggelegd zijn, knulquote:
onze kneus Peu is jarigquote:
gasvriendjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ooit zal dat ook voor jou weggelegd zijn, knul![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:13 schreef lipje het volgende:
ja hoor, zit nu op mijn nieuwe stoel
Die zit lekkerder dan de bank![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:15 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
maar je bent verder wel blij met je bank?![]()
Ja, die auto uit je avatar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:55 schreef Metalfreak het volgende:
Ik rij nu tijdelijk een kanariegele Fox...Kan het erger?
Pff, ik moest het zonder ontbijt en internet doen toen ik uit bed kwam... (halfuur geledenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:52 schreef PeuRac het volgende:
Zo, das lekker een ontbijtje wat klaar staat als je onder de douche vandaan komt
Idd, moet je je voorstellen wat een ongelofelijke knakenbak die CRX is als zelfs Visarijders hun neus er voor ophalenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
... zegt iemand die een Visa rijdt
nog 3 weken en ik ben klaar met mijn afstudeerstagequote:
Allebei lelijke roesthokkenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Idd, moet je je voorstellen wat een ongelofelijke knakenbak die CRX is als zelfs Visarijders hun neus er voor ophalen
Hallo meneer ik heb een Hyundai Excel maar dat is zon kutbak dat ik toch liever met de trein gaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 15:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Allebei lelijke roesthokken
't is kiezen tussen geitenwollen sokken imago of sjonnie/kaalkopjes imago...
Kut zeg, ik ben hier echt te weinigquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hallo meneer ik heb een Hyundai Excel maar dat is zon kutbak dat ik toch liever met de trein ga
Een Accentquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kut zeg, ik ben hier echt te weinig
Excel is al 2 jaar weg
Nu heeft mama een Accent
werkschuw tuig![]()
Je komt hier idd te wienig, ik heb twee banenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kut zeg, ik ben hier echt te weinig
Excel is al 2 jaar weg
Nu heeft mama een Accent
werkschuw tuig![]()
Garantie neem ik aan? Daar doet Hyundai meestal niet moeilijk overquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een AccentVriend van me heeft er laatst een gekocht, heeft inmiddels al de versnellingsbak kunnen laten revisren (á 750 euro)
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je komt hier idd te wienig, ik heb twee banen
Herman pleegt een LaCietjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
![]()
Straks ga je me ook nog vertellen Herman geen bier meer drinkt
Een watquote:
Eensch. Met als toevoeging dat als de partner van desbetrefefdn kutwijf net zo erg is, dat ze dan met zn tweetjes de toewensingen mogen ontvangenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
Wat kunnen sommige wijven toch een kuthoer wezen zeg. Roddelende wijven die onwaarheden vertellen mogen wat mij betreft de kanker krijgen.
Zo tot zover mijn frustraties.
Vrouwen onder elkaar kunnen echt vreselijke wezens zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:20 schreef ijsmeis het volgende:
Wat kunnen sommige wijven toch een kuthoer wezen zeg. Roddelende wijven die onwaarheden vertellen mogen wat mij betreft de kanker krijgen.
Zo tot zover mijn frustraties.
M5quote:
Ik vind dat altijd grappig, die wijven zijn echt gruwelijk hardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vrouwen onder elkaar kunnen echt vreselijke wezens zijn![]()
Op mn wekr was dat wel mooi ja, en ik ben dan zo'n klootzak die e tegen elkaar op gaat zettenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd grappig, die wijven zijn echt gruwelijk hard
Hard. Wat je hard noemt. Als je iemand niet mag moet je dat in haar gezicht zeggen, dat is hard. In plaats van onwaarheden tegen collega's zeggenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd grappig, die wijven zijn echt gruwelijk hard
Dat doe je toch niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:58 schreef ijsmeis het volgende:
Overigens vóórdat ik mijn baan opzeg bel ik haar ook nog even om te zeggen wat voor een kutwijf ze is.
Jawelquote:
Ja joh. Dat is het.quote:Heeft ze gezegd dat ze niet verliefd op je is?
spermaquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:07 schreef 2cv het volgende:
Ze moeten eens warm vruchtensap uitvinden.
hermanquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:02 schreef MdM het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet.
Heeft ze gezegd dat ze niet verliefd op je is?
Haar jankend weg laten gaan is leuker.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hard. Wat je hard noemt. Als je iemand niet mag moet je dat in haar gezicht zeggen, dat is hard. In plaats van onwaarheden tegen collega's zeggen.
Ik zeg maandag die baan op. Zij haar zin.
Nah, zo ben ik dan ook weer niet. Ik scheld haar liever de huid vol en ga met een goed gevoel wegquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Haar jankend weg laten gaan is leuker.
quote:
Met name de X was moeilijk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
gaaf onderschrift heb je btw
Verbaast me dat er zoveel V6 turbo's te verkrijgen zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:15 schreef GT3 het volgende:
[..]
zo lang er een V6 in zit vind ik het best
die wist ik nog nietquote:
kunnen we weer grapjes gaan maken over 123-knippersquote:
Misquote:
Ik ben het dan ook nietquote:
How sadquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh god ik zie nu pas dat het mn naam is![]()
de V6 TB is op de (veel duurdere) 3.0 v6 na de lekkerste motor, en vrij goedkoop in verhouding EN heel goedkoop net zo snel of zelfs sneller te maken als die 3.0 v6quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Verbaast me dat er zoveel V6 turbo's te verkrijgen zijn.
2.0 met 150 pk zou al voldoende zijn.
Zeker als ik straks een hypotheek moet betalen![]()
Ah, dan was mn eerst evermeoden dus toch waarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:45 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Mis
[..]
Ik ben het dan ook niet
Avond
3.0 V6 lijkt me veel te zwaar in zo'n auto.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de V6 TB is op de (veel duurdere) 3.0 v6 na de lekkerste motor, en vrij goedkoop in verhouding EN heel goedkoop net zo snel of zelfs sneller te maken als die 3.0 v6
Geen idee, eerlijk gezegd heb ik er nog nooit in gereden. Ik vind de GTV dan ook niet echt aantrekkelijk, aangezien er niet eens een krat bier in de kofferbak pastquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
3.0 V6 lijkt me veel te zwaar in zo'n auto.
Misschien ligt zelfs de 4 cil 2.0 al beter op de weg?
je doet je best maarquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:37 schreef lipje het volgende:
[..]
kunnen we weer grapjes gaan maken over 123-knippers
wat een logica.. GTV moet ik niet, past geen krat bier in de kofferbak, nee dan geef ik maar meer geld uit en koop ik een Spider waar nog minder in past.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd heb ik er nog nooit in gereden. Ik vind de GTV dan ook niet echt aantrekkelijk, aangezien er niet eens een krat bier in de kofferbak pastIk zou dan iets meer neertellen en voor de Spider gaan.
De spider daar kan t dak tenminste nog vanaf, verder is de bagage ruimte net zo klein als bij de GTV. Het enige verschil is dat er geen achterbank in de spider zit, maar daar moet je bij een GTV ook al goed voor zoeken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:13 schreef GT3 het volgende:
[..]
wat een logica.. GTV moet ik niet, past geen krat bier in de kofferbak, nee dan geef ik maar meer geld uit en koop ik een Spider waar nog minder in past.
Bij de laatste modellen is de bagage ruimte kleiner bij een spider. 147 om 155 liter, waar de eerste modellen allebei 110 hadden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De spider daar kan t dak tenminste nog vanaf, verder is de bagage ruimte net zo klein als bij de GTV. Het enige verschil is dat er geen achterbank in de spider zit, maar daar moet je bij een GTV ook al goed voor zoeken.
Idd, gemaakt door één of andere Hugster die nog steeds een n00b-OP heeft staanquote:
zonder chip rijdt een moderne diesel nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:33 schreef PeuRac het volgende:
Ik wil heel graag een GT 1.9 JTDm, ik heb er een keer een dagje in mogen rijden, zelfs zonder chip rijdt dat ding al heerlijk
Met chip is die gewoon snel, dan heeft die 175pk en 360nmquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef vlad het volgende:
[..]
zonder chip rijdt een moderne diesel niet
boh, wat zou die dan doen als je hem chiptunned denk je?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met chip is die gewoon snel, dan heeft die 175pk en 360nm
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:36 schreef vlad het volgende:
[..]
zonder chip rijdt een moderne diesel niet
Ik zou heel graag 'n 2006 S60 D5 willen bezitten, gechiped goed voor 226 pk en 460 Nm.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met chip is die gewoon snel, dan heeft die 175pk en 360nm
Wat weegt dat?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:45 schreef GT3 het volgende:
[..]
Ik zou heel graag 'n 2006 S60 D5 willen bezitten, gechiped goed voor 226 pk en 460 Nm.
1478 kg.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat weegt dat?
Bij de introductie van de GT werd er gezegd dat de 2.4 JTD 20v ook leverbaar zou worden, maar dat is nooit gebeurt helaasanders zou er ongeveer een 240pk diesel in kunnen zitten
![]()
dat heeft de VAG 3.0tdi al standaardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:45 schreef GT3 het volgende:
[..]
Ik zou heel graag 'n 2006 S60 D5 willen bezitten, gechiped goed voor 226 pk en 460 Nm.
Ja weet ik, maar die is wel ff ¤12.000 duurder.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:52 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dat heeft de VAG 3.0tdi al standaard![]()
Komt omdat er in de latere versie's geen reserwiel meer zitquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:28 schreef GT3 het volgende:
[..]
Bij de laatste modellen is de bagage ruimte kleiner bij een spider. 147 om 155 liter, waar de eerste modellen allebei 110 hadden.
Ik zou ze allebei niet nemen omdat ik ze er niet uit vind zienAls 't perse 2e hands Alfa moet zijn zou ik of 147 of 156 gaan rijden. Met de nadruk op als, want het gebeurd toch niet dat ik er ooit één zal bezitten.
U heeft serieus tijd teveelquote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:46 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QhTstTC8eykTe flauw van me ik weet het
2.0 4 pitter weegt 100 kilo minder als de 2.0 turbo 6 pitter.quote:
Is het ook, alleen dat koppel, het V6 geluid en het fluiten van de fohn.......quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
2.0 4 pitter weegt 100 kilo minder als de 2.0 turbo 6 pitter.
Dat moet je toch merken in de bochten lijkt me?
Balans in die 4 pitter lijkt me veel beter?
voordat jullie uit je turbo gat zijn zit ik al op het terras met een biertjequote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
We boeken jou straks vet hard mannetje!![]()
Ik heb helemaal geen geld voor een turbo denk ik hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:12 schreef LaCie het volgende:
[..]
voordat jullie uit je turbo gat zijn zit ik al op het terras met een biertje![]()
There's no replacement for displacementquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:12 schreef LaCie het volgende:
[..]
voordat jullie uit je turbo gat zijn zit ik al op het terras met een biertje![]()
Die velgen zijn de mooiste alfa velgen ooitquote:
Ik gok op 8 - 9K, tis een eerste fase zonder 6 bak nog.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die velgen zijn de mooiste alfa velgen ooit![]()
alleen 3.0 V6 mot ik niet![]()
Wat moet die bak opbrengen denk je?
Slome !quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh god ik zie nu pas dat het mn naam is![]()
Zoveel cash heb ik straks helemaal nietquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik gok op 8 - 9K, tis een eerste fase zonder 6 bak nog.
Fijne motorquote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zoveel cash heb ik straks helemaal niet![]()
Ik zal het wel bij een 2.0 houden met 150 pk denk ik![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:33 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Fijne motor
en laat de 1.8 staan....... da's echt niets in een GTV.
ter plekke doodschieten.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:34 schreef BaraCuda het volgende:
M'n nichtje was in rotterdam door stel van die kut negers op der kop getikt![]()
Conducteur erachteraan alle 4 opgepakt whehehe![]()
Ja als dat zou mogen he somsquote:
klopt. Maar hij is wel cum laude afgestudeerd en heeft meer geld dan jij ooit zla bezittenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:20 schreef roflcopter het volgende:
StefanP wordt met de dag zieliger volgens mij
Bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt. Maar hij is wel cum laude afgestudeerd en heeft meer geld dan jij ooit zla bezitten
Ik zie het, topquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
Alexxxxx, je hebt weer wat te doen![]()
na het lezen van de derde zin, verwachtte ik foto's van het concertquote:Op zondag 25 februari 2007 03:31 schreef PNG het volgende:
- geen touw aan vast te knopen -
de meeting, lamme friesquote:Op zondag 25 februari 2007 11:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Op de oprit. Zaterdag beginnen we met de grote operatie.
voor je 155 1.8 ?quote:Op zondag 25 februari 2007 15:42 schreef PeuRac het volgende:* PeuRac gaat een Q2 diff bestellen
is goedkoper als een Quaife diff en heef dezelfde specs en werkt volgens veel gebruikers verklaringen erg goed (zelfs in een zwaar getunde GTA).
dus je voelde je er gelijk thuisquote:
quote:
hebbie die roestbak nu nog niet verkocht?quote:Op zondag 25 februari 2007 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]voor mn project, ik heb net wat leuke dingen gelezen op een internationaal Alfa Forum
gut, meneer heeft 1 puntje meer en gaat gelijk uit de hoogte doenquote:Op zondag 25 februari 2007 19:34 schreef lipje het volgende:
[..]
hebbie die roestbak nu nog niet verkocht?
Ik kan zo alleen de Klinze in Aldtsjerk (/Oudkerk) noemen, maar die is vast te duur en te ver weg van de Friesche meren...quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef roflcopter het volgende:
Lex/Paal...
Weten jullie nog een boerderij ergens aan de Friese Meren waar je een man of 25 kunt herbergen...?
Dat, en ik denk ook niet echt dat die gasten zitten te wachten op lallende studentenquote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kan zo alleen de Klinze in Aldtsjerk (/Oudkerk) noemen, maar die is vast te duur en te ver weg van de Friesche meren...
denk dat je daarvoor moet uitwijken naar Ibiza of de costaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:06 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Dat, en ik denk ook niet echt dat die gasten zitten te wachten op lallende studenten
Nee, gewoon opgeven als padvindersgroepquote:Op zondag 25 februari 2007 20:15 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat je daarvoor moet uitwijken naar Ibiza of de costa![]()
25 studenten? Nee, die mogen gewoon op de bodem van het meer slapen.quote:Op zondag 25 februari 2007 17:19 schreef roflcopter het volgende:
Lex/Paal...
Weten jullie nog een boerderij ergens aan de Friese Meren waar je een man of 25 kunt herbergen...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |