omg hoe gaarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef Metalfreak het volgende:
WTF?!?!?!?! Mijn auto van het werk is gejat!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige kutzooi!![]()
Kan "meteen om 10:00" (quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
omg hoe gaar
maar nu ben je dus vrij
heb je gister niet een fles whisky gedronken en ben je vergeten waar die staatquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kan "meteen om 10:00" () aangifte gaan doen... En heb dus nu idd niets te doen, alle noodzakelijke telefoontjes zijn gepleegd.
![]()
Ben eens een keer niet naar de kroeg geweest op donderdagavond...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:20 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb je gister niet een fles whisky gedronken en ben je vergeten waar die staat
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef Metalfreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige kutzooi!![]()
Die Polo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:53 schreef Metalfreak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoerige kutzooi!![]()
Wat zat er zichtbaar allemaal in?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, die... Wie wil dat ding nu hebben???
Jij zou toch stoppen?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef Hugster het volgende:
goede geluidsinstallatie, Nirvana, dikke joint![]()
wakker
hehehe dus de diefe hebbe nog geen smaak ook ;:')quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:59 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, die... Wie wil dat ding nu hebben???
binnekort ook een gat onder in je bx hehehequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:09 schreef 2cv het volgende:
Waarschijnlijk binnenkrt een BX onder mijn gat. Ik ben blij, blij, blij ! ! !
En dan noemden ze mij een kutkloonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:00 schreef riceboy het volgende:
[..]
hehehe dus de diefe hebbe nog geen smaak ook ;:')
So what ? Stop ik jou gewoon in.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:01 schreef riceboy het volgende:
[..]
binnekort ook een gat onder in je bx hehehe
riceboyquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
En dan noemden ze mij een kutkloonGa andermans naam jatten
Richboyquote:Geregistreerd op: woensdag 26 mei 2004 @ 08:44
quote:Geregistreerd op: donderdag 9 februari 2006 @ 14:11
hehehe vette kneusquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
En dan noemden ze mij een kutkloonGa andermans naam jatten
riceboyquote:Geregistreerd op: donderdag 9 februari 2006 @ 14:11
quote:woensdag 26 mei 2004 @ 08:44
Kutkloon!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:13 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat stuk iqloos vreten was eerder![]()
![]()
![]()
Dan ga je toch gewoon een beetje krikken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:22 schreef PeuRac het volgende:
zonder internet zitten als je geen tv hebt is niet leuk![]()
Precies. Een alfa kan niet vaak genoeg op de krik staanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon een beetje krikken?
Ik ken krokodillen die moeilijker happenquote:
Laat me raden: jij bent de 'eigenaar' van riceboy.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ken krokodillen die moeilijker happen
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Laat me raden: jij bent de 'eigenaar' van riceboy.
quote:
Genoeg om toch maar even snel te benadrukken hoe weinig het je boeit.quote:
Ah, qua intelligentie zou jij goed riceboys papa kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:19 schreef Fugie het volgende:
zeg knaapjes....
BOEIEN HOREN IN DE ZEE
of niet dan ?
Nou als jij gaat beweren dat boeien niet in zee horen denk ik dat jij een te vroeg afgestorven zaadcel bent van riceboy.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:23 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ah, qua intelligentie zou jij goed riceboys papa kunnen zijn.
Zowel mn vriendin als mn Alfa zijn daar te ver weg voor. Hoewel ik maandag er achter kwam dat ik wo-zo vrij had en dus gewoon naar NL had kunnen komenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon een beetje krikken?
kansloosquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zowel mn vriendin als mn Alfa zijn daar te ver weg voor. Hoewel ik maandag er achter kwam dat ik wo-zo vrij had en dus gewoon naar NL had kunnen komen
Een lege paarse boterhamtrommel, 500 opgefrommelde tankbonnetjes, 33 verfrommelde parkeerkaartjes, enkele CD-R's met heel veel krassen...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat zat er zichtbaar allemaal in?
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:02 schreef ijsmeis het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZYhlm9GTAQ0![]()
!
Misschien dat ik toch wel wil trouwen![]()
.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
we zitten in gesneeuwd![]()
gelukkig gaan we mogen weer verder door naar oostenrijk.
echter ligt hier normaal gesproken ook al een berg sneeuw.....
spannend![]()
Dat mokkel waar je 'm twee keer lafjes tegenaangehangen hebt bedoel jequote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zowel mn vriendin als mn Alfa zijn daar te ver weg voor. Hoewel ik maandag er achter kwam dat ik wo-zo vrij had en dus gewoon naar NL had kunnen komen
Nuecken in een alfa is het mooiste wat er is!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:44 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat mokkel waar je 'm twee keer lafjes tegenaangehangen hebt bedoel je
Ja. Hij was maar een clownquote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)xpert/durham_og.mspxquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:47 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand een goed programma om DOS programmas op mn XP laptop af te spelen?
mn schoonzus (van zon 130 kilo, als het niet meer is) gaat morgen proefrijden in een Suzuki SC100quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:06 schreef ijsmeis het volgende:
Goh, mijn vader heeft zijn auto alweer verkocht.
mocht ie willenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:32 schreef Richboy het volgende:
[..]
Werkt nietquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)xpert/durham_og.mspx
ik gebruik DOS box. werkt perfect voor sommige spellenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Werkt nietik kan t spel niet eens installeren. Ik weet zeker dat het op windows 98 wel draaide en het eigenlijk voor 95 was gemaakt. Maar ik krijg t niet werkend hier, ik heb alle instellingen al geprobeerd. Installeren/direct spelen, t werkt allemaal niet (oke, dat laatste is logisch, maar kon t proberen). Als ik t open wordt msn scherm zwart, verder niks.
Ik kan via [Alt] + [tab] wel mn gewone scherm weer terug roepen
edit, ik ga t via die 2e manier proberen, hoe open ik in Dos een mapik heb nooit met dos gewerkt namelijk, m'n eerste pc draaide op 3.1
![]()
Volgens mij ben jij een betweterig aandachtsgeil trutje.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:49 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij moet Richboy zich gedragen, anders krijgt ie met Nikky aan de stok.
start, uitvoeren: " command.com"quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:59 schreef PeuRac het volgende:
thanx, ik ga ff zoeken naar DOS Box, is t freeware? (TD2 is een van de spellen die ik heb ja)
Zo praat je niet tegen vrouwen ja. Bied je excuzes aan ja. Anders stuur ik de hond op je af ja.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een betweterig aandachtsgeil trutje.
Gasmanquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:45 schreef vlad het volgende:
[..]
ik gebruik DOS box. werkt perfect voor sommige spellenzoals testdrive 2
![]()
map openen in dos is: cd huppeldepup![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:19 schreef BaggerBoer het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen vrouwen ja. Bied je excuzes aan ja. Anders stuur ik de hond op je af ja.
Ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:16 schreef Richboy het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een betweterig aandachtsgeil trutje.
Ongetwijfeld.quote:
Band of Brothers Net 5quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:27 schreef Alfisti het volgende:
ow jee.............. de grote beurt gaat beginnen op Veronica
Nou ja ik zou zeggen, lees die PM nog eens. De afgelopen weken heb je bewezen dat je ook WEl lief kan zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:25 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Maar dan heb ik wel contact met Nikky. Daar heb ik die aandachtjunk niet voor nodig.
door er niet te zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja ik zou zeggen, lees die PM nog eens. De afgelopen weken heb je bewezen dat je ook WEl lief kan zijn
Jorinde Snolquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:27 schreef Alfisti het volgende:
ow jee.............. de grote beurt gaat beginnen op Veronica
quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:33 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wow, wat een scherpe, gevatte humor.
Ik had er een en wil er eenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:34 schreef Richboy het volgende:
[..]
Gezien je naam heb of wil je er een.
Voor een alfa: Goede smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |