Wow, ik ben het met SCH eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is juist erg bemoedigend. Eindelijk weer realistische en verstandige politiek en niet van dat geschreeuw over dingen die niet kunnen of onwenselijk zijn.
Ja nuance en rustig nadenken, dat is walgelijk en ronduit schokkend.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:03 schreef TrenTs het volgende:
Het is natuurlijk ronduit schokkend en walgelijk dat iemand die net zo'n positie gekregen heeft deze uitspraak doet. Erg verontrustend.
Klink is een goede vriend van Balkenende, dat vertelde hij zelf in het introductieprogramma deze week op tv.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:41 schreef freako het volgende:
[..]
Ze komt van oorsprong uit Sint-Philipsland (Zeeland). Zou dat het zijn?
Zeeuwen zijn wel oververtegenwoordigd in dit kabinet, bedenk ik me nu. Balkenende, De Jager en Vogelaar. Balkenende en De Jager komen zelfs uit hetzelfde dorp.. En dat voor een provincie van nog geen 400.000 inwoners.
Minister Klink komt van Goeree-Overflakkee, dat is net geen Zeeland meer.
Toch opmerkelijk, daar verbleekt die Limbo-concentratie bij.
Nee, het is zelfs bijna te weerzinwekkend voor woorden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is juist erg bemoedigend. Eindelijk weer realistische en verstandige politiek en niet van dat geschreeuw over dingen die niet kunnen of onwenselijk zijn.
Ik geloof niet echt dat we hier met een partij te maken die nuance en rustig nadenken tot het eigen arsenaal van onderhandelmethodes mag rekenen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja nuance en rustig nadenken, dat is walgelijk en ronduit schokkend.
Het is dat je het dit keer zo goed onderbouwtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:37 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nee, het is zelfs bijna te weerzinwekkend voor woorden.
Ja, dat is weer eens wat anders dan klakkeloos een partijprogramma oplepelen, hé?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is dat je het dit keer zo goed onderbouwt![]()
Idd, zeker met het oog op de openbare ordequote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:24 schreef VeX- het volgende:
Ik zag gisteren voor het eerst in Nederland een vrouw met een burka. Het ziet er niet uit en met het oog op de openbare orde zie ik het nut er wel van in.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar in hoe verre is het de wens van de vrouw zelf?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:44 schreef Toeps het volgende:
[..]
Daar mogen mensen toch voor kiezen?
Sommige mensen willen ook in een hutje op de hei wonen, zonder stromend water en electriciteit. So what?
Nee hoor, je komt namelijk reuze dicht bij Alllah als je een doek om je heen gooit en alleen nog door een ruitje kunt kijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:23 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar in hoe verre is het de wens van de vrouw zelf?
In hoe verrre is het niet de wens van de man (cq geloof)?
Als je nou in Iran woont, ok, maar als je besluit om in het westen tegaan wonen, waarom dan zo vast blijven houden aan die eeuwen oude verstikkende traditie die hier niet nodig is.
Het geeft zoveel belemmering voor de vrouw om zich te ontwikkelen.![]()
Mja, maar problemen bij de wortel uitroeien is iets waar men nogal naar fronst tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:43 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het verbieden ervan, wat ervoor zorgt dat het onderdrukte deel -diegenen die het niet uit vrije wil doen- al helemaal niet meer op straat komen is inderdaad een goed plan.
Bij de wortel uitroeien, ervoor zorgen dat de man niet zo graag andere mensen iets opdringt, valt tegenwoordig inderdaad moeilijk te rijmen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Mja, maar problemen bij de wortel uitroeien is iets waar men nogal naar fronst tegenwoordig.
inderdaad, een genuanceerde mening er op na houden, Hoe Durft Ze!?!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:03 schreef TrenTs het volgende:
Het is natuurlijk ronduit schokkend en walgelijk dat iemand die net zo'n positie gekregen heeft deze uitspraak doet. Erg verontrustend.
Sjaal en muts?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Weer het non-argument van carnaval. Verzin nu eens iets steekhoudends.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |