Kun je 'm wat verkleinen, ben nog 20 gig aan series aan 't binnentrekken en ondertussen painten dus dan gaat 't wat sneller.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:49 schreef Piovan het volgende:
Ach, als iemand tijd teveel heeft.
http://i18.tinypic.com/2rg2kow.jpg
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:49 schreef Piovan het volgende:
Ach, als iemand tijd teveel heeft.
http://i18.tinypic.com/2rg2kow.jpg
Okquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kun je 'm wat verkleinen, ben nog 20 gig aan series aan 't binnentrekken en ondertussen painten dus dan gaat 't wat sneller.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Maisnon het volgende:
Okay ijsmeis, je bent de volgende, is er toevallig een verzameling fotos ergens op internet waar je goed op te zien bent(hihi)
Okay ik ga al
whehe, die moest idd wel gemaakt wordenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Maisnon het volgende:
Okay ijsmeis, je bent de volgende, is er toevallig een verzameling fotos ergens op internet waar je goed op te zien bent(hihi)
Okay ik ga al
*mept*quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik ga al
Google ff op tubgirl, heb je ze zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:53 schreef Maisnon het volgende:
Okay ik ga al
okquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kun je 'm wat verkleinen, ben nog 20 gig aan series aan 't binnentrekken en ondertussen painten dus dan gaat 't wat sneller.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Hbjr het volgende:
deliberator
ijsmeis is naar te tekenen.. doe ik wel een andere keer..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Hbjr het volgende:
ijsmeis is naar te tekenen.. doe ik wel een andere keer..
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:58 schreef Lemmen het volgende:
Erwin soliciteerd ookecht te vet allemaal!
www.discomovil.nl/erwin.jpg
quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:05 schreef M-I-L-F het volgende:
Jeetje jullie zijn echt goed..
Denk je dat je mij ook zou kunnen natekenen?..
[afbeelding]..
Das Kuifje met ijsmeis.zipquote:Op donderdag 22 februari 2007 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb wel wat anders voor je gepaint...
[afbeelding]
Maar geef toe: Kuifje ziet er gelukkig uit.quote:
Ik wil je nog een keer tekenen. Mag dat?quote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Mezelf haha
Nou er zijn dagen dat ik meer op mezelf lijkKheb hem ook een beetje uit mn hoofd gedaan.. ik maak wel een betere ooit (in een donkerbruin verleden wel ooit een mooie gemaakt waar ik iets langer opzat dan 10 minuten
)
vooruit dan maarquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik wil je nog een keer tekenen. Mag dat?![]()
Misschien dan, mja, wat expressiever...
[afbeelding]
![]()
je mag mij ook tekenen als je wiltquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:15 schreef Maisnon het volgende:
En nu ga ik slapen want ik moet morgen weer autorijden (en nu examen!! ) Dus morgen meer tekeningen, nu rust
en ik maar denken dat maisnon een man wasquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:14 schreef Maisnon het volgende:
[afbeelding]
Mezelf haha
Nou er zijn dagen dat ik meer op mezelf lijkKheb hem ook een beetje uit mn hoofd gedaan.. ik maak wel een betere ooit (in een donkerbruin verleden wel ooit een mooie gemaakt waar ik iets langer opzat dan 10 minuten
)
Moet ik wel een foto hebben, uiteraard. PM me maar.quote:
Ik dacht dat jij een vrouw was eerstquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
en ik maar denken dat maisnon een man was![]()
toevalligquote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een vrouw was eerst
Maar dat komt door PeRi
En ik bedoel je?quote:
Ik werk hier met niets meer dan een muis en luiheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, overtrekken is ook een vak.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik werk hier met niets meer dan een muis en luiheid.
Photoshop/Illustrate i.c.m Tekentablet *hier* Users Deel 2 !quote:
Goftedomme, ik mis hier wel veel, ben jij nu ook alweer blauwquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Photoshop/Illustrate i.c.m Tekentablet *hier* Users Deel 2 !
Mag ik wel getekend![]()
Echt toffe tekeningen hier
quote:
hierzoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Photoshop/Illustrate i.c.m Tekentablet *hier* Users Deel 2 !
Mag ik wel getekend![]()
Echt toffe tekeningen hier
Ja sorryquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:02 schreef hoM3r het volgende:
Ik had al keilang geleden aangevraagd Maisnon, ik was al fan van je toen je nog underground was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |