Maar leuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef Hbjr het volgende:
SuperHarregarre... speciaal voor jou lekker cliche:
[afbeelding]
leuk !quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:24 schreef Hbjr het volgende:
SuperHarregarre... speciaal voor jou lekker cliche:
[afbeelding]
Weet je nog hoe mijn hoofd eruit ziet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Hoi, ik ga weer meedoen! Paultjuhhh en Queen_Bee gaan eerst
Wtf.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:10 schreef Hbjr het volgende:
[afbeelding]
Als beloofd gaat ski eerst
Een klein beetje maar ik heb toch echt 1 van die 2 andere fotos nodig die er eerst opstonden..quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Weet je nog hoe mijn hoofd eruit ziet?
Ga je mij nog opnieuw doen Maisnon?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Een klein beetje maar ik heb toch echt 1 van die 2 andere fotos nodig die er eerst opstonden..
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga je mij nog opnieuw doen Maisnon?Mooi weer.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
* solliciteert bij SuperHarregarre
Oh ja, ik zal er even 1 uploadenquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:54 schreef Maisnon het volgende:
[..]eerst even Queen Bee als ze snel nog een foto heeft
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:33 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Godver, wat een verschrikkelijk mooie paints![]()
![]()
je ziet er mooi uitquote:
Ik quote mijn verzoekje gewoon nog een keer, want mijn fobo wil niet. Wie van mij een tekening maakt krijgt er 1 terug, of eventueel van zijn haar lelijke zus/broer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:47 schreef hoM3r het volgende:
Ja, ik ook dus, alleen ik heb dan weer geen foto's op internet staan... Moet ik even zoeken hoor.
edit:
Ik heb nog wat fantastische foto's uit Italie, en je mag helemaal zelf kiezen. Als je er 1 maakt maak ik er 1 van jou!
http://xs.to/xs.php?h=xs412&d=07084&f=venetie.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs412&d=07084&f=venetie2.JPG
http://xs.to/xs.php?h=xs412&d=07084&f=venetie4.JPG
Mode?quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:33 schreef Hbjr het volgende:
queen_bee... nog eentje.. omdat je een mode dame bent
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:52 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ga je mij nog opnieuw doen Maisnon?Mooi weer.
wou mooi zeggen.. maar mode heeft ook watquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mode?
Maar hij is wel tof, bedankt![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je hebt er wel niet expliciet om gevraagd maarreh... alstublieft.![]()
P.s. Na 't avondeten wil ik er nog wel een paar doen. Als je hebt aangevraagd zonder fotoboek wordt het natuurlijk een beetje lastig.Ik probeer verder zo veel mogelijk op volgorde te gaan maar 't kan natuurlijk zijn dat ik je al dan niet per ongeluk oversla.
quote:
Ik houd m erinquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Hbjr het volgende:
[..]
wou mooi zeggen.. maar mode heeft ook wat![]()
I agreequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bovenste zat je haar het leukst...vandaar...![]()
Nu ik eens goed kijk naar die onderste foto, lijk je sprekend op iemand die ik van een andere (internationale) website ken.quote:
Heeft zij even gelukquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:21 schreef chatter het volgende:
[..]
Nu ik eens goed kijk naar die onderste foto, lijk je sprekend op iemand die ik van een andere (internationale) website ken.
JIj hebt iemand in Amerika wonen, die sprekend op jou lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |