De tvp was blijkbaar te goed verkapt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:52 schreef saaw het volgende:
dat kan ook lezend
en alle andere brommertopic commentaar op verwijderde/aangepaste berichten horen hier!quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ik heb alleen Ipho op msn![]()
Maar wat is precies je punt?
dan zetten we het toch lekker over in een nozem topic![]()
want dan gaat het over een lifestyle, waar het ea bij hoort
hou toch op manquote:Op maandag 26 februari 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
We hebben gezegd dat we het brommertopic in de gaten zouden gaan houden. Dat zou gebeuren op een vrij losse manier, totdat er een grens is bereikt. Dat is nu gebeurd en Saaw heeft ingegrepen.
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw. Ik weet wel dat sommige users graag grenzen opzoeken en dan kunnen er dus consequenties volgen,quote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Ferrox het volgende:
[..]
hou toch op man
de laatste pagina's gaan over brommers/verzekeringen en motoren
( kan helaas niet over vanmiddag oordelen aangezien ik aan het werk was, dus ik weet niet of ze em al bijna volgespamd hadden)
Met die ijsmeis dingen? Dat waren wij godverdomme niet, dat was een 1 of andere kutkloon, het lijkt me toch logisch dat we daarop reageren, dus wat is dat nou weer voor hersenloze opmerkingquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef saaw het volgende:
zoek maar tot je een ons weegt
tuurlijk heb ik persoonlijk geen last van jullie, maar ik ben nou eenkeer mod en jullie zullen je aan de afspraken moeten houden. af en toe wat offtopic is echt niet erg, maar jullie maken het gewoon te bont, zeker met die ijsmeis dingen er nog bij
en mij dan persoonlijk uit gaan schelden betuigt ook niet van ontzettende volwassenheid
voor zo ver ik weet is er niemand uitgescholdenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef saaw het volgende:
zoek maar tot je een ons weegt
tuurlijk heb ik persoonlijk geen last van jullie, maar ik ben nou eenkeer mod en jullie zullen je aan de afspraken moeten houden. af en toe wat offtopic is echt niet erg, maar jullie maken het gewoon te bont, zeker met die ijsmeis dingen er nog bij
en mij dan persoonlijk uit gaan schelden betuigt ook niet van ontzettende volwassenheid
Ja maar daar ga je het brommertopic toch niet voor straffen ofzo, is netzoiets als Saddam die een heel dorp uitmoordde omdat één iemand hem probeerde te vermoordenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan nog ga je niet iemand 'persoonlijk' aanvallen op FOK!. Als iemand zich benadeeld voelt mag dat aangegeven worden.En hou er dan dus ook rekening mee.
Nee ik zeg ook niet dat je het al hebt gedaan, maar komt het wel op neer, wat je zegt. Dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik straf helemaal niemand, we straffen helemaal niemand in het brommertopic. Je hebt storm in je glas.
Ja dat doe je wel !quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik straf helemaal niemand, we straffen helemaal niemand in het brommertopic. Je hebt storm in je glas.
Why, omdat ze mod is? Als je het niet gelezen hebt of gevolgd hebt, neem dan geen standpunt inquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw.
Nee hoor, er gaat niets gebeuren. Zolang het maar gezellig over brommerts en scooterts gaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee ik zeg ook niet dat je het al hebt gedaan, maar komt het wel op neer, wat je zegt. Dat snap je zelf ook wel.
ja dat moetquote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel !
en hoe !
We hadden het eerst vet gezellig en toen kwamen jullie zeuren
toen werd er in eens een heel stuk minder gepost, sfeer weg
begint het net weer te komen, komen jullie weer zeuren
Ik heb dan echt zo iets van moet dat nou![]()
We? Afspraken gemaakt?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef saaw het volgende:
het brommertopic wordt inderdaad zeker niet gestrafd voor die reactie, weet niet waar jullie dat vandaan halen
en nee, Ferrox, ik vind niet dat hij een punt heeft. we hebben de vorige keer afspraken gemaakt en daar hebben jullie je maar aan te houden
Ja omdat het mijn collega is ja, en wij modden beide deze Sub. En zodoende sta ik erachter. Lijkt me vrij simpel te begrijpen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Why, omdat ze mod is? Als je het niet gelezen hebt of gevolgd hebt, neem dan geen standpunt in
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef saaw het volgende:
[..]
ja dat moet
het is namelijk een brommertopic
'het vet gezellig hebben' doe je maar ergens anders
Eigen interpretatie, niet relevant.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:12 schreef no1uknow het volgende:
[..]
We? Afspraken gemaakt?
Nee, er werden dingen verboden en we moesten maar luisteren en we kregen dingen opgelegd.
Wel even in de goede context zeggen hé.
qwel.. jullie bemoeien ermee..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
GEZELLIG JA..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor, er gaat niets gebeuren. Zolang het maar gezellig over brommerts en scooterts gaat.
Ach man doe normaal, het is toch zo, er zijn toch helemaal geen afspraken gemaakt. We zijn toch nergens mee akkoord gegaan ofzo, "Ja als jullie niet normaal doen dan gaat 'ie op slot" Oftewel -> Doe normaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Eigen interpretatie, niet relevant.
ga je moeder ff dr onder fappen aub?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:13 schreef TwyLight het volgende:
1, 2, 3, 4, die saaw zorgt voor flink vertier
5, 6, 7, 8 die D_A pwnd met volle kracht![]()
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
GEZELLIG JA..
dat doen we dus ook![]()
24/7 praten over brommer ssi not done..
welcome to fok dude![]()
Ja doe normaal. Accepteer het.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ach man doe normaal, het is toch zo, er zijn toch helemaal geen afspraken gemaakt. We zijn toch nergens mee akkoord gegaan ofzo, "Ja als jullie niet normaal doen dan gaat 'ie op slot" Oftewel -> Doe normaal.
Ik slik niksquote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
No1uknow, stel je eens niet zo aan.
Als het je zo aan het hart ligt dan ga je toch lekker naar buiten toe en frisse lucht proeven? Wij hebben besloten om het brommertopic een brommertopic te laten. Opzich ging het vrij aardig maar goed jullie wisten het weer te verpesten. Jullie wisten dat we meelezen en dat er dan gelijk ingegrepen wordt is niet erg. Eigen schuld lijkt mij
Voorderest dat gegeil van macht en ander geneuzel mag je weer inslikken want dat is wel het laatste. Ik heb plezier op FOK! en vermaak me er prima. Maar het blijft mijn 'blauwe' kleurtje tegen jullie. Leer eens relativeren.
Kon ik maar op D_A slijmen en saaw neuken.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef no1uknow het volgende:
Gast waarom kanker jij niet gewoon even op ofzo, stomme teringslijmbal met je geneuk![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
No1uknow, stel je eens niet zo aan.
Als het je zo aan het hart ligt dan ga je toch lekker naar buiten toe en frisse lucht proeven? Wij hebben besloten om het brommertopic een brommertopic te laten. Opzich ging het vrij aardig maar goed jullie wisten het weer te verpesten. Jullie wisten dat we meelezen en dat er dan gelijk ingegrepen wordt is niet erg. Eigen schuld lijkt mij
Voorderest dat gegeil van macht en ander geneuzel mag je weer inslikken want dat is wel het laatste. Ik heb plezier op FOK! en vermaak me er prima. Maar het blijft mijn 'blauwe' kleurtje tegen jullie. Leer eens relativeren.
Ja en eerst lullen dat afspraken gemaakt waren..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja doe normaal. Accepteer het.
Dat valt allemaal wel meequote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik slik niks
Het is gewoon zo, altijd zeiken en alles volgens jullie wil en de regeltjes"OHNEE ER STAAT BIER IN EEN POST, EN DAT HEEFT NIET MET BROMMERS TE MAKEN
DELETE DELETE"
Je ziet het verschil niet meer tussen 2 personen? Hoi ik ben D_A.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja en eerst lullen dat afspraken gemaakt waren..![]()
Kansloos.
na zosals ik al zeg.. dat zal ook nooit gebeuren.;. zelfs op het grote officele brommerforum gaat het niet 24/7 over brommer..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?
En ik vertik het ook om over scooters te praten!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jullie praten al niet 24/7 over scooters, het is nu wel beter dan voorheen. Where's your point?
goed voorbeeldquote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dat jij tegen ons zegt dat we moeten relativeren
Maar ben ik nou gek, of worden andere topics minder hard gemodereerd?
ik bedoel, zolang mensen in ONZ nog met een fokking holocaust ontkenning wegkomen....![]()
scootyers zijn gorehoerigelijkekankergraftakkekankeridngenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Ipho het volgende:
[..]
En ik vertik het ook om over scooters te praten!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dus nu moeten we jullei wel als 2 personen zien> maar zodra 1 een mening heeft zijn jullie 1 persoon?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Je ziet het verschil niet meer tussen 2 personen? Hoi ik ben D_A.
Ik heb geen woord genoemd over afspraken of wat dan ook. Wij hebben gewoon besproken met elkaar dat we wat meer ontopic moesten. Klaar.
Kijk dan zelf in dat topic, slowchat! En als 3 posts over bier gaan is het meteen editten.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we niet, alleen ging het te ver in saaw haar ogen. Doen we even opruimen en gaan we gewoon weer door. De post van Dimi was dan ook vrij iets teveel van het goede.
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef fs180 het volgende:
[..]
dus nu moeten we jullei wel als 2 personen zien> maar zodra 1 een mening heeft zijn jullie 1 persoon?![]()
doe mij is ff dimis post posten dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doen we niet, alleen ging het te ver in saaw haar ogen. Doen we even opruimen en gaan we gewoon weer door. De post van Dimi was dan ook vrij iets teveel van het goede.
Ik zal het er eens met Saaw over hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Kijk dan zelf in dat topic, slowchat! En als 3 posts over bier gaan is het meteen editten.
hadden jullie dat samen bedacht of deze alleen?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.
neen daatr zit dus het probleem he dude..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zal het er eens met Saaw over hebben
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen. Ach ja, zo kan je bezig blijven natuurlijk.
Jezus Christusquote:Op maandag 26 februari 2007 20:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelezen en sta alleen maar achter de beslissingen van Saaw.
Ja jij weet er alles van héquote:Op maandag 26 februari 2007 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Heerlijk hè zeuren.
Nee dat werktquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
Ik stem voor dat we gewoon gaan Slow-Chatten in centraal PUB SC. En het in het brommertopic onder het strenge toezicht van saaw natuurlijk over brommers houden.!
Haak je af?quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uiteindelijk is er gewoon niets gebeurd toch?
dat kan zelfs ik voor je beantwoordenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ferrox het volgende:
wil je ff ingaan op mijn vorige post? D_A/saaw?
ja holocaust ontkenning. ban!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Uiteindelijk is er gewoon niets gebeurd toch?
goed planquote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Ipho het volgende:
Ik stem voor dat we gewoon gaan Slow-Chatten in centraal PUB SC. En het in het brommertopic onder het strenge toezicht van saaw natuurlijk over brommers houden.!
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik nietquote:
sssst... nu merkt iedereen het op.. net hielt ie het nog geheimquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Hier D_A, zelfs in je eigen Feedback topic houd je SC en onzin niet tegen, kijk al die posts van TwyLight
Ach die gast is zo hypocrietquote:Op maandag 26 februari 2007 20:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
sssst... nu merkt iedereen het op.. net hielt ie het nog geheim![]()
en nog steeds geen antwoord op mn replyquote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik niet
Ik wil niet heel veel zeggen met je jammerlijk missende vergelijking over een wereld die vergaat, maar jullie beginnen weer met waarschuwenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ik bedoel, zolang mensen in ONZ nog met een fokking holocaust ontkenning wegkomen....![]()
sinds wanneer zijn we opeens een stelletje neo hippies..quote:Op maandag 26 februari 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit heeft weinig nut, jullie vinden dat de wereld vergaat en ik niet
dit is geen brommerFORUM maar een brommerTOPICquote:Op maandag 26 februari 2007 20:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
na zosals ik al zeg.. dat zal ook nooit gebeuren.;. zelfs op het grote officele brommerforum gaat het niet 24/7 over brommer..
Mijn posts zijn subliminal messages om jullie niet over de streep te laten gaan. bedank me nuquote:Op maandag 26 februari 2007 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Hier D_A, zelfs in je eigen Feedback topic houd je SC en onzin niet tegen, kijk al die posts van TwyLight
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
sinds wanneer zijn we opeens een stelletje neo hippies..
ik rij puch.. rook hasj, werk niet normaal gesproken en heb lang haar.. maar een flikker om de wereld geven![]()
kom dan is wat vaker buietnquote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef no1uknow het volgende:
Weetje wat ik gister meemaakte, een vrouw die bier dronk, echt tof.
ik zal wel niet uitleggen wat een vergelijking is he vrouwquote:Op maandag 26 februari 2007 20:36 schreef saaw het volgende:
ik helemaal niet de pik op jullie
zoals een deel weet wil ik zelf een honda kopen en vind brommers best interessant maar gepraat over bier hoort gewoon niet in dat topic thuis en dat hebben wij al uitgebreid verteld
[..]
dit is geen brommerFORUM maar een brommerTOPIC
Je zegt het nu zelfquote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee hoor andere topics worden niet minder of zwaarder gemodereerd. Als ik een paar posts verwijder in het fototopic of ik zeur daar een keer is het minder opvallend aangezien jullie een vaste groep zijn met de brommerts. In het fototopic komen velen mensen.
Principieelquote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Je zegt het nu zelf![]()
er komt een vaste club, dus wie heeft er last van als je toevallig een keertje een tikje offtopic gaan ?![]()
en zeker ook iedere zondagochtend rechtop zitten in de kerkquote:
Weetje, principes zijn over het algemeen kut.quote:
je draait het probleem omquote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, het is een bekend probleem. Jullie kunnen er niet mee omgaan en gaan lekker in ons FB kanaal tekeer. Uitgeleefd nu?
Ja en ga nou is normaal op mn post inquote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef saaw het volgende:
jeugdtrauma's bespreek je maar ergens anders no1uknow
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:31 schreef Hijacking het volgende:
Inderdaad wel lame om elke keer zo'n razzia te houden in het btrommer topic
Als ik voor iedereen die in andere topics offtopic gaat en waarvan het bericht niet gedelete word een euro zou krijgen het ik allang fok kunnen kopen. En een motor met motor rijbewijsZowiezo snap ik het niet helemaal, oke als wij nu overal en altijd offtopic gingen maar dat doen wij niet en vaak na even offtopic komt er altijd wel iets van ey ik heb dit onderdeeltje gekocht of wat vind je van deze motor dus het is niet zo dat het helemaal niet meer over brommers gaat. Beetje jammer dit allemaal
![]()
Overigens gaan de mensen in het motor topic ook niet altijd ontopic en daar word het ook van gedoogd dus waarom niet bij ons?
Mietjequote:Op maandag 26 februari 2007 20:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, het is een bekend probleem. Jullie kunnen er niet mee omgaan en gaan lekker in ons FB kanaal tekeer. Uitgeleefd nu?
Balliequote:Op maandag 26 februari 2007 20:44 schreef Ipho het volgende:
Saaw ik heb nog een kleine vraag we weten allemaal dat No1upwn geylt op gekut.
Kun je a.u.b Ipho goes cooking deze weer open doen en opruimen. Want als het zo makkelijk is om een topic van een ander opslot te krijgen met kutten dan doe ik dat in het vervolg ook bij alle topics hier die me niet aanstaan.
Vanhetzelfde.quote:
Wij blijven wel vriendjes togh?!quote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef no1uknow het volgende:
Goed idee trouwens dat laatste, Ipho![]()
![]()
Ga nou eens op mijn posts inquote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef Ferrox het volgende:
hoezo schijnheilig
want dat is een pastoor met een zaklamp![]()
D_A zegt net zelf dat hij in het foto topic harder mod omdat daar meer mensen komen
en zo hard offtopic zijn we de laatste tijd niet eens meer geweest, het is al een hele poos geleden dat topics volgespamd werden omdat de tt sommige users niet aanstond
Hoi.quote:
3/4 van de mensen die daar komen zijn nerdjes die te hard op bepaalde wijfen geilen en de heletijd zeggenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef saaw het volgende:
er is al een PUB SC, praat daar maar over bier
Sorry. Ik was toch al gestopt en we gaan nu met alle brommertopicmensen naar de PUB SC.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Hoi.
Ik heb net wat verwijderde posts in het brommertopic zitten doorlezen, alsmede dit topic en jij zit héél dicht tegen een ban aan te schuren.
motor mogen we niet in van hun sc crewquote:Op maandag 26 februari 2007 20:45 schreef saaw het volgende:
lang niet na alle offtopic komt een ontopic bericht, want dan zou het echt geen probleem zijn
motor toic is ander subforum, ga maar aan de mods daar vragen
er is al een PUB SC, praat daar maar over bier
ja dat word een gezellige boel daarquote:Op maandag 26 februari 2007 20:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sorry. Ik was toch al gestopt en we gaan nu met alle brommertopicmensen naar de PUB SC.
ah . de modjes wilden het zo toch liever?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:14 schreef Ipho het volgende:
De pub sc gaat tegenwoordig te snel, en ze hebben het over brommers. Volgens mij boeit 88% van de mensen dat niet echt.
een aparte? mmh.. dat is wel eng he.. misschien zeggen ze dan wel.. mayoquote:Op maandag 26 februari 2007 21:17 schreef C2C het volgende:
neeej
echt misschien moet er een appart brommer topic komen!
mét mayo!
want dat vind ik donders lekker!
Ah, is de boodschap duidelijk?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Doe niet zo dom, dit is puur getrol in een SC topic.
het is evenhoog als de leeftijd van zn vriendinquote:Op maandag 26 februari 2007 21:26 schreef Ferrox het volgende:
zo zo zo, het iq is tóch niet lager dan zn leeftijd
ik stop met spammen als ik een serieus antwoord op mn posts krijgquote:
Mailen met forum@fok.nlquote:Op maandag 26 februari 2007 21:32 schreef Ipho het volgende:
Waarom is onze vriend dimi gebant?
Of ik help je een handje.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:34 schreef Ferrox het volgende:
[..]
ik stop met spammen als ik een serieus antwoord op mn posts krijg![]()
eindelijk een mod die wél welwillend isquote:Op maandag 26 februari 2007 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Of ik help je een handje.
Wat was de vraag?
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef Ferrox het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:10 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Ja dat doe je wel !
en hoe !
We hadden het eerst vet gezellig en toen kwamen jullie zeuren
toen werd er in eens een heel stuk minder gepost, sfeer weg
begint het net weer te komen, komen jullie weer zeuren
Ik heb dan echt zo iets van moet dat nou![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:39 schreef Ferrox het volgende:
[..]
Je zegt het nu zelf![]()
er komt een vaste club, dus wie heeft er last van als je toevallig een keertje een tikje offtopic gaan ?![]()
aubquote:Op maandag 26 februari 2007 20:43 schreef Ferrox het volgende:
hoezo schijnheilig
want dat is een pastoor met een zaklamp![]()
D_A zegt net zelf dat hij in het foto topic harder mod omdat daar meer mensen komen
en zo hard offtopic zijn we de laatste tijd niet eens meer geweest, het is al een hele poos geleden dat topics volgespamd werden omdat de tt sommige users niet aanstond
Een holocaust ontkenning is banbaar. Ik heb de quote niet voorbij zien komen, maar anders had [desbetreffend persoon] er een ban voor gehad.quote:
Ik ken de context niet waarin er is ingegrepen.quote:[..]
Een vaste club moet nooit het uitgangspunt zijn van een reeks. Een reeks moet ten alle tijden open staan voor nieuwe posters.quote:[..]
Als ik dat zo lees, snap ik prima dat er in eerste instantie werd ingegrepen in de reeks en dat er nu extra streng gelet wordt op slowchat. Af en toe een zijdelingse post over een vakantie of over een avondje stappen mag echt geen probleem zijn, zeker niet als er een harde kern is die elkaar goed kent, maar een pagina vol over bierzuipen schiet toch echt z'n doel voorbij.quote:[..]
En hetzelfde.quote:aub![]()
wij staan altidj open voor nieuwe posters.. bijvoorbeeld hijacking is nieuw i9n het topic.. en er is nog NOOIRT een pagaina volgespamt over bier.. ben 1 keer in een dolle bui door ivo en snader maar dat is al zon 30 delen terugquote:Op maandag 26 februari 2007 22:02 schreef NJ het volgende:
[..]
Een holocaust ontkenning is banbaar. Ik heb de quote niet voorbij zien komen, maar anders had [desbetreffend persoon] er een ban voor gehad.
[..]
Ik ken de context niet waarin er is ingegrepen.
Als het in de brommerSC over niets anders ging dan over SC zonder brommers, is het volkomen terecht dat er is ingegrepen. Een beetje zijdelingse praat langs de brommers heen is niet erg, maar in essentie moet het eigenlijk altijd over brommers en alles wat daar mee te maken heeft gaan.
Als een mod ingrijpt in een reeks, dan wordt zo'n reeks meestal in de periode daarna extra in de gaten gehouden en wordt er dus ook sneller ingegrepen om het meer op het juiste spoor te houden.
[..]
Een vaste club moet nooit het uitgangspunt zijn van een reeks. Een reeks moet ten alle tijden open staan voor nieuwe posters.
[..]
Als ik dat zo lees, snap ik prima dat er in eerste instantie werd ingegrepen in de reeks en dat er nu extra streng gelet wordt op slowchat. Af en toe een zijdelingse post over een vakantie of over een avondje stappen mag echt geen probleem zijn, zeker niet als er een harde kern is die elkaar goed kent, maar een pagina vol over bierzuipen schiet toch echt z'n doel voorbij.
[..]
En hetzelfde..
ben jij nu echt zo dom?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:39 schreef fs180 het volgende:
ben je nou echt zo dom?wij zijn ontopic.. alleen jullie nazi regime vindt van niet..
offtopic ban!11einzquote:
sig mag toch 3 rijenquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:48 schreef saaw het volgende:
done
kan jij dan 2 van die 3 rijen MAYO uit je sig halen?
Naja ik heb dit ook al gePBed maar dit is niet tegen de regels.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:09 schreef saaw het volgende:
ja jullie doen het redelijkben trots
en je sig mag idd 3 rijen maar 3 rijen mayo lijkt me overbodig en bovendien irritant. ik vraag het alleen maar
moet? leer eens lezenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:48 schreef no1uknow het volgende:
btw, ik moet van saaw 2 van de 3 regels uit mn sig halen, heb even teruggePBed waarom, want hij mag 250 tekens en 3 regels lang zijn, hij voldoet aan de voorwaarden
Voel je niet zo aangevallen zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef saaw het volgende:
[..]
moet? leer eens lezen
ik vroeg of je het wilde veranderen, gezien het irritant is. niet omdat het niet aan de voorwaarden zou voldoen
Puik topicquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:55 schreef Geqxon het volgende:
Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus. En saaw komt van Saturnus.
Wat heb je met die hoer gedaan dan ?quote:
Op dat antwoord in gaan is ook triestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Je eigen moeder een hoer noemen is triest.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat heb je met die hoer gedaan dan ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
de quote die ik nu maak is ook triestquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:22 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Op dat antwoord in gaan is ook triest![]()
![]()
poe heee,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou randdebielen kunnen we nu weer even wegblijven hier?
Kunnen ze jou aan het verstand krijgen dat er ook mensen zijn die andere dingen als jou wel mooi/leuk vinden...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:40 schreef no1uknow het volgende:
Kan iemand de user VlaDje erop wijzen dat hij niet zo moet lopen kutten in het brommertopic?
Thanks!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kunnen ze jou aan het verstand krijgen dat er ook mensen zijn die andere dingen als jou wel mooi/leuk vinden...
Het enige wat jij in het topic zegt is: Plastic zuigt en mijn tomos loop lekker harder dan die van jou
+ Gister probeerde je me Persoonlijk aan te vallen omdat je de discussie niet winnen kon...
Krijg een leven vent, ik geef mn eerlijke mening...
en het enige wat jij met andermans mening kan is afkraken...
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:50 schreef Renesite het volgende:
HoiIk reed vandaag over het fietspad en een scooter flikkerde om voor mij. Dat was leuk
!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:50 schreef Renesite het volgende:
HoiIk reed vandaag over het fietspad en een scooter flikkerde om voor mij. Dat was leuk
!
man je zit alleen te baggeren.. en jij begrijpt de hint 'tieft op'gewoon nietquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kunnen ze jou aan het verstand krijgen dat er ook mensen zijn die andere dingen als jou wel mooi/leuk vinden...
Het enige wat jij in het topic zegt is: Plastic zuigt en mijn tomos loop lekker harder dan die van jou
+ Gister probeerde je me Persoonlijk aan te vallen omdat je de discussie niet winnen kon...
Krijg een leven vent, ik geef mn eerlijke mening...
en het enige wat jij met andermans mening kan is afkraken...
Zegt de mod die net zo hard baggerttttttquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeker wel, ik kom wel even een kijkje nemen bij de brommerts.
Valt meequote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:16 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Zegt de mod die net zo hard baggertttttt
Sorry moet een keer in de paar weken je ff afzeikenquote:
Hey randaap ga eens buiten spelen niks JULLIE slowchat.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:15 schreef Geqxon het volgende:
Vladje, heb je soms een klein zusje?
Misschien helpt dat in de keuze je te verbannen van onze slowchat.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Hey randaap ga eens buiten spelen niks JULLIE slowchat.
Dank u.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Hey randaap ga eens buiten spelen niks JULLIE slowchat.
Dank u.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:03 schreef Ipho het volgende:
Klacht: D_A doet alsof het feedback topic slowchat is.
Addendum : Het woord baggeraar staat synoniem aan D_Aquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Klacht erbovenop: Hij is zelf de grootste baggeraar.
Tevens TVP.
vanwaar die interresse???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:15 schreef Geqxon het volgende:
Vladje, heb je soms een klein zusje?
Misschien helpt dat in de keuze je te verbannen van onze slowchat.
Lees bovenstaandequote:Op donderdag 15 maart 2007 17:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
man je zit alleen te baggeren.. en jij begrijpt de hint 'tieft op'gewoon niet![]()
sorryquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef quickie1985 het volgende:
VLADJE !! GA EENS AF EN WEES LIEF VOOR DE KLEINE KINDJES!!!![]()
Als we er allemaal even overheen mogen (behalve no1uknow), misschien mag je dan onze slowchat in.quote:
Zou ik jullie de poeperts allemaal ook even uit mogen wonen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als we er allemaal even overheen mogen (behalve no1uknow), misschien mag je dan onze slowchat in.
Wat ben jij toch een smerig klote mannetje, wees maar blij dak jou niet in een steegje tegenkom want dan zal ik eens over jou heen gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als we er allemaal even overheen mogen (behalve no1uknow), misschien mag je dan onze slowchat in.
Nou dat zal 'ie niet zo erg vinden hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:11 schreef quickie1985 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een smerig klote mannetje, wees maar blij dak jou niet in een steegje tegenkom want dan zal ik eens over jou heen gaan![]()
Heb heul geen klein zusjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nou dat zal 'ie niet zo erg vinden hoor.
Maar VlaDje, we weten allebei dat je alleen maar een beetje loopt te klieren en te zieken, maar je probeert het een soort beschaafd te doen, omdat je jezelf een stapje hoger vindt dan ons, omdat je wat ouder bent, en dat uit je blijkbaar graag. Je geniet van het feit dat je ouder bent dan ons en je loopt daar een beetje mee te pronken.
Dat is heus niet erg hoor, iedereen heeft daar wel is last van, maar doe dat dan bij je kleine zusje, en niet bij ons.
Hij moet je mening wel respecteren, maar hoeft hem niet te accepterenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:05 schreef VlaDje het volgende:
Tevens ben je gewoon geirriteerd dat jij en je "brommer-vriendjes" steeds in discussie met me treden, en dr telkens aan het kortste eind trekken omdat ik met gegronde argumenten en feiten op de klippen kom en jullie met : ja maar jij heb een kankerhoofd, of: ja maar je kleine zusje...
Wat dat betreft zou ik wel wat volwassener zijn als jullie, dat neemt nog niet weg dat je mijn mening niet hoeft te respecteren...
en het neemt tevens mijn recht om mn mening erover te posten in jullie topic NIET weg
Respecteren van een mening doe je niet met:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij moet je mening wel respecteren, maar hoeft hem niet te accepteren
Klopt, hij zou je mening moeten respecteren, of hij het doet is een tweedequote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Respecteren van een mening doe je niet met:
"Kijk hier, een foto van vladi, laten we gaan ChipsZakken"
als hij mn mening niet accepteert, moet hij normaal blijven doen en zeggen: "oke oke, tis jou mening"
Dan moet hij zelf niet gaan vragen of ik een Ban mag wanneer ik em weer eens uitlulquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt, hij zou je mening moeten respecteren, of hij het doet is een tweede
Nee maar wat ik wil zeggen is dat je het alleen maar doet om te irriteren en je ego te voeden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:05 schreef VlaDje het volgende:
Tevens ben je gewoon geirriteerd dat jij en je "brommer-vriendjes" steeds in discussie met me treden, en dr telkens aan het kortste eind trekken omdat ik met gegronde argumenten en feiten op de klippen kom en jullie met : ja maar jij heb een kankerhoofd, of: ja maar je kleine zusje...
Wat dat betreft zou ik wel wat volwassener zijn als jullie, dat neemt nog niet weg dat je mijn mening niet hoeft te respecteren...
en het neemt tevens mijn recht om mn mening erover te posten in jullie topic NIET weg
Jij weet waarom ik het doe, weet je wat je zuo moeten doen...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee maar wat ik wil zeggen is dat je het alleen maar doet om te irriteren en je ego te voeden.
Dat is gewoon zo. Anders zou je er niet komen en je meningen geven en die verdedigen whatsoever.
Sorry saaw, dit is 't laatste erover
hihi.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:48 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij weet waarom ik het doe, weet je wat je zuo moeten doen...
Solliciteren bij de kermis,,
Als waarzegster![]()
Als jij een beetje op je kutusers hier let was dat kuttopic niet nodig hou ze een beetje onder de duim ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 22:07 schreef saaw het volgende:
wat was dat voor een kuttopic dribbel
een van die kutusers ben jijquote:Op zondag 25 maart 2007 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij een beetje op je kutusers hier let was dat kuttopic niet nodig hou ze een beetje onder de duim ofzo
Vertel...quote:Op zondag 25 maart 2007 22:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij een beetje op je kutusers hier let was dat kuttopic niet nodig hou ze een beetje onder de duim ofzo
Moet je nagaan, dat als ik het al kut vind hoe erg het dan isquote:
jij begint ook steeds meer te verpauperen hierquote:
Nee pub is voor kankerbazenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dribz, ga eens je Paint0rzz SkillZzzz testen men.
PUB is voor lieve brave hondjes.
Nou welkom dan, discussie gesloten?quote:
Neu ik wacht op reply's van bart en saawquote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou welkom dan, discussie gesloten?
Ohja dat gekanker mag één ieder achterwegen houden.
Shit wat doe ik hier dan nog.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Neu ik wacht op reply's van bart en saaw![]()
Ah joh voor dat die vol is ben ik allang weer wegquote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zolang jij zometeen even een nieuwe FB topic opent.
Moet ik je antwoorden gaan voorkauwen ofzoquote:Op zondag 25 maart 2007 22:21 schreef saaw het volgende:
wat wou je voor reply van mij dan?
ik wil best een whopper voor je halen maar ben bang dat ie al koud is tegen de tijd dat ik bij je ben dus dat lijkt me een beetje een vergane moeitequote:Op zondag 25 maart 2007 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet ik je antwoorden gaan voorkauwen ofzo
Mja als ik mocht kiezen zou ik graag dat je een whopper voor me zou halen maar ik ben bang dat dat er niet in zit
ik heb een mooie magetronovencomboquote:Op zondag 25 maart 2007 22:23 schreef saaw het volgende:
[..]
ik wil best een whopper voor je halen maar ben bang dat ie al koud is tegen de tijd dat ik bij je ben dus dat lijkt me een beetje een vergane moeite
Ja, alleen was ik het dus gister niet, maar borky enzo. Ik heb gister geen post gezetquote:Op zondag 25 maart 2007 22:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan, dat als ik het al kut vind hoe erg het dan is
[..]
jij begint ook steeds meer te verpauperen hier![]()
Dat scheelt nog danquote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen was ik het dus gister niet, maar borky enzo. Ik heb gister geen post gezet
Probleem opgelost, slotje.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat scheelt nog dan
maakt ze nog sneuer![]()
Nee ik moet wachten van bart tot het topic vol isquote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef saaw het volgende:
of je haalt je eigen whopper
Niet zo baggeren saaw, dat doe je maar in SC.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef saaw het volgende:
of je haalt je eigen whopper
Nou, het probleem ligt niet bij mij, dus ik vind het allemaal wel bestquote:
quote:Op zondag 25 maart 2007 22:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet zo baggeren saaw, dat doe je maar in SC.
Anders haal jij ff een whoppert als je toch niks te doen hebtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, het probleem ligt niet bij mij, dus ik vind het allemaal wel best
Hij moet toch eerst vol ?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef saaw het volgende:
[..]
ga maar naar ONZ met zn allen en laat dit FB topic met rust tot je iets nuttigs te melden hebt
Ja uuh, ik ben een luie student, geen bediendequote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Anders haal jij ff een whoppert als je toch niks te doen hebt![]()
Ik wil een enquete topic maken of de jeugd het ziet zitten om een neger-whopper-haal dienst in te stellenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:27 schreef saaw het volgende:
[..]
ga maar naar ONZ met zn allen en laat dit FB topic met rust tot je iets nuttigs te melden hebt
Joahquote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wil een enquete topic maken of de jeugd het ziet zitten om een neger-whopper-haal dienst in te stellen
zou ik hier een topic ove rmogen maken ?
Pcies.quote:
Kan dwc als eerste werknemer alvast gaan proefdraaienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |