Klopt, alle andere curry smaak naar ketchup ende zoquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:38 schreef TwyLight het volgende:
Die curry![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De enige echte lekkere curry:
[afbeelding]
Het is tenslotte mayo half vol.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:40 schreef hardcorebass het volgende:
is dat nou lekker? een broodje mayo? (met een beetje hamburger)
Dankje, ben vanplan een boek uit te brengen jij zit potentie?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:40 schreef vosss het volgende:
Potverdomme Ipho, wat een cullinair hoogstandje![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:41 schreef hardcorebass het volgende:
ook die goedkope rommel he, 4 hamburgers voor 1.82 kan nooit veel zijn
Oeuh, ik zal er aan denken!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:49 schreef K-mail het volgende:
Pfff, als ik zo'n topic zou maken, zou heel pub er mee volstaan, kook elke dag...
Overigens ziet het er niet echt briljant uitIk mis het plakje cheddar nog, en op een hamburger hoort óf hamburgersuas, of mosterd en mayonaise (US-style), ook is de sla en augurk ver te zoeken
En een Hamburger is lekkerder als je hem bakt op een bbq of in grillpan...
AH, heeft trouwens ook heerlijke burgers, maar dan moet je Grillburgers nemen, en niet de reguliere. Die zijn net zo dun.
Echte mannen, bbqen het hele jaar doorquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:51 schreef Ipho het volgende:
[..]
Oeuh, ik zal er aan denken!![]()
Heb het niet op de boni veder
Grillpan had ik kunnen pakken maarja, en een bbq is ook weer zo wat voor de tijd van het jaar![]()
GODVERDOMME NU HEB IK HONGER!!!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:53 schreef Ipho het volgende:
IVO CHECK ME TOPIC~!!!~!~!@~~@!!~1`1
Ik heb nog 3 burgers over, in verpakking.quote:
Tot zo.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 burgers over, in verpakking.
Moet je hem alleen zelf even klaar maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |