Ja dat is Pallo, hij komt van 't kamp.quote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Hijacking het volgende:
toevallig ene wimpie999 op brommerforum is ook met zn tzr op zn plaat gegaan vandaag
meeste van je lastr fmquote:Op zondag 25 februari 2007 16:53 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ze zijn bezig met 2 517's, maar die liggen in stukken, en ze zijn onderdelen aan het zoeken (worden specials) en de site waar de enige foto online op staat is half down
Die foto's hou je tegoed.
Rider modelquote:Op zondag 25 februari 2007 22:42 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://img147.imagevenue.com/loc223/th_39864_IMG_0129_122_223lo.JPG]afbeelding][/URL]
Mooie Puch he
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:48 schreef Hijacking het volgende:
een kerel met wie ik wel kan opschieten heeft zn mt5 omgebouwd helaas wil die hem verkopen![]()
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07080/DSC03517.JPG]afbeelding][/url]
deeltje rust ruilen voor ritje achterop? [/geq post]quote:Op maandag 26 februari 2007 09:39 schreef saaw het volgende:
alle rotzooi rondom ijsmeis weer weg, evenals andere offtopic crap
het ging zo goed, probeer het nou iig
Wat voor uitlaat heb je dr op zitten?quote:Op zondag 25 februari 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Ik heb zelf niks, van mn TZR zijn alleen de kuipen naar de gallemiesus, maar ik ben all-risk verzekert dus ik zit er niet zo mee
Ik zit er alleen mee dat hij er nu niet uit ziet.
puch maxi riderquote:Op maandag 26 februari 2007 14:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ridah 4 life je weets!
En ik maar denken dat ik een Maxi had
ja het ging zo goed, we gingen richtig SC, het werd bijna gezellig, tot dat jij weer kwamquote:Op maandag 26 februari 2007 09:39 schreef saaw het volgende:
alle rotzooi rondom ijsmeis weer weg, evenals andere offtopic crap
het ging zo goed, probeer het nou iig
TZR demper is niet los, zit vastquote:Op maandag 26 februari 2007 15:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat voor uitlaat heb je dr op zitten?
Mijn demper is 'lek' ... op zich hoef ik niet zo nodig een nieuwe uitlaat denk ik... een losse demper kan toch ook? Wat is dan een beetje aan te raden wat jou betreft ?
p.s. waarom ben je onderuit gegaan trouwens? Eigen schuld of overstekende bejaarden...
Hmm... de dealer had zoiets van.. 'hier afzagen, en dan andere demper er op als je wil'quote:Op maandag 26 februari 2007 19:03 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
TZR demper is niet los, zit vast![]()
Ik heb een TNT-one kostte me 109 euro nieuw, is echt snel.
Oh, en omdat er een of andere malloot op de fiets voorbij schoot![]()
250 ongeveer, dan heb je er één waar je (als je een goeie heb) niet 1000 onderdelen (binnen een korte tijd) hoeft te vervangen e.d.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Hoe duur kost een goeie Puch Maxi nou eigenlijk?
met of zonder kenteken? zonder: 50 met kenteken.. zon 60 erbijquote:Op maandag 26 februari 2007 19:39 schreef Geqxon het volgende:
Hoe duur kost een goeie Puch Maxi nou eigenlijk?
Een goeie?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
met of zonder kenteken? zonder: 50 met kenteken.. zon 60 erbij![]()
doe je dat er nou om?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
tvp
Ik wil graag op de hoogte blijvenquote:
Sadquote:Op maandag 26 februari 2007 20:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil graag op de hoogte blijven
Weet ik, maar soms moet dat evenquote:
We gaan er geen grap van maken, zo ja. Dan mag je nu opdonderenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:08 schreef no1uknow het volgende:
Brommermenschen, does ff meelullen in FeedbackI NEED REINFORCEMENTS!
jaman.. zo een met uitlaatje en blow en stuur en alles.. zoeen waar je vroom vroom op kan doenquote:
Thanks, daar heb ik wat aanquote:Op maandag 26 februari 2007 19:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
250 ongeveer, dan heb je er één waar je (als je een goeie heb) niet 1000 onderdelen (binnen een korte tijd) hoeft te vervangen e.d.
Brommer.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef Devolution het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen een quad en een brommer/motor. Quad is wat makkelijker als ik iets moet vervoeren namelijk. En bovendien is dat ook vetter omdat er veel minder mensen zijn die dat hebben. Waar zouden jullie voor gaan (domme vraag eigenlijk ook in het BrommerSC topic)?
Scooterquote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Hijacking het volgende:
quad
+ orgineel
+ kunt een weilandje pakken
- Breed dus lastig op de weg en met parkeren ook achteruitgaan gaat niet zo soepel
- Kunnen niet op een rollerbank dus mag die mee voor keuring ( kom je er vaak slechter mee weg )
dan heb je de grootste voordelen en nadelen wel te pakken
maar wat wil je bijvoorbeeld vervoeren met een quad want zo bijsterveel extra ruimte heb je niet in vergelijking met bijvoorbeeld de buddy van een scooter
een puch met kenteken mag dus ook echt niet meer dan 150 kostenquote:
preciesquote:Op maandag 26 februari 2007 20:56 schreef Hijacking het volgende:
[..]
een puch met kenteken mag dus ook echt niet meer dan 150 kosten
max 200 maar dan moet er een kickstart opzitten en goede lak
toch raad ik je aan om iets te kopen waar wat aan mankeert dan krijg je ze voor heel weinig en bij los je alles makkelijk zelf cheap op![]()
Een pc kastje / laptop bijvoorbeeld (lan party oid). Of kratje bier. Kleine boodschappen? En een scooter neem ik sowieso niet, ik wil wel een beetje actie (lees: schakelenquote:Op maandag 26 februari 2007 20:37 schreef Hijacking het volgende:
quad
+ orgineel
+ kunt een weilandje pakken
- Breed dus lastig op de weg en met parkeren ook achteruitgaan gaat niet zo soepel
- Kunnen niet op een rollerbank dus mag die mee voor keuring ( kom je er vaak slechter mee weg )
dan heb je de grootste voordelen en nadelen wel te pakken
maar wat wil je bijvoorbeeld vervoeren met een quad want zo bijsterveel extra ruimte heb je niet in vergelijking met bijvoorbeeld de buddy van een scooter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |