die ken ik niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
Moet je aan Ferrox vragen, die heeft bijna dezelfde foto in de OP gezet, en dat lukte hem prima.
zo'n zaak zat er ook altijd in enschede maar die besloot er mee te stoppen aangezien de regel geving te streng werd ( moest speciaal beton stortenom het olie vrij te houden enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
In mijn stadje zijn er gelukkig nog een stuk of 4 winkels die het spul verkopen, waarvan er eentje echt alles van tomos en puch heeft
verlaag ej vork gewoon.. met kroonplaten ectquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:45 schreef Hijacking het volgende:
oja wat een tering lijers ophoog blokjes kosten 12.5 euro per stuk dat is 25 euro om mijn mt5 3 cm te verhogen
( en toch haal ik ze)
ik ben bang van wel jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:29 schreef Geqxon het volgende:
Dus je hebt hem laten schouwen, maar niet bij het postkantoor het kentekenbewijs aangevraagt? Dan moet je hem laten keuren (¤100+), waarna je een kentekenbewijs kan aanvragen (dat is dus je overschrijvingsbewijs + tenaambewijsstelling), en je een fysiek kenteken aan kan vragen.
die sr is van een maat van mij ik mocht er een paar keer op ridjenquote:Op woensdag 28 februari 2007 17:35 schreef METREMIA het volgende:
^Die foto is gemaakt bij de dealer dat jullie nie denken bajoo die gast heeft kenker vee lolie.
En toen heeft hij je keihard in je reet geneukt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:10 schreef Hijacking het volgende:
haha ik had ook net mazzel toen ik even met een maat ging rijden zat net tussen de buien door kut weer kan niet wachten tot het weer zomer is
de enigste scooter waarvan ik het vet vond om er op te rijden
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07093/DSC00523.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs112.xs.to/xs112/07093/DSC00524.JPG]afbeelding][/url]
21 pk heeft dat bakkie ik kon zo in kanalen eiland meespelen![]()
haterquote:
Je groene kentekenpapieren zeker?quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:54 schreef kcin22 het volgende:
Kleine update:
Mail gehad van het RDW, staat net zoveel in als op de site en daar werd ik ook niet veel wijzer van.
Maargoed, het schoot mijn moeder weer te binnen dat ik al eerder een brief had gehad met daarin al het benodigde voor schorsing. Ze was het vergeten te vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |